'God bestaat niet' is een leugen van Satan?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
De grootste truc van satan is om mensen te laten denken dat er geen god bestaat. En hij houdt mensen in bedwang door middel van leugens. Het machtigste wapen van satan is leugens en manipulatie.
Nee dat maakt hij mensen wijs. Dat willen satanist de gelovige mensen wijs maken. En dat lukt op heden heel goed. De kerken lopen massaal leeg. Dat zegt hij niet dus daar ga ik niet op beoordelenquote:Op zondag 28 juli 2013 19:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
'God bestaat niet' is een leugen van Satan?
En als Satan zegt: 'Je hebt zelf een gezond verstand. Gebruik dat dan ook.' Is dat dan ook een leugen?
En als ik je nou drie onafhankelijke bronnen geef waaruit blijkt dat Satan dat wel zegt. Vind je het dan wél een leugen?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee dat maakt hij mensen wijs. Dat willen satanist de gelovige mensen wijs maken. En dat lukt op heden heel goed. De kerken lopen massaal leeg. Dat zegt hij niet dus daar ga ik niet op beoordelen.
Ja want Satan verkoopt alleen maar leugens om mensen die geloven in god kapot te maken.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En als ik je nou drie onafhankelijke bronnen geef waaruit blijkt dat Satan dat wel zegt. Vind je het dan wél een leugen?
Gezien teksten.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat de schrijver van de KJV inspiratie kreeg van God's geest, en niet van slechte geesten?
Nee, Satan zegt: geniet van het leven en denk zelf na. Maar als je tekenen hebt die anders aantonen, deel ze dan vooral.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja want Satan verkoopt alleen maar leugens om mensen die geloven in god kapot te maken.
Omdat ik in God geloofd en op God vertrouwd dat zijn woord eeuwig is en bewaard blijft zoals de originele King James Bijbel het woord van God is goed behouden is gebleven door het Woord van God te houden wat God beloofd heeft.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vraag. Mijn vraag was: Hoe weet jij dat de schrijver van de KJV geïnspireerd was door God's geest toen hij die stukjes toevoegde, en hoe weet jij dat de schrijver van de NIV geïnspireerd was door een donkere geest toen hij die stukjes juist wegliet?
God zegt het net iets anders. Bewandel het goede pad en laad je niet misleiden door leugens van Satan en denk zelf na.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, Satan zegt: geniet van het leven en denk zelf na. Maar als je tekenen hebt die anders aantonen, deel ze dan vooral.
Geef mij de drie bronnen eens?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En als ik je nou drie onafhankelijke bronnen geef waaruit blijkt dat Satan dat wel zegt. Vind je het dan wél een leugen?
Dus als je het bestaan van Satan erkent (en dat doe je hierboven volgens mij) dan kun je niet naar de hemel?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
God zegt het net iets anders. Bewandel het goede pad en laad je niet misleiden door leugens van Satan en denk zelf na.
God waarschuwt in de heiligboeken ook voor Satan en zijn leugens. Op de dag des oordels is er geen plaats voor ongelovige en mensen die in Satan geloven.
Hoe weet je dat Satan jou niet probeert te bedriegen door je het verkeerde verbond aan te wijzen, door je wijs te maken dat Jezus de zoon van God is, en door je wijs te maken dat het over alle naties gaat?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:30 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Gezien teksten.
(KJV) "...the covenant, that was confirmed before of God in Christ....."
(NIV) "...the covenant previously established by God"
Als je deze teksten gaat lezen zoals bij de NIV vertaling, weet je niet waar het over gaat waar de vertaling van de King James heel duidelijk is waar het over gaat.
En deze vertaling
(KJV) "...and that ye may believe on the name of the Son of God."
(NIV) (omitted)
Hier zie bij de NIV dat het geschrapt is, iets houd tegen dat Jezus God is en satan doet op alle manieren er alles aan zodat mensen van Jezus weghouden om niet gered te worden zoals de islam en Humanisme zijn beide religies die mensen weghaalt van de redding van hun Zondes door jezus te aanvaarden als hun verlosser.
Nog eentje:
(KJV) "And the nations of them which are saved shall walk in the light of it...."
(NIV) "The nations will walk by its light...."
Als je goed de NIV leest, over welke natie heeft het over?
Lees je de King James, dan lees je ook dat ALLE naties.
Paus Franciscus gelooft in God en hij vertrouwt op God dat zijn woord eeuwig is en bewaard blijft. Maar God heeft tegen Franciscus gezegd dat de KJV niet de juiste is, maar de Vulgaat.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Omdat ik in God geloofd en op God vertrouwd dat zijn woord eeuwig is en bewaard blijft zoals de originele King James Bijbel het woord van God is goed behouden is gebleven door het Woord van God te houden wat God beloofd heeft.
Vrij eenvoudig.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Geef mij de drie bronnen eens?
Dan zal ik jou een bron geven waar staat dat satan een meester is in liegen/bedriegen en misleiding is.
Dat zeg ik niet. Maar er gaat een gebeurtenis plaats vinden waarbij veel doden vallen en dat alle onrein zielen het niet gaan overleven.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus als je het bestaan van Satan erkent (en dat doe je hierboven volgens mij) dan kun je niet naar de hemel?
Klopt, dat had ik gisteren ook een heel stuik over gekeken.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vrij eenvoudig.
LaVey - The Satanic Bible
Chretien Sauvage - The Sinister Tradition
Johannes Nefastos - The Catechism of Lucifer
Volgens de Bijbel wel, volgens de realiteit niet, homolander.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:40 schreef Hollander1000 het volgende:
Het begon allemaal in de tuin of Eden Jigzog
En nou maar hopen dat je in juist die ene god op juist die ene goede manier gelooft. Spannend hoor!quote:Op zondag 28 juli 2013 19:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar er gaat een gebeurtenis plaats vinden waarbij veel doden vallen en dat alle onrein zielen het niet gaan overleven.
Volgens de realiteit doen we steeds ongehoorzaam zijn tegen God, is dat jou ook opgevallen onze ongehoorzaamheid?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Volgens de Bijbel wel, volgens de realiteit niet, homolander.
Welke ongehoorzaamheid? Geef eens een concreet voorbeeld?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:44 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Volgens de realiteit doen we steeds ongehoorzaam zijn tegen God, is dat jou ook opgevallen onze ongehoorzaamheid?
Zoals geen alcohol drinken, geen abortus plegen niet stelen, niet bedriegen of liegen en geen seksuele gedoe met vrouwen zoals (hoererij). Een vrouw waar je seks mag hebben nadat je bent gehuwd.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Welke ongehoorzaamheid? Geef eens een concreet voorbeeld?
Kijk, nu wordt het interessant.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:48 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Zoals geen alcohol drinken, geen abortus plegen niet stelen, niet bedriegen of liegen en geen seksuele gedoe met vrouwen zoals (hoererij). Een vrouw waar je seks mag hebben nadat je bent gehuwd.
Geen geweld plegen/moorden of valse getuigenis afleggen dat soort dingen.
Tenzij Odin anders besluitquote:Op zondag 28 juli 2013 19:56 schreef tribalwars het volgende:
Je hoeft het niet letterlijk op te volgen geen mens is perfect. Maar mensen die godlastering liederen zingen en handgebaren maken ongelovige en satan aanhangers die worden bestraft.
En waarom worden die dan bestraft?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:56 schreef tribalwars het volgende:
Je hoeft het niet letterlijk op te volgen geen mens is perfect. Maar mensen die godlastering liederen zingen en handgebaren maken ongelovige en satan aanhangers die worden bestraft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |