Lol, ik geloof daar al lang niet meer in. Terwijl al die domme gravitisten proberen om genoeg zwaartekracht op te wekken met hun rubberen bandjes zodat ze genoeg wrijving hebben om hun koekblikken vooruit te drijven, vlieg ik daar vrolijk overheen.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
En niet te vergeten gravitisme. Zulke smeerlappen vind ik dat, gravitisten.
Wat is dan gecorrigeerd volgens jou ?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is twee keer hetzelfde vers, alleen dan anders vertaald.
Is geen gek idee het Vaticaan gelooft ook allemaal in satan de jezuitenorde zit daar in gevestigd. De paus is trouwens een jezuit.De jezuiten voeren ook de New World Orde agenda uit samen met de Zionisten en de elite.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daar moet een verborgen agenda achter zitten. Ik denk dat het hier weer eens om satanisten gaat.
Maar om welk soort satanisme gaat het dan? LaVeyaans? Transcendent? 09A? Temple of Satan? Een vorm van luciferianisme? Iets anders?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Is geen gek idee het Vaticaan gelooft ook allemaal in satan de jezuitenorde zit daar in gevestigd. De paus is trouwens een jezuit.De jezuiten voeren ook de New World Orde agenda uit samen met de Zionisten en de elite.
Is dat zo, jij kent mij, zelfs een tijdje al?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat doet meneer bij mij ook. Niet erg hoor, ik ken hem al een tijdje en hij is nogal religieus-intolerant.
Ik bedoelde niet jou, maar Kingdom34, herstel: Hollander1000quote:Op zondag 28 juli 2013 18:51 schreef vanKaas het volgende:
[..]
Is dat zo, jij kent mij, zelfs een tijdje al?
Dat ik niets over heb voor religies en gelovigen, door mij relioten genoemd, is waar.
Dat dan weer wel.
Omdat er in het origineel waarschijnlijk geen 'ἐν γὰρ Χριστῷ Ἰησοῦ οὔτε' stond. Afgaande op mijn intuïtie zou ik zeggen dat dat een lectio facilior is, een stukje dat door iemand veranderd is om de grammaticale zin makkelijker te maken. En de lectio difficilior, dat wil zeggen de moeilijkere zin, krijgt altijd de voorkeur.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:47 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Wat is dan gecorrigeerd volgens jou ?
Waarom is "For in Christ Jesus" weg gelaten in de NIV vertaling? Leg mij dat eens uit waar is het bewijs van het manuscript?
Als je hard roept het is gecorrigeerd, laat dan even zien.
geen idee. Zover heb ik me er niet in verdiept.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar om welk soort satanisme gaat het dan? LaVeyaans? Transcendent? 09A? Temple of Satan? Een vorm van luciferianisme? Iets anders?
Hoe weet je dan dat het om satanisme gaat?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
geen idee. Zover heb ik me er niet in verdiept.
Door de symboliek en de rituelen die ze uitvoeren.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het om satanisme gaat?
Dus je gaat af op je eigen intuïtie, dat is niet de juiste manier van zoeken Ser.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Omdat er in het origineel waarschijnlijk geen 'ἐν γὰρ Χριστῷ Ἰησοῦ οὔτε' stond. Afgaande op mijn intuïtie zou ik zeggen dat dat een lectio facilior is, een stukje dat door iemand veranderd is om de grammaticale zin makkelijker te maken. En de lectio difficilior, dat wil zeggen de moeilijkere zin, krijgt altijd de voorkeur.
Dat interesseert me. Kun je eens een concreet voorbeeld noemen?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Door de symboliek en de rituelen die ze uitvoeren.
Wat wil je eerst weten de symboliek of de rituelen. Mensen die in Satan geloven. Roepen vaak geesten op en gebruiken zwarte magie. Je hebt heel veel verschillende Symboliek. Ze gebruiken ook geheime satan hand drukken. En allerlei handgebaren. En tenslotte hebben ze allerlei afbeeldingen die god belachelijk maken. Of die Satan groot maken.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat interesseert me. Kun je eens een concreet voorbeeld noemen?
Welk van deze verzen is dan volgens jou beter? En waarom?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:58 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Dus je gaat af op je eigen intuïtie, dat is niet de juiste manier van zoeken Ser.
Onderzoeken naar welk manuscript welke het juiste vers is kost wel veel tijd, als je geen interesse hebt voor dat soort dingen zal je nooit van jou leven de waarheid vinden welk de echte is.
Op gevoel afgaan, is nooit waarheid het leid je meer af naar onzekerheden.
Op gevoel zeggen dat de nieuwer vertalingen beter zijn dan de oudere, is slechte logica en niet verstandig.
Dus weet zelf niet eens, dus roept zomaar wat dat is wat je eigenlijk doet. Ik zou zeggen Ser, onderzoek het eerst.
Nou, als je de tijd hebt: doe allebei maar. Gewoon een paar voorbeelden.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat wil je eerst weten de symboliek of de rituelen.
Ying Yang is zo'n satanische symbool, waar Goede altijd ook een slechte kant is en waar altijd een slechte is ook een goede kant is waar het zwarte bolletje in het witte veld en het witte bolletje in het zwarte veld zit.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat interesseert me. Kun je eens een concreet voorbeeld noemen?
Wat is je bewijs daarvoor?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:02 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Ying Yang is zo'n satanische symbool, waar Goede altijd ook een slechte kant is en waar altijd een slechte is ook een goede kant is waar het zwarte bolletje in het witte veld en het witte bolletje in het zwarte veld zit.
Dat houd in dat dat de duivel is geslaagd een nieuwe vertaling van de Bijbel te plaatsen om zijn identiteit te verbergen en Jezus laten verbergen de God in vlees is en wie hij is.
Het gaat niet wat beter is Ser, wat er weg (For in Christ Jesus) is gelaten, daar zit iets achter waarom, alleen Satan kan dat met zijn inspiratie van anti christ.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Welk van deze verzen is dan volgens jou beter? En waarom?
(Gal. 6:15)
(KJV) "For in Christ Jesus neither circumcision availeth any thing, nor uncircumcision, but a new creature."
(NIV) "Neither circumcision nor uncircumcision means anything; what counts is a new creation."
Symboliek heb je in hand drukken en handgebaren.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, als je de tijd hebt: doe allebei maar. Gewoon een paar voorbeelden.
Neuh. Ying yang geeft bij mijn weten niets anders aan dan balans, maar op dat gebied ben ik geen deskundige eerlijk gezegd.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:02 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Ying Yang is zo'n satanische symbool, waar Goede altijd ook een slechte kant is en waar altijd een slechte is ook een goede kant is waar het zwarte bolletje in het witte veld en het witte bolletje in het zwarte veld zit.
Dat houd in dat dat de duivel is geslaagd een nieuwe vertaling van de Bijbel te plaatsen om zijn identiteit te verbergen en Jezus laten verbergen de God in vlees is en wie hij is.
* Perrin deelt spuitjes Haloperidol uitquote:
Kan Satan dat niet toegevoegd hebben? Waarom wel/niet?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:04 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Het gaat niet wat beter is Ser, wat er weg (For in Christ Jesus) is gelaten, daar zit iets achter waarom, alleen Satan kan dat met zijn inspiratie van anti christ.
Ja, ik weet wat symbolen en gebaren zijn, maar ik zie de kwalijke invloed niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Symboliek heb je in hand drukken en handgebaren.
Hier enkele voorbeelden van duistere handdrukken en handgebaren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.goeievraag.nl/(...)-pink-opsteekt.31516
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |