401quote:Op zondag 28 juli 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wieisboos, welk vak zat jij dan? Ik zat achter het linkerdoel (gezien van de TV).
Janmaat is bijvoorbeeld stukken verder dan Van Rhijn. Blind heeft totaal geen benul waar hij moet staan het is werkelijk lachwekkend. Let maar eens op hoevaak er iemand uit zijn rug weg looptquote:Op zondag 28 juli 2013 00:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, zoals de hele Nederlandse verdediging matig is. Het is een wonder dat ze zich (bijna) geplaatst hebben voor het WK, al is/was het natuurlijk wel een zwakke poule.
http://nos.nl/artikel/534101-ajax-pakt-jc-schaal-na-comeback.htmlquote:Op zondag 28 juli 2013 00:57 schreef wieisboos het volgende:
Waar kan ik een samenvatting/interviews vinden?
thxquote:Op zondag 28 juli 2013 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/534101-ajax-pakt-jc-schaal-na-comeback.html
Geluidsfragmenten en video's van interviews, beelden moet je denk ik zoeken op joeptjoep.
Bedankt.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Normaal gesproken moet Roda worden opgerold komende vrijdag.
Dat had ik vorig jaar bij de JC Schaal met PSV liedjesquote:Op zondag 28 juli 2013 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een tokkiemuziek bij AZ wordt er dan gedraaid
''Ik sta er mee op en ga er mee naar bed, AZ, AZ''
Qua sfeerliedjes was het enige wat ze konden zingen: en wie niet springt die is een jood, 't is stil aan de overkant.
Provincieclubjes...quote:Op zondag 28 juli 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar bij de JC Schaal met PSV liedjes
Ja hoor. Was wel een tijd stil van de 1-0 tot de 2-1.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel lekker mee staan zingen met de Ajax liederen?
Kut man.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja hoor. Was wel een tijd stil van de 1-0 tot de 2-1.
Tja. Na zo'n wedstrijd als vanavond niet echt. Matige wedstrijd zonderkansen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Normaal gesproken moet Roda worden opgerold komende vrijdag.
Vond het voetballend prima in orde, genoeg goede dingen gezien.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:16 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Tja. Na zo'n wedstrijd als vanavond niet echt. Matige wedstrijd zonderkansen.
Alle ballen op Beerens en we krijgen weer een lastige wedstrijd als Blind speeltquote:Op zondag 28 juli 2013 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Over twee weken ook weer op bezoek bij AZ, wordt nog wat.
Bij wedstrijden tegen AZ kan ik nooit 100% zeker van mijn zaak zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alle ballen op Beerens en we krijgen weer een lastige wedstrijd als Blind speelt
het is tegen elke ploeg lastig die met zoveel voor de goal hangt en op de counter speelt.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij wedstrijden tegen AZ kan ik nooit 100% zeker van mijn zaak zijn.
''Ik vond het een botsing'', die Verbeek toch..quote:Op zondag 28 juli 2013 01:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het is tegen elke ploeg lastig die met zoveel voor de goal hangt en op de counter speelt.
Verbeek trouwensjanken over de scheids terwijl zij een goal na een overtreding maakte
Verbeek is de grootste huilcoach. Altijd maar zaniken dat hij benadeeld wordtquote:Op zondag 28 juli 2013 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Ik vond het een botsing'', die Verbeek toch..
lees dit nu pas....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:00 schreef Pedroso het volgende:
Siggy prima pot. Een van de weinigen die vrij goed speelde bij Ajax overigens.
Niet zo erg, als ze er vanaf volgende week maar weer staan.
Is toch wat minder als een kampioenschap.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel weer een prijs erbijquote:Op zondag 28 juli 2013 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch wat minder als een kampioenschap.
Daar moeten we sowieso voor gaan en met een goede loting kan kwartfinale CL ook best.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is wel leuk. De nationale treble kan nog steeds.
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 28-07-2013 om 00:00:00RT @NFD410: Elk jaar dat Frank de Boer de Nederlandse supercup won werd Ajax kampioen en haalde het Europees minstens de kwartfinale. reageer retweet
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:31 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 28-07-2013 om 00:00:00RT @NFD410: Elk jaar dat Frank de Boer de Nederlandse supercup won werd Ajax kampioen en haalde het Europees minstens de kwartfinale. reageer retweet
Tuurlijk kan dat. Al moeten we wel meer kansen gaan creëren.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar moeten we sowieso voor gaan en met een goede loting kan kwartfinale CL ook best.
De Europa League winnen of CL kwartfinale halen. Zeg het maar.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:31 schreef j0rdiiii het volgende:
We zullen zien hoe dat vrijdag gaat tegen Roda. Vandaag Gisteren was het niveau sowieso ver beneden de maat, maar dat weten de Ajax-spelers zelf ook heel goed.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Al moeten we wel meer kansen gaan creëren.
En ik hoop dat Fischer ook snel zijn vorm weer gaat hervinden. En Andersen als optie op rechts is wel baas.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We zullen zien hoe dat vrijdag gaat tegen Roda. Vandaag was het niveau sowieso ver beneden de maat, maar dat weten de Ajax-spelers zelf ook heel goed.
Dat belooft dan nog veel goeds, want op het stuk (begin tweede helft t/m 2-1) na was ik eigenlijk best tevreden.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We zullen zien hoe dat vrijdag gaat tegen Roda. Vandaag Gisteren was het niveau sowieso ver beneden de maat, maar dat weten de Ajax-spelers zelf ook heel goed.
Soms wel wat snelle combinaties wat er goed uitzag ja. Maar het kan altijd beter. Al zijn ze op AN nu al helemaal depressief door deze wedstrijdquote:Op zondag 28 juli 2013 02:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat belooft dan nog veel goeds, want op het stuk (begin tweede helft t/m 2-1) na was ik eigenlijk best tevreden.
Zie wel veel dingen die ik kan beamen daar.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms wel wat snelle combinaties wat er goed uitzag ja. Maar het kan altijd beter. Al zijn ze op AN nu al helemaal depressief door deze wedstrijd
Daar zitten zelfs mensen die de Boer een waardeloze coach vindenquote:Op zondag 28 juli 2013 02:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie wel veel dingen die ik kan beamen daar.
In dat topic lees ik zelden.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zitten zelfs mensen die de Boer een waardeloze coach vinden.
Lol, heb hetzelfde alleen zit ik in Thailand.quote:Op zondag 28 juli 2013 05:00 schreef TIM-846 het volgende:
Iemand een samenvatting? Zit in Vietnam en kon het dus niet zien
quote:Op zondag 28 juli 2013 08:30 schreef Knalerwtje het volgende:
Proficiat mannen. Dat wordt met twee vingers in de neus kampioen dit jaar. Wat een overmacht en souplesse. Duidelijk een volledig op elkaar ingespeelde en geoliede machine.
Respect!
Matig 3/10quote:Op zondag 28 juli 2013 08:30 schreef Knalerwtje het volgende:
Proficiat mannen. Dat wordt met twee vingers in de neus kampioen dit jaar. Wat een overmacht en souplesse. Duidelijk een volledig op elkaar ingespeelde en geoliede machine.
Respect!
Ja. DAT was het plan....quote:Op zondag 28 juli 2013 09:18 schreef manny het volgende:
Die twee tegendoelpunen is uiteraard foute boel, maar door lang balbezit de tegenstander kapot spelen en pas in de 2e helft de doelpunten gaan maken, dat zullen we vaker gaan zien.
En waar jij had was moet staan is.quote:
Als je gewoon die mogelijkheden in de 1e helft beter uitspeelt speel je ze sneller kapot, dus ik hoop niet dat we dit vaker gaan zien.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:18 schreef manny het volgende:
Die twee tegendoelpunen is uiteraard foute boel, maar door lang balbezit de tegenstander kapot spelen en pas in de 2e helft de doelpunten gaan maken, dat zullen we vaker gaan zien.
Eens ! Bovendien moeten ze dan meer komen, dus meer ruimte. Maar ik verwacht, met name thuis, wat Roda-achtige partijen door ingegraven tegenstanders en dus heel veel balbezit, veel kansen, maar pas late ( of erger nog geen ) goals. Hopelijk krijgt Frank ze zo scherp dat ze direct hoog tempo gaan, ook tegen "kleinere tegenstanders " en de zaak helemaal aan gort spelenquote:Op zondag 28 juli 2013 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je gewoon die mogelijkheden in de 1e helft beter uitspeelt speel je ze sneller kapot, dus ik hoop niet dat we dit vaker gaan zien.
Ik heb precies hetzelfde. Schöne is gewoon een aanvallende middenvelder.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:45 schreef Tarado het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik heb toch liever Poulsen als CVM, hij is misschien niet aanvallend zo goed als Schone (hoewel ik die gisteren niet sterk vond spelen) maar laat het elftal wel beter functioneren en haalt beter de counter uit het spel van de tegenstander.
Hier ook. Begreep de keuze van Frank ook niet zo goed.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:45 schreef Tarado het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik heb toch liever Poulsen als CVM, hij is misschien niet aanvallend zo goed als Schone (hoewel ik die gisteren niet sterk vond spelen) maar laat het elftal wel beter functioneren en haalt beter de counter uit het spel van de tegenstander.
Eens, ook raar want schone speelde vorige week met het tweede mee.'weinig meerwaarde gisteren.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:45 schreef Tarado het volgende:
Is dat laatste zo? AZ is Ajax vaak de baas, lastige ploeg.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier ook. Begreep de keuze van Frank ook niet zo goed.
Niet heel erg enthousiast geworden gister. Nog net zo broos als vorig jaar bij tijd en wijlen. Aan de andere kant, vorig jaar rond dit tijdstip stonden we er veel slechter voor.
Grootste fout van gisteren was de onderschatting van AZ.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier ook. Begreep de keuze van Frank ook niet zo goed.
Niet heel erg enthousiast geworden gister. Nog net zo broos als vorig jaar bij tijd en wijlen. Aan de andere kant, vorig jaar rond dit tijdstip stonden we er veel slechter voor.
Heb ik niet echt gezienquote:Op zondag 28 juli 2013 10:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Grootste fout van gisteren was de onderschatting van AZ.
AZ onderschat? Zij speelden gewoon op de counter en ze profiteerden van de fouten die Ajax maakte.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Grootste fout van gisteren was de onderschatting van AZ.
Gaat me niet om AZ, daar heeft Ajax het indd vaak lastig mee, maar meer om het eigen spel. Dat was vorig jaar rond deze tijd een stuk minder.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:46 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Is dat laatste zo? AZ is Ajax vaak de baas, lastige ploeg.
AZ speelt tegen Ajax op de counter en daar liggen de zwaktes van Ajax.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:46 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Is dat laatste zo? AZ is Ajax vaak de baas, lastige ploeg.
Komt ook voornamelijk doordat er vorig jaar met de Johan Cruijff Schaal totaal niet het beoogde basisteam was. Tot nu toe is er nog niets ingeleverd op de transfermarkt en daardoor weet je dat je verder kunt borduren op het punt waar je tegen Willem II geëindigd bent.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gaat me niet om AZ, daar heeft Ajax het indd vaak lastig mee, maar meer om het eigen spel. Dat was vorig jaar rond deze tijd een stuk minder.
Dat is bij iedere ploeg die op de helft van de tegenstander wil spelen dus geen nieuws, wat ik vooral zwak vond was dat de organisatie weg was na die 0-1, daar had ik wel iets meer routine verwacht van een groep die bij elkaar is gebleven.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ speelt tegen Ajax op de counter en daar liggen de zwaktes van Ajax.
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Highlights-AZ-Ajax-23.htmquote:Op zondag 28 juli 2013 05:00 schreef TIM-846 het volgende:
Iemand een samenvatting? Zit in Vietnam en kon het dus niet zien
Denk dat FdB rekening houdt met vertrek van Alderweireld en daarom Veltman de speeltijd guntquote:Op zondag 28 juli 2013 11:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom veltman op de plek van v rhijn en niet ligeon?
Omdat Ligeon niet in de selectie zat ?quote:Op zondag 28 juli 2013 11:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dat is ook een hele goeie redenquote:Op zondag 28 juli 2013 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ligeon niet in de selectie zat ?
je hebt maar 5 wisselspelersquote:Op zondag 28 juli 2013 11:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
quote:Ajax wint geheim oefenduel van Willem II
Ajax heeft zondagmiddag een geheim oefenduel gespeeld tegen Willem II. Een redacteur van Ajaxshowtime kwam hiervan op de hoogte via de twitterpagina van het Brabants Dagblad.
Voor Ajax kwamen de reservespelers van gisterenavond in actie. O.a. Danny Hoesen, Nicolai Boilesen, Mike van der Hoorn en Christian Poulsen maakten hun opwachting op De Toekomst. Frank de Boer zat gewoon als trainer op de bank.
Ajax won de wedstrijd uiteindelijk met 3-1. De doelpunten namens de thuisploeg werden gemaakt door Tobias Sana, Mike van der Hoorn en Thulani Serero.
Ik weet niet wat er zo lachwekkend aan is maar goed dat de rest ook een wedstrijd in de benen heeft.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi is steeds die angst op een afgang idd
Andersen vond ik de beste als ik eerlijk was. Bojan wasquote:Op zondag 28 juli 2013 13:53 schreef Stiggie het volgende:
Eriksen , man of the match wat mij betreft (als ik naar de hoogtepunten kijk). Vind hem op een of andere manier ook een steeds meer volwassener uistraling krijgen
Hoe was Bojan
Was op een festival gisteren, dus niet kunnen kijken
Andersenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andersen vond ik de beste als ik eerlijk was. Bojan was.
Al twee jaar heeft hij angst voor jou.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi is steeds die angst op een afgang idd
Andersen de beste? Viel leuk in maar Eriksen was overduidelijk MOTM.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andersen vond ik de beste als ik eerlijk was. Bojan was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |