Omdat Ligeon niet in de selectie zat ?quote:Op zondag 28 juli 2013 11:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom veltman op de plek van v rhijn en niet ligeon?
Dat is ook een hele goeie redenquote:Op zondag 28 juli 2013 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ligeon niet in de selectie zat ?
je hebt maar 5 wisselspelersquote:Op zondag 28 juli 2013 11:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom veltman op de plek van v rhijn en niet ligeon?
quote:Ajax wint geheim oefenduel van Willem II
Ajax heeft zondagmiddag een geheim oefenduel gespeeld tegen Willem II. Een redacteur van Ajaxshowtime kwam hiervan op de hoogte via de twitterpagina van het Brabants Dagblad.
Voor Ajax kwamen de reservespelers van gisterenavond in actie. O.a. Danny Hoesen, Nicolai Boilesen, Mike van der Hoorn en Christian Poulsen maakten hun opwachting op De Toekomst. Frank de Boer zat gewoon als trainer op de bank.
Ajax won de wedstrijd uiteindelijk met 3-1. De doelpunten namens de thuisploeg werden gemaakt door Tobias Sana, Mike van der Hoorn en Thulani Serero.
Ik weet niet wat er zo lachwekkend aan is maar goed dat de rest ook een wedstrijd in de benen heeft.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi is steeds die angst op een afgang idd
Andersen vond ik de beste als ik eerlijk was. Bojan wasquote:Op zondag 28 juli 2013 13:53 schreef Stiggie het volgende:
Eriksen , man of the match wat mij betreft (als ik naar de hoogtepunten kijk). Vind hem op een of andere manier ook een steeds meer volwassener uistraling krijgen
Hoe was Bojan
Was op een festival gisteren, dus niet kunnen kijken
Andersenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andersen vond ik de beste als ik eerlijk was. Bojan was.
Al twee jaar heeft hij angst voor jou.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi is steeds die angst op een afgang idd
Andersen de beste? Viel leuk in maar Eriksen was overduidelijk MOTM.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andersen vond ik de beste als ik eerlijk was. Bojan was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |