quote:Op zondag 28 juli 2013 08:30 schreef Knalerwtje het volgende:
Proficiat mannen. Dat wordt met twee vingers in de neus kampioen dit jaar. Wat een overmacht en souplesse. Duidelijk een volledig op elkaar ingespeelde en geoliede machine.
Respect!
Matig 3/10quote:Op zondag 28 juli 2013 08:30 schreef Knalerwtje het volgende:
Proficiat mannen. Dat wordt met twee vingers in de neus kampioen dit jaar. Wat een overmacht en souplesse. Duidelijk een volledig op elkaar ingespeelde en geoliede machine.
Respect!
Ja. DAT was het plan....quote:Op zondag 28 juli 2013 09:18 schreef manny het volgende:
Die twee tegendoelpunen is uiteraard foute boel, maar door lang balbezit de tegenstander kapot spelen en pas in de 2e helft de doelpunten gaan maken, dat zullen we vaker gaan zien.
En waar jij had was moet staan is.quote:
Als je gewoon die mogelijkheden in de 1e helft beter uitspeelt speel je ze sneller kapot, dus ik hoop niet dat we dit vaker gaan zien.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:18 schreef manny het volgende:
Die twee tegendoelpunen is uiteraard foute boel, maar door lang balbezit de tegenstander kapot spelen en pas in de 2e helft de doelpunten gaan maken, dat zullen we vaker gaan zien.
Eens ! Bovendien moeten ze dan meer komen, dus meer ruimte. Maar ik verwacht, met name thuis, wat Roda-achtige partijen door ingegraven tegenstanders en dus heel veel balbezit, veel kansen, maar pas late ( of erger nog geen ) goals. Hopelijk krijgt Frank ze zo scherp dat ze direct hoog tempo gaan, ook tegen "kleinere tegenstanders " en de zaak helemaal aan gort spelenquote:Op zondag 28 juli 2013 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je gewoon die mogelijkheden in de 1e helft beter uitspeelt speel je ze sneller kapot, dus ik hoop niet dat we dit vaker gaan zien.
Ik heb precies hetzelfde. Schöne is gewoon een aanvallende middenvelder.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:45 schreef Tarado het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik heb toch liever Poulsen als CVM, hij is misschien niet aanvallend zo goed als Schone (hoewel ik die gisteren niet sterk vond spelen) maar laat het elftal wel beter functioneren en haalt beter de counter uit het spel van de tegenstander.
Hier ook. Begreep de keuze van Frank ook niet zo goed.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:45 schreef Tarado het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik heb toch liever Poulsen als CVM, hij is misschien niet aanvallend zo goed als Schone (hoewel ik die gisteren niet sterk vond spelen) maar laat het elftal wel beter functioneren en haalt beter de counter uit het spel van de tegenstander.
Eens, ook raar want schone speelde vorige week met het tweede mee.'weinig meerwaarde gisteren.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:45 schreef Tarado het volgende:
Is dat laatste zo? AZ is Ajax vaak de baas, lastige ploeg.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier ook. Begreep de keuze van Frank ook niet zo goed.
Niet heel erg enthousiast geworden gister. Nog net zo broos als vorig jaar bij tijd en wijlen. Aan de andere kant, vorig jaar rond dit tijdstip stonden we er veel slechter voor.
Grootste fout van gisteren was de onderschatting van AZ.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier ook. Begreep de keuze van Frank ook niet zo goed.
Niet heel erg enthousiast geworden gister. Nog net zo broos als vorig jaar bij tijd en wijlen. Aan de andere kant, vorig jaar rond dit tijdstip stonden we er veel slechter voor.
Heb ik niet echt gezienquote:Op zondag 28 juli 2013 10:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Grootste fout van gisteren was de onderschatting van AZ.
AZ onderschat? Zij speelden gewoon op de counter en ze profiteerden van de fouten die Ajax maakte.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Grootste fout van gisteren was de onderschatting van AZ.
Gaat me niet om AZ, daar heeft Ajax het indd vaak lastig mee, maar meer om het eigen spel. Dat was vorig jaar rond deze tijd een stuk minder.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:46 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Is dat laatste zo? AZ is Ajax vaak de baas, lastige ploeg.
AZ speelt tegen Ajax op de counter en daar liggen de zwaktes van Ajax.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:46 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Is dat laatste zo? AZ is Ajax vaak de baas, lastige ploeg.
Komt ook voornamelijk doordat er vorig jaar met de Johan Cruijff Schaal totaal niet het beoogde basisteam was. Tot nu toe is er nog niets ingeleverd op de transfermarkt en daardoor weet je dat je verder kunt borduren op het punt waar je tegen Willem II geëindigd bent.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gaat me niet om AZ, daar heeft Ajax het indd vaak lastig mee, maar meer om het eigen spel. Dat was vorig jaar rond deze tijd een stuk minder.
Dat is bij iedere ploeg die op de helft van de tegenstander wil spelen dus geen nieuws, wat ik vooral zwak vond was dat de organisatie weg was na die 0-1, daar had ik wel iets meer routine verwacht van een groep die bij elkaar is gebleven.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ speelt tegen Ajax op de counter en daar liggen de zwaktes van Ajax.
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Highlights-AZ-Ajax-23.htmquote:Op zondag 28 juli 2013 05:00 schreef TIM-846 het volgende:
Iemand een samenvatting? Zit in Vietnam en kon het dus niet zien
Denk dat FdB rekening houdt met vertrek van Alderweireld en daarom Veltman de speeltijd guntquote:Op zondag 28 juli 2013 11:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom veltman op de plek van v rhijn en niet ligeon?
Omdat Ligeon niet in de selectie zat ?quote:Op zondag 28 juli 2013 11:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dat is ook een hele goeie redenquote:Op zondag 28 juli 2013 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ligeon niet in de selectie zat ?
je hebt maar 5 wisselspelersquote:Op zondag 28 juli 2013 11:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
quote:Ajax wint geheim oefenduel van Willem II
Ajax heeft zondagmiddag een geheim oefenduel gespeeld tegen Willem II. Een redacteur van Ajaxshowtime kwam hiervan op de hoogte via de twitterpagina van het Brabants Dagblad.
Voor Ajax kwamen de reservespelers van gisterenavond in actie. O.a. Danny Hoesen, Nicolai Boilesen, Mike van der Hoorn en Christian Poulsen maakten hun opwachting op De Toekomst. Frank de Boer zat gewoon als trainer op de bank.
Ajax won de wedstrijd uiteindelijk met 3-1. De doelpunten namens de thuisploeg werden gemaakt door Tobias Sana, Mike van der Hoorn en Thulani Serero.
Ik weet niet wat er zo lachwekkend aan is maar goed dat de rest ook een wedstrijd in de benen heeft.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi is steeds die angst op een afgang idd
Andersen vond ik de beste als ik eerlijk was. Bojan wasquote:Op zondag 28 juli 2013 13:53 schreef Stiggie het volgende:
Eriksen , man of the match wat mij betreft (als ik naar de hoogtepunten kijk). Vind hem op een of andere manier ook een steeds meer volwassener uistraling krijgen
Hoe was Bojan
Was op een festival gisteren, dus niet kunnen kijken
Andersenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andersen vond ik de beste als ik eerlijk was. Bojan was.
Al twee jaar heeft hij angst voor jou.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi is steeds die angst op een afgang idd
Andersen de beste? Viel leuk in maar Eriksen was overduidelijk MOTM.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andersen vond ik de beste als ik eerlijk was. Bojan was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |