''Ik vond het een botsing'', die Verbeek toch..quote:Op zondag 28 juli 2013 01:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het is tegen elke ploeg lastig die met zoveel voor de goal hangt en op de counter speelt.
Verbeek trouwensjanken over de scheids terwijl zij een goal na een overtreding maakte
Verbeek is de grootste huilcoach. Altijd maar zaniken dat hij benadeeld wordtquote:Op zondag 28 juli 2013 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Ik vond het een botsing'', die Verbeek toch..
lees dit nu pas....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:00 schreef Pedroso het volgende:
Siggy prima pot. Een van de weinigen die vrij goed speelde bij Ajax overigens.
Niet zo erg, als ze er vanaf volgende week maar weer staan.
Is toch wat minder als een kampioenschap.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel weer een prijs erbijquote:Op zondag 28 juli 2013 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch wat minder als een kampioenschap.
Daar moeten we sowieso voor gaan en met een goede loting kan kwartfinale CL ook best.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is wel leuk. De nationale treble kan nog steeds.
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 28-07-2013 om 00:00:00RT @NFD410: Elk jaar dat Frank de Boer de Nederlandse supercup won werd Ajax kampioen en haalde het Europees minstens de kwartfinale. reageer retweet
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:31 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 28-07-2013 om 00:00:00RT @NFD410: Elk jaar dat Frank de Boer de Nederlandse supercup won werd Ajax kampioen en haalde het Europees minstens de kwartfinale. reageer retweet
Tuurlijk kan dat. Al moeten we wel meer kansen gaan creëren.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar moeten we sowieso voor gaan en met een goede loting kan kwartfinale CL ook best.
De Europa League winnen of CL kwartfinale halen. Zeg het maar.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:31 schreef j0rdiiii het volgende:
We zullen zien hoe dat vrijdag gaat tegen Roda. Vandaag Gisteren was het niveau sowieso ver beneden de maat, maar dat weten de Ajax-spelers zelf ook heel goed.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Al moeten we wel meer kansen gaan creëren.
En ik hoop dat Fischer ook snel zijn vorm weer gaat hervinden. En Andersen als optie op rechts is wel baas.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We zullen zien hoe dat vrijdag gaat tegen Roda. Vandaag was het niveau sowieso ver beneden de maat, maar dat weten de Ajax-spelers zelf ook heel goed.
Dat belooft dan nog veel goeds, want op het stuk (begin tweede helft t/m 2-1) na was ik eigenlijk best tevreden.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We zullen zien hoe dat vrijdag gaat tegen Roda. Vandaag Gisteren was het niveau sowieso ver beneden de maat, maar dat weten de Ajax-spelers zelf ook heel goed.
Soms wel wat snelle combinaties wat er goed uitzag ja. Maar het kan altijd beter. Al zijn ze op AN nu al helemaal depressief door deze wedstrijdquote:Op zondag 28 juli 2013 02:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat belooft dan nog veel goeds, want op het stuk (begin tweede helft t/m 2-1) na was ik eigenlijk best tevreden.
Zie wel veel dingen die ik kan beamen daar.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms wel wat snelle combinaties wat er goed uitzag ja. Maar het kan altijd beter. Al zijn ze op AN nu al helemaal depressief door deze wedstrijd
Daar zitten zelfs mensen die de Boer een waardeloze coach vindenquote:Op zondag 28 juli 2013 02:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie wel veel dingen die ik kan beamen daar.
In dat topic lees ik zelden.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zitten zelfs mensen die de Boer een waardeloze coach vinden.
Lol, heb hetzelfde alleen zit ik in Thailand.quote:Op zondag 28 juli 2013 05:00 schreef TIM-846 het volgende:
Iemand een samenvatting? Zit in Vietnam en kon het dus niet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |