quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En als we verliezen geef ik er eerlijk gezegd ook vrij weinig om
nou ik zie t vooral als maatstaf voor de vorm. Als we dit niet winnen dan zijn we nog niet goed en dan zou ik t wel kut vinden. Die schaal kan me niks schelen, vorm wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En als we verliezen geef ik er eerlijk gezegd ook vrij weinig om
Het blijft een wedstrijd op zich dus daar kun je ook weinig over zeggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nou ik zie t vooral als maatstaf voor de vorm. Als we dit niet winnen dan zijn we nog niet goed en dan zou ik t wel kut vinden. Die schaal kan me niks schelen, vorm wel.
als t combinatiespel niet loopt en iedereen na 70 minuten kapot zit, dan maak ik me wel zorgenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het blijft een wedstrijd op zich dus daar kun je ook weinig over zeggen.
En CL en WB en SC.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef MikieStyle het volgende:
Zou wel weer eens chill zijn als we johan cruijff schaal winnen en de beker en gewoon kampioen worden.
Opleidingsvergoedingquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:43 schreef Shreyas het volgende:
Als Arsenal Luis Suarez koopt van Liverpool voor 40 miljoen euro, verdient Ajax er dan nog wat aan?
En ik maar denken dat je niet ouder dan 15 was.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:41 schreef Devv het volgende:
Wat ben ik blij dat ik de laatste wereld beker nog bewust meegemaakt heb.
Ook als je nog niet helemaal in vorm bent moet je dit gewoon winnen, dat is wel een voordeel voor AZ, die hebben niets te verliezen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nou ik zie t vooral als maatstaf voor de vorm. Als we dit niet winnen dan zijn we nog niet goed en dan zou ik t wel kut vinden. Die schaal kan me niks schelen, vorm wel.
niet bij binnenlandse transfers toch ? En wij weten niet wat er in t contract staatquote:
Volgens mij heeft ajax Suarez niet opgeleid toch? Ze krijgen volgens mij niets, behalve als een percentage bij verkoop hebben bedongen.quote:
Ik denk het ook niet maar zijn transfer naar Liverpool was toch niet verkeerdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ajax Suarez niet opgeleid toch? Ze krijgen volgens mij niets, behalve als een percentage bij verkoop hebben bedongen.
Heb dat hier al eens uitgelegd. Niet bij een binnenlandse transfer als dit in het opleidingsland is. Een land is een opleidingsland als je er tussen 16 en 23 speelde. Suarez ging weg op zijn 24e. Engeland is daarom geen opleidingsland voor hem en daarom krijgt Ajax wel de opleidingsvergoedingquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
niet bij binnenlandse transfers toch ? En wij weten niet wat er in t contract staat
Hij speelde er van zijn 20e (volgens mij) tot zijn 23e. Tot 23e geldt als opleiden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ajax Suarez niet opgeleid toch? Ze krijgen volgens mij niets, behalve als een percentage bij verkoop hebben bedongen.
Mooi meegenomen en hoeveel zou dat dan zijn?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:15 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Heb dat hier al eens uitgelegd. Niet bij een binnenlandse transfer als dit in het opleidingsland is. Een land is een opleidingsland als je er tussen 16 en 23 speelde. Suarez ging weg op zijn 24e. Engeland is daarom geen opleidingsland voor hem en daarom krijgt Ajax wel de opleidingsvergoeding
Half % per jaar (er van uit gaande dat hij op zijn 20e bij Ajax kan), dus zo'n 1.5%quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mooi meegenomen en hoeveel zou dat dan zijn?
Bojanquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben Blind nu alweer beu wat een matige speler is dat
Nu niet meerquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
vreselijke voetballer deze man
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:00 schreef Pedroso het volgende:
Siggy prima pot. Een van de weinigen die vrij goed speelde bij Ajax overigens.
Niet zo erg, als ze er vanaf volgende week maar weer staan.
wat heeft sigthorsson dan laten zien bij ajax?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]![]()
Zeker ook zo'n Hoesen fan die nog weinig heeft laten zien bij Ajax.
Wat een onzin. Die Hoesen hype gebaseerd op paar invalbeurten begint gevaarlijk te worden. Sigthorsson is gewoon Ajax nummer één spits.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
vreselijke voetballer deze man
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:00 schreef Pedroso het volgende:
Siggy prima pot. Een van de weinigen die vrij goed speelde bij Ajax overigens.
Niet zo erg, als ze er vanaf volgende week maar weer staan.
nee, dat is voor mij gebaseerd op al zijn wedstrijden bij ajax(en jong ajax) vorig seizoen, ik heb ze allemaal gezienquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:03 schreef Nativism het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die Hoesen hype gebaseerd op paar invalbeurten begint gevaarlijk te worden. Sigthorsson is gewoon Ajax nummer één spits.
Wat ie gespeeld heeft voorlopig meer dan Hoesen. Als ie fit is dan is het een prima spits voor Ajax, balvast en scorend vermogen (wat Hoesen een stuk minder heeft)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat heeft sigthorsson dan laten zien bij ajax?
hoe kun je nou zeggen dat sigthorsson balvast is? het is al een wonder als hij hem in 1 keer onder controle krijgtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat ie gespeeld heeft voorlopig meer dan Hoesen. Als ie fit is dan is het een prima spits voor Ajax, balvast en scorend vermogen (wat Hoesen een stuk minder heeft)
Ik heb overigens de 1e helft niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen.
Dat zal best. Misschien als jij je kritiek/haat richting Sigthorsson onderbouwd kan ik er zelfs op ingaan. Met Sigthorsson heb je naar mijn inziens gewoon een spits staan welke ook werkelijk op zijn positie blijft staan en voor veel dreiging zorgt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee, dat is voor mij gebaseerd op al zijn wedstrijden bij ajax(en jong ajax) vorig seizoen, ik heb ze allemaal gezien
? Weet je het zeker.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hoe kun je nou zeggen dat sigthorsson balvast is? het is al een wonder als hij hem in 1 keer onder controle krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |