Bojanquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben Blind nu alweer beu wat een matige speler is dat
Nu niet meerquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
vreselijke voetballer deze man
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:00 schreef Pedroso het volgende:
Siggy prima pot. Een van de weinigen die vrij goed speelde bij Ajax overigens.
Niet zo erg, als ze er vanaf volgende week maar weer staan.
wat heeft sigthorsson dan laten zien bij ajax?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]![]()
Zeker ook zo'n Hoesen fan die nog weinig heeft laten zien bij Ajax.
Wat een onzin. Die Hoesen hype gebaseerd op paar invalbeurten begint gevaarlijk te worden. Sigthorsson is gewoon Ajax nummer één spits.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
vreselijke voetballer deze man
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:00 schreef Pedroso het volgende:
Siggy prima pot. Een van de weinigen die vrij goed speelde bij Ajax overigens.
Niet zo erg, als ze er vanaf volgende week maar weer staan.
nee, dat is voor mij gebaseerd op al zijn wedstrijden bij ajax(en jong ajax) vorig seizoen, ik heb ze allemaal gezienquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:03 schreef Nativism het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die Hoesen hype gebaseerd op paar invalbeurten begint gevaarlijk te worden. Sigthorsson is gewoon Ajax nummer één spits.
Wat ie gespeeld heeft voorlopig meer dan Hoesen. Als ie fit is dan is het een prima spits voor Ajax, balvast en scorend vermogen (wat Hoesen een stuk minder heeft)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat heeft sigthorsson dan laten zien bij ajax?
hoe kun je nou zeggen dat sigthorsson balvast is? het is al een wonder als hij hem in 1 keer onder controle krijgtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat ie gespeeld heeft voorlopig meer dan Hoesen. Als ie fit is dan is het een prima spits voor Ajax, balvast en scorend vermogen (wat Hoesen een stuk minder heeft)
Ik heb overigens de 1e helft niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen.
Dat zal best. Misschien als jij je kritiek/haat richting Sigthorsson onderbouwd kan ik er zelfs op ingaan. Met Sigthorsson heb je naar mijn inziens gewoon een spits staan welke ook werkelijk op zijn positie blijft staan en voor veel dreiging zorgt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee, dat is voor mij gebaseerd op al zijn wedstrijden bij ajax(en jong ajax) vorig seizoen, ik heb ze allemaal gezien
? Weet je het zeker.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hoe kun je nou zeggen dat sigthorsson balvast is? het is al een wonder als hij hem in 1 keer onder controle krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |