Yep. Soms ook wat ik niet wil maar liever niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je leest wel erg graag wat je wil, hé.
Hij kan wél voetballen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:33 schreef Pedroso het volgende:
Op basis van wat zou Hoesen 1e spits moeten worden ?
Eigenlijk zou je Blind na het goede seizoen vorig jaar moeten verkopen, nu kun je er nog een goed bedrag voor vangen Niet dat ik 'm persé kwijt wil maar veel beter gaat ie niet worden vrees ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
AZ maakte wel weer goed misbruik van onze zwakte namelijk Blind. Zal best een aardige knul zijn maar kan niet wachten tot Boilesen het vertrouwen krijgt.
Ik vind Hoesen technisch sterker. Balvaster, aannames veel beter. Je kunt met hem bouwen wat bij Sigthorsson niet het geval is, doordat zijn aannames van zo'n laag niveau zijn, is de kans 95% dat AZ de bal weer heeft en kan gaan counteren. Ik heb er nooit een goed gevoel bij als hij wordt aangespeeld, bij Hoesen heb ik er wel een goed gevoel bij. Afgelopen seizoen heeft hij dat dan ook bewezen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep. Soms ook wat ik niet wil maar liever niet.
Op basis van wat zou Hoesen 1e spits moeten worden ?
Gertjan is volledig de weg kwijt, puur het omgekeerde, die 1-0 was schandalig. Hoorde geen goal te zijnquote:'Er waren zes scheidsrechters in de ArenA, maar niemand zag dat'
Gertjan Verbeek greep met AZ naast de Johan Cruijff Schaal, maar hield desondanks 'een heel goed gevoel' over aan het treffen met Ajax (2-3). AZ gaf na 68 minuten een 2-0 voorsprong uit handen. "We gaven de doelpunten een beetje weg", analyseerde Verbeek na afloop in de Amsterdam ArenA.
"Ik kan nog leven met dat eigen doelpunt van Jeffrey Gouweleeuw, want Christian Eriksen trapte die bal erg goed. De tweede tegentreffer ontstond na een keepersfout. Bij die derde staat De Jong wel heel vrij", oordeelde Verbeek, die inzag dat Ajax het meeste balbezit had. "Maar wij hadden misschien wel de beste kansen."
"Daarbij maakte Ajax het derde doelpunt nadat er een overtreding was gemaakt op Willie Overtoom", vervolgde Verbeek. "Er waren zes scheidsrechters in de ArenA, maar niemand zag dat. Of Gouweleeuw een overtreding maakte op Daley Blind vlak voor onze openingstreffer? Nee, dat was een botsing in mijn ogen."
Dat ontken ik ook niet maar en hij heeft best potentie maar heeft het tot nu toe nog te weinig laten zien om Siggie uit de basis te spelen.quote:
Zegt genoeg over de verdediging van het Nederlandselftalquote:Op zondag 28 juli 2013 00:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je Blind na het goede seizoen vorig jaar moeten verkopen, nu kun je er nog een goed bedrag voor vangen Niet dat ik 'm persé kwijt wil maar veel beter gaat ie niet worden vrees ik.
Wel frappant dat het onze enige international is (als basisspeler dan).
Voor mij heeft hij genoeg bewezen, dat je op hem veel meer kunt bouwen dan op Sigthorsson.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet maar en hij heeft best potentie maar heeft het tot nu toe nog te weinig laten zien om Siggie uit de basis te spelen.
Als ie zich dit seizoen verder ontwikkeld kan ie volgend jaar onze 1e spits worden (als Siggie voor een leuk bedrag verkocht wordt).
Klopt, zoals de hele Nederlandse verdediging matig is. Het is een wonder dat ze zich (bijna) geplaatst hebben voor het WK, al is/was het natuurlijk wel een zwakke poule.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt genoeg over de verdediging van het Nederlandselftal
Blind is matig van Rhijn is ook niets bijzonders
Wat jij wiltquote:Op zondag 28 juli 2013 00:50 schreef GGMM het volgende:
Zullen we de OP maar gewoon zo laten?De JC-schaal in de OP zetten is meer iets voor een club als PSV.
Voor mij heeft ie dat absoluut nog niet bewezen. Soms leuk bij een paar invalbeurten (vaak als de wedstrijd al bijna gelopen was) maar is als pure spits nog niet beter dan Siggie (die door de meesten onderschat wordt).quote:Op zondag 28 juli 2013 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mij heeft hij genoeg bewezen, dat je op hem veel meer kunt bouwen dan op Sigthorsson.
Het zou me dan ook verbazen als Sigthorsson voor een leuk bedrag verkocht wordt.
Waarom wordt Sigthorsson onderschat dan? Interessante constatering.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor mij heeft ie dat absoluut nog niet bewezen. Soms leuk bij een paar invalbeurten (vaak als de wedstrijd al bijna gelopen was) maar is als pure spits nog niet beter dan Siggie (die door de meesten onderschat wordt).
En als ze Strootman kunnen slijten voor 20 miljoen op basis van een enkele wedstrijd heb ik goede hoop dat er voor Siggie ook wel wat uit te slepen is.
Ze wilde er zeker van zijn dat de wedstrijd door kon gaan met oog op de buien van vandaag.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:53 schreef wieisboos het volgende:
Welke clown heeft verzonnen dat het dak dicht mocht vandaag
Was wel hondsbenauwd ja, godverdomme.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:53 schreef wieisboos het volgende:
Welke clown heeft verzonnen dat het dak dicht mocht vandaag
Waarom is dat dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze moeten zoiets vrij snel beslissen aangezien er geen publiek aanwezig mag zijn als het dak dicht gaat.
401quote:Op zondag 28 juli 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wieisboos, welk vak zat jij dan? Ik zat achter het linkerdoel (gezien van de TV).
Janmaat is bijvoorbeeld stukken verder dan Van Rhijn. Blind heeft totaal geen benul waar hij moet staan het is werkelijk lachwekkend. Let maar eens op hoevaak er iemand uit zijn rug weg looptquote:Op zondag 28 juli 2013 00:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, zoals de hele Nederlandse verdediging matig is. Het is een wonder dat ze zich (bijna) geplaatst hebben voor het WK, al is/was het natuurlijk wel een zwakke poule.
http://nos.nl/artikel/534101-ajax-pakt-jc-schaal-na-comeback.htmlquote:Op zondag 28 juli 2013 00:57 schreef wieisboos het volgende:
Waar kan ik een samenvatting/interviews vinden?
thxquote:Op zondag 28 juli 2013 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/534101-ajax-pakt-jc-schaal-na-comeback.html
Geluidsfragmenten en video's van interviews, beelden moet je denk ik zoeken op joeptjoep.
Bedankt.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Normaal gesproken moet Roda worden opgerold komende vrijdag.
Dat had ik vorig jaar bij de JC Schaal met PSV liedjesquote:Op zondag 28 juli 2013 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een tokkiemuziek bij AZ wordt er dan gedraaid
''Ik sta er mee op en ga er mee naar bed, AZ, AZ''
Qua sfeerliedjes was het enige wat ze konden zingen: en wie niet springt die is een jood, 't is stil aan de overkant.
Provincieclubjes...quote:Op zondag 28 juli 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar bij de JC Schaal met PSV liedjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |