Goeie ouwe tijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Geen stormlooptopic dit zeg
Ondertussen heb ik oeh ah ochtendgymnastiek van carlo en irene opstaanbazenmuziek.
En ik ben jouw bitch helemaal niet.quote:
Komt vanzelf, zie gisterenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Geen stormlooptopic dit zeg
Ondertussen heb ik oeh ah ochtendgymnastiek van carlo en irene opstaanbazenmuziek.
Manboobs tellen niet om bij LompeHork in de hoerensloep te mogen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:35 schreef stefanhaan het volgende:
hoezo word ik godverdomme niet thuis gebracht?
Spreek voor je eigen moobs.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Manboobs tellen niet om bij LompeHork in de hoerensloep te mogen.
Niet mogelijk, de NS heeft vandaag internet zo snel als een stoptreinquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt vanzelf, zie gisterenleuke vibe zo.
Serieus?link naar muziek mits mogelijk
Is dit veroorzaakt door kipfilet of door photoshop?quote:
Door photoshop, soberso. Of ze moet echt een enorm holle rug hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is dit veroorzaakt door kipfilet of door photoshop?
Allemaal stappen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
Wat is deze mensen, het is weekend, het is vakantie, het is avond, warum is het hier zo dood.
1 bange panda voor dit topicquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
Wat is deze mensen, het is weekend, het is vakantie, het is avond, warum is het hier zo dood.
Radio 49quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:22 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Hork wat voor muziek luister je eigenlijk?
Allemaal FOK!vrees?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 bange panda voor dit topic
[ afbeelding ]
Niet tenzij je ziek wilt worden lijkt mequote:
Herkenbaar wel, heb eens met dit weer tot laat in de nacht op een dijk gestaan. Dat was geen succes achteraf.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet tenzij je ziek wilt worden lijkt me
In een schuur is wel leuk, waarom op of naast de dijk niet? Als er BBQsausage is is alles te verterenquote:
Harde koude wind vanaf de zee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:31 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
In een schuur is wel leuk, waarom op of naast de dijk niet? Als er BBQsausage is is alles te verteren
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Harde koude wind vanaf de zee.Terwijl het aan de andere kant van de dijk snikheet is van de feestgangers, en de drukte etc. Combineer dat met veel alcohol, harde muziek, en straalbezopen vrienden, en dat verklaart een hoop gok ik.
nou zeg het is ook nooit goed zeg.quote:
HOI!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nou zeg het is ook nooit goed zeg.
Ik zal nog eens hoi zeggen
Daar lagen aardig wat grote keien, had niet zo'n zin in bloed aan m'n vingers.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:34 schreef edjuh18 het volgende:
[..]![]()
Ik hou ook niet van drukte! Schoppe. Van die dijk zeg ik !
ja nou is het te laat hoorquote:
een echte schipper gaat over over de rode grotezee keienquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar lagen aardig wat grote keien, had niet zo'n zin in bloed aan m'n vingers.![]()
De beste stuurlui staan aan wal op de dijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:39 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
een echte schipper gaat over over de rode zee keien
nouuuuuuquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:39 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Oke dan neem ik terug dat ik HOI zei
Gaan van boordquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal op de dijk.
Qua verhaal van de man is het 100% lucht wat mij betreft. "Ik ben gevallen door de zwaartekracht" Hierdoor zou het inprincipe al niet eens moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso slim. Het vaartuig zo licht mogelijk maken in de hoop dat het weer boven water komt.
Hij had gewoon zin in een frisse duik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:46 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Qua verhaal van de man is het 100% lucht wat mij betreft. "Ik ben gevallen door de zwaartekracht" Hierdoor zou het inprincipe al niet eens moeten gebeuren.
Het is een Italiaan en die liegen allemaalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij had gewoon zin in een frisse duik.
Werken, zo meteen om 4:00 weer opstaan om te werkenquote:
Lol.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:49 schreef Dalando het volgende:
Ik heb vandaag 3 twitter accounts gestart met daarop random RT ALS JE (iets) via de Twitter API / PHP mbv. Cronjobs, en tussendoor af en toe een affilate. Random mensen volgen die andere tieneraccounts volgen en de followers rollen binnen.
Nu staat de teller totaal op ¤41,-
Precies.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:50 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Het is een Italiaan en die liegen allemaal
Satire he
Geniaalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:49 schreef Dalando het volgende:
Ik heb vandaag 3 twitter accounts gestart met daarop random RT ALS JE (iets) via de Twitter API / PHP mbv. Cronjobs, en tussendoor af en toe een affilate. Random mensen volgen die andere tieneraccounts volgen en de followers rollen binnen.
Nu staat de teller totaal op ¤41,-
"LEUKE SCHOENTJES"quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
"LEUKE SCHOENTJES"
bit.ly link -> adfly link -> m4n link -> zalando
+ het is zwart, als de belasting ooit vragen stelt kan je het zaadje zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:54 schreef Dalando het volgende:
Alhoewel, die shit zet je 1x op en het gaat z'n gangetje + het staat niet op je cv. Vakkenvullen wel. Toch maar wel dat gesprek doen.
Hoezo? Er staat niks in de m4n / adfly regels over belasting.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
+ het is zwart, als de belasting ooit vragen stelt kan je het zaadje zijn.
Omdat nederland.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoezo? Er staat niks in de m4n / adfly regels over belasting.
quote:Je bent verplicht al je inkomsten aan/op te geven bij de Belastingdienst.
quote:
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa chickies in tha housequote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:09 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik post in dit topic om Paul's statement te ontkrachten dat er weer geen vrouwen in avondbagger zijn.
quote:
What the fuck did you just fucking say about my gear, you little n00b? I’ll have you know I am a lvl 90 Undead Arcane Mage, and I’ve won so many PVP matches, and I have done raids on every 10 man heroic dungeon. I also have a fuckton of macros and I have a GS of 10K. You are nothing to me but just a lvl 12 gnome hunter. I will pwn the fuck out of you with Arcane Missiles the likes of which has never been seen before on Azeroth AND Outland, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over raid? Think again, fucker. As we speak I am contacting my guild of mages and shamans across The Eastern Kingdoms and your character is being targeted right now so you better prepare for the ownage, n00b. The Arcane Barrage that wipes out the pathetic little thing you call your character. You’re fucking pwn’d, n00b. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my secondary talent tree. Not only am I extensively trained in Arcane magic, but I have access to the entire arsenal of Fire magic and I will use it to its full extent to wipe your miserable neckbeard off the face of Azeroth, you little faggot. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re getting debuffed, you goddamnn00b. I will shit Dragon’s Breath all over you and you will burn in it. You’re fucking pwn’d, faggot.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:24 schreef Fopje het volgende:
Zijn jullie allemaal nog een beetje leeg voor elkaar?
Het moet maar eens afgelopen zijn met dat gekwijl en geslijmquote:
#TeamBeachquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Het moet maar eens afgelopen zijn met dat gekwijl en geslijm
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Het moet maar eens afgelopen zijn met dat gekwijl en geslijm
ik heb maar 1 en die gebruik ik zelf sorryquote:
10K GS? Noob.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:05 schreef Beach het volgende:
[..]
What the fuck did you just fucking say about my gear, you little n00b? I’ll have you know I am a lvl 90 Undead Arcane Mage, and I’ve won so many PVP matches, and I have done raids on every 10 man heroic dungeon. I also have a fuckton of macros and I have a GS of 10K. You are nothing to me but just a lvl 12 gnome hunter. I will pwn the fuck out of you with Arcane Missiles the likes of which has never been seen before on Azeroth AND Outland, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over raid? Think again, fucker. As we speak I am contacting my guild of mages and shamans across The Eastern Kingdoms and your character is being targeted right now so you better prepare for the ownage, n00b. The Arcane Barrage that wipes out the pathetic little thing you call your character. You’re fucking pwn’d, n00b. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my secondary talent tree. Not only am I extensively trained in Arcane magic, but I have access to the entire arsenal of Fire magic and I will use it to its full extent to wipe your miserable neckbeard off the face of Azeroth, you little faggot. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re getting debuffed, you goddamnn00b. I will shit Dragon’s Breath all over you and you will burn in it. You’re fucking pwn’d, faggot.
Haatbaard.quote:
Ik heb nog een foccacia opquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Noesss. Heb je iets in huis? Of bestel wat.
Je rug ook?quote:
Hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jouw UI doet me altijd denken aan een hakenkruis..
Vraag niet waarom
Niet?quote:
Waar is den ouderwetschen nachtbagger?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je reinste oplichterij, dat zeg ik je!
inb4 'ik heb nog wel iets dat vult'quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is toch niet heel erg vullend?Of was ie 1 meter bij 1 meter?
Bijna welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is toch niet heel erg vullend?Of was ie 1 meter bij 1 meter?
Ik wou even kroelenquote:
Ja 'we' waren weer eens te langzaam. Dus nu is het nog avondbagger.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waar is den ouderwetschen nachtbagger?
Jij bent schattiger.quote:
Maar dit keer dus niet.quote:
Jij wel ja. Daar wordt Cosje misschien wel nog vrolijker vanquote:
ik ben niet schattigquote:
alleen beschikbaar voor personen van het vrouwelijk geslacht Flipsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dit keer dus niet.Wat ga je er aan doen poepescheetje?
[..]
Jij wel ja. Daar wordt Cosje misschien wel nog vrolijker van
Wachten op jouw kookkustquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dit keer dus niet.Wat ga je er aan doen poepescheetje?
[..]
Jij wel ja. Daar wordt Cosje misschien wel nog vrolijker van
quote:
Populaire jongen wel.quote:
en verdiend ook zeg, tering wat een geval een apartquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Populaire jongen wel.
Vanavond werd hij flink teruggepakt door een moderator.
Belaecheleijck.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja 'we' waren weer eens te langzaam. Dus nu is het nog avondbagger.
Hij ziet zichzelf ook echt als DIE een populaire jongen daarom poste hij al die nerds best zielig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:15 schreef Beach het volgende:
[..]
en verdiend ook zeg, tering wat een geval een apart
Ik las het ja mooie backfire welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Populaire jongen wel.
Vanavond werd hij flink teruggepakt door een moderator.
Kan je lang wachten. Misschien is lellebel wel in je buurt.quote:
Oquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:14 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ben niet schattig
[..]
alleen beschikbaar voor personen van het vrouwelijk geslacht Flips
We zouden nu in rep en roer op straat moeten. Alle ONZ'ers naar het malieveld en met spandoeken protesteren. Niet dat het kantoor van FOK! in Den Haag zit maar hey.quote:
HOU JE BEK OFZO GEWOON KUTLUL DAT JE ER BENTquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Euroshopper
Kun je net zo goed uit de sloot gaan drinken, smaakt wellicht nog beter.
Language dear.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef Paul het volgende:
[..]
HOU JE BEK OFZO GEWOON KUTLUL DAT JE ER BENT
Gewoon per ongeluk secondelijm tussen de lippen gekregen denk ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:18 schreef Elan het volgende:
Flippie ik heb een vraag hopelijk vind je het niet stalkerig maar wat is dit.
[ afbeelding ]
Het idee er achter zeg maar.
Wowquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef Paul het volgende:
[..]
HOU JE BEK OFZO GEWOON KUTLUL DAT JE ER BENT
Fragment uit een film. Als ik het het mij juist herinner krijgt het meisje ijs op haar neus/gezicht en dat zoent hij er afquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:18 schreef Elan het volgende:
Flippie ik heb een vraag hopelijk vind je het niet stalkerig maar wat is dit.
[ afbeelding ]
Het idee er achter zeg maar.
Dat klinkt wel erg ongelukkig voor een romantische drama filmquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon per ongeluk secondelijm tussen de lippen gekregen denk ik.
Wow het ziet er echt apart uit. Alsof ze tegelijk een spasme hebben en daarom moeten lachen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fragment uit een film. Als ik het het mij juist herinner krijgt het meisje ijs op haar neus/gezicht en dat zoent hij er af
Komt doordat de maker van het gifje het fragment heeft versneld denk ikquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow het ziet er echt apart uit. Alsof ze tegelijk een spasme hebben en daarom moeten lachen.
Ik weet dat je me leuk vindt, maar je hoeft het niet zo te laten blijkenquote:
oh em geequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet dat je me leuk vindt, maar je hoeft het niet zo te laten blijken
Ik en iemand leuk vinden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet dat je me leuk vindt, maar je hoeft het niet zo te laten blijken
quote:
Bier is bier kutquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:26 schreef richolio het volgende:
Bah euroshopper bier. Alleen mensen die geen/weinig geld hebben drinken dat, anders had je wel wat kwalitatief beter bier gekocht. Zoals Hertog-Jan.
Jij drinkt cola of watquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:28 schreef Beach het volgende:
Bier nodig hebben om het gezellig te hebben
sowieso drinken in je eentje
Een echte liefhebber drinkt een trappist.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:26 schreef richolio het volgende:
Bah euroshopper bier. Alleen mensen die geen/weinig geld hebben drinken dat, anders had je wel wat kwalitatief beter bier gekocht. Zoals Hertog-Jan.
Wodka, want geen kleine.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
En echte vrouwen drinken ranja of cola want die moeten op de kleine passen.
Ik drink nooit frisdrank. Ik drink water, koffie, thee, karnemelk en melk, meer niet.quote:
Gayyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik drink nooit frisdrank. Ik drink water, koffie, thee, karnemelk en melk, meer niet.
Leg mij het verband tussen iemands seksuele orientatie en je voorkeur voor drinken eens uit.quote:
Ja, fucking zielig.quote:
Ik zou dan liever sparen zodat ik dan af en toe bier van betere smaak kon drinken dan omdat het niet anders kan maar aan de ES zittenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Euroshopper is best te doen voor de prijs
okquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, fucking zielig.
Ik kruip straks lekker bij mijn vrouw in bed en geef haar een neukbeurt waar je u tegen zegt. Dat alles met mijn bezopen kop welke ik heb veroorzaakt door in mijn eentje te drinken en op dit kutforum rond te hangen.
fotos of het is niet waar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, fucking zielig.
Ik kruip straks lekker bij mijn vrouw in bed en geef haar een neukbeurt waar je u tegen zegt. Dat alles met mijn bezopen kop welke ik heb veroorzaakt door in mijn eentje te drinken en op dit kutforum rond te hangen.
Rubberen Hetty.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, fucking zielig.
Snappen alleen hetero'squote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Leg mij het verband tussen iemands seksuele orientatie en je voorkeur voor drinken eens uit.
En gelijk de minst leuke van allemaalquote:
Ja geefquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef Elan het volgende:
Snel doe die drank weg straks pakt hij het af
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
En gelijk de minst leuke van allemaal
Een non argument.quote:
Nog teleurgesteld zijn in mijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Een non argument.
Jammer dat je niet eens serieus kan reageren.
Ken hem niet meestal komen die moderators in topics net als je je 1x misdraagt dat heb ik tenminste meestal jullie nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
En gelijk de minst leuke van allemaal
Ja sorry je komt gewoon niet leuk over.quote:
Omdat ik niet kan verklaren dat het gay is dat hij 's avonds melk drinkt ipv bierquote:
Dat zou mij nooit lukken denk ikquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou dan liever sparen zodat ik dan af en toe bier van betere smaak kon drinken dan omdat het niet anders kan maar aan de ES zitten- als ik man was he
Achja, ik ga mij ook niet anders voordoen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:35 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ja sorry je komt gewoon niet leuk over.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:37 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Achja, ik ga mij ook niet anders voordoen.
Ik vind jou wel een leuke modquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:37 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:37 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nu melk drinkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan verklaren dat het gay is dat hij 's avonds melk drinkt ipv bier
Ik zie wel roze spullen op de achtergrond dus of je bent gay of er is inderdaad een dame in je leven.quote:
Ik vind alles van de Lidl lekker. Ik heb daar van die duitse biertjes een keer gekocht en was best lekker. Die sunrise drankjes ook wel. Lidl is baazquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:38 schreef Elan het volgende:
MAar Europshooper bier is niet eens zo heel vies flippie echt niet dan moet je een keer Lidl bier nemen daar zitten kokhals enzymen in ik zweer het je.
VBL / Goed ideetjequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je geen moderator worden bij voetbal die in plaats van steven.
Schultenbrau?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:38 schreef Elan het volgende:
MAar Europshooper bier is niet eens zo heel vies flippie echt niet dan moet je een keer Lidl bier nemen daar zitten kokhals enzymen in ik zweer het je.
opfiesiejus trollquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind alles van de Lidl lekker. Ik heb daar van die duitse biertjes een keer gekocht en was best lekker. Die sunrise drankjes ook wel. Lidl is baaz
Lidl is niks mis mee, lekker goedkoop en veel voor weinigquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind alles van de Lidl lekker. Ik heb daar van die duitse biertjes een keer gekocht en was best lekker. Die sunrise drankjes ook wel. Lidl is baaz
steven komt en gaat toch wanneer die zin heeft straks moet die weer de gevangenis in is die weer een halfjaar afwezig.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
steven komt en gaat toch wanneer die zin heeft straks moet die weer de gevangenis in is die weer een halfjaar afwezig.
Wel gaar dat ze die uberscherpe pizza's niet meer in hun standaardassortiment hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:41 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Lidl is niks mis mee, lekker goedkoop en veel voor weinig
Die haat naar Steven toe is wel treurig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
steven komt en gaat toch wanneer die zin heeft straks moet die weer de gevangenis in is die weer een halfjaar afwezig.
Die Schultenbrau vind je die lekker? Je hebt Grafenwald dat is nog wel te doen. Sunrise is dat die Desperado's clone? met tequila er door gemiterdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb ik gelezen hij was al eerder moderator is die gewoon weggegaan nu kwam die terug meteen weer een moderator in voetbalquote:
Hij werd gelijk weer gevraagd. Voor zijn langdurige afwezigheid was hij ook gewoon een goede moderator in VBL.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik gelezen hij was al eerder moderator is die gewoon weggegaan nu kwam die terug meteen weer een moderator in voetbal
Ja maar hij is opeens weggegaan toch??quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij werd gelijk weer gevraagd. Voor zijn langdurige afwezigheid was hij ook gewoon een goede moderator in VBL.
Ik kan wel tegen die steken, maar normaal zag ik ze niet zitten. Nu zie ik ze obvious voor mijn beeldscherm vliegen of op de muur hangen.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Inferno.
Mijn anus is nog steeds dankbaar dat ze die niet meer verkopen.
Maar hij was niet weggegaan ivm dat ie de bak in moestquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik gelezen hij was al eerder moderator is die gewoon weggegaan nu kwam die terug meteen weer een moderator in voetbal
Ik voorspel nachtmerries in huize Bondage.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:48 schreef bondage het volgende:
[..]
WTF! nog even en er komen laserstralen uit die ogen.
Ik ookquote:
Die drol had ook onder het meisje gekund.quote:
Heb ik sowieso al.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel nachtmerries in huize Bondage.
Dat weet ik allemaal niet meerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Schultenbrau vind je die lekker? Je hebt Grafenwald dat is nog wel te doen. Sunrise is dat die Desperado's clone? met tequila er door gemiterd
Ja. Hele jeugd naar de klote.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teveel naar Bassie & Adriaan: De Plaaggeest gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |