Harde koude wind vanaf de zee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:31 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
In een schuur is wel leuk, waarom op of naast de dijk niet? Als er BBQsausage is is alles te verteren
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Harde koude wind vanaf de zee.Terwijl het aan de andere kant van de dijk snikheet is van de feestgangers, en de drukte etc. Combineer dat met veel alcohol, harde muziek, en straalbezopen vrienden, en dat verklaart een hoop gok ik.
nou zeg het is ook nooit goed zeg.quote:
HOI!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nou zeg het is ook nooit goed zeg.
Ik zal nog eens hoi zeggen
Daar lagen aardig wat grote keien, had niet zo'n zin in bloed aan m'n vingers.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:34 schreef edjuh18 het volgende:
[..]![]()
Ik hou ook niet van drukte! Schoppe. Van die dijk zeg ik !
ja nou is het te laat hoorquote:
een echte schipper gaat over over de rode grotezee keienquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar lagen aardig wat grote keien, had niet zo'n zin in bloed aan m'n vingers.![]()
De beste stuurlui staan aan wal op de dijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:39 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
een echte schipper gaat over over de rode zee keien
nouuuuuuquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:39 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Oke dan neem ik terug dat ik HOI zei
Gaan van boordquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal op de dijk.
Qua verhaal van de man is het 100% lucht wat mij betreft. "Ik ben gevallen door de zwaartekracht" Hierdoor zou het inprincipe al niet eens moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso slim. Het vaartuig zo licht mogelijk maken in de hoop dat het weer boven water komt.
Hij had gewoon zin in een frisse duik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:46 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Qua verhaal van de man is het 100% lucht wat mij betreft. "Ik ben gevallen door de zwaartekracht" Hierdoor zou het inprincipe al niet eens moeten gebeuren.
Het is een Italiaan en die liegen allemaalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij had gewoon zin in een frisse duik.
Werken, zo meteen om 4:00 weer opstaan om te werkenquote:
Lol.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:49 schreef Dalando het volgende:
Ik heb vandaag 3 twitter accounts gestart met daarop random RT ALS JE (iets) via de Twitter API / PHP mbv. Cronjobs, en tussendoor af en toe een affilate. Random mensen volgen die andere tieneraccounts volgen en de followers rollen binnen.
Nu staat de teller totaal op ¤41,-
Precies.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:50 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Het is een Italiaan en die liegen allemaal
Satire he
Geniaalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:49 schreef Dalando het volgende:
Ik heb vandaag 3 twitter accounts gestart met daarop random RT ALS JE (iets) via de Twitter API / PHP mbv. Cronjobs, en tussendoor af en toe een affilate. Random mensen volgen die andere tieneraccounts volgen en de followers rollen binnen.
Nu staat de teller totaal op ¤41,-
"LEUKE SCHOENTJES"quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
"LEUKE SCHOENTJES"
bit.ly link -> adfly link -> m4n link -> zalando
+ het is zwart, als de belasting ooit vragen stelt kan je het zaadje zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:54 schreef Dalando het volgende:
Alhoewel, die shit zet je 1x op en het gaat z'n gangetje + het staat niet op je cv. Vakkenvullen wel. Toch maar wel dat gesprek doen.
Hoezo? Er staat niks in de m4n / adfly regels over belasting.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
+ het is zwart, als de belasting ooit vragen stelt kan je het zaadje zijn.
Omdat nederland.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoezo? Er staat niks in de m4n / adfly regels over belasting.
quote:Je bent verplicht al je inkomsten aan/op te geven bij de Belastingdienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |