Hij had gewoon zin in een frisse duik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:46 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Qua verhaal van de man is het 100% lucht wat mij betreft. "Ik ben gevallen door de zwaartekracht" Hierdoor zou het inprincipe al niet eens moeten gebeuren.
Het is een Italiaan en die liegen allemaalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij had gewoon zin in een frisse duik.
Werken, zo meteen om 4:00 weer opstaan om te werkenquote:
Lol.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:49 schreef Dalando het volgende:
Ik heb vandaag 3 twitter accounts gestart met daarop random RT ALS JE (iets) via de Twitter API / PHP mbv. Cronjobs, en tussendoor af en toe een affilate. Random mensen volgen die andere tieneraccounts volgen en de followers rollen binnen.
Nu staat de teller totaal op ¤41,-
Precies.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:50 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Het is een Italiaan en die liegen allemaal
Satire he
Geniaalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:49 schreef Dalando het volgende:
Ik heb vandaag 3 twitter accounts gestart met daarop random RT ALS JE (iets) via de Twitter API / PHP mbv. Cronjobs, en tussendoor af en toe een affilate. Random mensen volgen die andere tieneraccounts volgen en de followers rollen binnen.
Nu staat de teller totaal op ¤41,-
"LEUKE SCHOENTJES"quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
"LEUKE SCHOENTJES"
bit.ly link -> adfly link -> m4n link -> zalando
+ het is zwart, als de belasting ooit vragen stelt kan je het zaadje zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:54 schreef Dalando het volgende:
Alhoewel, die shit zet je 1x op en het gaat z'n gangetje + het staat niet op je cv. Vakkenvullen wel. Toch maar wel dat gesprek doen.
Hoezo? Er staat niks in de m4n / adfly regels over belasting.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
+ het is zwart, als de belasting ooit vragen stelt kan je het zaadje zijn.
Omdat nederland.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoezo? Er staat niks in de m4n / adfly regels over belasting.
quote:Je bent verplicht al je inkomsten aan/op te geven bij de Belastingdienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |