Ik zie wel roze spullen op de achtergrond dus of je bent gay of er is inderdaad een dame in je leven.quote:
Ik vind alles van de Lidl lekker. Ik heb daar van die duitse biertjes een keer gekocht en was best lekker. Die sunrise drankjes ook wel. Lidl is baazquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:38 schreef Elan het volgende:
MAar Europshooper bier is niet eens zo heel vies flippie echt niet dan moet je een keer Lidl bier nemen daar zitten kokhals enzymen in ik zweer het je.
VBL / Goed ideetjequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je geen moderator worden bij voetbal die in plaats van steven.
Schultenbrau?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:38 schreef Elan het volgende:
MAar Europshooper bier is niet eens zo heel vies flippie echt niet dan moet je een keer Lidl bier nemen daar zitten kokhals enzymen in ik zweer het je.
opfiesiejus trollquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind alles van de Lidl lekker. Ik heb daar van die duitse biertjes een keer gekocht en was best lekker. Die sunrise drankjes ook wel. Lidl is baaz
Lidl is niks mis mee, lekker goedkoop en veel voor weinigquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind alles van de Lidl lekker. Ik heb daar van die duitse biertjes een keer gekocht en was best lekker. Die sunrise drankjes ook wel. Lidl is baaz
steven komt en gaat toch wanneer die zin heeft straks moet die weer de gevangenis in is die weer een halfjaar afwezig.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
steven komt en gaat toch wanneer die zin heeft straks moet die weer de gevangenis in is die weer een halfjaar afwezig.
Wel gaar dat ze die uberscherpe pizza's niet meer in hun standaardassortiment hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:41 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Lidl is niks mis mee, lekker goedkoop en veel voor weinig
Die haat naar Steven toe is wel treurig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
steven komt en gaat toch wanneer die zin heeft straks moet die weer de gevangenis in is die weer een halfjaar afwezig.
Die Schultenbrau vind je die lekker? Je hebt Grafenwald dat is nog wel te doen. Sunrise is dat die Desperado's clone? met tequila er door gemiterdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb ik gelezen hij was al eerder moderator is die gewoon weggegaan nu kwam die terug meteen weer een moderator in voetbalquote:
Hij werd gelijk weer gevraagd. Voor zijn langdurige afwezigheid was hij ook gewoon een goede moderator in VBL.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik gelezen hij was al eerder moderator is die gewoon weggegaan nu kwam die terug meteen weer een moderator in voetbal
Ja maar hij is opeens weggegaan toch??quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij werd gelijk weer gevraagd. Voor zijn langdurige afwezigheid was hij ook gewoon een goede moderator in VBL.
Ik kan wel tegen die steken, maar normaal zag ik ze niet zitten. Nu zie ik ze obvious voor mijn beeldscherm vliegen of op de muur hangen.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Inferno.
Mijn anus is nog steeds dankbaar dat ze die niet meer verkopen.
Maar hij was niet weggegaan ivm dat ie de bak in moestquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik gelezen hij was al eerder moderator is die gewoon weggegaan nu kwam die terug meteen weer een moderator in voetbal
Ik voorspel nachtmerries in huize Bondage.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:48 schreef bondage het volgende:
[..]
WTF! nog even en er komen laserstralen uit die ogen.
Ik ookquote:
Die drol had ook onder het meisje gekund.quote:
Heb ik sowieso al.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel nachtmerries in huize Bondage.
Dat weet ik allemaal niet meerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Schultenbrau vind je die lekker? Je hebt Grafenwald dat is nog wel te doen. Sunrise is dat die Desperado's clone? met tequila er door gemiterd
Ja. Hele jeugd naar de klote.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teveel naar Bassie & Adriaan: De Plaaggeest gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |