Bier is bier kutquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:26 schreef richolio het volgende:
Bah euroshopper bier. Alleen mensen die geen/weinig geld hebben drinken dat, anders had je wel wat kwalitatief beter bier gekocht. Zoals Hertog-Jan.
Jij drinkt cola of watquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:28 schreef Beach het volgende:
Bier nodig hebben om het gezellig te hebben
sowieso drinken in je eentje
Een echte liefhebber drinkt een trappist.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:26 schreef richolio het volgende:
Bah euroshopper bier. Alleen mensen die geen/weinig geld hebben drinken dat, anders had je wel wat kwalitatief beter bier gekocht. Zoals Hertog-Jan.
Wodka, want geen kleine.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
En echte vrouwen drinken ranja of cola want die moeten op de kleine passen.
Ik drink nooit frisdrank. Ik drink water, koffie, thee, karnemelk en melk, meer niet.quote:
Gayyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik drink nooit frisdrank. Ik drink water, koffie, thee, karnemelk en melk, meer niet.
Leg mij het verband tussen iemands seksuele orientatie en je voorkeur voor drinken eens uit.quote:
Ja, fucking zielig.quote:
Ik zou dan liever sparen zodat ik dan af en toe bier van betere smaak kon drinken dan omdat het niet anders kan maar aan de ES zittenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Euroshopper is best te doen voor de prijs
okquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, fucking zielig.
Ik kruip straks lekker bij mijn vrouw in bed en geef haar een neukbeurt waar je u tegen zegt. Dat alles met mijn bezopen kop welke ik heb veroorzaakt door in mijn eentje te drinken en op dit kutforum rond te hangen.
fotos of het is niet waar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, fucking zielig.
Ik kruip straks lekker bij mijn vrouw in bed en geef haar een neukbeurt waar je u tegen zegt. Dat alles met mijn bezopen kop welke ik heb veroorzaakt door in mijn eentje te drinken en op dit kutforum rond te hangen.
Rubberen Hetty.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, fucking zielig.
Snappen alleen hetero'squote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Leg mij het verband tussen iemands seksuele orientatie en je voorkeur voor drinken eens uit.
En gelijk de minst leuke van allemaalquote:
Ja geefquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef Elan het volgende:
Snel doe die drank weg straks pakt hij het af
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
En gelijk de minst leuke van allemaal
Een non argument.quote:
Nog teleurgesteld zijn in mijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Een non argument.
Jammer dat je niet eens serieus kan reageren.
Ken hem niet meestal komen die moderators in topics net als je je 1x misdraagt dat heb ik tenminste meestal jullie nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
En gelijk de minst leuke van allemaal
Ja sorry je komt gewoon niet leuk over.quote:
Omdat ik niet kan verklaren dat het gay is dat hij 's avonds melk drinkt ipv bierquote:
Dat zou mij nooit lukken denk ikquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou dan liever sparen zodat ik dan af en toe bier van betere smaak kon drinken dan omdat het niet anders kan maar aan de ES zitten- als ik man was he
Achja, ik ga mij ook niet anders voordoen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:35 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ja sorry je komt gewoon niet leuk over.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:37 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Achja, ik ga mij ook niet anders voordoen.
Ik vind jou wel een leuke modquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:37 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:37 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nu melk drinkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan verklaren dat het gay is dat hij 's avonds melk drinkt ipv bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |