Inderdaad, want ik ben ook een complete mongool, of een vrouw met kort pittig kapsel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Je zou er zelf prima tussen passen.
Is dat de topicstarter?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Past daar prima tussen.
Dat jij Moderator bent, belachelijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ja.
Die vraagt er wel een beetje om hè? Zowel om op die site te staan als gewoon weer eens ouderwetsch gebackfired te worden als je zoveel commentaar op anderen durft te hebben dat je er een topic op FOK! over opent om de mensen op zo'n site nog eens éxtra belachelijk te maken en de aandacht erop te vestigen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Past daar prima tussen.
Niks belachelijks aan.quote:
Gewoon Braddie's AT's als startpagina hebben werkt daarvoor prima.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:54 schreef Elan het volgende:
Is dit het vrijdagavond reltopic dat elke week komt op deze site=
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad, want ik ben ook een complete mongool, of een vrouw met kort pittig kapsel.
Allebei zelfsquote:
[ afbeelding ]
Past daar prima tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom open je het dan alsnog man en dan met die fipo ook, dan roep je het wel over jezelf uit toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:17 schreef Braddie het volgende:
Ik had natuurlijk echt al vanuit Rusland deze backfire kunnen voorspellen op mezelf.___!
aandacht is aandacht..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom open je het dan alsnog man en dan met die fipo ook, dan roep je het wel over jezelf uit toch?
Braddie geniet blijkbaar van vernedering. In sommige kringen is dat best normaal.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom open je het dan alsnog man en dan met die fipo ook, dan roep je het wel over jezelf uit toch?
Dit topic was niet compleet zonder gelepino.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:25 schreef gelepino het volgende:
Nog even en dan gaat Braddie weer aankondigen dat hij definitief weg gaat voor een dag.
Je krijgt ook geen klap van een krop sla.. dussehquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Er zit ook geen boer in boerenkool.
Hoe zou dat nou komenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:26 schreef Braddie het volgende:
Ik dacht, dit is ONZ, dus waarom niet dan deze Tumlbr pagina, dat is toch grote onzin?
Ik weet 99% zeker dat als een andere user het zou hebben geopend dat er dan geen achterlijk backfire topic met foto`s van zou gemaakt zijn.
Als er ergens staat "Braddie"word er wel gereageerd.
Of dat nou is in R&P Als ik bloedserieus ben met een vraag, of in ONZ.
Ik, zei de gek.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Wel in BBQ. Maar niet in barbecue.
Gek? Ja. Heel gek.
Niet zo heel gek eigenlijk hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Wel in BBQ. Maar niet in barbecue.
Gek? Ja. Heel gek.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Haha ja die gekke Nederlanders altijd met hun vieze schouders.Godverdomme man, alsof ik naar een horror in 3D zit te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Als je nu eens in plaats van te janken over een backfire, gaat nadenken waarom het een backfire is geworden...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:26 schreef Braddie het volgende:
Ik dacht, dit is ONZ, dus waarom niet dan deze Tumlbr pagina, dat is toch grote onzin?
Ik weet 99% zeker dat als een andere user het zou hebben geopend dat er dan geen achterlijk backfire topic met foto`s van zou gemaakt zijn.
Nee, dit is lekker:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Godverdomme man, alsof ik naar een horror in 3D zit te kijken.
Over volle zalen gesproken, hoe gaat het met je nieuwe band, Toots Tyrosmans?quote:
Godverdomme, ontdek je nekje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Past daar prima tussen.
Maar zou dat nou echt een Fok!kwaal zijn of ligt het aan jou? Op het Autoweekforum zijn ze je ook al een beetje zat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:26 schreef Braddie het volgende:
Dichter dan dit bij een vrouw zal jij nooit komen.quote:
Wat een leuk meisje.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Godverdomme man, alsof ik naar een horror in 3D zit te kijken.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Dichter dan dit bij een vrouw zal jij nooit komen.
EDIT: verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:43 schreef MichaelScott het volgende:
Staat motorbloempje soms op die site?
Te laat. Braddie heeft alles al opgegeten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:44 schreef SpecialK het volgende:
I begreep van iemand dat ik hier moest zijn voor de fok BBQ?
De grote homp vlees is in ieder geval al aanwezig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:44 schreef SpecialK het volgende:
I begreep van iemand dat ik hier moest zijn voor de fok BBQ?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:47 schreef mega-worstje het volgende:
Kom op mensen, je ziet toch duidelijk dat het een downie is, geef hem een lachje en een slotje
lekker dingetje hoor mag ik je nrquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Past daar prima tussen.
Gvdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Te laat. Braddie heeft alles al opgegeten.
Nee joh, die is hard aan het afvallen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Te laat. Braddie heeft alles al opgegeten.
Heeft ie al een nieuw topic geopend dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh, die is hard aan het afvallen.
Moet hij aan een schoonheidswedstrijd meedoen, is hij de eerste die afvalt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik verwacht er elk moment één in LIF. Maar ik ga er niet op wachten, want ik moet even sporten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Heeft ie al een nieuw topic geopend dan?
Toevallig wel jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lekker marcheren zeker.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik verwacht er elk moment één in LIF. Maar ik ga er niet op wachten, want ik moet even sporten.
Jezusquote:
Serieus, wat is daar mis mee?quote:
psycho ogenquote:
Daar merk je niks meer van nadat je die brilglazen hebt volgespoten.quote:
Dit is niet slim om te doen dan hè.quote:
??quote:
je mag mn motor wel aanduwen, heb een nieuwe accu nodigquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik verwacht er elk moment één in LIF. Maar ik ga er niet op wachten, want ik moet even sporten.
Op al haar foto's kijkt ze raar uit haar ogen.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:56 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
176kg maar hij is al 5 kilo kwijt![]()
Ehm... neequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Op al haar foto's kijkt ze raar uit haar ogen.
nog maar 73% BF, super ripped.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:56 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
176kg maar hij is al 5 kilo kwijt![]()
Hij zou een topic moeten openen waar we zijn tocht naar gezond gewicht kunnen volgen met live updates enzoquote:
Daar gaat het toch niet over?quote:
Ken je Capuchon_jongen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef JennaSometimes het volgende:
Amai, wat een haat tegenover de ts. Zo slecht ziet hij er geneens uit, maar het is alsnog onnodig om die mensen zomaar in het licht te brengen. Beetje respectloos dit.
Die van net was mooier.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:08 schreef stefanhaan het volgende:
Kijk die lkkr boiiiii. XOXOXOOXOXOXOX
[ afbeelding ]
Hij is ook Belgisch dus ik denk dat jullie taalkundig en mentaal en qua inlevingsvermogen best goed bij elkaar passen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:08 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Wie en waarom moet ik hem kennen?
Je kent TS zeker niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef JennaSometimes het volgende:
Amai, wat een haat tegenover de ts. Zo slecht ziet hij er geneens uit, maar het is alsnog onnodig om die mensen zomaar in het licht te brengen. Beetje respectloos dit.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:09 schreef Elan het volgende:
Zijn er meer foto's van die Braddie? Ik ga mijn hond vals maken.
Nog voor het einde van de avond, wedden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie, wanneer komt je wekelijkse 'ik-verlaat-fok-topic'?
Ik heb hem wel zien posten, maar het valt mij niet echt op ofzo. Ik zie hem ook nooit typische Vlaamse woorden gebruiken. Maar ik ben geen echte Vlaming, hoor. Ik ben er alleen naartoe verhuist.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is ook Belgisch dus ik denk dat jullie taalkundig en mentaal en qua inlevingsvermogen best goed bij elkaar passen.
Nee, maar dan nog. Cyberpesten is niet cool ofzoquote:
Ik kwam voor deze comment, wasn't disappointed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Je zou er zelf prima tussen passen.
Kittens zijn fucking nice.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik kwam voor deze comment, wasn't disappointed.
Ik denk om 20:25, anders word het morgen zo rond 17:10 Ligt er een beetje aan hoe ik me voel, en hoe de zon op dat moment staat, of het erg winderig is buiten, en natuurlijk ook, of vogels fluiten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie, wanneer komt je wekelijkse 'ik-verlaat-fok-topic'?
Ok, als je vannacht je gehaktstaven maar kunt wegwerken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk om 20:25, anders word het morgen zo rond 17:10 Ligt er een beetje aan hoe ik me voel, en hoe de zon op dat moment staat, of het erg winderig is buiten, en natuurlijk ook, of vogels fluiten.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Wat vul jij mij toch goed aan, en wat vullen gehakt staven mij goed aanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ok, als je vannacht je gehaktstaven maar kunt wegwerken.
Lekker man, elke avond in m`n bed fantaseer ik over al de prachtige Fok aandacht, de gaten in m`n hokje komen niet van woede maar van vreugde dat ik aandacht krijg van julie fokkersquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
quote:
Fucking nice.quote:
Ben je dan al klaargekomen door dit topic:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lekker man, elke avond in m`n bed fantaseer ik over al de prachtige Fok aandacht, de gaten in m`n hokje komen niet van woede maar van vreugde dat ik aandacht krijg van julie fokkers
Mee eensquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fucking nice.
Even in het zonnetje zetten deze user, want die username in combi met subtitel en sig laten me altijd lachen
Deze post gaat je ook achtervolgen.quote:
[ afbeelding ]
Past daar prima tussen.
Je vraagt nu bijna letterlijk om het geflame, geen medelijden in dit geval.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lekker man, elke avond in m`n bed fantaseer ik over al de prachtige Fok aandacht, de gaten in m`n hokje komen niet van woede maar van vreugde dat ik aandacht krijg van julie fokkers
Man, man wat een verhaalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ben je dan al klaargekomen door dit topic:
KLB / Gedroomd over Braddie
Nee, afschuwelijke tent, die prijzenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie, kom je wel eens bij de Ali Baba grillroom?
Wat is deze?!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:25 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Man, man wat een verhaal![]()
seksy uitstralingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Past daar prima tussen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Verkeerd memegebruik, dat doet me toch wel een beetje pijn, Horkje.quote:
Het hoofd pastte er perfect bij, ik geef dan verder ook geen neuk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verkeerd memegebruik, dat doet me toch wel een beetje pijn, Horkje.
Ze zijn fucking nice.quote:
ONZ / Lol Dutch People.. wat de fuck..quote:
I love youquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ja.
Die vraagt er wel een beetje om hè? Zowel om op die site te staan als gewoon weer eens ouderwetsch gebackfired te worden als je zoveel commentaar op anderen durft te hebben dat je er een topic op FOK! over opent om de mensen op zo'n site nog eens éxtra belachelijk te maken en de aandacht erop te vestigen.
EDIT: Laat ook maarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:32 schreef Weka het volgende:
[ afbeelding ]
"De meest vreemde Nederlanders komen voorbij"![]()
![]()
De foto's spreken wel voor zich hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat julie mij als *vreemd* beschouwen en als *mongool* en *autist* wil nog niet zeggen dat ik dit ook ben natuurlijk hé
Ik haat katten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja ok, maar de hamvraag is: zijn kitten fucking nice?
Goede trollpogingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef JennaSometimes het volgende:
Huh, in je topic in R&P schreef je dat je autisme had.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:36 schreef Braddie het volgende:
Al die kuddendieren hierHet is geweldig.
Een iemand noemt mij een *autist* en gelijk zijn er 5 andere fokkers die het ook roepen. Terwijl niemand van de hier mij ook maar 1 seconden in het echt heeft gezien/gesproken. Het is prachtigDat er zoveel vooroordelen bestaan over 1 persoon zonder ook maar een woorden wisseling.
Komt door alle topics die je hebt geopend en de posts die je hebt gemaakt, zie ook mijn eerste reactie in dit topic.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:36 schreef Braddie het volgende:
Een iemand noemt mij een *autist* en gelijk zijn er 5 andere fokkers die het ook roepen. Terwijl niemand hier mij ook maar 1 seconden in het echt heeft gezien/gesproken. Het is prachtigDat er zoveel vooroordelen bestaan over 1 persoon zonder ook maar een woorden wisseling.
Jouw muur is een stille getuige van je persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:36 schreef Braddie het volgende:
Een iemand noemt mij een *autist* en gelijk zijn er 5 andere fokkers die het ook roepen. Terwijl niemand hier mij ook maar 1 seconden in het echt heeft gezien/gesproken. Het is prachtigDat er zoveel vooroordelen bestaan over 1 persoon zonder ook maar een woorden wisseling.
Meer een hondenpersoon dus?quote:
Heul nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Op al haar foto's kijkt ze raar uit haar ogen.
Het topic gaat er nu over dat kittens fucking nice zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:36 schreef Braddie het volgende:
Wiens topic is dit, dat van jou of dat van mij?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het topic gaat er nu over dat kittens fucking nice zijn.
Zou jij jezelf aub willen verwijderen zodat wij hier weer kittens kunnen adoreren?
Hevige sneeuwval daar.quote:
Als jij het gezag hebt, maak er dan gebruik van en zorg dat mensen normaal tegen je doen. Dat kan als je het gezag en dus de hoogste macht hebt...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wiens topic is dit, dat van jou of dat van mij?
Ik heb hier het gezag, ga weg uit dit topic.
Dus jij bent in gesprek gegaan met alle Nederlanders op loldutchpeople voordat je dit topic opende?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:36 schreef Braddie het volgende:
Braddie is een wijze man. Zie zijn pohi.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:41 schreef Weka het volgende:
[..]
Dus jij bent in gesprek gegaan met alle Nederlanders op loldutchpeople voordat je dit topic opende?
Mensen normaal tegen mij laten doen is moeilijk als het hier vol zit met kuddendieren die elkaar maar nadoen he?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als jij het gezag hebt, maak er dan gebruik van en zorg dat mensen normaal tegen je doen. Dat kan als je het gezag en dus de hoogste macht hebt...
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen normaal tegen mij laten doen is moeilijk als het hier vol zit met kuddendieren die elkaar maar nadoen he?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:44 schreef Braddie het volgende:
Ik zou zeggen, leer me eerst kennen voordat je me afschildert/bestempeld als autist/mongool/debiel/idioot en dergelijke.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:41 schreef Weka het volgende:
[..]
Dus jij bent in gesprek gegaan met alle Nederlanders op loldutchpeople voordat je dit topic opende?
We hebben er inderdaad totaal geen reden voor om zo te doen hè Bradje?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen normaal tegen mij laten doen is moeilijk als het hier vol zit met kuddendieren die elkaar maar nadoen he?
Jij hebt het gezag toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Braddy, ik ken je niet, maar je schildert jezelf hier af als autist/mongool/debiel/idioot en dergelijke.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:44 schreef Braddie het volgende:
Ik zou zeggen, leer me eerst kennen voordat je me afschildert/bestempeld als autist/mongool/debiel/idioot en dergelijke.
Mensen doen normaal dude, zelfreflectietopic numero 348729 ongeveer. Het houdt een keer op natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:44 schreef Trashcanman het volgende:
Ik zou trouwens wel eens een Braddie/kdaalder showdown willen meemaken hier op fok, jammer genoeg is de laatste nu op vakantie.
Waarom las ik Braddiekelderquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:44 schreef Trashcanman het volgende:
Ik zou trouwens wel eens een Braddie/kdaalder showdown willen meemaken hier op fok, jammer genoeg is de laatste nu op vakantie.
Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen doen normaal dude, zelfreflectietopic numero 348729 ongeveer. Het houdt een keer op natuurlijk.
Dat is een Braddierijksdaalder.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik las juist Braddiedaalder.
Als of ze opeens 2,50gulden van mij hebben uitgegeven
Braddierijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat is een Braddierijksdaalder.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:48 schreef arachide. het volgende:
Echt braddie. Je gooit je eigen ruiten muren in met je domme gedrag. Ben je echt zo zwakzinnig?
Heb jij ook Club Penguin gespeeld?quote:
Weet je dat wel zeker, met mijn babyface?quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Knappe vrouw wel, die Moira.
En Rocknijntje die er uitziet alsof ze 12 is
Niks mis met een babyface.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker, met mijn babyface?
Ik wist dat je daar op doelde.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker, met mijn babyface?
[..]
Zullen we jouw internet ook afsluiten dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:49 schreef arachide. het volgende:
Misschien moeten we braddies internetprovider bellen, of ze hem uit zelf bescherming kunnen afsluiten
TS begon anders hoor, die mensen uitlachen en zo. Terwijl hij daar zelf niet tegen kan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:13 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik heb hem wel zien posten, maar het valt mij niet echt op ofzo. Ik zie hem ook nooit typische Vlaamse woorden gebruiken. Maar ik ben geen echte Vlaming, hoor. Ik ben er alleen naartoe verhuist.
[..]
Nee, maar dan nog. Cyberpesten is niet cool ofzo
Ik zet mijn pet gewoon weer op hoor.quote:
Prima.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zet mijn pet gewoon weer op hoor.
Niet in de ogen, gaarne.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]zou keihard raken, mooie ogen ook.
Als dit hatelijk is, ben je echt de liefste persoon ooit.quote:
Oh nee nog wel meer dingen die jij niet mee kunt lezen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als dit hatelijk is, ben je echt de liefste persoon ooit.
Ok, dan is het goed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nee nog wel meer dingen die jij niet mee kunt lezen.
Pls. Stahp.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar na een paar stoten sopt dat zo lekker
En na het bezoek van deze site liggen er een paar volgekwakte tissues in een hoek van je zolderkamer bij je ouders thuis?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:41 schreef Braddie het volgende:
loldutchpeople.tumblr.com
De meest vreemde Nederlanders komen voorbij, vind het best een komische site.
Met als toppunt natuurlijk:
[ afbeelding ]
Die Rechter lijkt wel de zus van Onur:
[ afbeelding ]
Dit kapsel:
[ afbeelding ]
Bij die moet ik denken aan:
[ afbeelding ]
BRB, ik ga ook even een paar tissues volfappen nu.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet zo negatief.
[ afbeelding ]
Jeez.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer te huilen?
My job is done
Mrt m'n iPhone is ze zo weer positief ingesteld.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet zo negatief.
[ afbeelding ]
Niet zo down.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet zo negatief.
[ afbeelding ]
Dit raakt me zo hard dat het jeuktquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zullen we jouw internet ook afsluiten dan?
Negatief + negatief = positief inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Mrt m'n iPhone is ze zo weer positief ingesteld.
Nou ik kende hem niet maar als je hem even meemaakt is hij al vervelend.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt door alle topics die je hebt geopend en de posts die je hebt gemaakt, zie ook mijn eerste reactie in dit topic.
Verder zijn kittens fucking nice.
Hij wil vast krassen met zijn gelnagels.quote:
Dit is dan wel weer jammer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:11 schreef Nielsch het volgende:
Braddie, jij achterlijke zielige vette vadsige stinkende tyfusmongool.
Nah, ik zou je wel eerst verdiepen, roepen om het roepen is zo 1992.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou ik kende hem niet maar als je hem even meemaakt is hij al vervelend.
Hallo Elan, wat fijn om je eens buiten VBL te ontmoeten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou ik kende hem niet maar als je hem even meemaakt is hij al vervelend.
Oh god. Het komt nog in een duo ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij wil vast krassen met zijn gelnagels.
Ik postte hier eerderquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh god. Het komt nog in een duo ook.
Een trio is weer niet kinky genoeg, jeez...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh god. Het komt nog in een duo ook.
Ga weg, we lijken een duo als we in hetzelfde topic posten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Een trio is weer niet kinky genoeg, jeez...
Je hebt helemaal gelijk lijkt me een sympathieke jongen met zelfreflexie en humor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, ik zou je wel eerst verdiepen, roepen om het roepen is zo 1992.
Hehe.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk lijkt me een sympathieke jongen met zelfreflexie en humor.
De Rabobank.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Het is de schuld van de instanties.
Ghehehehequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet zo negatief.
[ afbeelding ]
Al dat spul krijgt toch een herkeuring?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Jullie zijn toch ook een duo? Of heb ik een memo gemist?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:13 schreef RockNijntje het volgende:
Wel lief dat je ons als duo ziet, Ara.
Ja, maar op FOK! posten we eigenlijk gewoon individueel. Gezamenlijke accountsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jullie zijn toch ook een duo? Of heb ik een memo gemist?
Ik woon samen. En het gaat bijna nooit over fok. En we zitten echt nooit met elkaar op fok.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, maar op FOK! posten we eigenlijk gewoon individueel. Gezamenlijke accounts. Het is toch zeker Hyves niet?
Lekker degelijk vanaf een smartphone, terwijl je naast elkaar op de bank zit toch wel hé?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik post wel met m'n man in een zelfde topic![]()
Ja, dus? Veel plezier samenquote:
Hier wel, best interessant.quote:En het gaat bijna nooit over fok.
Wij posten in dezelfde SC, shit happens.quote:En we zitten echt nooit met elkaar op fok.
Ach, gewoon niet klef doen. Zelfde als IRL als er mensen bij zijn.quote:Niks zo irritant als jut en jullekes
Ja, terwijl we met een bord op schoot GoT kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lekker degelijk vanaf een smartphone, terwijl je naast elkaar op de bank zit toch wel hé?
Zo mag ik het horen. Jammer dat je zo ver weg woont, ik zou gaarne op de thee komen terwijl wij converseren via FOK!. Lijkt me echt enig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, terwijl we met een bord op schoot GoT kijken.
Wat lees ik nu blijf hier en hou mijn bol garen vast.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen. Jammer dat je zo ver weg woont, ik zou gaarne op de thee komen terwijl wij converseren via FOK!. Lijkt me echt enig.
www.ryanair.comquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen. Jammer dat je zo ver weg woont, ik zou gaarne op de thee komen terwijl wij converseren via FOK!. Lijkt me echt enig.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[ afbeelding ]
Zware stortuien op komst, aldus de uienradar.
Dat is hem wel degelijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:28 schreef Ironisch het volgende:
volgens is Braddie niet diegene op die foto's, maar een gewoon een willekeurig iemand die trollt met iemand anders zijn foto
Nee, Braddie is echt, alhoewel hij soms wel wil laten geloven dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:28 schreef Ironisch het volgende:
volgens is Braddie niet diegene op die foto's, maar een gewoon een willekeurig iemand die trollt met iemand anders zijn foto
beetje treurig , soms roep je het ook over jezelf af danquote:
Nogal ironisch. Hahah! snapje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:30 schreef Ironisch het volgende:
[..]
beetje treurig , soms roep je het ook over jezelf af dan
Jamaar dat bedoel ik. Zegmaar, dan loop je te bitchen tegen meneer. Krijg je madame in je dmquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dus? Veel plezier samen.
[..]
Hier wel, best interessant.
[..]
Wij posten in dezelfde SC, shit happens.
[..]
Ach, gewoon niet klef doen. Zelfde als IRL als er mensen bij zijn.
Watquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar dat bedoel ik. Zegmaar, dan loop je te bitchen tegen meneer. Krijg je madame in je dm
Tik hem aan.quote:
Braddie. Ben hetero.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:32 schreef Elan het volgende:
Wie is lekkerder Arachide of Motorbloempje.
Of Braddie.
Braddie :$quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:32 schreef Elan het volgende:
Wie is lekkerder Arachide of Motorbloempje.
Of Braddie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |