Daar gaat het toch niet over?quote:
Ken je Capuchon_jongen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef JennaSometimes het volgende:
Amai, wat een haat tegenover de ts. Zo slecht ziet hij er geneens uit, maar het is alsnog onnodig om die mensen zomaar in het licht te brengen. Beetje respectloos dit.
Die van net was mooier.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:08 schreef stefanhaan het volgende:
Kijk die lkkr boiiiii. XOXOXOOXOXOXOX
[ afbeelding ]
Hij is ook Belgisch dus ik denk dat jullie taalkundig en mentaal en qua inlevingsvermogen best goed bij elkaar passen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:08 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Wie en waarom moet ik hem kennen?
Je kent TS zeker niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef JennaSometimes het volgende:
Amai, wat een haat tegenover de ts. Zo slecht ziet hij er geneens uit, maar het is alsnog onnodig om die mensen zomaar in het licht te brengen. Beetje respectloos dit.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:09 schreef Elan het volgende:
Zijn er meer foto's van die Braddie? Ik ga mijn hond vals maken.
Nog voor het einde van de avond, wedden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie, wanneer komt je wekelijkse 'ik-verlaat-fok-topic'?
Ik heb hem wel zien posten, maar het valt mij niet echt op ofzo. Ik zie hem ook nooit typische Vlaamse woorden gebruiken. Maar ik ben geen echte Vlaming, hoor. Ik ben er alleen naartoe verhuist.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is ook Belgisch dus ik denk dat jullie taalkundig en mentaal en qua inlevingsvermogen best goed bij elkaar passen.
Nee, maar dan nog. Cyberpesten is niet cool ofzoquote:
Ik kwam voor deze comment, wasn't disappointed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Je zou er zelf prima tussen passen.
Kittens zijn fucking nice.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik kwam voor deze comment, wasn't disappointed.
Ik denk om 20:25, anders word het morgen zo rond 17:10 Ligt er een beetje aan hoe ik me voel, en hoe de zon op dat moment staat, of het erg winderig is buiten, en natuurlijk ook, of vogels fluiten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie, wanneer komt je wekelijkse 'ik-verlaat-fok-topic'?
Ok, als je vannacht je gehaktstaven maar kunt wegwerken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk om 20:25, anders word het morgen zo rond 17:10 Ligt er een beetje aan hoe ik me voel, en hoe de zon op dat moment staat, of het erg winderig is buiten, en natuurlijk ook, of vogels fluiten.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Wat vul jij mij toch goed aan, en wat vullen gehakt staven mij goed aanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ok, als je vannacht je gehaktstaven maar kunt wegwerken.
Lekker man, elke avond in m`n bed fantaseer ik over al de prachtige Fok aandacht, de gaten in m`n hokje komen niet van woede maar van vreugde dat ik aandacht krijg van julie fokkersquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
quote:
Fucking nice.quote:
Ben je dan al klaargekomen door dit topic:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lekker man, elke avond in m`n bed fantaseer ik over al de prachtige Fok aandacht, de gaten in m`n hokje komen niet van woede maar van vreugde dat ik aandacht krijg van julie fokkers
Mee eensquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fucking nice.
Even in het zonnetje zetten deze user, want die username in combi met subtitel en sig laten me altijd lachen
Deze post gaat je ook achtervolgen.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Past daar prima tussen.
Je vraagt nu bijna letterlijk om het geflame, geen medelijden in dit geval.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lekker man, elke avond in m`n bed fantaseer ik over al de prachtige Fok aandacht, de gaten in m`n hokje komen niet van woede maar van vreugde dat ik aandacht krijg van julie fokkers
Man, man wat een verhaalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ben je dan al klaargekomen door dit topic:
KLB / Gedroomd over Braddie
Nee, afschuwelijke tent, die prijzenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie, kom je wel eens bij de Ali Baba grillroom?
Wat is deze?!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:25 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Man, man wat een verhaal![]()
seksy uitstralingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Past daar prima tussen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Verkeerd memegebruik, dat doet me toch wel een beetje pijn, Horkje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |