Een homo. Dat was ons aller Braddie vannacht in mijn droom. Want niet alleen in het dagelijks leven word je van alle kanten geneukt, ook mijn hersenen buigen mij maar al te graag voorover. Mijn dromen zijn hier het bewijs van.
De droom speelde zich af in mijn huis. Naast Braddie was een oud-klasgenoot op mijn kamer, daar zaten wij met zijn drieën. In eerste instantie was er niks aan de hand, tot ik naar de wc ging. Ik liep de badkamer in, deed de bril omhoog en genoot intens van het gevoel dat ontstaat bij een leeglopende blaas. Ik werd echter opeens geroepen door mijn oud-klasgenoot. Het bleek dat Braddie door een gat boven de deur stond te filmen. Ik kapte mijn deponeersessie af en liep richting de deur, die Braddie op één of andere manier net had geforceerd. De deur brak open en Braddie stormde op mij af. Ik kon net op tijd mijn Bigb0ii Jr. terug in de boxer stoppen, waarna Braddie snel de trap afliep.
Aangezien Bradster de andere kant op ging, zag ik mijn kans schoon te ontsnappen. Er zat opeens nog een gat in de badkamer, waardoor ik uit huis kon ontsnappen. Achter het huis waren struiken en watervallen. Ik schuilde hier terwijl ik Bradley op de achtergrond mijn naam hoorde roepen vanuit de badkamer. Ik ben snel weggerend.
Opeens stond ik, samen met drie familieleden, langs een drukke snelweg. Hier schopten wij ieder één sinaasappel in een grasveld, waarna we ook allemaal een voetbal in dezelfde richting schopten om te zien of de sinaasappels niet te dicht bij elkaar lagen. Dit was niet het geval, en ze waren dus goed verspreid en verstopt. Vraag me verder niet waarom. Echter, er kwam achter ons een auto aanrijden. Het was een matzwarte Cadillac Escalade, met daarin... jawel, Braddie. Die kutnicht had me gevonden. Hij rende om mij af. Ik zette het op een lopen. Braddie was echter sneller (onrealistisch ja, maar het blijft een droom mensen!), ik had dus geen keus anders dan over de railing van de snelweg te springen. Braddie staakte de achtervolging. Helaas werd ik aangereden door een auto en schrok ik wakker. Ik was in ieder geval verlost van Braddie.
Tot zover dus mijn droom. Mijn klacht heeft hier ook betrekking op. Van alle kanten word je figuurlijk in je sterretje genomen. Ik had verwacht in mijn slaap wel veilig te zijn, maar zelfs daar gaat het nu dus de verkeerde kant op. Op deze manier raakt deze jongen nog in een mentale depressie.
Algemene klacht: nare dromen.
Exacte klacht: Braddie achtervolgt mij in mijn dromen.Steunbetuigingen: Gelieve deze te deponeren in mijn DM-box.Met vriendelijke gr gr,
Rodawa