Het hoofd pastte er perfect bij, ik geef dan verder ook geen neuk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verkeerd memegebruik, dat doet me toch wel een beetje pijn, Horkje.
Ze zijn fucking nice.quote:
ONZ / Lol Dutch People.. wat de fuck..quote:
I love youquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ja.
Die vraagt er wel een beetje om hè? Zowel om op die site te staan als gewoon weer eens ouderwetsch gebackfired te worden als je zoveel commentaar op anderen durft te hebben dat je er een topic op FOK! over opent om de mensen op zo'n site nog eens éxtra belachelijk te maken en de aandacht erop te vestigen.
EDIT: Laat ook maarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:32 schreef Weka het volgende:
[ afbeelding ]
"De meest vreemde Nederlanders komen voorbij"![]()
![]()
De foto's spreken wel voor zich hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat julie mij als *vreemd* beschouwen en als *mongool* en *autist* wil nog niet zeggen dat ik dit ook ben natuurlijk hé
Ik haat katten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja ok, maar de hamvraag is: zijn kitten fucking nice?
Goede trollpogingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef JennaSometimes het volgende:
Amai, wat een haat tegenover de ts. Zo slecht ziet hij er geneens uit, maar het is alsnog onnodig om die mensen zomaar in het licht te brengen. Beetje respectloos dit.
Huh, in je topic in R&P schreef je dat je autisme had.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:36 schreef Braddie het volgende:
Al die kuddendieren hierHet is geweldig.
Een iemand noemt mij een *autist* en gelijk zijn er 5 andere fokkers die het ook roepen. Terwijl niemand van de hier mij ook maar 1 seconden in het echt heeft gezien/gesproken. Het is prachtigDat er zoveel vooroordelen bestaan over 1 persoon zonder ook maar een woorden wisseling.
Komt door alle topics die je hebt geopend en de posts die je hebt gemaakt, zie ook mijn eerste reactie in dit topic.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:36 schreef Braddie het volgende:
Een iemand noemt mij een *autist* en gelijk zijn er 5 andere fokkers die het ook roepen. Terwijl niemand hier mij ook maar 1 seconden in het echt heeft gezien/gesproken. Het is prachtigDat er zoveel vooroordelen bestaan over 1 persoon zonder ook maar een woorden wisseling.
Jouw muur is een stille getuige van je persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:36 schreef Braddie het volgende:
Een iemand noemt mij een *autist* en gelijk zijn er 5 andere fokkers die het ook roepen. Terwijl niemand hier mij ook maar 1 seconden in het echt heeft gezien/gesproken. Het is prachtigDat er zoveel vooroordelen bestaan over 1 persoon zonder ook maar een woorden wisseling.
Meer een hondenpersoon dus?quote:
Heul nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Op al haar foto's kijkt ze raar uit haar ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |