Waarom open je het dan alsnog man en dan met die fipo ook, dan roep je het wel over jezelf uit toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:17 schreef Braddie het volgende:
Ik had natuurlijk echt al vanuit Rusland deze backfire kunnen voorspellen op mezelf.___!
aandacht is aandacht..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom open je het dan alsnog man en dan met die fipo ook, dan roep je het wel over jezelf uit toch?
Braddie geniet blijkbaar van vernedering. In sommige kringen is dat best normaal.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom open je het dan alsnog man en dan met die fipo ook, dan roep je het wel over jezelf uit toch?
Dit topic was niet compleet zonder gelepino.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:25 schreef gelepino het volgende:
Nog even en dan gaat Braddie weer aankondigen dat hij definitief weg gaat voor een dag.
Je krijgt ook geen klap van een krop sla.. dussehquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Er zit ook geen boer in boerenkool.
Hoe zou dat nou komenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:26 schreef Braddie het volgende:
Ik dacht, dit is ONZ, dus waarom niet dan deze Tumlbr pagina, dat is toch grote onzin?
Ik weet 99% zeker dat als een andere user het zou hebben geopend dat er dan geen achterlijk backfire topic met foto`s van zou gemaakt zijn.
Als er ergens staat "Braddie"word er wel gereageerd.
Of dat nou is in R&P Als ik bloedserieus ben met een vraag, of in ONZ.
Ik, zei de gek.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Wel in BBQ. Maar niet in barbecue.
Gek? Ja. Heel gek.
Niet zo heel gek eigenlijk hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Wel in BBQ. Maar niet in barbecue.
Gek? Ja. Heel gek.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Haha ja die gekke Nederlanders altijd met hun vieze schouders.Godverdomme man, alsof ik naar een horror in 3D zit te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Als je nu eens in plaats van te janken over een backfire, gaat nadenken waarom het een backfire is geworden...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:26 schreef Braddie het volgende:
Ik dacht, dit is ONZ, dus waarom niet dan deze Tumlbr pagina, dat is toch grote onzin?
Ik weet 99% zeker dat als een andere user het zou hebben geopend dat er dan geen achterlijk backfire topic met foto`s van zou gemaakt zijn.
Nee, dit is lekker:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Godverdomme man, alsof ik naar een horror in 3D zit te kijken.
Over volle zalen gesproken, hoe gaat het met je nieuwe band, Toots Tyrosmans?quote:
Godverdomme, ontdek je nekje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Past daar prima tussen.
Maar zou dat nou echt een Fok!kwaal zijn of ligt het aan jou? Op het Autoweekforum zijn ze je ook al een beetje zat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:26 schreef Braddie het volgende:
Dichter dan dit bij een vrouw zal jij nooit komen.quote:
Wat een leuk meisje.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Godverdomme man, alsof ik naar een horror in 3D zit te kijken.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Dichter dan dit bij een vrouw zal jij nooit komen.
EDIT: verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:43 schreef MichaelScott het volgende:
Staat motorbloempje soms op die site?
Te laat. Braddie heeft alles al opgegeten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:44 schreef SpecialK het volgende:
I begreep van iemand dat ik hier moest zijn voor de fok BBQ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |