Ik tel er minimaal 5 die op termijn de selectie kunnen halen en dan tel ik Josefzoon en Zanka niet mee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Is niet veel, dat team. Staan maar weinig spelers tussen die nuttig kunnen worden voor PSV
twitter:Locadia7 twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 17:21:435 centimeter ontsluiting al! Pff duurt lang en wordt pijnlijk nu reageer retweet
twitter:Locadia7 twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 17:31:48Volledige ontsluiting, we gaan beginnen! reageer retweet
Dat vraagt om pics.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:15 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Locadia7 twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 17:21:435 centimeter ontsluiting al! Pff duurt lang en wordt pijnlijk nu reageer retweet
twitter:Locadia7 twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 17:31:48Volledige ontsluiting, we gaan beginnen! reageer retweet
Al ooit een bevalling meegemaakt? Meeste vrouwen willen dat je af en toe over de rug wrijft en ze voor de rest met rust laat. Bij de echte bevalling is het handje vasthouden, maar dat is bij 5cm. ontsluiting echt niet nodig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:23 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat hij dat mokkel van hem effe steunt in plaats van ons te informeren...
twitter:Locadia7 twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 18:29:50Yaricio sean locadia is geboren op 18:16 reageer retweet
Ik ben zelf vader ja, dus ik was er vrij dicht bij en kan je verzekeren dat ik geen tijd of interesse had om te twitteren....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Al ooit een bevalling meegemaakt? Meeste vrouwen willen dat je af en toe over de rug wrijft en ze voor de rest met rust laat. Bij de echte bevalling is het handje vasthouden, maar dat is bij 5cm. ontsluiting echt niet nodig.
Ontopic, Jong PSV moet niet een dumpplek worden voor spelers die het niet gaan worden. Zanka, Marcelo, Ritzmaier, Tamata. Maar een kweekvijver voor talentjes.
Yaricioquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:34 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:Locadia7 twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 18:29:50Yaricio sean locadia is geboren op 18:16 reageer retweet
Ik ben zelf ook vader, en ik kan je verzekeren dat ik ruimschoots tijd genoeg had om verslag uit te brengen betreffende de stand van zaken. Ik had daar zelf geen zin in om te doen, maar familie ed vonden het wel fijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:36 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik ben zelf vader ja, dus ik was er vrij dicht bij en kan je verzekeren dat ik geen tijd of interesse had om te twitteren....
Dat kind heeft nu al swag.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Mijn uitgangspunt was dat ze het wel hoorde als de kleine er was. Stand van zaken heeft niemand iets mee maken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook vader, en ik kan je verzekeren dat ik ruimschoots tijd genoeg had om verslag uit te brengen betreffende de stand van zaken. Ik had daar zelf geen zin in om te doen, maar familie ed vonden het wel fijn.
Jürgen en zijn vrouw waarschijnlijk.quote:
Tja. En een kind van die twee ouders kan natuurlijk geen 'Karel' heten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jürgen en zijn vrouw waarschijnlijk.
Het zijn geen 'echte' hollanders dus klaas kan je niet verwachten. Het is best een mooie naam, tenminste geen standaard naamquote:
vrijwel niemand wordt nu Karel genoemdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:09 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja. En een kind van die twee ouders kan natuurlijk geen 'Karel' heten.
Daar heb je zonder enige twijfel een valide punt. Echter, een naam als 'Niels', 'Stijn' of 'Roderick' zou ook niet zo passend zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vrijwel niemand wordt nu Karel genoemd
Hier zojuist eigenlijk een beetje overheen gelezen, maar wel een goed punt. Leuk dat er wat ervaring mee mag doen, af en toe. Dat is ook goed voor die jonge gasten, maar alleen als die 'ervaring' er dan wel echt voor gaat. Vorig jaar was het bij 'Jong PSV' echt genant wat mannen als Zanka, Pieters, Manolev en Derijck lieten zien als ze mee moesten doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:33 schreef tja77 het volgende:
Ontopic, Jong PSV moet niet een dumpplek worden voor spelers die het niet gaan worden. Zanka, Marcelo, Ritzmaier, Tamata. Maar een kweekvijver voor talentjes.
jong PSV is ook niet voor A speler maar voor spelers die na de A een tussenstap nodig hebben. En af en toe een A speler die toe is aan meer weerstandquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hier zojuist eigenlijk een beetje overheen gelezen, maar wel een goed punt. Leuk dat er wat ervaring mee mag doen, af en toe. Dat is ook goed voor die jonge gasten, maar alleen als die 'ervaring' er dan wel echt voor gaat. Vorig jaar was het bij 'Jong PSV' echt genant wat mannen als Zanka, Pieters, Manolev en Derijck lieten zien als ze mee moesten doen.
Als ze zich nu ook zo van de slechtste kant laten zien, dan maar alleen jonge gasten er in. Sowieso moet je natuurlijk max 1 of 2 afvallers van PSV 1 mee laten doen.
Anderzijds is natuurlijk de keerzijde van het door laten stromen van jeugd, dat er minder jeugd overblijft voor Jong PSV. Je kunt ook niet je hele A1 daar laten spelen, want tja, wat doe je dan met je A1 eltal? Je B1 daarin laten spelen....?
met nagellak op de nagels.... misschien is het gewoon de hand van de moeder van de kleine?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:26 schreef tja77 het volgende:
Zeker leuk voor hem, maar heeft hij nu een infuus in zijn pols?
Zou je denken?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met nagellak op de nagels.... misschien is het gewoon de hand van de moeder van de kleine?
ik wel jaquote:
Locadia staat wel bekend om zijn flamboyante levensstijl.quote:
dan neem je bier het stadion mee in?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:12 schreef RijstNatie het volgende:
Wordt er bier geschonken dinsdag in het stadion?
Anders neem ik ff wat mee
uhh jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan neem je bier het stadion mee in?
zeldenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:32 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
uhh ja
Wordt jij bij elke wedstrijd gefouilleerd dan?
al 19 hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:49 schreef DonRaja het volgende:
Locadia al vader? Dacht dat die gast zelf net 18 was...
Het kan zelfs veel snellerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:49 schreef DonRaja het volgende:
Locadia al vader? Dacht dat die gast zelf net 18 was...
Supervet. Al is hij natuurlijk minder als toen.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:00 schreef elby1988 het volgende:
Ji-Sung Park in Eindhoven voor medische keuring..
Bron:Thijsje en VI (lastig quoten op mobiel)
Zegt wie? Jarenlang op topniveau gespeeld.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:08 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Supervet. Al is hij natuurlijk minder als toen.
Het volledige bericht van VI:quote:Op zondag 28 juli 2013 09:00 schreef elby1988 het volgende:
Ji-Sung Park in Eindhoven voor medische keuring..
Bron:Thijsje en VI (lastig quoten op mobiel)
En blijkbaar transfervrij. Netjes. Geweldige voetballer!quote:Koreaan Park Ji-Sung verruilt QPR voor rentree bij PSV
28/07/2013 08:48
PSV verwacht zondag de terugkeer van Park Ji-Sung (32) af te ronden. De allrounder die op het middenveld en in de aanval uit de voeten kan, arriveerde gisteren in Eindhoven.
Zondag ondergaat Park de medische keuring. Als dat goed verloopt zal hij transfervrij overkomen van Queens Park Rangers.
De Zuid-Koreaanse prof speelde tussen 2003 en 2005 al voor PSV en was daarna zeven jaar een gewaardeerde kracht voor Manchester United.
Afgelopen seizoen speelde hij voor Queens Park Rangers (foto). Die club degradeerde uit de Premier League. (Thijs Slegers)
Hij is wel afgezakt hoor de laatste jaren.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:58 schreef tompsv18 het volgende:
Zo, dit zou wel geweldig nieuws zijn zeg. Jarenlang bij een van de grootste clubs uit de wereld gespeeld en werd daar ook erg gewaardeerd. Moet zeker nog het nodige kunnen toevoegen aan PSV. En ook weer wat ervaring erbij. Lijkt me ook niet verkeerd.
Vorig seizoen slechts 20 wedstrijden, waarvan ook een aantal keer in de 89/90-ste minuut ingevallen.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is wel afgezakt hoor de laatste jaren.
Het was nooit een briljante voetballer maar een nuttige harde werker, dus fit kan hij echt wel een steentje bijdragen lijkt me.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is wel afgezakt hoor de laatste jaren.
Hoezo? Was nog aardig goed bij QPR vorig seizoen en hij heeft het nooit van zijn snelheid moeten hebbenquote:Op zondag 28 juli 2013 12:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
Leuk, maar denk niet dat we er al te veel van moeten verwachten.
Ik moet het eerst ook nog zien. Ben bang dat dit bakalli in de weg gaat staan die nog een lange verbintenis moet tekenen. Hoop dat dit goed komt.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoezo? Was nog aardig goed bij QPR vorig seizoen en hij heeft het nooit van zijn snelheid moeten hebben
Bakkali is al verder dan verwacht, die zou met Jong PSV gaan meedoen, tot op heden nog niet het gevalquote:Op zondag 28 juli 2013 12:10 schreef Symbiose het volgende:
[..]
Ik moet het eerst ook nog zien. Ben bang dat dit bakalli in de weg gaat staan die nog een lange verbintenis moet tekenen. Hoop dat dit goed komt.
20 potjes waarvan de helft invalbeurten bij een degradant in de PL....noem je dat goed?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoezo? Was nog aardig goed bij QPR vorig seizoen en hij heeft het nooit van zijn snelheid moeten hebben
Was helemaal niet goed bij QPR.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mocht dan in de basis bij bekerwedstrijden... Kan hetzelfde zoals MvB worden.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
20 potjes waarvan de helft invalbeurten bij een degradant in de PL....noem je dat goed?
Wat een onzin.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Snap ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkali is al verder dan verwacht, die zou met Jong PSV gaan meedoen, tot op heden nog niet het geval
Ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren, Cocu kan hem nu moelijk links laten liggen.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:19 schreef Symbiose het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik zou hem graag in de basis zien. Of iig met regelmaat een kans zien krijgen.
Nee, bij Europese wedstrijden mag er geen bier getapt worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:12 schreef RijstNatie het volgende:
Wordt er bier geschonken dinsdag in het stadion?
Anders neem ik ff wat mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |