Hoezo? Was nog aardig goed bij QPR vorig seizoen en hij heeft het nooit van zijn snelheid moeten hebbenquote:Op zondag 28 juli 2013 12:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
Leuk, maar denk niet dat we er al te veel van moeten verwachten.
Ik moet het eerst ook nog zien. Ben bang dat dit bakalli in de weg gaat staan die nog een lange verbintenis moet tekenen. Hoop dat dit goed komt.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoezo? Was nog aardig goed bij QPR vorig seizoen en hij heeft het nooit van zijn snelheid moeten hebben
Bakkali is al verder dan verwacht, die zou met Jong PSV gaan meedoen, tot op heden nog niet het gevalquote:Op zondag 28 juli 2013 12:10 schreef Symbiose het volgende:
[..]
Ik moet het eerst ook nog zien. Ben bang dat dit bakalli in de weg gaat staan die nog een lange verbintenis moet tekenen. Hoop dat dit goed komt.
20 potjes waarvan de helft invalbeurten bij een degradant in de PL....noem je dat goed?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoezo? Was nog aardig goed bij QPR vorig seizoen en hij heeft het nooit van zijn snelheid moeten hebben
Was helemaal niet goed bij QPR.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mocht dan in de basis bij bekerwedstrijden... Kan hetzelfde zoals MvB worden.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
20 potjes waarvan de helft invalbeurten bij een degradant in de PL....noem je dat goed?
Wat een onzin.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Snap ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkali is al verder dan verwacht, die zou met Jong PSV gaan meedoen, tot op heden nog niet het geval
Ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren, Cocu kan hem nu moelijk links laten liggen.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:19 schreef Symbiose het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik zou hem graag in de basis zien. Of iig met regelmaat een kans zien krijgen.
Nee, bij Europese wedstrijden mag er geen bier getapt worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:12 schreef RijstNatie het volgende:
Wordt er bier geschonken dinsdag in het stadion?
Anders neem ik ff wat mee
Damn.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:00 schreef elby1988 het volgende:
Ji-Sung Park in Eindhoven voor medische keuring..
Bron:Thijsje en VI (lastig quoten op mobiel)
Werd ook nog mooi toegezongen bij afscheidswedstrijd v.Bommel.quote:
Lee is 36 en heeft al jarenlang niet veel laten zien. Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:32 schreef Knalerwtje het volgende:
Erg verrassend, lijkt mee goed als ervaren man. Of hij het niveau nog aan kan is twijfelachtig natuurlijk, maar een model prof met ervaring is nooit verkeerd.
Natuurlijk niet iemand die in het veld de lijnen uitzet, maar wel een lekkere nuchtere met duidelijk sympathie voor PSV.
Misschien komt Lee ook nog wel. Volgens mij heeft Jaap Stam nog nachtmerries van Lee.
Lee speelt voor heel voor dollars voor Vancouver whitecaps, daarnaast is hij natuurlijk al 36.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:32 schreef Knalerwtje het volgende:
Erg verrassend, lijkt mee goed als ervaren man. Of hij het niveau nog aan kan is twijfelachtig natuurlijk, maar een model prof met ervaring is nooit verkeerd.
Natuurlijk niet iemand die in het veld de lijnen uitzet, maar wel een lekkere nuchtere met duidelijk sympathie voor PSV.
Misschien komt Lee ook nog wel. Volgens mij heeft Jaap Stam nog nachtmerries van Lee.
Die hadden ze jaren terug moeten halen toen hij wilde..... maar toen wilde PSV nietquote:Op zondag 28 juli 2013 13:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Lee zou Willems moeiteloos uit de basis spelen. Zelfs nu hij al met pensioen is.
Lee Lee Lee Lee.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:38 schreef rubbereend het volgende:
Lee was echt één van de beste linksbacks die ik ooit bij PSV heb gezien. En niemand die zoveel scharen kon maken
Het schijnt dat zelfs Van Beukering wereldgoals heeft gemaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |