Ik tel er minimaal 5 die op termijn de selectie kunnen halen en dan tel ik Josefzoon en Zanka niet mee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Is niet veel, dat team. Staan maar weinig spelers tussen die nuttig kunnen worden voor PSV
twitter:Locadia7 twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 17:21:435 centimeter ontsluiting al! Pff duurt lang en wordt pijnlijk nu reageer retweet
twitter:Locadia7 twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 17:31:48Volledige ontsluiting, we gaan beginnen! reageer retweet
Dat vraagt om pics.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:15 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Locadia7 twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 17:21:435 centimeter ontsluiting al! Pff duurt lang en wordt pijnlijk nu reageer retweet
twitter:Locadia7 twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 17:31:48Volledige ontsluiting, we gaan beginnen! reageer retweet
Al ooit een bevalling meegemaakt? Meeste vrouwen willen dat je af en toe over de rug wrijft en ze voor de rest met rust laat. Bij de echte bevalling is het handje vasthouden, maar dat is bij 5cm. ontsluiting echt niet nodig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:23 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat hij dat mokkel van hem effe steunt in plaats van ons te informeren...
twitter:Locadia7 twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 18:29:50Yaricio sean locadia is geboren op 18:16 reageer retweet
Ik ben zelf vader ja, dus ik was er vrij dicht bij en kan je verzekeren dat ik geen tijd of interesse had om te twitteren....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Al ooit een bevalling meegemaakt? Meeste vrouwen willen dat je af en toe over de rug wrijft en ze voor de rest met rust laat. Bij de echte bevalling is het handje vasthouden, maar dat is bij 5cm. ontsluiting echt niet nodig.
Ontopic, Jong PSV moet niet een dumpplek worden voor spelers die het niet gaan worden. Zanka, Marcelo, Ritzmaier, Tamata. Maar een kweekvijver voor talentjes.
Yaricioquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:34 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:Locadia7 twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 18:29:50Yaricio sean locadia is geboren op 18:16 reageer retweet
Ik ben zelf ook vader, en ik kan je verzekeren dat ik ruimschoots tijd genoeg had om verslag uit te brengen betreffende de stand van zaken. Ik had daar zelf geen zin in om te doen, maar familie ed vonden het wel fijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:36 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik ben zelf vader ja, dus ik was er vrij dicht bij en kan je verzekeren dat ik geen tijd of interesse had om te twitteren....
Dat kind heeft nu al swag.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Mijn uitgangspunt was dat ze het wel hoorde als de kleine er was. Stand van zaken heeft niemand iets mee maken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook vader, en ik kan je verzekeren dat ik ruimschoots tijd genoeg had om verslag uit te brengen betreffende de stand van zaken. Ik had daar zelf geen zin in om te doen, maar familie ed vonden het wel fijn.
Jürgen en zijn vrouw waarschijnlijk.quote:
Tja. En een kind van die twee ouders kan natuurlijk geen 'Karel' heten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jürgen en zijn vrouw waarschijnlijk.
Het zijn geen 'echte' hollanders dus klaas kan je niet verwachten. Het is best een mooie naam, tenminste geen standaard naamquote:
vrijwel niemand wordt nu Karel genoemdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:09 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja. En een kind van die twee ouders kan natuurlijk geen 'Karel' heten.
Daar heb je zonder enige twijfel een valide punt. Echter, een naam als 'Niels', 'Stijn' of 'Roderick' zou ook niet zo passend zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vrijwel niemand wordt nu Karel genoemd
Hier zojuist eigenlijk een beetje overheen gelezen, maar wel een goed punt. Leuk dat er wat ervaring mee mag doen, af en toe. Dat is ook goed voor die jonge gasten, maar alleen als die 'ervaring' er dan wel echt voor gaat. Vorig jaar was het bij 'Jong PSV' echt genant wat mannen als Zanka, Pieters, Manolev en Derijck lieten zien als ze mee moesten doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:33 schreef tja77 het volgende:
Ontopic, Jong PSV moet niet een dumpplek worden voor spelers die het niet gaan worden. Zanka, Marcelo, Ritzmaier, Tamata. Maar een kweekvijver voor talentjes.
jong PSV is ook niet voor A speler maar voor spelers die na de A een tussenstap nodig hebben. En af en toe een A speler die toe is aan meer weerstandquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hier zojuist eigenlijk een beetje overheen gelezen, maar wel een goed punt. Leuk dat er wat ervaring mee mag doen, af en toe. Dat is ook goed voor die jonge gasten, maar alleen als die 'ervaring' er dan wel echt voor gaat. Vorig jaar was het bij 'Jong PSV' echt genant wat mannen als Zanka, Pieters, Manolev en Derijck lieten zien als ze mee moesten doen.
Als ze zich nu ook zo van de slechtste kant laten zien, dan maar alleen jonge gasten er in. Sowieso moet je natuurlijk max 1 of 2 afvallers van PSV 1 mee laten doen.
Anderzijds is natuurlijk de keerzijde van het door laten stromen van jeugd, dat er minder jeugd overblijft voor Jong PSV. Je kunt ook niet je hele A1 daar laten spelen, want tja, wat doe je dan met je A1 eltal? Je B1 daarin laten spelen....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |