Benk ik eigenlijk helegaar niet langsgekomen, gare de l' est dichterbij niet...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het was en is best druk op lagare du nord... Ze stonden bijna tot buiten te wachten. Volgens een ober in een leuk restaurant aan de overkant vanwege een probleem met de bovenleiding....
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ongeloofelijk, ik ben zojuist een rondje gaan doen, en door een kapotte tourniquet kwam ik klem te zitten tussen het draaihekje en de klapdeur![]()
ZoietsDat heeft m'n zus een keer gehad. Ze zat toen tussen twee hoge schuifdeuren in, kan dat kloppen? Die man achter het loket keek ook stug de andere kant op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer ik me te bevrijden door te klimmen en dergelijke, ja hoor, controleof ik ff mee wil komen voor een proces verbaaltje. Gelukkig konden ze erom lachen toen ze om mijn ID vroegen en ik in plaats daarvan mijn abonnement gaf
Die is er ook ja, das eigenlijk voor heel veel bagage, ff kijken of ik er een plaatje van kan vinden...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:48 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat heeft m'n zus een keer gehad. Ze zat toen tussen twee hoge schuifdeuren in, kan dat kloppen? Die man achter het loket keek ook stug de andere kant op.
vind het OV hier in parijs echt top. Rer en metro is prima in orde. Wachttijde bijna nihil en personeel spreekt prims engels. Zit in een hotel vlak achter gare d l est. Zie de treinen vanuit mn raam vertrekken en binnenkomen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Benk ik eigenlijk helegaar niet langsgekomen, gare de l' est dichterbij niet...
hahaha episch.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
ROFL![]()
![]()
![]()
Wie een kaartje pint bij een Automaat krijgt zn pin bon ook op zo een magnetisch stripje gedrukt, wie er maar genoeg van spaart kan dit geintje uithalen
http://www.dailymotion.co(...)tourniquet-de-me_fun
![]()
Het is al weer een tijdje geleden, zeker voor 2005. Ik meen me echter te herinneren dat het grijze panelen waren. Misschien een ouder type? Ik weet dat ik toen een papieren carte orange had die op een gegeven moment stuk ging.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:53 schreef Darkwing_Duck het volgende:
@ WJ , helemaal links op het plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:55 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Het is al weer een tijdje geleden, zeker voor 2005. Ik meen me echter te herinneren dat het grijze panelen waren. Misschien een ouder type? Ik weet dat ik toen een papieren carte orange had die op een gegeven moment stuk ging.
voor een keertjequote:
De ARBO-wetgeving is een illusionaire set regels om de vakbonden tevreden te houden. In de echte wereld slaan ze nergens op.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:37 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat de NS mogelijk de Spoorwegwet en de ARBO-wet heeft overtreden vind ik persoonlijk best heftig.
Dat ze hier al eerder voor waren gewaarschuwd is ook geen kleinigheid.
Heb je het wel weer opgeruimd?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor een keertje
enneh, diesel onder de draad fapfap
not mequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Heb je het wel weer opgeruimd?Straks glijd er nog iemand over uit!
Dieseltractie... hoe lang nog?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor een keertje
enneh, diesel onder de draad fapfap
nou nog wel een tijdje, zolang Zwolle -Raalte met de bus moetquote:
De provincie wil daar toch een waslijn boven hangen nadat zij die mogen aanbesteden?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou nog wel een tijdje, zolang Zwolle -Raalte met de bus moet
ik hoop het. Maar voor nu is Overijssel behoorlijk gemankeerd. Enschede - Drienerlo, Raalte - Zwolle en Zwolle - Olst liggen eruit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:53 schreef Peter het volgende:
[..]
De provincie wil daar toch een waslijn boven hangen nadat zij die mogen aanbesteden?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:59 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Hmm.. Dit is niet heel goed...
Trein rijdt weg uit Amersfoort, sneltekenaar binnen 50m.
Conducteur moet opnieuw sleutelen, nog een poging, weer 50m verder!![]()
Nu lijken we toch eindelijk echt station Amersfoort verlaten te hebben...
Op zich niet raar als dat dan een stoppende IC is maar niets is minder waar: ze komen 10 minuten voor de knoop en 5 minuten na de knoop aan in Zwolle.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:28 schreef Viezze het volgende:
Door werkzaamheden hebben Dronten en Kampen-Zuid vier treinen per uur per richting
Ik snap het nut er ook niet echt van. Maar het is sowieso ellende in Zwolle, werkzaamheden lopen uit tot woensdag. Niet dat het in de rest van het land beter is, zit nu in de bus van Utrecht naar Den Bosch.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:57 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Op zich niet raar als dat dan een stoppende IC is maar niets is minder waar: ze komen 10 minuten voor de knoop en 5 minuten na de knoop aan in Zwolle.
Ik weet het inmiddels. De treinen die regulier naar Lelystad rijden, rijden nu door naar Amersfoort. De ruimte om in de knoop over de brug te vertrekken is dus al op een andere manier ingenomen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:22 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik snap het nut er ook niet echt van. Maar het is sowieso ellende in Zwolle, werkzaamheden lopen uit tot woensdag. Niet dat het in de rest van het land beter is, zit nu in de bus van Utrecht naar Den Bosch.
Ik snap het niet, wat is er lollig aan?quote:
O ja, dat heb ik ook wel gezienquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:32 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ik weet het inmiddels. De treinen die regulier naar Lelystad rijden, rijden nu door naar Amersfoort. De ruimte om in de knoop over de brug te vertrekken is dus al op een andere manier ingenomen.
Om toch 4x per uur Lelystad-Zwolle te rijden denk ik. Als je dan toch al niet meer in de knoop kan, kan je de rijtijd die je overhebt mooi gebruiken om extra te stoppen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:58 schreef Viezze het volgende:
[..]
O ja, dat heb ik ook wel gezienMaar waarom dan de extra sprinters?
...het lijkt jou een beter idee als ze dat door de weeks in de spits doen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:18 schreef Iwanius het volgende:
Het zal misschien al vele malen voorbij zijn gekomen maar waarom is er in het weekend en dan met name zaterdag en zondag altijd werkzaamheden aan het spoor of dat bepaalde diensten niet of anders draaien waardoor je soms veel langer onderweg bent dan van te voren was ingecalculeerd.
Ik geef dit aan omdat het net lijkt alsof men het erom doet daar ik al zo weinig met de NS reis en al helemaal naar bepaalde delen van het land (soms heb je geen zin om de auto te gebruiken) maar dat op die spaarzame momenten dat ik denk: " kom we pakken de trein." er dus werk aan het spoor is.
103 235 (zie ook enkele pagina's terug / topic terug?) Met IC 118 of 119.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:34 schreef Bitlord het volgende:
De 103 langs de rechteroever van de Rijn.
goeie vriendenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Doen jullie even normaal nu meteen ja? Mooi.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:58 schreef greavy het volgende:
[ link | afbeelding ]
NSR 1751 + CityNightLine 428
De CNL 428 uit München kwam keurig op tijd door Dordrecht. Deze trein is dit weekend omgeleid, omdat er werkzaamheden tussen Dinslaken en Oberhausen zijn, maar ook tussen Utrecht en Den Bosch.
[ link | afbeelding ]
NMBS Vierledige "Varkensneus" 838 en een Duikbril 944
Vanwege het wegvallen van de Fyra rijdt er een extra intercity tussen Roosendaal en Antwerpen, die bestaat uit één solo Duikbril, vandaag de 944.
De extra intercity is echter zo idioot ingelegd, dat hij 13 minuten achter de Benelux naar Antwerpen aanhobbelt. En dan heb je daarna 1 uue en 47 minuten geen IC-verbinding meer. Deze extra IC-verbinding was juist ingelegd om een betere dienst aan te bieden, maar zo heeft het weinig nut ... De Benelux was goed vol, maar deze extra IC bepaald niet.
Links staat de Vierledige 838 gereed als Stoptrein naar Antwerpen Centraal. Het wordt in Nederland ook regelmatig een Varkensneus genoemd, maar in België wordt dit juist zelden gebruikt, en voornamelijk de naam Vierledige.
Zo heb je in Roosendaal weinig internationale treinen, en nu krijg je er zelfs het ene uur 3 te verwerken per richting, maar het andere uur maar 1 per richting.
[ link | afbeelding ]
NSR 1732 + EuroNight 437
De EuroNight 437 naar Warszawa Wschodnia kwam keurig op tijd langs de Wieldrechtse Zeedijk richting Venlo en verder richting Warszawa Wschodnia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |