Benk ik eigenlijk helegaar niet langsgekomen, gare de l' est dichterbij niet...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het was en is best druk op lagare du nord... Ze stonden bijna tot buiten te wachten. Volgens een ober in een leuk restaurant aan de overkant vanwege een probleem met de bovenleiding....
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ongeloofelijk, ik ben zojuist een rondje gaan doen, en door een kapotte tourniquet kwam ik klem te zitten tussen het draaihekje en de klapdeur![]()
ZoietsDat heeft m'n zus een keer gehad. Ze zat toen tussen twee hoge schuifdeuren in, kan dat kloppen? Die man achter het loket keek ook stug de andere kant op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer ik me te bevrijden door te klimmen en dergelijke, ja hoor, controleof ik ff mee wil komen voor een proces verbaaltje. Gelukkig konden ze erom lachen toen ze om mijn ID vroegen en ik in plaats daarvan mijn abonnement gaf
Die is er ook ja, das eigenlijk voor heel veel bagage, ff kijken of ik er een plaatje van kan vinden...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:48 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat heeft m'n zus een keer gehad. Ze zat toen tussen twee hoge schuifdeuren in, kan dat kloppen? Die man achter het loket keek ook stug de andere kant op.
vind het OV hier in parijs echt top. Rer en metro is prima in orde. Wachttijde bijna nihil en personeel spreekt prims engels. Zit in een hotel vlak achter gare d l est. Zie de treinen vanuit mn raam vertrekken en binnenkomen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Benk ik eigenlijk helegaar niet langsgekomen, gare de l' est dichterbij niet...
hahaha episch.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
ROFL![]()
![]()
![]()
Wie een kaartje pint bij een Automaat krijgt zn pin bon ook op zo een magnetisch stripje gedrukt, wie er maar genoeg van spaart kan dit geintje uithalen
http://www.dailymotion.co(...)tourniquet-de-me_fun
![]()
Het is al weer een tijdje geleden, zeker voor 2005. Ik meen me echter te herinneren dat het grijze panelen waren. Misschien een ouder type? Ik weet dat ik toen een papieren carte orange had die op een gegeven moment stuk ging.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:53 schreef Darkwing_Duck het volgende:
@ WJ , helemaal links op het plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:55 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Het is al weer een tijdje geleden, zeker voor 2005. Ik meen me echter te herinneren dat het grijze panelen waren. Misschien een ouder type? Ik weet dat ik toen een papieren carte orange had die op een gegeven moment stuk ging.
voor een keertjequote:
De ARBO-wetgeving is een illusionaire set regels om de vakbonden tevreden te houden. In de echte wereld slaan ze nergens op.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:37 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat de NS mogelijk de Spoorwegwet en de ARBO-wet heeft overtreden vind ik persoonlijk best heftig.
Dat ze hier al eerder voor waren gewaarschuwd is ook geen kleinigheid.
Heb je het wel weer opgeruimd?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor een keertje
enneh, diesel onder de draad fapfap
not mequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Heb je het wel weer opgeruimd?Straks glijd er nog iemand over uit!
Dieseltractie... hoe lang nog?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor een keertje
enneh, diesel onder de draad fapfap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |