En drank, en mooie vrouwenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Bij KLB meets horen knokpartijen.
drank CHECKquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En drank, en mooie vrouwen
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:01 schreef o.us2.0 het volgende:
hallo jonges kan ik geld lenen voor de trein dan krijg je t morge trug ech waar
Ja hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:02 schreef Zneeser het volgende:
Ik wil ook komen. Mag ik ook komen? Mag ik? Mag ik? Mag ik?
Ja jij mag datquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:02 schreef Zneeser het volgende:
Absoluut. Iedereen is welkom. Maar ik wil wel graag een serieuze DM + nummer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:02 schreef Zneeser het volgende:
Zeg, dat komt over alsof je me niet serieus neemt...quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Absoluut. Iedereen is welkom. Maar ik wil wel graag een serieuze DM + nummer.
Dat is de week ervoor meestalquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:05 schreef Plantagehouder het volgende:
Lekker tussen de introweken stappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik moet vroeg weg, wat op zich niet geeft, tenzij het gezellig is, want dan geeft het natuurlijk wel.
Zijn er nog andere mensen die eventueel interesse hebben om te gaan en die vanuit het hoge noorden komen?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:10 schreef Timmie85 het volgende:
Ik zit te overwegen om te komen, eens zien met wat voor mafkezen ik in de afgelopen maand dat ik nu op Fok! zit mee te maken heb gekregen. Utrecht is wel een beetje een takke-eind, en de laatste trein terug naar Leeuwarden vertrekt al om 22:50.of je hosselt een chick en neemt de trein een dag laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik moet vroeg weg, wat op zich niet geeft, tenzij het gezellig is, want dan geeft het natuurlijk wel.
Zijn er nog andere mensen die eventueel interesse hebben om te gaan en die vanuit het hoge noorden komen?
"Those unforgettable days, for them I live"
Zoiets als in deze reeks:quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:10 schreef BozeHaas het volgende:
oh god wat moet ik me hierbij voorstellen?
Ik zit te overwegen om te komen, eens zien met wat voor mafkezen ik in de afgelopen maand dat ik nu op Fok! zit mee te maken heb gekregen. Utrecht is wel een beetje een takke-eind, en de laatste trein terug naar Leeuwarden vertrekt al om 22:50.Je kan ook de nacht doorhalen, of desnoods de auto pakken en niet drinken als je die tot je beschikking hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik moet vroeg weg, wat op zich niet geeft, tenzij het gezellig is, want dan geeft het natuurlijk wel.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Is geen nachtbagger Frankje, overleg met de andere mods aub
Aha, nou ja, bij de vorige meet zaten er twee dames behoorlijk achteraan dat volgens mij sterk heeft bijgedragen tot het succes.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is de week ervoor meestal
Ik zelf verwacht een paar uur trollen, slechte humor, lemmings/kuttopics en eventueel iemand die als mod bestempelt word die moet bobben en iedereen in het gareel moet houden. Die laatste heeft uiteraard een kutavond.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:10 schreef BozeHaas het volgende:
oh god wat moet ik me hierbij voorstellen?
Zolderkamerautisten hosselen niet zomaar chicks, je weet!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:11 schreef zquing het volgende:
[..]
of je hosselt een chick en neemt de trein een dag later
Ik zit te overwegen om te komen, eens zien met wat voor mafkezen ik in de afgelopen maand dat ik nu op Fok! zit mee te maken heb gekregen. Utrecht is wel een beetje een takke-eind, en de laatste trein terug naar Leeuwarden vertrekt al om 22:50.ik ga nog de club in dus moet sowieso de eerste trein 's ochtends terug nemen naar mijn woonplaats. zou jij ook kunnen doen ipv de laatste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik moet vroeg weg, wat op zich niet geeft, tenzij het gezellig is, want dan geeft het natuurlijk wel.
Zijn er nog andere mensen die eventueel interesse hebben om te gaan en die vanuit het hoge noorden komen?![]()
Net als de vorige zeker, oh wacht die is wel geluktquote:
Klopt, maar dat moet ook nu weer te doen zijn lijkt me, hoewel het wel discipline vereist idd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Aha, nou ja, bij de vorige meet zaten er twee dames behoorlijk achteraan dat volgens mij sterk heeft bijgedragen tot het succes.
Net zoals de 300 meets daarvoor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Net als de vorige zeker, oh wacht die is wel gelukt
Dan mag ik haar wel want dat zou ik ook doen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:23 schreef hugecooll het volgende:
SG is het type dat dan voorbij loopt en foto's maakt
Ah verkoopt nu dagkaartjes voor 17,00 euroquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:01 schreef o.us2.0 het volgende:
hallo jonges kan ik geld lenen voor de trein dan krijg je t morge trug ech waar
Utrecht ligt centraler, ik woon zelf ook in Eindhoven dus niet zeurenquote:
Voor mij welquote:
En jij dacht dat dat toeval was?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:28 schreef BMTH182 het volgende:
maar 29 augustus is ook de emo meeting op utrecht CS
Ja ik moet heul uit zuid limburg komenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Utrecht ligt centraler, ik woon zelf ook in Eindhoven dus niet zeuren
Bovendien heb je in Utrecht meer keus qua uitgaan ook
Verschil zit hem in de locatie, waar de KLB meet in een cafe is, is de emo meet op de spoorrails.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:28 schreef BMTH182 het volgende:
No offence, maar de meet is wel 18+ ivm met clubs binnenkomen lijkt mequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:28 schreef BMTH182 het volgende:
Tik 'm aan broederquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Utrecht ligt centraler, ik woon zelf ook in Eindhoven dus niet zeuren
Daarvoor ga ik toch niet naar Utrecht manquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kom dat maar in het echt doen man
Ik neem trouwens sws een fles wodka mee
Meld je de volgende dag ziek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:36 schreef Timmie85 het volgende:
Zet mij maar onder het kopje misschien, ik overweeg nog eventjes of ik komen wil.
Het is voor mij een gewone werkdag, dus ik kan sowieso niet eerder dan 20:45 in Utrecht zijn, en dan sla ik avondeten over.En aangezien ik dan al sinds vroeg op ben is all-nighter misschien iets teveel van het goeie. Maar om nou voor anderhalf uur whisky drinken helemaal naar Utrecht af te zakken is ook weer zoiets.
ja alsof het niemand op gaat vallen wanneer er een groepje 20+ mensen bij elkaar zit, niets zegt en alleen op hun smartfeun zit te kijken, en 10 meter verderop een klein mager jongetje in het zwart naar ze staart en elke 5 minuten een voetje naar voren zet, oppassend of iemand het opvalt en dan het andere voetje aansluit..quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:36 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
miss loop ik als niemand het door heeft nog heel even naar jullie toe![]()
Prima, dat doet SG zo wel dan, maar denk dat er sws wel meer mensen komen hoor, hopelijk Piye en Hughquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:36 schreef Timmie85 het volgende:
Zet mij maar onder het kopje misschien, ik overweeg nog eventjes of ik komen wil.
Het is voor mij een gewone werkdag, dus ik kan sowieso niet eerder dan 20:45 in Utrecht zijn, en dan sla ik avondeten over.En aangezien ik dan al sinds vroeg op ben is all-nighter misschien iets teveel van het goeie. Maar om nou voor anderhalf uur whisky drinken helemaal naar Utrecht af te zakken is ook weer zoiets.
Het viel vorige keer allemaal wel mee hoor, maar dan nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:37 schreef Schalks. het volgende:
Ik heb slechte verhalen gehoord over de vorige meet. Laat deze dus liever schieten.
Ik denk dat ik me zelfs dan nog wel zou vermakenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
Als ik de 29ste thuis ben, hop ik uiteraard wel even langs, maar dan moeten er wel nog een paar KLB-bazen en bazinnen bij gaan komen, anders zit onze piraat daar straks alleen.
Zou mooi zijn manquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is een serieus topic. Moet even kijken of ik kan, dan kom ik ook
Kan zijn dat ik dan nog op vakantie ben, idd. Ligt een beetje aan het weer en zo. Zet me maar onder misschien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me zelfs dan nog wel zou vermaken
Maar jij weet dus nog niet zeker of jij dan kan?
40+ers?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef fruitsalade007 het volgende:
Ik wil wel maar heb geen zin om met allemaal 40 plussers clubje in te gaan en chicks te hosselen. Hoeveel zijn er hier überhaupt boven de 25-26?
Denk dat er vrijwel niemand boven de 30 komt, vorige meet was de gemiddelde leeftijd 23 ofzo?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef fruitsalade007 het volgende:
Ik wil wel maar heb geen zin om met allemaal 40 plussers clubje in te gaan en chicks te hosselen. Hoeveel zijn er hier überhaupt boven de 25-26?
Heb Piye en ff92 al geDM'dquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef MAHL het volgende:
Zet mij maar onder misschien, geen idee of ik dan kan.
Iemand die zin heeft om de gang van de vorige meet op te trommelen? CY, Madeliefff, Haan, Piye, Chai, en nog een hoop die ik vergeten ben?
Misschien komt Meloewa dit keer wel.
K das primaquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Denk dat er vrijwel niemand boven de 30 komt, vorige meet was de gemiddelde leeftijd 23 ofzo?
welterusten broquote:
Truste en succes morgenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik ga helaas zo, morgen examen, DM mensen van de vorige meet
Dit is een serieuze meet, geen grap dus
is wel chille gast hoor, niet alles geloven wat hier gepost wordt door mensen die er niet eens bij warenquote:
Morgen examen? Wut?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik ga helaas zo, morgen examen, DM mensen van de vorige meet
Dit is een serieuze meet, geen grap dus
En van de mensen die er wel bij waren?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
is wel chille gast hoor, niet alles geloven wat hier gepost wordt door mensen die er niet eens bij waren
ja dat is het zon beetje, men zit niet op fok omdat men zon vlotte prater is hequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef fruitsalade007 het volgende:
Maar is zo'n meet serieus gezellig? Ik beeld me namelijk in dat iedereen dan z'n laptop meeneemt en samen WoW gaat spelen bij de McDonalds
Ja man jij creëert nu wel echt een extreem stereotype.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef fruitsalade007 het volgende:
Maar is zo'n meet serieus gezellig? Ik beeld me namelijk in dat iedereen dan z'n laptop meeneemt en samen WoW gaat spelen bij de McDonalds
Ok, meeting in Schipluidenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:49 schreef VeX- het volgende:
Utrecht.![]()
Doe het dan gewoon in de enige stad van Nederland die telt.
waarom ben jij altijd zo tegen WoW?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:56 schreef -supergirl- het volgende:
Dingen als 'gaan we dan WoW'en' kunnen achterwege blijven. Er staat duidelijk dat we eerst de kroeg in gaan en vervolgens een club.
maar sg, raidday = raidday, dat weet jequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:56 schreef -supergirl- het volgende:
Dingen als 'gaan we dan WoW'en' kunnen achterwege blijven. Er staat duidelijk dat we eerst de kroeg in gaan en vervolgens een club.
Ik heb 'n keer een meet gezien van Runescape forum en dat ging precies zo en hier zijn de mensen niet veel normaler dan daar hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:54 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja man jij creëert nu wel echt een extreem stereotype.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:00 schreef Cucumissativus het volgende:
Die avond is er een grote verrassing!
lol k dacht dat je naam een nieuwe Latijnse naamval was maar 't is gwn een komkommerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Link?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:59 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Ik heb 'n keer een meet gezien van Runescape forum en dat ging precies zo en hier zijn de mensen niet veel normaler dan daar hoor
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:00 schreef Cucumissativus het volgende:
Die avond is er een grote verrassing!
Dat zou wat zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is Paul eigenlijk?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:56 schreef -supergirl- het volgende:
emmen,quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:49 schreef VeX- het volgende:
Utrecht.![]()
Doe het dan gewoon in de enige stad van Nederland die telt.
Wanneer gaan we weer raiden sexy dark elfje van me?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:56 schreef -supergirl- het volgende:
Ik neem mijn vriendinnen van het Zandpad wel mee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:15 schreef Regilio_ het volgende:
Komt die ene mevrouw ook weer die gaat tongen met andere vrouwen? Dat zie ik namelijk anders nooit gebeuren en is misschien wel spannend.
Dat werd toch gesloten? Of was dat een andere buurt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:17 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ik neem mijn vriendinnen van het Zandpad wel mee.
kom je?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Sowieso wel nachtje doorhalen dan hoor
Ze zitten nu lekker centraal in de stad. In een tentje voor het stadhuis, waar ze hun werkzaamheden hebben hervatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat werd toch gesloten? Of was dat een andere buurt.
Is dicht, daarom hebben ze tijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat werd toch gesloten? Of was dat een andere buurt.
Ah. U spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ze zitten nu lekker centraal in de stad. In een tentje voor het stadhuis, waar ze hun werkzaamheden hebben hervat
OH YEAH BRADDIEquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:27 schreef Braddie het volgende:
29 augustus.... dat is nog een maand.
Gaat heel krap worden, mocht ik dan al geslaagd zijn voor m`n rijbewijs en rond karren dan ben ik van de partij
Je bent 23 en hebt nog geen rijbewijsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:27 schreef Braddie het volgende:
29 augustus.... dat is nog een maand.
Gaat heel krap worden, mocht ik dan al geslaagd zijn voor m`n rijbewijs en rond karren dan ben ik van de partij
Braddie mag dat!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:31 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Je bent 23 en hebt nog geen rijbewijs?
22. Enne, wat maakt het verder uit ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:31 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Je bent 23 en hebt nog geen rijbewijs?
Tof!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
OH YEAH BRADDIEik zet je op misschien
Nee, nog niet zekerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Natuurlijk. Iedereen. Kom je zeker? Dan zet ik je in de OP en moet je je nummer dmén
Dan zijn de autisten onder ons weer naar huisquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:39 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Gaan jullie dan om 00:00 voor me zingen?
dan kom ik nier hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dan zijn de autisten onder ons weer naar huis
Ik ben beidequote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee, die gozer die zijn rijbewijs niet kan halen
Dan bashen we LN welquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:41 schreef LethalNinja het volgende:
Weer ff kappen met de braddie bash, gaat om de meet hé jongens, merci
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kunnen we dus niet voor je zingenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:45 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Oja, nog even een vraag! Tot hoelaat willen jullie het maken? Wannnnt mijn laatste bus gaat om 12 u
Geen idee joh, zien we tegen die tijd wel. Als je eerder weg moet no problem. Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:45 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Oja, nog even een vraag! Tot hoelaat willen jullie het maken? Wannnnt mijn laatste bus gaat om 12 u
30 augustus 19quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen idee joh, zien we tegen die tijd wel. Als je eerder weg moet no problem. Hoe oud ben je eigenlijk?
Nee ok, niet dat je 15 bent ofzo dat je met een stel wildvreemden gaat afsprekenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:48 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
30 augustus 19. Ben ik nu te jong?
Ja, maar dergelijk wijven die qua uiterlijk overeen komen met dat gedrocht mogen mijn rustplaats alleen betreden met een papieren zak over hun hoofd.quote:
nacht doorhalen ma sowieso niet, want vader.. Daarnaast moet ik vrijdagavond trainen en aangezien het nog een deel van de selectietraining is ga ik dat risico niet nemen ;pquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee ok, niet dat je 15 bent ofzo dat je met een stel wildvreemden gaat afsprekenAnders blijf je gewoon de nacht doorhalen als het kan.
Selectietraining? Please tellquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:51 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
nacht doorhalen ma sowieso niet, want vader.. Daarnaast moet ik vrijdagavond trainen en aangezien het nog een deel van de selectietraining is ga ik dat risico niet nemen ;p
Lijkt me wel toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:52 schreef thenxero het volgende:
Heb me altijd al afgevraagd of die KLB'ers ook zo geestig zijn in het echt.
12 duiken we wss pas de club inquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:45 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
nee. ik word bijna 20quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:48 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
30 augustus 19. Ben ik nu te jong?
Mijn laatste bus vertrekt om 0024 zie ik! Wellicht dat ik bij Mark kan slapen. Ga het even uitzoeken (h)quote:
Ik ga nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:58 schreef -supergirl- het volgende:
Hey allemaal.
SG wil jullie graag ontmoeten en kijken welke gezichten er achter de users hier schuilgaan. En dat is vast wederzijds. Dus wie gaat er mee stappen in Utrecht?
Praktische informatie
De datum is vastgesteld op donderdag 29 augustus.
We spreken af om 20.00 uur op CS Utrecht.
Als we compleet zijn gaan we naar café Maria om met z'n allen wat te drinken. (http://www.mariautrecht.nl/)
Daarna met de mensen die willen nog een club in!
Aanwezigen tot nu toe
-supergirl-
MadJackThePirate
Mortaxx
Misschien aanwezig
Timmie85
Mortaxx
Hugh_Myron
MAHL
tetouaribo
Braddie
Rodawa
Als je zeker bent dat je komt, laat dit dan even aan mij weten zodat ik je in de OP kan zetten.
Dan kun je gelijk je nummer DM'en en voeg ik je toe aan de groeps-whatsapp.
-Alleen aanmeldingen of vragen over de meet, geen SC-
Liefquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:37 schreef maxburger het volgende:
[..]
Vind ik serieus jammer. Ik had je weleens willen ontmoeten.
Of Groningen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:49 schreef Mikezor het volgende:
Waarom eigenlijk niet den bosch of eindhoven in brabant kun je veel beter stappen...
Mysterie gast? Bedoel je mij daarmee?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:59 schreef maxburger het volgende:
Oeh een mysterie gast! Wie zou dat zijn? Spannond!!!!11!1
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:01 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Mysterie gast? Bedoel je mij daarmee?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:23 schreef Pharkus het volgende:
Laat me raden, de mysterie guest is Paul en SG kan op het laatste moment niet?
Huh watquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:51 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
nacht doorhalen ma sowieso niet, want vader..
Het zou niet de eerste keer zijn dat er via whatsapp allerlei privé meuk achterhaald en verspreid wordt.quote:
Ik heb al 17 fokkers op whatsappquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat er via whatsapp allerlei privé meuk achterhaald en verspreid wordt.
Zeg gewoon ja Piyequote:
Nee dat kan niet, Ehv heeft alleen stratum en de Bermudaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:49 schreef Mikezor het volgende:
Waarom eigenlijk niet den bosch of eindhoven in brabant kun je veel beter stappen...
Ik denk dat dat wel meevalt, maar goed, er zit wel een kern van waarheid in ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat er via whatsapp allerlei privé meuk achterhaald en verspreid wordt.
Je mag het helemaal zelf weten natuurlijk, ik waarschuw alleen maar.quote:
Ook bij de WA groep van de vorige meet gingen er dingen niet helemaal zoals het hoorde en heb ik 1-2 overspannen FOK!kers in de DM/PM gehad.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik denk dat dat wel meevalt, maar goed, er zit wel een kern van waarheid in ja.
Ik doe gewoon alsof ik iemand anders ben en heb een fake profielfoto. Dat merken ze toch niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je mag het helemaal zelf weten natuurlijk, ik waarschuw alleen maar.
Zit nog steeds in die groep, heb daar allemaal niks van gemerkt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ook bij de WA groep van de vorige meet gingen er dingen niet helemaal zoals het hoorde en heb ik 1-2 overspannen FOK!kers in de DM/PM gehad.
Ja ik zag ook toevallig dat er nog wat mensen inzaten gisterenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit nog steeds in die groep, heb daar allemaal niks van gemerkt.
Leeft die whatssap groep nog steeds ja? Wat grappigquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit nog steeds in die groep, heb daar allemaal niks van gemerkt.
Leven niet echt, maar bestaat nog wel ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Leeft die whatssap groep nog steeds ja? Wat grappig
Dikke schijt, het is KLB meet en geen SG meetquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gesproken, ik geloof alleen dat SG hem niet zo mag
Zeer zeker, heb me helemaal laten uitzuigen. Vooral die Spaanse man, oh ze was echt goed nat man.quote:
Ik weet niet of ik kom, ik wil mij eerst laten overtuigen door TS.quote:
Ah op die manier....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik kom, ik wil mij eerst laten overtuigen door TS.
Ja dan houd het op he, geen meeting meer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:04 schreef -supergirl- het volgende:
Zeg mensen, ik kan de OP niet meer wijzigen door een modjewat nu?
Dan stuur je een licht gepikeerde DM naar pharkus/frank/mortaxxquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:04 schreef -supergirl- het volgende:
Zeg mensen, ik kan de OP niet meer wijzigen door een modjewat nu?
Door zoiets al afhakenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:07 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Ja dan houd het op he, geen meeting meer.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Door zoiets al afhaken
Waar is je doorzettingsvermogen?
Ik maak gewoon een post met de update van de lijst met mensen die komen
Valt me wel tegen van de mods dat ze dit proberen tegen te houden.
Het is een complot van Frank.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Door zoiets al afhaken
Ik maak gewoon een post met de update van de lijst met mensen die komen
Valt me wel tegen van de mods dat ze dit proberen tegen te houden.
Ik heb dit even doorgespeeld aan Danny, het is natuurlijk niet de bedoeling dat Pharkus gaat lopen lanterfanten. Een Admin hoort 24/7 oplettend te zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Als een mod de OP bewerkt gebeurt dat automatisch hoor. Waarschijnlijk is pharkie het gewoon even vergeten.
klopt, gaat automatisch, en ik geef de slappe koffie hier de schuld van, niet mijn eigenste incapabiliteit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Als een mod de OP bewerkt gebeurt dat automatisch hoor. Waarschijnlijk is pharkie het gewoon even vergeten.
Waarom heb jij de vorige keer niet gewoon doorgezet als je zo graag had willen meeten dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Door zoiets al afhaken
Potver en mijn functioneringsgesprek komt er aan, dit kan ik er echt niet bij hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik heb dit even doorgespeeld aan Danny, het is natuurlijk niet de bedoeling dat Pharkus gaat lopen lanterfanten. Een Admin hoort 24/7 oplettend te zijn.
Gewoon even op de knietjes onder de tafel, komt het helemaal goed met je!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Potver en mijn functioneringsgesprek komt er aan, dit kan ik er echt niet bij hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |