Geen idee joh, zien we tegen die tijd wel. Als je eerder weg moet no problem. Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:45 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Oja, nog even een vraag! Tot hoelaat willen jullie het maken? Wannnnt mijn laatste bus gaat om 12 u
30 augustus 19quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen idee joh, zien we tegen die tijd wel. Als je eerder weg moet no problem. Hoe oud ben je eigenlijk?
Nee ok, niet dat je 15 bent ofzo dat je met een stel wildvreemden gaat afsprekenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:48 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
30 augustus 19. Ben ik nu te jong?
Ja, maar dergelijk wijven die qua uiterlijk overeen komen met dat gedrocht mogen mijn rustplaats alleen betreden met een papieren zak over hun hoofd.quote:
nacht doorhalen ma sowieso niet, want vader.. Daarnaast moet ik vrijdagavond trainen en aangezien het nog een deel van de selectietraining is ga ik dat risico niet nemen ;pquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee ok, niet dat je 15 bent ofzo dat je met een stel wildvreemden gaat afsprekenAnders blijf je gewoon de nacht doorhalen als het kan.
Selectietraining? Please tellquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:51 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
nacht doorhalen ma sowieso niet, want vader.. Daarnaast moet ik vrijdagavond trainen en aangezien het nog een deel van de selectietraining is ga ik dat risico niet nemen ;p
Lijkt me wel toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:52 schreef thenxero het volgende:
Heb me altijd al afgevraagd of die KLB'ers ook zo geestig zijn in het echt.
12 duiken we wss pas de club inquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:45 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Oja, nog even een vraag! Tot hoelaat willen jullie het maken? Wannnnt mijn laatste bus gaat om 12 u
nee. ik word bijna 20quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:48 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
30 augustus 19. Ben ik nu te jong?
Mijn laatste bus vertrekt om 0024 zie ik! Wellicht dat ik bij Mark kan slapen. Ga het even uitzoeken (h)quote:
Ik ga nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:58 schreef -supergirl- het volgende:
Hey allemaal.
SG wil jullie graag ontmoeten en kijken welke gezichten er achter de users hier schuilgaan. En dat is vast wederzijds. Dus wie gaat er mee stappen in Utrecht?
Praktische informatie
De datum is vastgesteld op donderdag 29 augustus.
We spreken af om 20.00 uur op CS Utrecht.
Als we compleet zijn gaan we naar café Maria om met z'n allen wat te drinken. (http://www.mariautrecht.nl/)
Daarna met de mensen die willen nog een club in!
Aanwezigen tot nu toe
-supergirl-
MadJackThePirate
Mortaxx
Misschien aanwezig
Timmie85
Mortaxx
Hugh_Myron
MAHL
tetouaribo
Braddie
Rodawa
Als je zeker bent dat je komt, laat dit dan even aan mij weten zodat ik je in de OP kan zetten.
Dan kun je gelijk je nummer DM'en en voeg ik je toe aan de groeps-whatsapp.
-Alleen aanmeldingen of vragen over de meet, geen SC-
Liefquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:37 schreef maxburger het volgende:
[..]
Vind ik serieus jammer. Ik had je weleens willen ontmoeten.
Of Groningen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:49 schreef Mikezor het volgende:
Waarom eigenlijk niet den bosch of eindhoven in brabant kun je veel beter stappen...
Mysterie gast? Bedoel je mij daarmee?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:59 schreef maxburger het volgende:
Oeh een mysterie gast! Wie zou dat zijn? Spannond!!!!11!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |