welterusten broquote:
Truste en succes morgenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik ga helaas zo, morgen examen, DM mensen van de vorige meet
Dit is een serieuze meet, geen grap dus
is wel chille gast hoor, niet alles geloven wat hier gepost wordt door mensen die er niet eens bij warenquote:
Morgen examen? Wut?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik ga helaas zo, morgen examen, DM mensen van de vorige meet
Dit is een serieuze meet, geen grap dus
En van de mensen die er wel bij waren?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
is wel chille gast hoor, niet alles geloven wat hier gepost wordt door mensen die er niet eens bij waren
ja dat is het zon beetje, men zit niet op fok omdat men zon vlotte prater is hequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef fruitsalade007 het volgende:
Maar is zo'n meet serieus gezellig? Ik beeld me namelijk in dat iedereen dan z'n laptop meeneemt en samen WoW gaat spelen bij de McDonalds
Ja man jij creëert nu wel echt een extreem stereotype.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef fruitsalade007 het volgende:
Maar is zo'n meet serieus gezellig? Ik beeld me namelijk in dat iedereen dan z'n laptop meeneemt en samen WoW gaat spelen bij de McDonalds
Ok, meeting in Schipluidenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:49 schreef VeX- het volgende:
Utrecht.![]()
Doe het dan gewoon in de enige stad van Nederland die telt.
waarom ben jij altijd zo tegen WoW?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:56 schreef -supergirl- het volgende:
Dingen als 'gaan we dan WoW'en' kunnen achterwege blijven. Er staat duidelijk dat we eerst de kroeg in gaan en vervolgens een club.
maar sg, raidday = raidday, dat weet jequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:56 schreef -supergirl- het volgende:
Dingen als 'gaan we dan WoW'en' kunnen achterwege blijven. Er staat duidelijk dat we eerst de kroeg in gaan en vervolgens een club.
Ik heb 'n keer een meet gezien van Runescape forum en dat ging precies zo en hier zijn de mensen niet veel normaler dan daar hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:54 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja man jij creëert nu wel echt een extreem stereotype.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:00 schreef Cucumissativus het volgende:
Die avond is er een grote verrassing!
lol k dacht dat je naam een nieuwe Latijnse naamval was maar 't is gwn een komkommerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Link?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:59 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Ik heb 'n keer een meet gezien van Runescape forum en dat ging precies zo en hier zijn de mensen niet veel normaler dan daar hoor
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:00 schreef Cucumissativus het volgende:
Die avond is er een grote verrassing!
Dat zou wat zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is Paul eigenlijk?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:56 schreef -supergirl- het volgende:
emmen,quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:49 schreef VeX- het volgende:
Utrecht.![]()
Doe het dan gewoon in de enige stad van Nederland die telt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |