Zou mooi zijn manquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is een serieus topic. Moet even kijken of ik kan, dan kom ik ook
Kan zijn dat ik dan nog op vakantie ben, idd. Ligt een beetje aan het weer en zo. Zet me maar onder misschien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me zelfs dan nog wel zou vermaken
Maar jij weet dus nog niet zeker of jij dan kan?
40+ers?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef fruitsalade007 het volgende:
Ik wil wel maar heb geen zin om met allemaal 40 plussers clubje in te gaan en chicks te hosselen. Hoeveel zijn er hier überhaupt boven de 25-26?
Denk dat er vrijwel niemand boven de 30 komt, vorige meet was de gemiddelde leeftijd 23 ofzo?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef fruitsalade007 het volgende:
Ik wil wel maar heb geen zin om met allemaal 40 plussers clubje in te gaan en chicks te hosselen. Hoeveel zijn er hier überhaupt boven de 25-26?
Heb Piye en ff92 al geDM'dquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef MAHL het volgende:
Zet mij maar onder misschien, geen idee of ik dan kan.
Iemand die zin heeft om de gang van de vorige meet op te trommelen? CY, Madeliefff, Haan, Piye, Chai, en nog een hoop die ik vergeten ben?
Misschien komt Meloewa dit keer wel.
K das primaquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Denk dat er vrijwel niemand boven de 30 komt, vorige meet was de gemiddelde leeftijd 23 ofzo?
welterusten broquote:
Truste en succes morgenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik ga helaas zo, morgen examen, DM mensen van de vorige meet
Dit is een serieuze meet, geen grap dus
is wel chille gast hoor, niet alles geloven wat hier gepost wordt door mensen die er niet eens bij warenquote:
Morgen examen? Wut?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik ga helaas zo, morgen examen, DM mensen van de vorige meet
Dit is een serieuze meet, geen grap dus
En van de mensen die er wel bij waren?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
is wel chille gast hoor, niet alles geloven wat hier gepost wordt door mensen die er niet eens bij waren
ja dat is het zon beetje, men zit niet op fok omdat men zon vlotte prater is hequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef fruitsalade007 het volgende:
Maar is zo'n meet serieus gezellig? Ik beeld me namelijk in dat iedereen dan z'n laptop meeneemt en samen WoW gaat spelen bij de McDonalds
Ja man jij creëert nu wel echt een extreem stereotype.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef fruitsalade007 het volgende:
Maar is zo'n meet serieus gezellig? Ik beeld me namelijk in dat iedereen dan z'n laptop meeneemt en samen WoW gaat spelen bij de McDonalds
Ok, meeting in Schipluidenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:49 schreef VeX- het volgende:
Utrecht.![]()
Doe het dan gewoon in de enige stad van Nederland die telt.
waarom ben jij altijd zo tegen WoW?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:56 schreef -supergirl- het volgende:
Dingen als 'gaan we dan WoW'en' kunnen achterwege blijven. Er staat duidelijk dat we eerst de kroeg in gaan en vervolgens een club.
maar sg, raidday = raidday, dat weet jequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:56 schreef -supergirl- het volgende:
Dingen als 'gaan we dan WoW'en' kunnen achterwege blijven. Er staat duidelijk dat we eerst de kroeg in gaan en vervolgens een club.
Ik heb 'n keer een meet gezien van Runescape forum en dat ging precies zo en hier zijn de mensen niet veel normaler dan daar hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:54 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja man jij creëert nu wel echt een extreem stereotype.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:00 schreef Cucumissativus het volgende:
Die avond is er een grote verrassing!
lol k dacht dat je naam een nieuwe Latijnse naamval was maar 't is gwn een komkommerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Link?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:59 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Ik heb 'n keer een meet gezien van Runescape forum en dat ging precies zo en hier zijn de mensen niet veel normaler dan daar hoor
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:00 schreef Cucumissativus het volgende:
Die avond is er een grote verrassing!
Dat zou wat zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is Paul eigenlijk?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:56 schreef -supergirl- het volgende:
emmen,quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:49 schreef VeX- het volgende:
Utrecht.![]()
Doe het dan gewoon in de enige stad van Nederland die telt.
Wanneer gaan we weer raiden sexy dark elfje van me?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:56 schreef -supergirl- het volgende:
Ik neem mijn vriendinnen van het Zandpad wel mee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:15 schreef Regilio_ het volgende:
Komt die ene mevrouw ook weer die gaat tongen met andere vrouwen? Dat zie ik namelijk anders nooit gebeuren en is misschien wel spannend.
Dat werd toch gesloten? Of was dat een andere buurt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:17 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ik neem mijn vriendinnen van het Zandpad wel mee.
kom je?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Sowieso wel nachtje doorhalen dan hoor
Ze zitten nu lekker centraal in de stad. In een tentje voor het stadhuis, waar ze hun werkzaamheden hebben hervatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat werd toch gesloten? Of was dat een andere buurt.
Is dicht, daarom hebben ze tijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat werd toch gesloten? Of was dat een andere buurt.
Ah. U spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ze zitten nu lekker centraal in de stad. In een tentje voor het stadhuis, waar ze hun werkzaamheden hebben hervat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |