Zou mooi zijn manquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is een serieus topic. Moet even kijken of ik kan, dan kom ik ook
Kan zijn dat ik dan nog op vakantie ben, idd. Ligt een beetje aan het weer en zo. Zet me maar onder misschien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me zelfs dan nog wel zou vermaken
Maar jij weet dus nog niet zeker of jij dan kan?
40+ers?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef fruitsalade007 het volgende:
Ik wil wel maar heb geen zin om met allemaal 40 plussers clubje in te gaan en chicks te hosselen. Hoeveel zijn er hier überhaupt boven de 25-26?
Denk dat er vrijwel niemand boven de 30 komt, vorige meet was de gemiddelde leeftijd 23 ofzo?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef fruitsalade007 het volgende:
Ik wil wel maar heb geen zin om met allemaal 40 plussers clubje in te gaan en chicks te hosselen. Hoeveel zijn er hier überhaupt boven de 25-26?
Heb Piye en ff92 al geDM'dquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef MAHL het volgende:
Zet mij maar onder misschien, geen idee of ik dan kan.
Iemand die zin heeft om de gang van de vorige meet op te trommelen? CY, Madeliefff, Haan, Piye, Chai, en nog een hoop die ik vergeten ben?
Misschien komt Meloewa dit keer wel.
K das primaquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Denk dat er vrijwel niemand boven de 30 komt, vorige meet was de gemiddelde leeftijd 23 ofzo?
welterusten broquote:
Truste en succes morgenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik ga helaas zo, morgen examen, DM mensen van de vorige meet
Dit is een serieuze meet, geen grap dus
is wel chille gast hoor, niet alles geloven wat hier gepost wordt door mensen die er niet eens bij warenquote:
Morgen examen? Wut?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik ga helaas zo, morgen examen, DM mensen van de vorige meet
Dit is een serieuze meet, geen grap dus
En van de mensen die er wel bij waren?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
is wel chille gast hoor, niet alles geloven wat hier gepost wordt door mensen die er niet eens bij waren
ja dat is het zon beetje, men zit niet op fok omdat men zon vlotte prater is hequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef fruitsalade007 het volgende:
Maar is zo'n meet serieus gezellig? Ik beeld me namelijk in dat iedereen dan z'n laptop meeneemt en samen WoW gaat spelen bij de McDonalds
Ja man jij creëert nu wel echt een extreem stereotype.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef fruitsalade007 het volgende:
Maar is zo'n meet serieus gezellig? Ik beeld me namelijk in dat iedereen dan z'n laptop meeneemt en samen WoW gaat spelen bij de McDonalds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |