quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Haha jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:03 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Als je gesponsord wordt ofzo bedoel je? Heb je na een tijd 2 kamers nodig om te veranderen naar inloopkastenAdvertenties leveren ook geld op natuurlijk
Wil je dan kleding of makeup richting in?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:06 schreef zwerty het volgende:
[..]
Haha ja![]()
Nou ja, wie weetZou in ieder geval iets kunnen proberen voor de lol
geilquote:
American musclecars en mooie motorenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:07 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
geil![]()
Sowieso ford mustang en mooie motoren > Vrouwen
Daar zeg je het ja, mooie motoren. Geen bmw fags800 crossspeelgoedquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
American musclecars en mooie motoren
Mijn vader zou je een stoot voor je neus verkopenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:10 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Daar zeg je het ja, mooie motoren. Geen bmw fags800 crossspeelgoed
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mijn vader zou je een stoot voor je neus verkopen![]()
maar vind het een leuk ding om te zien en hij rijdt wel lekker geloof ik
Hahaquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
zwerty lijkt me een kledingblog type imo
Goede vraag, ik vind allebei heel leuk hahaquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:07 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wil je dan kleding of makeup richting in?
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2261279quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:15 schreef zwerty het volgende:
[..]
Haha
[..]
Goede vraag, ik vind allebei heel leuk haha
V-hals is niet echt mijn ding, maar als ze fijn zitten zou ik er nog een nemen. Kleur is wel leukquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2261279
Voor 15 euro kan ik deze sowieso niet laten
Wat vind je van deze kleur? Heb een soortgelijke in beetje donkerrood achtig, ze zitten sowieso heel fijn.
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2981579
Nope. maar ben sowieso niet zo in de reggeawereldje thuis. vind het toffe muziek en kan het luisteren maar niet zoals metal ofzoquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:22 schreef Pastapipos het volgende:
Zijn jullie wel eens reggae geel geweest? Lijkt me opzich wel tof, ga er volgende week heen
ik ben er ook niet in thuis. Maar vrienden vroegen of ik mee ging en de helft wordt voor mij betaald dus t lijkt me wel tof om een keer mee te makenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nope. maar ben sowieso niet zo in de reggeawereldje thuis. vind het toffe muziek en kan het luisteren maar niet zoals metal ofzo
Oh das wel tof dan. jij bent niet vies van een blowtje he? want ik gok dat er veel geblowd zal worden op zo'n festivalquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
ik ben er ook niet in thuis. Maar vrienden vroegen of ik mee ging en de helft wordt voor mij betaald dus t lijkt me wel tof om een keer mee te maken
Nope, gaat vast tof worden. We gaan meteen daaruit door om met een grotere groep 2 weken door te brengen in de ardennen. Gaan gekke weken wordenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh das wel tof dan. jij bent niet vies van een blowtje he? want ik gok dat er veel geblowd zal worden op zo'n festival
Oquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
1e Lijkt net een vervormde motorjas gecombineerd met een blazer/colbert
Hahaha nicequote:Op donderdag 25 juli 2013 20:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nope, gaat vast tof worden. We gaan meteen daaruit door om met een grotere groep 2 weken door te brengen in de ardennen. Gaan gekke weken worden
http://www.reggaegeel.com/nl/lineupquote:
Jep morgen komt mijn moeder teruggevlogen uit tsjechie en zaterdag komen mijn broertje en zusje terug uit brabant en dan gaan we met de auto weer terug naar tsjechie om daar een weekje goedkoop te roken en drinkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:32 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
http://www.reggaegeel.com/nl/lineup
Ik ken HE-LE-MAAL niks van die lineup
Ga jij nog op vakantie?
hij is wel lekkerquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:09 schreef Pastapipos het volgende:
Shinen met je onesie in de club
[ afbeelding ]
Dus je moeder is net terug en dan gaan jullie weer?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jep morgen komt mijn moeder teruggevlogen uit tsjechie en zaterdag komen mijn broertje en zusje terug uit brabant en dan gaan we met de auto weer terug naar tsjechie om daar een weekje goedkoop te roken en drinken
Haar vriendje zit daar. met 2 zonenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:34 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dus je moeder is net terug en dan gaan jullie weer?
Ah vond t al raar ;pquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Haar vriendje zit daar. met 2 zonen
Memento (2000) - IMDbquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
R.I.P.D. (2013) - IMDb
Rest In Peace Department
Ga zometeen transporter 1 opzettenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:37 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Memento (2000) - IMDb
Premonition (2007) - IMDb
Deze 2 heb ik nog open staan omdat ik ze snel wil gaan kijken
Premonition ken ik via een vriendin, lijkt me wel een mindfuck film
Bedankt voor het delenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wordt helemaal gek van mijn stoel![]()
ga zo de fatboy maar eens pakken denk ik
net mannen, alleen hebben ze borsten een vagina en bloeden ze 1x per maandquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:54 schreef badschaap het volgende:
vrouwen, ik snap er helemaal niks van
en doen ze vrij moeilijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
net mannen, alleen hebben ze borsten een vagina en bloeden ze 1x per maand
slutquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
en doen ze vrij moeilijk.
Meisje wat ik had ontmoet op een buitenzwembad, heeft een vriendje en gaat dan zoenen met een maatje van mij. Nu dus allemaal ruzie met haar vriendje en nu vind zij dat hij teveel zeurt en ze weet nu niet voor wie ze moet kiezen blah blah blah.
lekker boeiend dat vriendjequote:Op donderdag 25 juli 2013 20:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
Meisje wat ik had ontmoet op een buitenzwembad, heeft een vriendje en gaat dan zoenen met een maatje van mij. Nu dus allemaal ruzie met haar vriendje en nu vind zij dat hij teveel zeurt en ze weet nu niet voor wie ze moet kiezen blah blah blah.
Jijquote:
Zij vindt dat hij zeurt omdat hij boos is dat zij met andere zoent?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
Waz dezenquote:
Nee dat vriendje weet dat nog niet, maar hij had wel allemaal tweets tussen hun 2 gelezen ofzo en hij ging daar weer jaloers over doen. Ik snap dan ook niet dat je met iemand anders gaat zoenen als je zogenaamd van ej vriendje houdquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij vindt dat hij zeurt omdat hij boos is dat zij met andere zoent?
wat een fucking hoer zeg
hoer dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nee dat vriendje weet dat nog niet, maar hij had wel allemaal tweets tussen hun 2 gelezen ofzo en hij ging daar weer jaloers over doen. Ik snap dan ook niet dat je met iemand anders gaat zoenen als je zogenaamd van ej vriendje houd
Denk je is fissa ofzo? ;squote:
zoals ik al zeiquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nee dat vriendje weet dat nog niet, maar hij had wel allemaal tweets tussen hun 2 gelezen ofzo en hij ging daar weer jaloers over doen. Ik snap dan ook niet dat je met iemand anders gaat zoenen als je zogenaamd van ej vriendje houd
Als ze er recht op heeftquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja. Maar dat zeg je toch niet tegen een meisje. Xd
Dus jij zou lief blijven doen als je chick met een andere jongen liep te klooien?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zoals ik al zei
als hij irritant gaat doen geef je hem toch gewoon een paar tikken op zijn neus?
fok it wel. maar die heeft geen ervaring met meisjesquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:05 schreef badschaap het volgende:
[..]
ze was wel lief hoor. dus dan doe je dat niet
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
fok it wel. maar die heeft geen ervaring met meisjes
Haar dumpen hem tikkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij zou lief blijven doen als je chick met een andere jongen liep te klooien?
Ga jij maar oefenen met je vader ja, jostiquote:
die is sportenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga jij maar oefenen met je vader ja, josti
Ik begrijp echt geen kut van deze zinquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:10 schreef badschaap het volgende:
ik bedoel en dan gaat een ander maatje weer met dat ene maatje ruzie maken omdat dat ventje dat vrouwke heb gezoent. Beetje jaloers ofzo
tegen wie moeten zequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:11 schreef Fok-it het volgende:
Hamer, ga je straks Utrecht? Hooligans gaan loesoe omdat Utrecht uitgeschakeld wordt XD
Een of andere kutclub uit Luxemburgquote:
Nope rag gaat wel geloof ik. waren wel van die luidruchtige hooligans vandaag in de stadquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:11 schreef Fok-it het volgende:
Hamer, ga je straks Utrecht? Hooligans gaan loesoe omdat Utrecht uitgeschakeld wordt XD
Geen Nederlands kunnenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp echt geen kut van deze zin
Gaat niet om de zin zelf wijsneusquote:
Geen interpunctie gebruikenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat niet om de zin zelf wijsneusGa je pizza eten jongen
Maatje van mij, waarmee degene die met dat meisje heeft gezoend goed bevriend is, heeft nu ruzie met dat ventje omdat hij dat meisje heeft gezoend. Had hij namelijk zelf willen doen, Maar hij faalt daarmee ookal heeft hij een sixpack, Hij is dus jaloers op dat ventjequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat niet om de zin zelf wijsneusGa je pizza eten jongen
Interpunctiequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geen interpunctie gebruiken. Pizza
. Eten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja als je een sixpack hebt krijg je natuurlijk superkrachten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maatje van mij, waarmee degene die met dat meisje heeft gezoend goed bevriend is, heeft nu ruzie met dat ventje omdat hij dat meisje heeft gezoend. Had hij namelijk zelf willen doen, Maar hij faalt daarmee ookal heeft hij een sixpack, Hij is dus jaloers op dat ventje
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Interpunctie![]()
Zinnen
Woorden
Tekens
Mensen
FOK!
Jij![]()
IkWat heb jij op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Interpunctie![]()
Zinnen
Woorden
Tekens
Mensen
FOK!
Jij![]()
IkMensen die niet arisch zijn en geen politieke overtuiging aanhangen waarbij er van een aangeboren ongelijkheid tussen mensen wordt uitgegaan en die voorstander zijn van een totalitaire staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
Zo loopt hij wel rondquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja als je een sixpack hebt krijg je natuurlijk superkrachten.
Een glas melk #badboiquote:
en als je dik bent zit je de hele dag binnenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja als je een sixpack hebt krijg je natuurlijk superkrachten.
Ik kan er ook niks aan doen dat negers zo goed op een katoenplantage kunnen werkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er maar 1 gids in Duitsland dan? ;squote:Op donderdag 25 juli 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
EIN FUHRER
hahaha leuk verhaal: in duitsland is een gids een fuhrer hihaho
Moet je dan ook Jawohl mein leider zeggen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
EIN FUHRER
hahaha leuk verhaal: in duitsland is een gids een fuhrer hihaho
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat negers zo goed op een katoenplantage kunnen werkenJe weet dat ik zwart ben heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is er maar 1 gids in Duitsland dan? ;s
zie het sarcasmequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je weet dat ik zwart ben he
Ik zal je hiervoor moeten reportenquote:
quote:
bleh counter racismequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O want dat zie ik niet omdat ik zwart ben ofzo?
Jij ziet alleen roet boven je ogenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O want dat zie ik niet omdat ik zwart ben ofzo?
Daar heb ik zo'n hekel aan he. Boos worden op de jongen waar je vriendin vreemd mee is gegaan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:10 schreef badschaap het volgende:
ik bedoel en dan gaat een ander maatje weer met dat ene maatje ruzie maken omdat dat ventje dat vrouwke heb gezoent. Beetje jaloers ofzo
een dilemma? Wat voor dilemma? :pquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent toch niet harteloos?Die jongen zit midden in een dilemma
drank geven daarna verkopenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat zouden jullie doen als je de interesse hebt gewekt van een meisje en op een terrasje zat?
ik zie een groepsverkrachting met mattiesquote:
"ook al heeft hij een sixpack"quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maatje van mij, waarmee degene die met dat meisje heeft gezoend goed bevriend is, heeft nu ruzie met dat ventje omdat hij dat meisje heeft gezoend. Had hij namelijk zelf willen doen, Maar hij faalt daarmee ookal heeft hij een sixpack, Hij is dus jaloers op dat ventje
voer ze allemaal zelfgemaakte GHBquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
het ergste is nog dat ze er mijn probleem er van maken
Neequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:28 schreef nodig het volgende:
http://fashionfinder.asos.com/mens-looks/casual-cool-102907
2 verschillende schoenen is dat swag?
waarom zelfgemaakt? Die meuk kost niksquote:
Maximaal, wanneer ga jij het doen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:28 schreef nodig het volgende:
Omdat je er ook gewoon schoonmaakmiddel in kan pleurenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:29 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
waarom zelfgemaakt? Die meuk kost niks
Gelukkig maarquote:
Nooitquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:29 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Maximaal, wanneer ga jij het doen?
Nee hipsterquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:28 schreef nodig het volgende:
Waarschijnlijk verlies jij all je size als je af gaat vallen maatjequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als ik een sixpack heb ben ik ook nog eens breed
beter dan skinnyboi sixpack
ja moet je tegen die boy zeggen niet tegen mijquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als ik een sixpack heb ben ik ook nog eens breed
beter dan skinnyboi sixpack
Jij doet alsof hij speciaal is omdat ie een "sixpack" heeft. lololquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja moet je tegen die boy zeggen niet tegen mij
Nee ik zeg dat dat geen ene ruk uitmaakt, je moet nogsteeds het juiste praatje hebbenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jij doet alsof hij speciaal is omdat ie een "sixpack" heeft. lolol
Denk het niet. heb echt een brede bouwquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verlies jij all je size als je af gaat vallen maatje
Wanneer ga je liften dan? Bearmode toch
Maar ook breed aan spiermassa?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Denk het niet. heb echt een brede bouw
Qua schouders of qua middel? Heb je ook wat size op je armen zitten dan of puur je skelet?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Denk het niet. heb echt een brede bouw
schoudersquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Qua schouders of qua middel? Heb je ook wat size op je armen zitten dan of puur je skelet?
idkquote:
Meestal niet zoquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:43 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een sixpack. Wat vinden jullie van een sixpack bij meiden?
Zolang het niet 2 much isquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:43 schreef xcachet het volgende:
Rij naar een toffe bestemming dan.quote:
Bijtanken en gassen maar.quote:
quote:
Jij bent lekker bezigquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:53 schreef Spatieloos het volgende:
Dus auto rijden met papa gaat niet door, maar heb vandaag wel 23 minuten hardgelopen ./trots
pics, dan pas kan ik oordelen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:43 schreef xcachet het volgende:
Applausje voor Spatieloosquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:53 schreef Spatieloos het volgende:
Dus auto rijden met papa gaat niet door, maar heb vandaag wel 23 minuten hardgelopen ./trots
Wat is dat?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nu jij nog!!!
Doe maar 71 Jumping jacks zometeen anders!
Dat is gewoon zonde van je geld, sowieso iPhone is veel te duur voor wat ie kan! En 20 hoesjes, wat heb je daar aan. 2 super leuke is toch wel een max!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:57 schreef Dearest het volgende:
omg ik krijg volgende week iphone en ik wil nu al 20 hoesjes kopen :s zoveel leuke op ebay
Wat krijg je daar voor resultaat van?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag ook als je ouders niet thuis zijn
Goed voor je hart en conditie enzo!quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat krijg je daar voor resultaat van?
Imessagequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:57 schreef Dearest het volgende:
omg ik krijg volgende week iphone en ik wil nu al 20 hoesjes kopen :s zoveel leuke op ebay
Harde wat?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Goed voor je hard en conditie enzo!
ssst eensquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is gewoon zonde van je geld, sowieso iPhone is veel te duur voor wat ie kan! En 20 hoesjes, wat heb je daar aan. 2 super leuke is toch wel een max!!
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:43 schreef xcachet het volgende:
paar dagen geleden zat je nog op me te haten dus ik zie niet in waarom ik jou ff leuk fotos van mezelf zou laten zienquote:
6ct per liter toen m'n vader in saoedi arabie wasquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geen cash.
Ik zag dat de benzine in de Koeweit heel cheap is. 17,3 ct per liter.
jij wil ze nat :squote:Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niks mis mee zolang ze niet té droog zijn
Zo ongeveerquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niks mis mee zolang ze niet té droog zijn
Wat voor sport doe je? Als je ook zulke benen hebt wil ik opzich wel tijdelijk trouwenquote:
Goed punt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
paar dagen geleden zat je nog op me te haten dus ik zie niet in waarom ik jou ff leuk fotos van mezelf zou laten zien
Belachelijk gewoon dat het hier zo duur is.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
6ct per liter toen m'n vader in saoedi arabie was
Gewoon motorrijdenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Belachelijk gewoon dat het hier zo duur is.
Maar als het hier zo goedkoop was, waar moeten ze dan dat geld van de accijns vandaan halen?!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Belachelijk gewoon dat het hier zo duur is.
Korten op AWBZquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als het hier zo goedkoop was, waar moeten ze dan dat geld van de accijns vandaan halen?!
En en dat klinkt slechter voor het milieu en dan komen er meer files omdat er meer mensen veel rijden kunnen betalen!
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je? Als je ook zulke benen hebt wil ik opzich wel tijdelijk trouwen
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bij jou is ongeveer heel ruim! :/
wordt voorspelbaarquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik WIST dat jij iets in die trant ging zeggenbaasje
Gewoon oude giraffe.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:08 schreef Dearest het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item43bdab2e7c
yeah that looks like a fucking dinosaur to me
Dat is Ford Prefect zijn schuld.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:08 schreef Dearest het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item43bdab2e7c
yeah that looks like a fucking dinosaur to me
quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:08 schreef DrNick het volgende:
Disclaimer: bij wijze van spreken natuurlijk.
reportedquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
Die disclaimer kan me een fucking worst wezen. wens jou ook niet dood laagbegaafd kutjong
Jij moet gewoon eens kappen met jouw stalkposts.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
Die disclaimer kan me een fucking worst wezen. wens jou ook niet dood laagbegaafd kutjong
Nee sinds mijn paard geblesseerd is niet meer. Trainde altijd 5 uur per week en er heen fietsen was 40 min en terug ook weer 40quote:
he weet je wat je in eerste instantie nooit had moeten doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jij moet gewoon eens kappen met jouw stalkposts.
LUILAK!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee sinds mijn paard geblesseerd is niet meer. Trainde altijd 5 uur per week en er heen fietsen was 40 min en terug ook weer 40
Allemaal dearests schuld.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
he weet je wat je in eerste instantie nooit had moeten doen![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dearest zij namelijk ja kom me maar stalken?
Zo'n trut is ze wel ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kan me toch vrij duidelijk herinneren dat ik meer dan 10 keer zei dat ie godverdomme op moest flikkerenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Not this shit againquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Kan me toch vrij duidelijk herinneren dat ik meer dan 10 keer zei dat ie godverdomme op moest flikkeren
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
Ik werd daarnet tijdens het hardlopen uitgelachen door 2 aantrekkelijke dames om mijn snor
Maar, ik keek er wel 1 in de ogen met full confidence, dus ben toch ./trots
LOOOOOOLquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
Ik werd daarnet tijdens het hardlopen uitgelachen door 2 aantrekkelijke dames om mijn snor
Maar, ik keek er wel 1 in de ogen met full confidence, dus ben toch ./trots
Maakt niet uit hoe vaak het is, 1 keer hoort toch voldoende te zijn?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Not this shit again
En zo vaak was het niet eens.
Spatie trollt nooit!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:16 schreef nodig het volgende:
[..]
LOOOOOOL![]()
![]()
![]()
Vertel me alsjeblieft dat het een troll is dat je met je halve snor bent gaan hardlopen
Je wordt redelijk hard gedissed man.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Not this shit again
En zo vaak was het niet eens.
Nee het is geen trollquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:16 schreef nodig het volgende:
[..]
LOOOOOOL![]()
![]()
![]()
Vertel me alsjeblieft dat het een troll is dat je met je halve snor bent gaan hardlopen
Soms welquote:
Haal gvd die snor weg. Of anders, pak een stift en teken die snor ff af.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee het is geen troll
Maar, kom op, vergeleken een supermarkt, is het toch niks, ik ben hooguit 6 mensen tegen gekomen!
Jij bent echt niet wijsquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee het is geen troll
Maar, kom op, vergeleken een supermarkt, is het toch niks, ik ben hooguit 6 mensen tegen gekomen!
Ik heb 'n mountainbike hier staan. Eerst kon ik perfect gaan fietsen, maar nu ik in de stad zit niet meer man. Zo kut.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee het is geen troll
Als ik naar de supermarkt geweest ben ja!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Haal gvd die snor weg. Of anders, pak een stift en teken die snor ff af.
Ik lees even terug, en het was niet echt een duidelijke nee, wacht, ik wapp je even.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe vaak het is, 1 keer hoort toch voldoende te zijn?
Oh dus dat is het voordeel van een dorpquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb 'n mountainbike hier staan. Eerst kon ik perfect gaan fietsen, maar nu ik in de stad zit niet meer man. Zo kut.
Als het aan jou ligt welquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Eerst denken dan doen nick.
dit ga je nog heel lang horen namelijk
Heb je tijd voor Teamspeak3?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Eerst denken dan doen nick.
dit ga je nog heel lang horen namelijk
Nee, doe niet..quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik lees even terug, en het was niet echt een duidelijke nee, wacht, ik wapp je even.
ja zoals het er nu uitziet blijft chrisje gewoon bij ajaxquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoe is 't met Eriksen?
Vandaag nog Fifa13 career mode met Eriksen gedaan.
Transferperiode is nog lang man. Ik hoop dat Chris blijft ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja zoals het er nu uitziet blijft chrisje gewoon bij ajax
Waar moet hij ook anders heen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja zoals het er nu uitziet blijft chrisje gewoon bij ajax
Hebben mensen hier zitten TR'en dan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hai poephoofdik ga weer terug naar de avondbagger overigens
Waar is datquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hai poephoofdik ga weer terug naar de avondbagger overigens
geen idee, clubs zoals manchester city en leverkussen wijst hij af, hij wacht echt op de juiste club dusquote:
Ik.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben mensen hier zitten TR'en dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |