Oh dus dat is het voordeel van een dorpquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb 'n mountainbike hier staan. Eerst kon ik perfect gaan fietsen, maar nu ik in de stad zit niet meer man. Zo kut.
Als het aan jou ligt welquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Eerst denken dan doen nick.
dit ga je nog heel lang horen namelijk
Heb je tijd voor Teamspeak3?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Eerst denken dan doen nick.
dit ga je nog heel lang horen namelijk
Nee, doe niet..quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik lees even terug, en het was niet echt een duidelijke nee, wacht, ik wapp je even.
ja zoals het er nu uitziet blijft chrisje gewoon bij ajaxquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoe is 't met Eriksen?
Vandaag nog Fifa13 career mode met Eriksen gedaan.
Transferperiode is nog lang man. Ik hoop dat Chris blijft ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja zoals het er nu uitziet blijft chrisje gewoon bij ajax
Waar moet hij ook anders heen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja zoals het er nu uitziet blijft chrisje gewoon bij ajax
Hebben mensen hier zitten TR'en dan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hai poephoofdik ga weer terug naar de avondbagger overigens
Waar is datquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hai poephoofdik ga weer terug naar de avondbagger overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |