Zo'n trut is ze wel ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dearest zij namelijk ja kom me maar stalken?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kan me toch vrij duidelijk herinneren dat ik meer dan 10 keer zei dat ie godverdomme op moest flikkerenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Not this shit againquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Kan me toch vrij duidelijk herinneren dat ik meer dan 10 keer zei dat ie godverdomme op moest flikkeren
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
Ik werd daarnet tijdens het hardlopen uitgelachen door 2 aantrekkelijke dames om mijn snor
Maar, ik keek er wel 1 in de ogen met full confidence, dus ben toch ./trots
LOOOOOOLquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
Ik werd daarnet tijdens het hardlopen uitgelachen door 2 aantrekkelijke dames om mijn snor
Maar, ik keek er wel 1 in de ogen met full confidence, dus ben toch ./trots
Maakt niet uit hoe vaak het is, 1 keer hoort toch voldoende te zijn?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Not this shit again
En zo vaak was het niet eens.
Spatie trollt nooit!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:16 schreef nodig het volgende:
[..]
LOOOOOOL![]()
![]()
![]()
Vertel me alsjeblieft dat het een troll is dat je met je halve snor bent gaan hardlopen
Je wordt redelijk hard gedissed man.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Not this shit again
En zo vaak was het niet eens.
Nee het is geen trollquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:16 schreef nodig het volgende:
[..]
LOOOOOOL![]()
![]()
![]()
Vertel me alsjeblieft dat het een troll is dat je met je halve snor bent gaan hardlopen
Soms welquote:
Haal gvd die snor weg. Of anders, pak een stift en teken die snor ff af.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee het is geen troll
Maar, kom op, vergeleken een supermarkt, is het toch niks, ik ben hooguit 6 mensen tegen gekomen!
Jij bent echt niet wijsquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee het is geen troll
Maar, kom op, vergeleken een supermarkt, is het toch niks, ik ben hooguit 6 mensen tegen gekomen!
Ik heb 'n mountainbike hier staan. Eerst kon ik perfect gaan fietsen, maar nu ik in de stad zit niet meer man. Zo kut.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee het is geen troll
Als ik naar de supermarkt geweest ben ja!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Haal gvd die snor weg. Of anders, pak een stift en teken die snor ff af.
Ik lees even terug, en het was niet echt een duidelijke nee, wacht, ik wapp je even.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe vaak het is, 1 keer hoort toch voldoende te zijn?
Oh dus dat is het voordeel van een dorpquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb 'n mountainbike hier staan. Eerst kon ik perfect gaan fietsen, maar nu ik in de stad zit niet meer man. Zo kut.
Als het aan jou ligt welquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Eerst denken dan doen nick.
dit ga je nog heel lang horen namelijk
Heb je tijd voor Teamspeak3?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Eerst denken dan doen nick.
dit ga je nog heel lang horen namelijk
Nee, doe niet..quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik lees even terug, en het was niet echt een duidelijke nee, wacht, ik wapp je even.
ja zoals het er nu uitziet blijft chrisje gewoon bij ajaxquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoe is 't met Eriksen?
Vandaag nog Fifa13 career mode met Eriksen gedaan.
Transferperiode is nog lang man. Ik hoop dat Chris blijft ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja zoals het er nu uitziet blijft chrisje gewoon bij ajax
Waar moet hij ook anders heen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja zoals het er nu uitziet blijft chrisje gewoon bij ajax
Hebben mensen hier zitten TR'en dan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hai poephoofdik ga weer terug naar de avondbagger overigens
Waar is datquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hai poephoofdik ga weer terug naar de avondbagger overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |