Ik kan er ook niks aan doen dat negers zo goed op een katoenplantage kunnen werkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er maar 1 gids in Duitsland dan? ;squote:Op donderdag 25 juli 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
EIN FUHRER
hahaha leuk verhaal: in duitsland is een gids een fuhrer hihaho
Moet je dan ook Jawohl mein leider zeggen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
EIN FUHRER
hahaha leuk verhaal: in duitsland is een gids een fuhrer hihaho
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat negers zo goed op een katoenplantage kunnen werkenJe weet dat ik zwart ben heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is er maar 1 gids in Duitsland dan? ;s
zie het sarcasmequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je weet dat ik zwart ben he
Ik zal je hiervoor moeten reportenquote:
quote:
bleh counter racismequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O want dat zie ik niet omdat ik zwart ben ofzo?
Jij ziet alleen roet boven je ogenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O want dat zie ik niet omdat ik zwart ben ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |