Jijquote:
Zij vindt dat hij zeurt omdat hij boos is dat zij met andere zoent?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
en doen ze vrij moeilijk.
Meisje wat ik had ontmoet op een buitenzwembad, heeft een vriendje en gaat dan zoenen met een maatje van mij. Nu dus allemaal ruzie met haar vriendje en nu vind zij dat hij teveel zeurt en ze weet nu niet voor wie ze moet kiezen blah blah blah.
Waz dezenquote:
Nee dat vriendje weet dat nog niet, maar hij had wel allemaal tweets tussen hun 2 gelezen ofzo en hij ging daar weer jaloers over doen. Ik snap dan ook niet dat je met iemand anders gaat zoenen als je zogenaamd van ej vriendje houdquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij vindt dat hij zeurt omdat hij boos is dat zij met andere zoent?
wat een fucking hoer zeg
hoer dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nee dat vriendje weet dat nog niet, maar hij had wel allemaal tweets tussen hun 2 gelezen ofzo en hij ging daar weer jaloers over doen. Ik snap dan ook niet dat je met iemand anders gaat zoenen als je zogenaamd van ej vriendje houd
Denk je is fissa ofzo? ;squote:
zoals ik al zeiquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nee dat vriendje weet dat nog niet, maar hij had wel allemaal tweets tussen hun 2 gelezen ofzo en hij ging daar weer jaloers over doen. Ik snap dan ook niet dat je met iemand anders gaat zoenen als je zogenaamd van ej vriendje houd
Als ze er recht op heeftquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja. Maar dat zeg je toch niet tegen een meisje. Xd
Dus jij zou lief blijven doen als je chick met een andere jongen liep te klooien?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zoals ik al zei
als hij irritant gaat doen geef je hem toch gewoon een paar tikken op zijn neus?
fok it wel. maar die heeft geen ervaring met meisjesquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:05 schreef badschaap het volgende:
[..]
ze was wel lief hoor. dus dan doe je dat niet
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
fok it wel. maar die heeft geen ervaring met meisjes
Haar dumpen hem tikkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij zou lief blijven doen als je chick met een andere jongen liep te klooien?
Ga jij maar oefenen met je vader ja, jostiquote:
die is sportenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga jij maar oefenen met je vader ja, josti
Ik begrijp echt geen kut van deze zinquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:10 schreef badschaap het volgende:
ik bedoel en dan gaat een ander maatje weer met dat ene maatje ruzie maken omdat dat ventje dat vrouwke heb gezoent. Beetje jaloers ofzo
tegen wie moeten zequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:11 schreef Fok-it het volgende:
Hamer, ga je straks Utrecht? Hooligans gaan loesoe omdat Utrecht uitgeschakeld wordt XD
Een of andere kutclub uit Luxemburgquote:
Nope rag gaat wel geloof ik. waren wel van die luidruchtige hooligans vandaag in de stadquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:11 schreef Fok-it het volgende:
Hamer, ga je straks Utrecht? Hooligans gaan loesoe omdat Utrecht uitgeschakeld wordt XD
Geen Nederlands kunnenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp echt geen kut van deze zin
Gaat niet om de zin zelf wijsneusquote:
Geen interpunctie gebruikenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat niet om de zin zelf wijsneusGa je pizza eten jongen
Maatje van mij, waarmee degene die met dat meisje heeft gezoend goed bevriend is, heeft nu ruzie met dat ventje omdat hij dat meisje heeft gezoend. Had hij namelijk zelf willen doen, Maar hij faalt daarmee ookal heeft hij een sixpack, Hij is dus jaloers op dat ventjequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat niet om de zin zelf wijsneusGa je pizza eten jongen
Interpunctiequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geen interpunctie gebruiken. Pizza
. Eten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja als je een sixpack hebt krijg je natuurlijk superkrachten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maatje van mij, waarmee degene die met dat meisje heeft gezoend goed bevriend is, heeft nu ruzie met dat ventje omdat hij dat meisje heeft gezoend. Had hij namelijk zelf willen doen, Maar hij faalt daarmee ookal heeft hij een sixpack, Hij is dus jaloers op dat ventje
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Interpunctie![]()
Zinnen
Woorden
Tekens
Mensen
FOK!
Jij![]()
IkWat heb jij op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Interpunctie![]()
Zinnen
Woorden
Tekens
Mensen
FOK!
Jij![]()
IkMensen die niet arisch zijn en geen politieke overtuiging aanhangen waarbij er van een aangeboren ongelijkheid tussen mensen wordt uitgegaan en die voorstander zijn van een totalitaire staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
Zo loopt hij wel rondquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja als je een sixpack hebt krijg je natuurlijk superkrachten.
Een glas melk #badboiquote:
en als je dik bent zit je de hele dag binnenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja als je een sixpack hebt krijg je natuurlijk superkrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |