Oh das wel tof dan. jij bent niet vies van een blowtje he? want ik gok dat er veel geblowd zal worden op zo'n festivalquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
ik ben er ook niet in thuis. Maar vrienden vroegen of ik mee ging en de helft wordt voor mij betaald dus t lijkt me wel tof om een keer mee te maken
Nope, gaat vast tof worden. We gaan meteen daaruit door om met een grotere groep 2 weken door te brengen in de ardennen. Gaan gekke weken wordenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh das wel tof dan. jij bent niet vies van een blowtje he? want ik gok dat er veel geblowd zal worden op zo'n festival
Oquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
1e Lijkt net een vervormde motorjas gecombineerd met een blazer/colbert
Hahaha nicequote:Op donderdag 25 juli 2013 20:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nope, gaat vast tof worden. We gaan meteen daaruit door om met een grotere groep 2 weken door te brengen in de ardennen. Gaan gekke weken worden
http://www.reggaegeel.com/nl/lineupquote:
Jep morgen komt mijn moeder teruggevlogen uit tsjechie en zaterdag komen mijn broertje en zusje terug uit brabant en dan gaan we met de auto weer terug naar tsjechie om daar een weekje goedkoop te roken en drinkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:32 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
http://www.reggaegeel.com/nl/lineup
Ik ken HE-LE-MAAL niks van die lineup
Ga jij nog op vakantie?
hij is wel lekkerquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:09 schreef Pastapipos het volgende:
Shinen met je onesie in de club
[ afbeelding ]
Dus je moeder is net terug en dan gaan jullie weer?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jep morgen komt mijn moeder teruggevlogen uit tsjechie en zaterdag komen mijn broertje en zusje terug uit brabant en dan gaan we met de auto weer terug naar tsjechie om daar een weekje goedkoop te roken en drinken
Haar vriendje zit daar. met 2 zonenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:34 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dus je moeder is net terug en dan gaan jullie weer?
Ah vond t al raar ;pquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Haar vriendje zit daar. met 2 zonen
Memento (2000) - IMDbquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
R.I.P.D. (2013) - IMDb
Rest In Peace Department
Ga zometeen transporter 1 opzettenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:37 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Memento (2000) - IMDb
Premonition (2007) - IMDb
Deze 2 heb ik nog open staan omdat ik ze snel wil gaan kijken
Premonition ken ik via een vriendin, lijkt me wel een mindfuck film
Bedankt voor het delenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wordt helemaal gek van mijn stoel![]()
ga zo de fatboy maar eens pakken denk ik
net mannen, alleen hebben ze borsten een vagina en bloeden ze 1x per maandquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:54 schreef badschaap het volgende:
vrouwen, ik snap er helemaal niks van
en doen ze vrij moeilijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
net mannen, alleen hebben ze borsten een vagina en bloeden ze 1x per maand
slutquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
en doen ze vrij moeilijk.
Meisje wat ik had ontmoet op een buitenzwembad, heeft een vriendje en gaat dan zoenen met een maatje van mij. Nu dus allemaal ruzie met haar vriendje en nu vind zij dat hij teveel zeurt en ze weet nu niet voor wie ze moet kiezen blah blah blah.
lekker boeiend dat vriendjequote:Op donderdag 25 juli 2013 20:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
en doen ze vrij moeilijk.
Meisje wat ik had ontmoet op een buitenzwembad, heeft een vriendje en gaat dan zoenen met een maatje van mij. Nu dus allemaal ruzie met haar vriendje en nu vind zij dat hij teveel zeurt en ze weet nu niet voor wie ze moet kiezen blah blah blah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |