Daar heb ik zo'n hekel aan he. Boos worden op de jongen waar je vriendin vreemd mee is gegaan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:10 schreef badschaap het volgende:
ik bedoel en dan gaat een ander maatje weer met dat ene maatje ruzie maken omdat dat ventje dat vrouwke heb gezoent. Beetje jaloers ofzo
een dilemma? Wat voor dilemma? :pquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent toch niet harteloos?Die jongen zit midden in een dilemma
drank geven daarna verkopenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat zouden jullie doen als je de interesse hebt gewekt van een meisje en op een terrasje zat?
ik zie een groepsverkrachting met mattiesquote:
"ook al heeft hij een sixpack"quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maatje van mij, waarmee degene die met dat meisje heeft gezoend goed bevriend is, heeft nu ruzie met dat ventje omdat hij dat meisje heeft gezoend. Had hij namelijk zelf willen doen, Maar hij faalt daarmee ookal heeft hij een sixpack, Hij is dus jaloers op dat ventje
voer ze allemaal zelfgemaakte GHBquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
het ergste is nog dat ze er mijn probleem er van maken
Neequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:28 schreef nodig het volgende:
http://fashionfinder.asos.com/mens-looks/casual-cool-102907
2 verschillende schoenen is dat swag?
waarom zelfgemaakt? Die meuk kost niksquote:
Maximaal, wanneer ga jij het doen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:28 schreef nodig het volgende:
Omdat je er ook gewoon schoonmaakmiddel in kan pleurenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:29 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
waarom zelfgemaakt? Die meuk kost niks
Gelukkig maarquote:
Nooitquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:29 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Maximaal, wanneer ga jij het doen?
Nee hipsterquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:28 schreef nodig het volgende:
Waarschijnlijk verlies jij all je size als je af gaat vallen maatjequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als ik een sixpack heb ben ik ook nog eens breed
beter dan skinnyboi sixpack
ja moet je tegen die boy zeggen niet tegen mijquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als ik een sixpack heb ben ik ook nog eens breed
beter dan skinnyboi sixpack
Jij doet alsof hij speciaal is omdat ie een "sixpack" heeft. lololquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja moet je tegen die boy zeggen niet tegen mij
Nee ik zeg dat dat geen ene ruk uitmaakt, je moet nogsteeds het juiste praatje hebbenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jij doet alsof hij speciaal is omdat ie een "sixpack" heeft. lolol
Denk het niet. heb echt een brede bouwquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verlies jij all je size als je af gaat vallen maatje
Wanneer ga je liften dan? Bearmode toch
Maar ook breed aan spiermassa?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Denk het niet. heb echt een brede bouw
Qua schouders of qua middel? Heb je ook wat size op je armen zitten dan of puur je skelet?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Denk het niet. heb echt een brede bouw
schoudersquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Qua schouders of qua middel? Heb je ook wat size op je armen zitten dan of puur je skelet?
idkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |