SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Volledig mee eens. Ik heb zelf een Eyefinity setup, en die game is dus gestretched over alle schermenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
als je em nou windowed kon draaien was het al een stuk beter..
waarom moet je eigenlijk steeds naar je appartement en naar de winkel? Dat haalt me er een beetje uit :S Volg het verhaal ook niet echt. Je bent een moordenaar geloof ik?quote:
Ik vind het juist onwijs vet dat je ook het leven van het hoofdpersonage voor en na z'n bizarre moorden meekrijgt. Dat maakt de psychedelische ervaring ook nog completerquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom moet je eigenlijk steeds naar je appartement en naar de winkel? Dat haalt me er een beetje uit :S Volg het verhaal ook niet echt. Je bent een moordenaar geloof ik?
Mwa het leven meekrijgen? Je rent zo snel mogelijk naar de telefoon om een nieuwe opdracht te krijgen, voor de rest valt er weinig te doen. En in de winkel is het eten meenemen en weer naar buiten rennen -> in de auto stappen -> naar huisquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het juist onwijs vet dat je ook het leven van het hoofdpersonage voor en na z'n bizarre moorden meekrijgt. Dat maakt de psychedelische ervaring ook nog completer
Ja, maar de spanning is er wel even af, waardoor de hele ervaring nog vervreemder wordt. Ik vind het echt geniaal en leef me helemaal in. Eindelijk een game die echt voelt als een acid tripquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Mwa het leven meekrijgen? Je rent zo snel mogelijk naar de telefoon om een nieuwe opdracht te krijgen, voor de rest valt er weinig te doen. En in de winkel is het eten meenemen en weer naar buiten rennen -> in de auto stappen -> naar huis
Gewoon bij options kiezen voor "windowed" ipv "fullscreen"quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
Niet onder Windows..quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon bij options kiezen voor "windowed" ipv "fullscreen"
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon bij options kiezen voor "windowed" ipv "fullscreen"
[ afbeelding ]
Doe je een beetje rustig an in de bocht?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:40 schreef mschol het volgende:
trainz simulator 12 gescoord via die indie gala bundel, altijd al eens willen proberen
hier wel, in train simulator 2013 niet...quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe je een beetje rustig an in de bocht?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
hier wel, in train simulator 2013 niet...
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
Voor de mensen die echt Hotline Miami windowed willen spelen (onder Windows), hier is de oplossing schijnbaar:quote:
Heb het zelf niet getest, maar dit vond ik door even snel te googlen.quote:To play in windowed mode, you could participate in beta version (same content, less bug).
You have to : Right-click "Hotline Miami" => "Properties" => "Betas" => Enter code "hlm" and select "Beta - Beta branch". Confirm. When you launch Hotline Miami, you'll have a launcher where you can selet, among other things,windowed mode.
Enjoy !
Lijken me allemaal niks. Wachten is op de echte humble bundle.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:13 schreef VelitoX het volgende:
www.humblebundle.com/weekly
Opzich niet onaardig.
Volgens mij maar 4, maar kan het niet nakijken a.t.m.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Over Prison Architect, twee vraagjes:
- Hoe kan het dat, wanneer ik vier camera's ophang er eentje niet werkt? Zo'n CCTV station stuurt toch 6 camera's aan?
Guard toewijzen aan de kamer, vervolgens via.deployment -> patrols 1 x klikken op de cctv monitor ruimte zodattie stil blijft op 1 plekquote:- Hoe houd ik een bewaker bij die monitor? Moet ik dan perse een kamer sluiten?
Thanks!!! Nu even kijken hoe je zo'n workshop aan de gang krijgtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
Volgens mij maar 4, maar kan het niet nakijken a.t.m.
[..]
Guard toewijzen aan de kamer, vervolgens via.deployment -> patrols 1 x klikken op de cctv monitor ruimte zodattie stil blijft op 1 plek
Workshop bouwenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Thanks!!! Nu even kijken hoe je zo'n workshop aan de gang krijgt
Erge is nog dat het werkt ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga denk doen alsof ik een vrouw ben zodat maagdjes mij games gaan giften. 11/10 idee.
Ik was er al achter. Toffe game zeg, ondanks dat het pad de Alpha is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
Workshop bouwen
Dan deployment -> jobs om werk toe te kennen
Vervolgens bij report -> regime in de dagplanning work opnemen
ik moet het nut van power switches ook nog ontdekkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik was er al achter. Toffe game zeg, ondanks dat het pad de Alpha is.
Heb wel even die extra grants mod geïnstalleerd. Kan geen kwaad en voegt veel toe
Snap echter het nut van power switches nog niet zo.
Gewoon je steam dumpen in de steam friends general, en dan zorgen dat die faggots jou games giften.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga denk doen alsof ik een vrouw ben zodat maagdjes mij games gaan giften. 11/10 idee.
Zoiets zal best wel lukken ja. Had een keer een gozer op TS die hetzelfde deed, heeft er heel wat gegift gekregen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik er 2 als friends die zo werkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
verkopen? of een foil badge verzamelen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb zo'n portal foil. Wat moet je daar mee?
Oeh...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:34 schreef rdwilbrink het volgende:
jammer dat ik tony hawk underground 1 nergens kan vinden was top game vroeger
cs:go.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 05:03 schreef BDIL het volgende:
[..]had hem toen op de PS2 gekregen meteen toen het uitkwam, bazenspel
Iemand die hier Payday 2 beta, CS: GO heeft ?
Datzelfde heb ik met Gears of War. Nergens te vinden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:34 schreef rdwilbrink het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/gears+of+war_Xbox360.htmlquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik met Gears of War. Nergens te vinden.
V.
Idd man. Die laatste hd remake was echt bagger. Ze moeten gewoon weer een echte oude vertrouwde Tony Hawk game maken zoals THPS2.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:34 schreef rdwilbrink het volgende:
uplay is kut had ik h.a.w.k gekocht moet da ding iedere keer mee opstarten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch is dat Uplay best geinig. Ik heb nu 20 punten en kan daarmee extra's kopen voor een ander spel. Zo speelde ik net even Splinter Cell Conviction, en achteraf toen ik klaar was. Zag ik dat je een paar dingen kon kopen voor dat spel met die punten.
Niet dat ik dat ga doen, maar vind het wel een leuke toevoeging.
ach, uplay van ubi is niet gaarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
uplay is kut had ik h.a.w.k gekocht moet da ding iedere keer mee opstarten.
munten of geen munten ik vind dat steam toch wel eens mag strenger mag zijn en geen games verkopen waar je nog 1000 andere shit moet bij installeren.
heb trouwens net mercenary kings gekocht aangezien het een kleine download is toch maar downloaden. (zit op mobiel internet) ben altijd grote fan geweest van metal slug dus ik hoop dat deze clone evengoed is.
het kan mij werkelijk geen ene shit schelen eigenlijk... zelfs niet op een ouwe kut pc van 5 jaar oud...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Boeien dat Uplay telkens mee opstart. Steam start en staat bij mij ook altijd automatisch aan.
Zo erg vind ik Uplay niet hoor. Vind het tot nu toe al beter dan Origin.
Mij eigenlijk ook niet hoor. Die 3 progjes draaien toch al op de achtergrond en mijn pc word er echt niet trager door.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]
het kan mij werkelijk geen ene shit schelen eigenlijk... zelfs niet op een ouwe kut pc van 5 jaar oud...
die wordt er iig niet trager of vervelender in gebruik van
Net heel even community hier een 503. Nu werkt het als een neger onder zweepslagen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:02 schreef Gatenkaas het volgende:
Is Steam een beetje dood aan het gaan? Skyrim downloadt maar met 100kb/s, terwijl het normaal gesproken rond de 11mb/s moet zijn. Community lijkt ook niet te werken.
Ja klopt, na een uurtje 100kb/s nu eindelijk weer 11mb/s. Kan Skyrim zo weer spelen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Net heel even community hier een 503. Nu werkt het als een neger onder zweepslagen.
Mooi, Fez is aidsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Fez 2 gecancelled, je hoort het hier eerst.
kan niet, steam bied maar een heel beperkt aantal aan... (anders had ik ze allang gehad, gewoon als 4de versie ernaast ofzoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:26 schreef Pandabanana het volgende:
Ik heb weer veel te veel gekocht tijdens de sale.. En vandaag nog even snel alle Command & Conquers gekocht.. 70% korting.
Vorige week was command and conquer the ultimate collection nog in de sale bij origin voor ¤15 dacht ikquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:26 schreef Pandabanana het volgende:
Ik heb weer veel te veel gekocht tijdens de sale.. En vandaag nog even snel alle Command & Conquers gekocht.. 70% korting.
inloggen in je browser op steamquote:Op zondag 28 juli 2013 00:50 schreef s0ul1991 het volgende:
Weet iemand hoe je die wallpapers download die in je inventaris zitten?
1 | http://cdn.steamcommunity.com/economy/image/U6DuAt_ndgDazDVyDyWwQuvsJLObl3hADgLmaOvD-OWaq9n5hvswEnoVKYwpRf7I5vk9oM7VOlgFD_tw6sD54pevyrmY8yMQe0hlijAP4M-sqWD7lolnAgoHuj73gbjlmfGYosimIUF8DHiHcVzvjrH-YafCiTZOXla5aqTVtLbVrNnx/330x192 |
Thanks! Werkt primaquote:Op zondag 28 juli 2013 01:39 schreef mschol het volgende:
[..]
inloggen in je browser op steam
ga naar je inventory -> klik wallpaper aan
doe dan rechtermuisklik op het kleine plaatje
vervolgens url kopieeren (dan krijg je iets als dit:)
[ code verwijderd ]
plak de link in een nieuw tab/venster en haal de /330x192 weg
omslachtig maar het werkt
Edit
wat hier iig op IE ook werkt: sleep het kleine plaatje naar je adresbalk.. dan opent hij gelijk het plaatje, alleen de /330x192 weghalen dan nog
ik gok dat die functionaliteit nooit bedoel was om wallpapers te downloaden..quote:Op zondag 28 juli 2013 02:00 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Thanks! Werkt primaBeetje raar dat dit zo moet. Fixen ze hopelijk ooit wel :p
Wings of prey is geen uplayquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, uplay van ubi is niet gaar
uplay die met wings of prey meekomt, dat lijkt praktisch weggelopen uit de malware wandelgangen..
et zal wel, tis kutsoftwarequote:Op zondag 28 juli 2013 10:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wings of prey is geen uplay
dat is yuPlay. Totaal ander bedrijf.
Ik zoek Reus nogquote:Op zondag 28 juli 2013 10:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik merk dat ik 9 van de 10 steamsale kaarten heb, mis alleen Bioshock. Wil iemand die kaarten?
Paas je steamaccount maar.quote:
Staat in m'n sigquote:Op zondag 28 juli 2013 11:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Paas je steamaccount maar.
Iemand die payday2 beta heeft?
/volg topicquote:
Ik lust chivalry, football manager, prison architect en tomb raider wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik merk dat ik 9 van de 10 steamsale kaarten heb, mis alleen Bioshock. Wil iemand die kaarten?
ik vind het een okay deal, maar RA3 is serieus anders t.o.v. 2..quote:Op zondag 28 juli 2013 12:12 schreef GlenSpey het volgende:
Is Red Alert 3 de zes euro waard? Heb in een ver verleden alleen deel 2 gespeeld
ik vond het wel meevallen, dat gefocus op coop..quote:Op zondag 28 juli 2013 15:42 schreef fwokker het volgende:
RA3 zou een goede game moeten zijn, maar wel gefocust op coöp. Zit al heel lang in mijn backlog, wacht nog steeds tot een bekende hem ook koopt
Ik hoop dat je stevig in je schoenen staat, je staat op het punt om een lading shit over je heen te krijgen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
ja, ik weet niet wat ik met dat in mijn opinie kut spel moet.
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb hen wel maar nog nooit geïnstalleerd. Lijkt mij echt niks wat ik er van lees
hehequote:Op zondag 28 juli 2013 22:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik hoop dat je stevig in je schoenen staat, je staat op het punt om een lading shit over je heen te krijgen.
Je weet niet wat je mist.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
ja, ik weet niet wat ik met dat in mijn opinie kut spel moet.
Wat lees je dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb hen wel maar nog nooit geïnstalleerd. Lijkt mij echt niks wat ik er van lees
Niet erg veel eigenlijk, iets met portalen en blauwe en oranje ringen en een vierkantje met een hartjequote:
http://www.metacritic.com/game/pc/portal-2quote:Op maandag 29 juli 2013 00:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet erg veel eigenlijk, iets met portalen en blauwe en oranje ringen en een vierkantje met een hartje
Weet ik veel, klinkt niet zo boeiend.
Hier ook!quote:Op maandag 29 juli 2013 07:23 schreef Verbal het volgende:
Ja, dat kan. Portal/Portal 2 staat iig in mijn Top 10 van beste games aller tijden.
V.
Maar wilde je ook niet zien hoe het verhaal zich ontwikkelde? Of heb je het al opgegeven voordat het verhaal begon?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb Portal 2 ook niet, maar Portal wel. Beetje puzzelen om uit levels te komen. Meh, begon te vervelen op een gegeven moment.
Dat gebeurt hier behoorlijk vaak, en dan heb ik geen flauw idee waar het over gaat. Mortal Kombat kon ik er nog wel uit halen, maar DS2 heb ik even op moeten zoeken.quote:
Geen idee, te lang geleden dat ik het nig gespeeld heb. Blijkbaar was het verhaal niet boeiend genoeg om door te spelen. Maar vooral van die (repetitieve) puzzels werd ik op een gegeven moment zat, niet dat ik die characters niet grappig vond of dat het aan originaliteit ontbrak.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar wilde je ook niet zien hoe het verhaal zich ontwikkelde? Of heb je het al opgegeven voordat het verhaal begon?
Als het niet je ding is, dan is het niet je ding. Simpel.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geen idee, te lang geleden dat ik het nig gespeeld heb. Blijkbaar was het verhaal niet boeiend genoeg om door te spelen. Maar vooral van die (repetitieve) puzzels werd ik op een gegeven moment zat, niet dat ik die characters niet grappig vond of dat het aan originaliteit ontbrak.
Attentiespanne van mij voor games is sowieso niet hoog...
Een van de vetste en mooiste games die ik in lange tijd heb gespeeldquote:Op maandag 29 juli 2013 10:50 schreef Verbal het volgende:
Trouwens dit weekend voor het eerst een uur Far Cry 3 gespeeld... Godsamme wat ziet dat er vet uit
V.
Die gast met die mohawk is echt creepyquote:Op maandag 29 juli 2013 10:52 schreef bigbass het volgende:
[..]
Een van de vetste en mooiste games die ik in lange tijd heb gespeeld
Vrijdagmiddag moet ik altijd werken, kan wel 's avonds een keer.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:47 schreef Verbal het volgende:
Ik ben trouwens nog zoekende naar iemand die een keer een vrijdagmiddagje zin heeft in de co-op.
V.
Check ook zeker de filmpjes van the Far Cry Experience even. Live action met ook de acteur die Vaas speelt.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Die gast met die mohawk is echt creepy
V.
Tja, ieder z'n ding natuurlijk. Ik vond het juist cool hoe het spel echt bij me doordrong en hoe ik me op een gegeven moment bijna een echte lab rat waande.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geen idee, te lang geleden dat ik het nig gespeeld heb. Blijkbaar was het verhaal niet boeiend genoeg om door te spelen. Maar vooral van die (repetitieve) puzzels werd ik op een gegeven moment zat, niet dat ik die characters niet grappig vond of dat het aan originaliteit ontbrak.
Attentiespanne van mij voor games is sowieso niet hoog...
in oktober/november nieuwe kansen met de autumn salequote:Op maandag 29 juli 2013 11:13 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Heel die summer sale gemist omdat ik op vakantie was in Spanje, godverdomme
Weinig is toch iets.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
in oktober/november nieuwe kansen met de autumn saleen je hebt weinig gemist hoor.
"Did I ever tell you the definition of insanity?"quote:Op maandag 29 juli 2013 10:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Die gast met die mohawk is echt creepy
V.
Die gaat ook nooit voor de PC komen.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:51 schreef Verbal het volgende:
Waar ik trouwens enorm van baal, is dat Journey nooit naar pc komt. Maar weet iemand iets van planne om The Last Of Us naar pc te porten?
V.
Maar met een goede port is niets misquote:Op maandag 29 juli 2013 11:42 schreef mschol het volgende:
je zal er ook niet veel aan missen, consoleports zijn in de meeste gevallen behoorlijk beroerd, grote kans dus dat het ook met deze niet goed afloopt dan
Whehehe:quote:Op maandag 29 juli 2013 10:58 schreef bigbass het volgende:
[..]
Check ook zeker de filmpjes van the Far Cry Experience even. Live action met ook de acteur die Vaas speelt.
uiteraard , maar sinds ik heb gezien hoe de conversie -wel- perfect kan (dust an elysian tale), vind ik alle eerdere ports beroerd uitgevoerd, de lat is dus nog hoger gelegd voor ik iets een goede port kan noemenquote:Op maandag 29 juli 2013 11:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar met een goede port is niets mis
V.
Niks over gehoord, en zal denk ik ook nooit gaan gebeuren aangezien Naughty Dog alleen games voor PlayStation maakt. Dacht zelfs dat het een dochterbedrijf van Sony is.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:51 schreef Verbal het volgende:
Waar ik trouwens enorm van baal, is dat Journey nooit naar pc komt. Maar weet iemand iets van planne om The Last Of Us naar pc te porten?
V.
quote:Pregnant Baby: Typing this in gives a baby, which is pregnant with another baby and as such will spawn one. Also you can ride it. What.
Waarschijnlijk gebaseerd op dit...quote:Op maandag 29 juli 2013 16:57 schreef mschol het volgende:
ik zit eens een guide van scribblenauts door te nemen...
[..]
en ja, dat werkt nog ook
add me maar steam naam is morociusquote:Op maandag 29 juli 2013 09:47 schreef Verbal het volgende:
Ik ben trouwens nog zoekende naar iemand die een keer een vrijdagmiddagje zin heeft in de co-op.
V.
wtf did u do?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:08 schreef JaqenHghar het volgende:
Potverdekut.
Steam gereset, en nu krijg ik geen authentication code van Steam meer.
En tot overmaat van ramp zegt hij dat mijn e-mail adres helemaal niet bekend is bij Steam support.
Kan wel janken.
Edit: Mailtje gestuurd naar support met bewijs van betaling etc. *fingers crossed*
Voor Steam support heb je zowieso een extra account nodig, je kan daar niet met je Steam account inloggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:08 schreef JaqenHghar het volgende:
Potverdekut.
Steam gereset, en nu krijg ik geen authentication code van Steam meer.
En tot overmaat van ramp zegt hij dat mijn e-mail adres helemaal niet bekend is bij Steam support.
Kan wel janken.
Edit: Mailtje gestuurd naar support met bewijs van betaling etc. *fingers crossed*
A man does not know.quote:
I know. Maar nu toch maar account aangemaakt voor support en gemailt.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:25 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Voor Steam support heb je zowieso een extra account nodig, je kan daar niet met je Steam account inloggen.
Zeker in mijn geval, ik kan de Batman: Arkham City DLC niet installeren omdat het programma iedere keer crasht. Denk dat ik dat pas aan het werk krijg als ik ooit m'n PC opnieuw installeer....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat een kutsysteem is dat Games voor Windows Live zeg, dat voegt echt 0,0% nuttigs toe aan de spelervaring. Eerder irritant..
En het werkt de helft van de tijd ook nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat een kutsysteem is dat Games voor Windows Live zeg, dat voegt echt 0,0% nuttigs toe aan de spelervaring. Eerder irritant..
Ik heb Batman Arkham City GOTY ook nog gekocht via Steam..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zeker in mijn geval, ik kan de Batman: Arkham City DLC niet installeren omdat het programma iedere keer crasht. Denk dat ik dat pas aan het werk krijg als ik ooit m'n PC opnieuw installeer....
-66% portal 2quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef donroyco het volgende:
Heeft er iemand nog een kortingscode om een game aan te schaffen?
En komen games ook vaker in de uitverkoop? Ik vernam namelijk dat laatst Football Manager 2013 in de aanbieding was, maar helaas gemist.
Thanks!
10% van Toki Tori 2 heb ik voor jequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef donroyco het volgende:
Heeft er iemand nog een kortingscode om een game aan te schaffen?
En komen games ook vaker in de uitverkoop? Ik vernam namelijk dat laatst Football Manager 2013 in de aanbieding was, maar helaas gemist.
Thanks!
Deze is nu wel aardig...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
. Wachten is op de echte humble bundle.
Veel gelukquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:04 schreef GateWayX het volgende:
Doen jullie hier ook aan ruilen? Of is daar een apart topic voor dat ik over het hoofd gezien heb?
Ik heb namelijk nog een XCOM - Enemy Unknown gift in mijn inventory staan die ik wel tegen iets leuks wil ruilen. Saints Row IV bijvoorbeeld. Iets anders mag ook. Laat maar horen wat je hebt.
De meeste van die cards voor zover ik kan zien, zolang het geen foiled is zit je tussen de 13 en de 30 cent.quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:48 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de prijzen van de Getaway cards? Nog steeds +- 13 cent?
Thanks, maar geen interesse in deze gamesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
-66% portal 2
-50% sequence
-75% prime world: defenders
-66% awesomenauts
-25% dungeon hearts
-75% krater
-50% strike suit infinity
-25% dungeon hearts
laat maar weten of jij (of iemand anders) interesse heeft
Hier hetzelfde, we hebben een tijdje Age of Empires 2 gedaan wat best goed te doen is. Werd een beetje saai en de servers die het spel biedt zijn ontzettend laggy en instabiel, met 5 man was het soms gewoon onspeelbaar. Nu maar weer een Minecraftserver opgezet, al komt het bij ons neer dat we ouwehoeren op Skype en iedereen eigenlijk maar zijn eigen ding doet op de server.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:49 schreef Leonos het volgende:
Jongens, nu speel ik laatste tijd veel strategie spellen over LAN de laatste tijd met vrienden.
Altijd gezellige avondjes, maar na Red Alert 3 en Generals (die laatste is trouwens nog minder leuk) zoeken we nu echt een goed spel, grote maps en veel units. Weten jullie toevallig of hier iets voor te vinden is?
Anno?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:49 schreef Leonos het volgende:
Jongens, nu speel ik laatste tijd veel strategie spellen over LAN de laatste tijd met vrienden.
Altijd gezellige avondjes, maar na Red Alert 3 en Generals (die laatste is trouwens nog minder leuk) zoeken we nu echt een goed spel, grote maps en veel units. Weten jullie toevallig of hier iets voor te vinden is?
Misschien Civilization?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:49 schreef Leonos het volgende:
Supreme Commander misschien?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:49 schreef Leonos het volgende:
Dota 2.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:49 schreef Leonos het volgende:
Die ziet er wel het tofst uit van alle andere genoemde.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:47 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Supreme Commander misschien?
De eerste plus uitbreiding dan wel.
Een spel dat al heel vaak op sale is geweest en dat sowieso al goedkoper is proberen te ruilen voor een spel dat nog moet uitkomen. Denk niet dat mensen dat 1 2 3 doen.quote:
Volgens mij was SR4 maar een suggestiequote:Op woensdag 31 juli 2013 11:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een spel dat al heel vaak op sale is geweest en dat sowieso al goedkoper is proberen te ruilen voor een spel dat nog moet uitkomen. Denk niet dat mensen dat 1 2 3 doen.
Thanks, but no thanksquote:
Wargame Airland Battlequote:Op woensdag 31 juli 2013 09:49 schreef Leonos het volgende:
En wat is hier mis mee?quote:
Dat die feminist niets voor video games heeft gedaan en Carmack veel meerquote:
Totaal off topic. Hoe kom je er bij om zoiets nutteloos te plaatsen en waar maak je je druk om.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat die feminist niets voor video games heeft gedaan en Carmack veel meer
IK MOET ERGENS OVER MIJN VIDEO GAMES KLAGENquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:38 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Totaal off topic. Hoe kom je er bij om zoiets nutteloos te plaatsen en waar maak je je druk om.
Het is ook geen top 100 van mensen die het meest voor video games hebben gedaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar Carmack heeft gewoon gefaald met zijn laaste games. Iets te innovatief zijn werkt dus ook niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Feminisme heeft niets met video games te maken. Dat zij er überhaupt al op staat is belachelijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Maar Carmack heeft gewoon gefaald met zijn laaste games. Iets te innovatief zijn werkt dus ook niet.
Rage faalde op vele systemen.
Quake live, tja quake in een webbrowser nou. Hoeveel games speel je nu al in je browser? Juist
En Enemy Territory Quake wars was ook zo'n beetje DOA.
Zijn positie 61 is dus ruim op zijn plek.
En het werk van ons controversieel feministe is wat recenter. Dan is het niet zo gek dat dat in een lijst van nu dat hoger gewaardeerd word.
Dan vergeet je even hoeveel invloed de Quake engine nog steeds heeft.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Maar Carmack heeft gewoon gefaald met zijn laaste games. Iets te innovatief zijn werkt dus ook niet.
Rage faalde op vele systemen.
Quake live, tja quake in een webbrowser nou. Hoeveel games speel je nu al in je browser? Juist
En Enemy Territory Quake wars was ook zo'n beetje DOA.
Zijn positie 61 is dus ruim op zijn plek.
http://www.ign.com/articl(...)games-why-it-mattersquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Feminisme heeft niets met video games te maken. Dat zij er überhaupt al op staat is belachelijk.
Helaas slaan haar argumenten kant noch wal. In plaats van dat zij zeikt dat er vrouwen worden vermoord omdat zij verkracht zijn gaat ze op 'n hobby janken omdat een VIRTUEEL vrouwtje gemept wordt of weinig kleren draagt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://www.ign.com/articl(...)games-why-it-matters
Ik had beter moeten weten dan proberen jou wat aan je verstand te peuteren,quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Helaas slaan haar argumenten kant noch wal. In plaats van dat zij zeikt dat er vrouwen worden vermoord omdat zij verkracht zijn gaat ze op 'n hobby janken omdat een VIRTUEEL vrouwtje gemept wordt of weinig kleren draagt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik had beter moeten weten dan proberen jou wat aan je verstand te peuteren,
Goed bezig om een misantroop te zijn hoor, nooit zo'n vriendelijke gezien.quote:Menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.
Ik dacht dat je blij voor me zou zijn? Of doe jij je nickname ook al geen eer aan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Goed bezig om een misantroop te zijn hoor, nooit zo'n vriendelijke gezien.
Ik vond het eerst ook overdreven tot ik er eens op ging letten (o.a. n.a.v. feminist frequency en dat tropes vs women project). Het is soms op het idiote af, maar dat is schijnbaar niet stoer om toe te geven.quote:Reporter: I have a question to Robert and to Scarlett. Firstly to Robert, throughout Iron Man 1 and 2, Tony Stark started off as a very egotistical character but learns how to fight as a team. And so how did you approach this role, bearing in mind that kind of maturity as a human being when it comes to the Tony Stark character, and did you learn anything throughout the three movies that you made?
And to Scarlett, to get into shape for Black Widow did you have anything special to do in terms of the diet, like did you have to eat any specific food, or that sort of thing?
Scarlett: How come you get the really interesting existential question, and I get the like, rabbit food question?
Ik ben alleen blij als mensen mijn hobby niet proberen te verkrachten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik dacht dat je blij voor me zou zijn? Of doe jij je nickname ook al geen eer aan?
-edit-
Maar wat betreft je virtuele vrouwtjes opmerking moet je voor de grap eens opletten hoe vrouwen neer worden gezet in films / games.
http://www.tor.com/blogs/(...)picture-no-i-mean-it
of bij de Avengers pers conferentie:
[..]
Ik vond het eerst ook overdreven tot ik er eens op ging letten (o.a. n.a.v. feminist frequency en dat tropes vs women project). Het is soms op het idiote af, maar dat is schijnbaar niet stoer om toe te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Zo voel ik het ook, sinds ik me er wat meer van bewust ben schaam ik me er af en toe voor, denk ik van "jeeeezus moet dat nu echt zo?"quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar wat betreft je virtuele vrouwtjes opmerking moet je voor de grap eens opletten hoe vrouwen neer worden gezet in films / games.
[..]
Ik vond het eerst ook overdreven tot ik er eens op ging letten (o.a. n.a.v. feminist frequency en dat tropes vs women project). Het is soms op het idiote af, maar dat is schijnbaar niet stoer om toe te geven.
Ja dat moet!quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zo voel ik het ook, sinds ik me er wat meer van bewust ben schaam ik me er af en toe voor, denk ik van "jeeeezus moet dat nu echt zo?"
2x al zelfs. (1x HL2 en 1x voor een ander spel) beide boosterpacks dropte toen ik niet in een game zatquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:01 schreef Sjiznit het volgende:
Een van jullie al boosterpacks gehad nadat je al je card drops uit games hebt gehaald?
Ja, van Tomb Raider. Ben er alleen nog niet uit of ik hem nou zal uitpakken of verkopen...quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:01 schreef Sjiznit het volgende:
Een van jullie al boosterpacks gehad nadat je al je card drops uit games hebt gehaald?
Yup voor EVE Online toen ik gewoon wat in steam zelf aan het rondbrowsen was (ben L11)quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:01 schreef Sjiznit het volgende:
Het is inderdaad behoorlijk belachelijk, ja. Daarom ben ik ook zo'n fan van actrices als Kate Winslet, die gewoon na een photoshopje op een magazine-cover roepen "Hee, zo zie ik er niet uit".quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik dacht dat je blij voor me zou zijn? Of doe jij je nickname ook al geen eer aan?
-edit-
[..]
iig blij dat er nog een paar medestanders zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het is inderdaad behoorlijk belachelijk, ja. Daarom ben ik ook zo'n fan van actrices als Kate Winslet, die gewoon na een photoshopje op een magazine-cover roepen "Hee, zo zie ik er niet uit".
V.
Het was, zoals gezegd, maar een voorbeeldje. Dat soort spellen kan ik wel waarderen. Het hoeft niet per se gelijkwaardig te zijn qua prijs ofzo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een spel dat al heel vaak op sale is geweest en dat sowieso al goedkoper is proberen te ruilen voor een spel dat nog moet uitkomen. Denk niet dat mensen dat 1 2 3 doen.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben alleen blij als mensen mijn hobby niet proberen te verkrachten.
Ook al is het allemaal waar dan zeg ik dit daaropAls het niet uitmaakt. Geen invloed op ons leven heeft. Niet echt is. Hoe kan een wijziging naar een minder seksistisch beeld jouw hobby dan verkrachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.Ja inderdaad, V. ja.
Waarom zou ik minder seksistisch beeld moeten hebben? Waarom is het slecht om van grote tieten te houden? Als is het maar in games.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als het niet uitmaakt. Geen invloed op ons leven heeft. Niet echt is. Hoe kan een wijziging naar een minder seksistisch beeld jouw hobby dan verkrachten?
V.
Omdat het schijnbaar volledig geaccepteerd moet zijn dat schaarsgeklede vrouwen normaal zijn, of dat een vrouw vaak een slachtofferrol wordt toebedeeld.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom zou ik minder seksistisch beeld moeten hebben? Waarom is het slecht om van grote tieten te houden? Als is het maar in games.
Je zou je bijna moeten schamen omdat je een man bent
Schaarsgeklede vrouwen zijn ook normaal en vrouwen zijn vaak het slachtoffer omdat ze zwakker zijn dan mannen, zijn gewoon feiten, deal with it.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat het schijnbaar volledig geaccepteerd moet zijn dat schaarsgeklede vrouwen normaal zijn, of dat een vrouw vaak een slachtofferrol wordt toebedeeld.
Als dit de hoofdpersoon was geweest van Tomb Raider bijv. was het vast niet zo'n succes geweest:
[ afbeelding ]
In context kan het normaal zijn ja, waarom loopt een vrouw in de gemiddelde westerse fantasy setting in een metalen bikini terwijl de mannelijke tegenhanger ervan full-plate heeft? Daar zit geen logica in, dat is puur een hormoonpleaser...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Schaarsgeklede vrouwen zijn ook normaal en vrouwen zijn vaak het slachtoffer omdat ze zwakker zijn dan mannen, zijn gewoon feiten, deal with it.
Omdat we geen lelijke wijven in games willen hebben. Ga je straks nog klagen dat miss universe in een bikini rondlooptquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In context kan het normaal zijn ja, waarom loopt een vrouw in de gemiddelde westerse fantasy setting in een metalen bikini terwijl de mannelijke tegenhanger ervan full-plate heeft? Daar zit geen logica in, dat is puur een hormoonpleaser...
Die 2e opmerking van je, gaat dat ook op voor verkrachtingsslachtoffers of niet?
(verder wel erg offtopic, dus wat mij betreft gaan we het vanaf nu weer gezellig over steam hebben)
Het is niet seksistisch, dat is het punt. Waarom moet alles zo politiek correct zijn?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als het niet uitmaakt. Geen invloed op ons leven heeft. Niet echt is. Hoe kan een wijziging naar een minder seksistisch beeld jouw hobby dan verkrachten?
V.
Oh dus als de hoofdrolspeler niet een man is maar een sterke, mooie vrouw die voor haar zelf kan zorgen en geen man nodig heeft is het ook niet goed.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat het schijnbaar volledig geaccepteerd moet zijn dat schaarsgeklede vrouwen normaal zijn, of dat een vrouw vaak een slachtofferrol wordt toebedeeld.
Als dit de hoofdpersoon was geweest van Tomb Raider bijv. was het vast niet zo'n succes geweest:
[ afbeelding ]
De nieuwe tombraider komt al een heel eind in de goede richting, die is praktisch gekleed en maakt een ontwikkeling door en staat er niet alleen om puisterige 16-jarige pubers te pleasen in haar hotpants. Het was maar een voorbeeld natuurlijk. De vrouwelijke Shepard uit Mass Effect is ook een goed voorbeeld van hoe het WEL kan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh dus als de hoofdrolspeler niet een man is maar een sterke, mooie vrouw die voor haar zelf kan zorgen en geen man nodig heeft is het ook niet goed.
Een misantroop die een feminist is, hilarisch.
Alsof mannen in elk spel wel praktisch gekleed zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De nieuwe tombraider komt al een heel eind in de goede richting, die is praktisch gekleed en maakt een ontwikkeling door en staat er niet alleen om puisterige 16-jarige pubers te pleasen in haar hotpants. Het was maar een voorbeeld natuurlijk. De vrouwelijke Shepard uit Mass Effect is ook een goed voorbeeld van hoe het WEL kan.
Dat jij het niet als zodanig ervaart kan ik weinig aan doen, zoals ik ook al stelde; ik zag het probleem ook nooit zo tot iemand me erop wees en me gewoon eens vroeg erop te letten. En dan zie je van die idiote dingen zoals die filmposter poses enzo overal terugkomen.
En zoals eerder gezegd; ik heb jou ook nog nooit op een 'happy' uitspraak kunnen betrappenAls dat je beste argument tegen mij is dan houdt het snel op.
Dat zég ik toch nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom zou ik minder seksistisch beeld moeten hebben? Waarom is het slecht om van grote tieten te houden? Als is het maar in games.
Je zou je bijna moeten schamen omdat je een man bent
Het is wel seksistisch. En een beetje seksistisch is niet erg, maar het is wel meer dan een beetje. Veel meer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is niet seksistisch, dat is het punt. Waarom moet alles zo politiek correct zijn?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er seksistisch dan? Concrete voorbeelden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het is wel seksistisch. En een beetje seksistisch is niet erg, maar het is wel meer dan een beetje. Veel meer.
En wmb hoeft niet alles eruit gesloopt te worden of zo, of per se heel anders, maar gewoon wat bewustzijn zou al schelen.
Ik ben irl retepacifistisch. Zou je niet zeggen als je mijn gameslist bekijkt. en ik heb enorme bezwaren tegen bepaalde zaken in een aantal CoD-verhaallijnen. Maar toch speel ik ze.
Het een hoeft het ander niet te bijten, maar een discussie op zijn tijd, och...
V.
Dead Island is een mooi voorbeeld:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is er seksistisch dan? Concrete voorbeelden.
En als het een man was geweest dan het het niets uitgemaakt, dan had er geen haan naar gekraaid.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dead Island is een mooi voorbeeld:
http://www.ign.com/blogs/(...)raw-sexism-in-gaming
Wat een bs zegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hij slaat ergens ook wel door hoor, bij een zombiegame op een tropisch eiland sla je nu eenmaal schaarsgeklede mensen neer.quote:
Klopt, esthetiek speelt ook een heel stuk mee. Maar om eens in de RPG hoek te blijven (toch mijn favo genre). Bij Sudeki (http://www.listal.com/game/sudeki-xbox) wordt elk pakje voor de vrouwelijke personages kleiner, terwijl een Jade Empire (http://www.listal.com/game/jade-empire-limited-edition-xbox) Dat bijv. niet nodig achtte.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:20 schreef bigbass het volgende:
Wat ze missen in deze discussie lijkt het is dat het vrouwelijk lichaam gewoon mooier is dan het mannelijk lichaam. De rondingen maken het zachter en fijner om naar te kijken. Dit is ook de reden dat naaktfotografie hoofdzakelijk gebruik maakt van vrouwelijke modellen.
Dat geldt zowel voor vrouwen als voor mannen, of in elk geval; Je maakt meer vrouwen blij met een vrouwenbuste dan dat je mannen blij maakt met een mannenbuste.
Klopt helemaal, maar de vrouwelijke games is behoorlijk in opkomst en wat die naar hun hoofd geslingerd krijgen in multiplayer games is misselijkmakend. (of het nu wel of niet serieus bedoeld is daargelaten).quote:Daarbij, vraag en aanbod zal ook mee tellen, gaming blijft een door mannen gedomineerde cultuur....
...
Ik heb ook vaak genoeg dingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen, mensen zoeken gewoon iets makkelijks om je daarmee pijn te doen, als het afwijkt van de norm wordt het belachelijk gemaakt. Dat zij een vrouw is een makkelijk onderwerp om over te beginnen aangezien je verder niet kan zien hoe iemand eruitziet.quote:Klopt helemaal, maar de vrouwelijke games is behoorlijk in opkomst en wat die naar hun hoofd geslingerd krijgen in multiplayer games is misselijkmakend. (of het nu wel of niet serieus bedoeld is daargelaten).
Één keer van Fairie Solitairequote:Op woensdag 31 juli 2013 22:01 schreef Sjiznit het volgende:
Had je het met de sales moeten kopen. Tevens die metascorequote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:47 schreef Leonos het volgende:
http://store.steampowered.com/app/230650/ .
Dat spel lijkt me echt geniaal, alleen 20 euro
Iemand al gespeeld?
Metascores boeien mij nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Had je het met de sales moeten kopen. Tevens die metascore
The Sims Football editie?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:47 schreef Leonos het volgende:
Iemand al gespeeld?
Klopt ook helemaal, daarom nam ik ook het stuk mee buiten de games zelf. Dit is bijv. een overzichtje van alles wat de maakster van 'tropes vs women' naar haar hoofd geslingerd heeft gekregen. Dit is nog afgezien van doodsbedreigingen / verkrachtingsverwensingen daarbuiten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak genoeg dingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen, mensen zoeken gewoon iets makkelijks om je daarmee pijn te doen, als het afwijkt van de norm wordt het belachelijk gemaakt. Dat zij een vrouw is een makkelijk onderwerp om over te beginnen aangezien je verder niet kan zien hoe iemand eruitziet.
Sorry, maar jouw argument slaat echt als een lul op een kussen... Als zij een man was geweest, hadden ze dat niet als uitgangspunt genomen, ondanks dat je in dat geval ook niet verder kunt zien hoe die man verder is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Dat zij een vrouw is een makkelijk onderwerp om over te beginnen aangezien je verder niet kan zien hoe iemand eruitziet.
Ik heb die reacties ook gezien van zogenaamde feministen (of GELIJKE rechten activisten) op youtube filmpjes op mensen die tegenargumenten maken tegen Anita. En een groot gedeelte van de 'vrouwenhaat' komt voornamelijk omdat zij 6000 dollar vroeg om youtube filmpjes te maken. Waar heeft ze dat geld voor nodig? Vervolgens kreeg ze veel meer dan gevraagd, was het 40.000? Ik weet het niet meer. En ze deed er vervolgens een half jaar over om 1 filmpje vrij te geven, de tweede kwam ook weer veel later. Vervolgens de like bar uitgezet, geen comments plaatsen terwijl ze over feminisme in games wilt discussiëren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt ook helemaal, daarom nam ik ook het stuk mee buiten de games zelf. Dit is bijv. een overzichtje van alles wat de maakster van 'tropes vs women' naar haar hoofd geslingerd heeft gekregen. Dit is nog afgezien van doodsbedreigingen / verkrachtingsverwensingen daarbuiten.
http://www.feministfreque(...)ilencing-on-youtube/
Wat een gigantische hoop onzinquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Waarmee je in 1 regel heel de noodzaak daarvan goed neerzet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar goed, vrouwen moeten zich weer als aids gedragen en gaan zitten drammen om hun mening er doorheen te drukken
Dan was het geweest dat hij dik was, of zwart, of rood haar. Maar aangezien je dat niet kan zien wordt het 'gay' 'I fucked your mother'.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar als zij een man was geweest, hadden ze dat niet als uitgangspunt genomen, ondanks dat je in dat geval ook niet verder kunt zien hoe die man verder is.
Dan zou je dus ook goedpraten dat als de nieuwe X-Box-baas een negor was geweest, men het over zijn huidskleur had gehad. "Want dat is het eerste dat je ziet, verder weet je niet hoe hij is."
De gamewereld heeft al (deels onterecht) zo'n puistig puberimago, terwijl het een heel volwassen industrie is. Waarom dan ook niet wat volwassener omgaan met de manier waarop vrouwelijke personages worden neergezet in games? Op dit moment voedt men hoofdzakelijk een nogal scheef beeld bij die mysogyne Kleenexfappers uit het XBOX-voorbeeld van Ceased.
En om een voorbeeld van FOK! te noemen, iemand hier de afgelopen maanden 'baalde' ervan dat Lara Croft in de laatste reboot geen grote tieten meer heeft. Sorry hoor, maar
V.
The Sims meet Football Manager ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:47 schreef Leonos het volgende:
Iemand al gespeeld?
Irony is a bitch... isn't it?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar goed, vrouwen moeten zich weer als aids gedragen en gaan zitten drammen om hun mening er doorheen te drukken
Nooit met vrouwen discussiëren want die halen emoties erbij en kunnen niet redelijk nadenken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al gespeeld dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
The Sims meet Football Manager ?triestheid
Okee dan, een paar:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is er seksistisch dan? Concrete voorbeelden.
Wauw vrouwen die hun uiterlijk gebruiken om mannen te verleiden, wat seksistisch, dat doen vrouwen nooit.quote:
Sjongejongejonge, wat is het ingeweikkeld discussiëren zo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wauw vrouwen die hun uiterlijk gebruiken om mannen te verleiden, wat seksistisch, dat doen vrouwen nooit.
En Duke Nukem erbij zetten
Waarom zijn seks scènes seksistisch dan?
Oh zeg dat dan. Video Games zijn een reflectie van de realiteit. Oooooooh.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is het nou echt zó ingewikkeld voor je om te erkennen dat de manier waarop vrouwen worden geportretteerd niet echt in verhouding staat met de realiteit?
Je kunt het echt niet, hè?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh zeg dat dan. Video Games zijn een reflectie van de realiteit. Oooooooh.
Ik heb nooit gezegd dat correct geportretteerd worden in verhouding met video gamesquote:
Zoals gezegd, ik heb die zin niet geheel zorgvuldig verwoord. Maar als dat het is wat je uit de discussie wilt meenemen ga je gang.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat correct geportretteerd worden in verhouding met video gamesMaar dat is wat het is. Het is niet echt.
Ahh... Voor mij is het -hopelijk- een aangename hernieuwde kennismaking met een spel van pakweg 20 jaar terugquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Space Hulk is joh.
Ik zit te twijfelen, maar mijn backlog is nog zodanig dat ik het niet echt kan verantwoorden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:06 schreef Verbal het volgende:
In dat kader: iemand die verwacht dat 'ie Space Hulk gaat aanschaffen?
V.
Ik kan Shadowrun Returns nog wel aanraden (qua nostalgie, niet qua klotespel). Het is wel erg oldschool, maar ook wel erg tof. EN met mod-support uit de doos.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:51 schreef Verbal het volgende:
Ik wacht natuurlijk wel af of het een fatsoenlijke versie wordt. Ik ga niet om nostalgische redenen een klotespel kopen
V.
Ik heb vorige week een Civ5 boosterpack gekregenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Droppen die boosterpacks nog steeds? Ook na de Sale?
Fout, fout, waar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, het heeft geen invloed op ons leven, het is niet echt
Vraagje, geloof jij dat wanneer je bijvoorbeeld GTA speelt ook agressief wordt en auto's wilt stelen en mensen wilt doden?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Fout, fout, waar.
1e, Woorden doen toch ook geen pijn? alleen fysiek geweld doet pijn.
Invloed, zeker, je wereldbeeld word gevormd door de boeken die leest, films die je kijkt, vrienden die je hebt, ouders die je proberen op te voeden. Waarom horen games opeens niet in dat rijtje
ik wil best geloven dat er mensen zijn die er een tik van krijgen ja.. vind het wel vergezocht, maar dat geldt voor boeken en films net zo hardquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vraagje, geloof jij dat wanneer je bijvoorbeeld GTA speelt ook agressief wordt en auto's wilt stelen en mensen wilt doden?
Dat is met sport ook zo, dat heet adrenaline. Dus alles wat je bloed harder doet pompen maar verbieden? Straks krijg je verkeerde gedachtes. Dus dat argument gaat niet op helaas.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil best geloven dat er mensen zijn die er een tik van krijgen ja.. vind het wel vergezocht, maar dat geldt voor boeken en films net zo hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Nouja, over het algemeen voegen games niet veel toe, zeker niet dat soort games.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Fout, fout, waar.
Invloed, zeker, je wereldbeeld word gevormd door de boeken die leest, films die je kijkt, vrienden die je hebt, ouders die je proberen op te voeden. Waarom horen games opeens niet in dat rijtje
Om dat allemaal op eenzelfde hoop te gooien gaat ook aardig ver. Bovendien hebben games in eerste instantie een entertainmentsfunctie en is de ervaring vluchtig van aard. Een opvoedkundige functie komt vaak op de laatste plek voor (ook qua invloed), als dat er al is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Fout, fout, waar.
Als ik zie wat mijn broertje van 8 doet als hij chivalry heeft gespeeldquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:40 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Om dat allemaal op eenzelfde hoop te gooien gaat ook aardig ver. Bovendien hebben games in eerste instantie een entertainmentsfunctie en is de ervaring vluchtig van aard. Een opvoedkundige functie komt vaak op de laatste plek voor (ook qua invloed), als dat er al is.
Ja, of je gaat na welke rol ouders daarin spelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als ik zie wat mijn broertje van 8 doet als hij chivalry heeft gespeeld![]()
Battlefield 3 idem dito, die knife animatie deed hij met keukenmessen. Dan ga je toch wel anders denken over wat games doen en welke games je kinderen laat spelen hoor.
quote:This week, pay what you want for King’s Bounty: The Legend, King’s Bounty: Armored Princess, Men of War, and Men of War: Red Tide. If you pay more than the average, you’ll also receive King’s Bounty: Crossworlds and Men of War: Assault Squad - Game of the Year Edition!
Je laat je broertje van 8 zeker ook naar porno kijken om hem dat vervolgens zien uit te proberen op zijn vrouwelijke klasgenootjes.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Battlefield 3 idem dito, die knife animatie deed hij met keukenmessen. Dan ga je toch wel anders denken over wat games doen en welke games je kinderen laat spelen hoor.
Het was alleen als bewijs dat games wel wat invloed hebben,quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:20 schreef Quir het volgende:
[..]
Ja, of je gaat na welke rol ouders daarin spelen.
Onze moraalridder heeft immers nooit dingen gedaan die zijn ouders direct hebben verboden?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Je laat je broertje van 8 zeker ook naar porno kijken om hem dat vervolgens zien uit te proberen op zijn vrouwelijke klasgenootjes.
Preciesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Onze moraalridder heeft immers nooit dingen gedaan die zijn ouders direct hebben verboden?
MoW wil ik al best een tijd hebbenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:37 schreef Frutsel het volgende:
https://www.humblebundle.com/weekly
Men of War en Kingsbounty in de Humble...
Vooral Men of war vind ik retegaaf om te spelen, zeker Assault Squad..
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is natuurlijk makkelijker om gewoon te eisen dat de overheid alles verbied dan om je kind op te voeden. Ik had op 8-jarige leeftijd wel door dat TV en gamen niet echt was omdat mijn ouders niet compleet wereldvreemd zijn.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Wie heeft het over verbiedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is natuurlijk makkelijker om gewoon te eisen dat de overheid alles verbied dan om je kind op te voeden. Ik had op 8-jarige leeftijd wel door dat TV en gamen niet echt was omdat mijn ouders niet compleet wereldvreemd zijn.
En er lopen voldoende randdebiele volwassenen rond, hoor. Maar jij bent niet wereldvreemd, net als je ouders, dus dat zal jij ook wel weten.
Jaren in de bioscoop gewerkt, en de dingen die 'volwassenen' deden als ze uit een Lethal Weapon of Die Hard kwamen...![]()
Maar het is entertainment. Het is niet echt. Dus heeft het geen invloed
V.Ja inderdaad, V. ja.
Ik kan er niets aan doen maar Men of War, ondanks dat het een oudje is, vind ik geweldig... zeker ff lekker co-op al die skirmish maps doen van Assault Squad. Dit is echt een koopjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
MoW wil ik al best een tijd hebben
gelijk maar even binnengehaald: en losse steam keys!
Meestal is dat het gevolg als ouders te lui zijn om zelf iets te ondernemen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wie heeft het over verbieden
En er lopen voldoende randdebiele volwassenen rond, hoor. Maar jij bent niet wereldvreemd, net als je ouders, dus dat zal jij ook wel weten.
Jaren in de bioscoop gewerkt, en de dingen die 'volwassenen' deden als ze uit een Lethal Weapon of Die Hard kwamen...![]()
Maar het is entertainment. Het is niet echt. Dus heeft het geen invloed
V.
Kinderen van 8 zijn dan ook niet de doelgroep van games als Chivalry. Daarbij ligt een taak voor ouders, niet bij de games zelf.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee. Ze sloegen elkaar op de bek en gingen ineens met hun autootjes rondjes crossen over stoepen en fietsers ondersteboven rijden... Zo kwamen ze niet aan...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Meestal is dat het gevolg als ouders te lui zijn om zelf iets te ondernemen.
Ja die deden alsof ja. Of bedoel je dat ze allemaal mensen neerschoten?
Daar gaat het toch niet om, dat idiote het is entertainment dus het heeft geen invloed is bullshit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:50 schreef Gatenkaas het volgende:
Kinderen van 8 zijn dan ook niet de doelgroep van games als Chivalry. Daarbij ligt een taak voor ouders, niet bij de games zelf
Je hebt een broertje van 8 die niet alleen vrij toegang heeft tot Chivalry en Battlefield 3 maar ook tot de keukenmessen en daar vrolijk mee speelt zonder dat iemand er iets van zegt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
dat andere spel heb ik al, maar nog nooit aangeraaktquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen maar Men of War, ondanks dat het een oudje is, vind ik geweldig... zeker ff lekker co-op al die skirmish maps doen van Assault Squad. Dit is echt een koopje
Dat andere spel ken ik dan weer niet
Dit dus. Een kind van 8 heeft niets te zoeken op games als Battlefield en zou een klap voor z'n harses moeten krijgen als hij met messen loopt te spelen. Moet je niet de games de schuld gaan lopen gevenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je hebt een broertje van 8 die niet alleen vrij toegang heeft tot Chivalry en Battlefield 3 maar ook tot de keukenmessen en daar vrolijk mee speelt zonder dat iemand er iets van zegt?
Sorry, maar dan doen je ouders toch echt iets verkeerd.Kun je de games wel de schuld geven maar er zijn miljoenen kinderen die gamen en niet als een psychopaat door 't huis rondlopen. Denk daar maar eens over na voor je alle schuld van je eigen familie afschuift.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 03:24 schreef Quotidien het volgende:
Voor kleine kinderen hebben ze toch Minecraft uitgevonden?
6 euro maarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
HELL YES! Heb de volgende spellen gekocht voor 6 euro in totaal!
Fallout 3 Game Of The Year Edition
Fallout: New Vegas Game Of The Year Edition
Sleeping Dogs.
Ben blij
hoe dat dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
HELL YES! Heb de volgende spellen gekocht voor 6 euro in totaal!
Fallout 3 Game Of The Year Edition
Fallout: New Vegas Game Of The Year Edition
Sleeping Dogs.
Ben blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |