quote:Wargame: AirLand Battle allows players to command all military resources of the Cold War era from tanks to planes. A total of 150 planes strengthen the playable arsenal of the game, from fighters to bombers to electronic warfare planes. Four new nations and their vehicles join the original eight from the first installment, making a total of over 750 vehicles and combat units rendered in realistic detail! Wargame: AirLand Battle also brings authenticity to the next level thanks to a new weapons system, better handling of fire effects, and a new Urban Combat Interface (UCI) allowing for battle inside cities.
Trailer:quote:Genre: Realtime Operational-level Cold War Strategy
Release: 29 Mei 2013
Developer: Eugen Systems
Publisher: Focus Home Interactive
Website: http://www.wargame-ab.com/?rub=game
Het kost wat moeite om de game door te hebben (vooral door de bizarre hoeveelheid units en de customization die je kan doen), maar als je daar eenmaal doorheen gebeten hebt, is de ervaring erg naisquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben benieuwd, vriend van me is lyrisch over European Escalation dus ik ga deze wel volgen!
Nouja, als jij een game bagger vindt omdat je niet verder komt bij een missie moet je toch echt eerst naar jezelf kijken dan het hele spel + vervolg meteen af te schrijven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:29 schreef prefix1 het volgende:
wat vinden de mensen ervan?!
vind european escalation echt bagger zat bij een missie vast en kon hem maar nie uitspelen!
maar ben wel benieuwd naar alle nieuwe vliegtuigen en heli's etc
Singleplayer is stukken leuker om te spelen, en multiplayer is geweldig zoals bij EE ook al het geval was.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:29 schreef prefix1 het volgende:
wat vinden de mensen ervan?!
vind european escalation echt bagger zat bij een missie vast en kon hem maar nie uitspelen!
maar ben wel benieuwd naar alle nieuwe vliegtuigen en heli's etc
Ja hoor, speel het dagelijksquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:46 schreef AgLarrr het volgende:
Heb 'em gekocht tijdens de steam-sale en ik moet zeggen: bazen spel. Ik vermaak me kostelijk.
Nog mensen hier die dit spelen? Zou leuk zijn om een beetje 2v2 te knooien met wat FOK!'ers..
Heb ik nou ook last vanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:11 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Snap er de ballen niet van. Geen enkele tactiek werkt.
Totdat ik uiteindelijk maar probeer om gewoon met full force erdoor heen te breken.
Ik heb trouwens ook heel vaak het geval dat mijn AA gewoon ruk is. Het raakt nooit wat maar als mijn vliegtuigen een nanoseconde in vijandelijk AA vliegen zijn ze al uit de lucht geschoten. Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Verkeerde opstelling?
Als ik zie merk dat ik in de pan wordt gehakt verzamel ik alles en iedereen bij de FOB en stuur ze allemaal naar voren. Ik zie wel hoe ver ik komquote:
Wat voor AA heb je staan dan? Met of zonder radar? En wat voor toestellen gebruik je? Range, weaponry, etc? Bovendien: na de eerste bom direct evac order geven, anders blijven die kisten veel te lang hangen boven vijandelijk gebied.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:11 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Snap er de ballen niet van. Geen enkele tactiek werkt.
Totdat ik uiteindelijk maar probeer om gewoon met full force erdoor heen te breken.
Ik heb trouwens ook heel vaak het geval dat mijn AA gewoon ruk is. Het raakt nooit wat maar als mijn vliegtuigen een nanoseconde in vijandelijk AA vliegen zijn ze al uit de lucht geschoten. Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Verkeerde opstelling?
Het lag gewoon inderdaad aan de AA.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:59 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wat voor AA heb je staan dan? Met of zonder radar? En wat voor toestellen gebruik je? Range, weaponry, etc? Bovendien: na de eerste bom direct evac order geven, anders blijven die kisten veel te lang hangen boven vijandelijk gebied.
World in Conflict en Ruse. Tevens heb je de voorganger European escalation natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:10 schreef Iwanius het volgende:
Ehm... klinkt allemaal erg boeiend alleen wil ik weten of er een gelijkenis is met een spel van weleer zodat ik wat kan vergelijken. Dank alvast.
Ik speel alleen maar met custom decks... Die standaard decks zijn vrij kut.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:12 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Maken jullie gebruik van die custom decks? Heb er net mee de A-10 aan mijn arsenaal toegevoegd. Wat een bazenvliegtuig! Zeg maar gedag, meneer Tank. De Tomcat zijn trouwens erg goed als Air-to-Air fighters, ze hebben een missile met een range van 13.000 (!)
WIC ken ik, heb ik nog ergens liggen. Leek mij in het begin erg leuk en spannend om t spelen maar na 3 keer heb ik het spel terzijde gelegd omdat het ondanks zijn game Play en hele arsenaal aan wapens toch niet echt kon boeien.quote:
Dit is wat realistischer, je tanks hebben benzine en munitie die op kan, en om gerepareerd te worden vereisen ze parts. Tevens is het een wat grotere schaal allemaal.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:26 schreef Iwanius het volgende:
WIC ken ik, heb ik nog ergens liggen. Leek mij in het begin erg leuk en spannend om t spelen maar na 3 keer heb ik het spel terzijde gelegd omdat het ondanks zijn game Play en hele arsenaal aan wapens toch niet echt kon boeien.
Scheelt het heel veel met WIC dit nieuwe spel tijdens het spelen online of bijna van hetzelfde laken een
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |