abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127151299

quote:
Wargame: AirLand Battle allows players to command all military resources of the Cold War era from tanks to planes. A total of 150 planes strengthen the playable arsenal of the game, from fighters to bombers to electronic warfare planes. Four new nations and their vehicles join the original eight from the first installment, making a total of over 750 vehicles and combat units rendered in realistic detail! Wargame: AirLand Battle also brings authenticity to the next level thanks to a new weapons system, better handling of fire effects, and a new Urban Combat Interface (UCI) allowing for battle inside cities.
quote:
Genre: Realtime Operational-level Cold War Strategy
Release: 29 Mei 2013
Developer: Eugen Systems
Publisher: Focus Home Interactive
Website: http://www.wargame-ab.com/?rub=game
Trailer:
Deck Trailer:
Campaign Trailer:

Gameplay:
pi_127151376
Opvolger van Wargame: European Escalation. Komt vandaag uit, na hem ge-preordered te hebben (en beta gespeeld te hebben daardoor) ben ik er nu al aan verslingerd :). Eens wat anders dan een "bouw veel units en val aan" strategie game :). Singleplayer campaign (zie trailer) ziet er een stuk leuker uit dan in EE (en kan ook 1v1 gedaan worden).
  woensdag 29 mei 2013 @ 20:31:17 #3
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_127170460
Net gekocht op Steam, nu aan het downloaden. :@
pi_127226095
Ben benieuwd, vriend van me is lyrisch over European Escalation dus ik ga deze wel volgen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_127278818
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben benieuwd, vriend van me is lyrisch over European Escalation dus ik ga deze wel volgen!
Het kost wat moeite om de game door te hebben (vooral door de bizarre hoeveelheid units en de customization die je kan doen), maar als je daar eenmaal doorheen gebeten hebt, is de ervaring erg nais :).
pi_127703549
Moeilijk spel maar wel heel leuk :D
pi_127709447
wat vinden de mensen ervan?!
vind european escalation echt bagger zat bij een missie vast en kon hem maar nie uitspelen!
maar ben wel benieuwd naar alle nieuwe vliegtuigen en heli's etc
Geniet van het leven:):)
  woensdag 12 juni 2013 @ 16:16:56 #8
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_127711471
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:29 schreef prefix1 het volgende:
vind european escalation echt bagger zat bij een missie vast en kon hem maar nie uitspelen!
Nouja, als jij een game bagger vindt omdat je niet verder komt bij een missie moet je toch echt eerst naar jezelf kijken dan het hele spel + vervolg meteen af te schrijven. :')

Maar als jij weer bang bent dat de game te moeilijk voor je gaat worden en je weer komt 'vast te zitten', dan zou ik hem maar niet aanschaffen. :P

Overigens zijn de games wel gebouwd voor de multiplayer, dus als je ingame alles al snapt zou ik de singleplayer campaigns en skirmishes overslaan en direct voor MP gaan.

Tenzij je een pirated versie hebt.
pi_127746984
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:29 schreef prefix1 het volgende:
Singleplayer is stukken leuker om te spelen, en multiplayer is geweldig zoals bij EE ook al het geval was.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 13:46:06 #10
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_129120335
Heb 'em gekocht tijdens de steam-sale en ik moet zeggen: bazen spel. Ik vermaak me kostelijk.

Nog mensen hier die dit spelen? Zou leuk zijn om een beetje 2v2 te knooien met wat FOK!'ers..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_129120602
Ik hem hem nu alleen nog ff tijd vinden om weer te gaan spelen :P
pi_129121631
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 13:46 schreef AgLarrr het volgende:
Heb 'em gekocht tijdens de steam-sale en ik moet zeggen: bazen spel. Ik vermaak me kostelijk.

Nog mensen hier die dit spelen? Zou leuk zijn om een beetje 2v2 te knooien met wat FOK!'ers..
Ja hoor, speel het dagelijks :)
pi_129384584
Snap er de ballen niet van. Geen enkele tactiek werkt. :P
Totdat ik uiteindelijk maar probeer om gewoon met full force erdoor heen te breken.

Ik heb trouwens ook heel vaak het geval dat mijn AA gewoon ruk is. Het raakt nooit wat maar als mijn vliegtuigen een nanoseconde in vijandelijk AA vliegen zijn ze al uit de lucht geschoten. Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Verkeerde opstelling?
pi_129386379
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:11 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Totdat ik uiteindelijk maar probeer om gewoon met full force erdoor heen te breken.

Ik heb trouwens ook heel vaak het geval dat mijn AA gewoon ruk is. Het raakt nooit wat maar als mijn vliegtuigen een nanoseconde in vijandelijk AA vliegen zijn ze al uit de lucht geschoten. Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Verkeerde opstelling?
Heb ik nou ook last van :P
pi_129386522
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:48 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Heb ik nou ook last van :P
Als ik zie merk dat ik in de pan wordt gehakt verzamel ik alles en iedereen bij de FOB en stuur ze allemaal naar voren. Ik zie wel hoe ver ik kom :D
pi_129394775
Ik begin het nu wel te snappen.
Ik gebruik mijn passie voor vuurkracht in de lucht en het werkt! Alle MIG's worden gelijk onderschept door mijn Starfighters, alle ground door mijn Freedom Fighters en de Hornet.
Net had ik daardoor een heerlijk moment!

Ik wist wel waar één AA van hun zat dus ik had mijn Air Cavalry gedropt en het laatste stukje liet ik ze lopen dus ik vind daar wat IFV's en infantry op een heuvel. Uitgeschakeld en wel laat ik ze richting de vijandelijke AA lopen, een zee van rood dat opduikt! Het leek wel alsof alles van hun daarstond. Ik heb gelijk al mijn vliegtuigen met 'Fire Pos' losgelaten op dat stuk en de punten die ik bij elkaar raapte, ongelooflijk.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 09:59:54 #17
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_129397296
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:11 schreef GeenInspiratie. het volgende:

Wat voor AA heb je staan dan? Met of zonder radar? En wat voor toestellen gebruik je? Range, weaponry, etc? Bovendien: na de eerste bom direct evac order geven, anders blijven die kisten veel te lang hangen boven vijandelijk gebied.

pi_129400114
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 09:59 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Wat voor AA heb je staan dan? Met of zonder radar? En wat voor toestellen gebruik je? Range, weaponry, etc? Bovendien: na de eerste bom direct evac order geven, anders blijven die kisten veel te lang hangen boven vijandelijk gebied.
Het lag gewoon inderdaad aan de AA.
Speelde gister als de Canadezen en daar doet de AA tenminste wat het hoort te doen.
pi_129402261
Ehm... klinkt allemaal erg boeiend alleen wil ik weten of er een gelijkenis is met een spel van weleer zodat ik wat kan vergelijken. Dank alvast.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 14:31:10 #20
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_129404646
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:10 schreef Iwanius het volgende:
Ehm... klinkt allemaal erg boeiend alleen wil ik weten of er een gelijkenis is met een spel van weleer zodat ik wat kan vergelijken. Dank alvast.
World in Conflict en Ruse. Tevens heb je de voorganger European escalation natuurlijk.

Ik heb nooit zoveel problemen. Ik speel zelf meestal veel met tanks enzo, beetje anti air erbij.
Je moet echt even kijken wat voor antiair je hebt, als het van die autocannon achtige is werkt het beter om ze in groepjes van 4 neer te poten. Maar de rocket based AA kan weer beter met 2 of maar 1.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_129415901
Maken jullie gebruik van die custom decks? Heb er net mee de A-10 aan mijn arsenaal toegevoegd. Wat een bazenvliegtuig! Zeg maar gedag, meneer Tank. De Tomcat zijn trouwens erg goed als Air-to-Air fighters, ze hebben een missile met een range van 13.000 (!)
  zaterdag 27 juli 2013 @ 22:48:48 #22
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_129417111
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 22:12 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Maken jullie gebruik van die custom decks? Heb er net mee de A-10 aan mijn arsenaal toegevoegd. Wat een bazenvliegtuig! Zeg maar gedag, meneer Tank. De Tomcat zijn trouwens erg goed als Air-to-Air fighters, ze hebben een missile met een range van 13.000 (!)
Ik speel alleen maar met custom decks... Die standaard decks zijn vrij kut.

pi_129418405
Wel jammer dat er geen demo te downloaden is ... Ziet er leuk uit, maar om er nu gelijk 40 euro voor neer te tikken..
pi_129437397
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:31 schreef BurnaBoy het volgende:

World in Conflict en Ruse.
WIC ken ik, heb ik nog ergens liggen. Leek mij in het begin erg leuk en spannend om t spelen maar na 3 keer heb ik het spel terzijde gelegd omdat het ondanks zijn game Play en hele arsenaal aan wapens toch niet echt kon boeien.

Scheelt het heel veel met WIC dit nieuwe spel tijdens het spelen online of bijna van hetzelfde laken een pak?
  zondag 28 juli 2013 @ 19:15:18 #25
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_129440395
quote:
15s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:26 schreef Iwanius het volgende:
WIC ken ik, heb ik nog ergens liggen. Leek mij in het begin erg leuk en spannend om t spelen maar na 3 keer heb ik het spel terzijde gelegd omdat het ondanks zijn game Play en hele arsenaal aan wapens toch niet echt kon boeien.

Scheelt het heel veel met WIC dit nieuwe spel tijdens het spelen online of bijna van hetzelfde laken een
Dit is wat realistischer, je tanks hebben benzine en munitie die op kan, en om gerepareerd te worden vereisen ze parts. Tevens is het een wat grotere schaal allemaal.
Maar het is lang geleden dat ik wic heb gespeeld, WiC gaat minder diep als dit spel in ieder geval.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')