Dus jij zou werkelijk voorwaarden stellen als een rokende collega of vriend met je naar een terras zou willen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:22 schreef thettes het volgende:
[..]
Het gaat op terrasjes (en stranden :p) naturlijk vooral om mensen die je niet kent. Want daar kun je juist geen persoonlijke afspraken mee maken over wat geaccepteerd is en wat niet.
die wordt toch niet aangetast door de sigaret links te laten liggen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Rokers hebben geen persoonlijke ruimte en integriteit in jouw ogen..?
Ja.. en jij voor het stinkende biertje..quote:
Ik vind eigenlijk dat je dat zou moeten kunnen doen ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus jij zou werkelijk voorwaarden stellen als een rokende collega of vriend met je naar een terras zou willen.
dat van jou ook niet als je gewoon binnen blijft zittenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:23 schreef thettes het volgende:
[..]
die wordt toch niet aangetast door de sigaret links te laten liggen?
Die word aangetast op het moment dat zij zich, speciaal voor jou moeten aanpassen...quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:23 schreef thettes het volgende:
[..]
die wordt toch niet aangetast door de sigaret links te laten liggen?
die dus meetbaar niet stinkt en waarmee ik niemand indirect ongezond maak. in tegenstelling tot sigarettenrook.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja.. en jij voor het stinkende biertje..
Ik ben blij dat je overdrijft, want je klinkt best bekrompenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:24 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je dat zou moeten kunnen doen ja.
nogmaals, ik overdrijf lekker in deze discussie want ik zit vaak genoeg gezellig met rokers op het terras.
Maar dan nog niet wat gezondheid betreft. meeroken is aantoonbaar schadelijk, een sigaret laten liggen niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:25 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die word aangetast op het moment dat zij zich, speciaal voor jou moeten aanpassen...
binnen aan de bar wordt niet gerookt,dan heb je er geen last vanquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:26 schreef thettes het volgende:
[..]
Maar dan nog niet wat gezondheid betreft. meeroken is aantoonbaar schadelijk, een sigaret laten liggen niet.
Lekker gezonde stadslucht inademen.... en dan zeiken over sigarettenrook...quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:26 schreef thettes het volgende:
ik stop met de discussie, ga een stadsstrand of terrasje pakken ofzo..
Hier is mijn argument dat ik ook al plaatste in het POL forum. Een maakbare maatschappij waar niets meer mag maar alles moet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:13 schreef thettes het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat je nu nergens heen gaat met de discussie. TEnzij ik mn bier over het terras ga schieten met een waterpistool, is bier niet vergelijkbaar met sigarettenrook (naast dat die lucht voor zover die er is ook NIET schadelijk is).
Probeer eens een beter argument aub.
Moet je nagaan hoe erg het is met rook ;-)quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Lekker gezonde stadslucht inademen.... en dan zeiken over sigarettenrook...![]()
![]()
Veel plezier..
Geen moeite mee hoor... schijten is ook smerig trouwens...quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:30 schreef SicSicSics het volgende:
Waarom hebben sommige rokers er zoveel moeite mee om toe te geven dat roken lekker, maar smerig is?
Ook liever dat je dat niet op het terras doet. Terwijl het vroeger heel gewoon was om het uit het raam te flikkeren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:31 schreef Snowballed het volgende:
Geen moeite mee hoor... schijten is ook smerig trouwens...
dat stuk had ik hier al 2 keer neergezet, maar volgens die anti-rook ss-ers hier , kom jij met argumenten die nergens op slaan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:30 schreef Cherna het volgende:
[..]
Hier is mijn argument dat ik ook al plaatste in het POL forum. Een maakbare maatschappij waar niets meer mag maar alles moet.
In de jaren 60 -70 had ik meer vrijheden en dat zegt meer dan genoeg. En dit topic een verbod op stranden zegt meer dan genoeg.
Als ik stukjes lees in de metro, waar een deel van de bevolking een verbod eist op roken weet ik hoe laat het is. Vijf voor twaalf en een verbod op roken zou het begin van het einde zijn.
Want dan gaat het niet bij roken blijven. Dat is dan nog maar het begin.
Er zijn al belangenorganisaties die games willen verbieden omdat ze schadelijk voor het brein zouden zijn. Jongeren worden door games als Battlefield etc beïnvloed.
Dan het eetpatroon. Er is schijnbaar nog een hoop te verbieden in de maatschappij. Ik heb zo een idee dat belangenorganisaties aan de hand van retoriek hun bestaansrecht willen claimen.
Het gevolg is een maakbare maatschappij waar alleen een HBO genoeg is, mensen strak in een keurslijf moeten werken tot hun dood.
En dan staan we nog aan het begin van de genen materie.
In de jaren 60-70 had je meer vrijheden dan vandaag de dag. Volgens mij studeren teveel mensen onzin studies die zich aan het werk willen houden door mensen dagelijks bullshit binnen te lepelen mat grafieken, spreadsheets, onderzoeken etc. Het is totaal aan het doorschieten.
Je hebt nog niet eens een overheid nodig om de mens te controleren. Dat doen we onderling wel door allerlei verboden op te gaan leggen.
Een kind een aai over de bol geven staat gelijk aan pedofilie. Je durft je eigen kinderen zowat niet meer aan te raken. Ja ik chargeer.
Het uiteindelijke gevolg zal zijn. Criminaliteit zal stijgen en het aantal Wajongers zal gigantisch toenemen.
Ik ben niet slim noch stom maar door mijn levenservaring kan ik je wel vertellen dat de vrijheden compleet aan banden gelegd gaan worden. Ik weet hoe het was in de jaren 60-70. Daar kon je rustig uit een boom vallen zonder dat een boer zich zorgen hoefde te maken over een schadeclaim. Dat je rustig je patat met mayo kon vreten zonder die achterlijke voorlichting wat wel en niet gezond is.
En zelfs die generatie kon behoorlijk oud worden.
Hooikoorts en allerlei andere allergieën nog nooit van gehoord in die tijd en er werd gerookt bij het leven. Je handen waste je met tetra als die vol met olie zaten. En zelfs van die generaties worden huiden ten dage mensen 90.
En als laatste nog een opmerking over het roken. Er word gesteld dat rokers minder hard werken door hun rookpauzes. Dit is totale nonsens. Roken is ook een stukje sociaal samen zijn waar steeds werkoverleg plaats vind. Uiteindelijk is een roker nog effectiever ook dan iemand die 8 uur op zijn stoel blijft zitten en als een eenling door het bedrijf gaat.
Mij gaat het om een principe kwestie: namelijk een verbod op roken in de buitenlucht waar steeds meer aandacht voor is vanuit die anti-rokers lobby. Dat gaat mij te ver. Het klinkt gek maar ik vind mijn ontspanning in de tuin, terras, etc ,genietend van een sigaretje met een bak koffie(ook niet gezond) en zo nu een dan een biertje. En dat laat ik me niet afnemen.
Ik loop altijd netjes naar de goot aan de rand van het terras...quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ook liever dat je dat niet op het terras doet. Terwijl het vroeger heel gewoon was om het uit het raam te flikkeren.
Braaf!quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:33 schreef Snowballed het volgende:
Ik loop altijd netjes naar de goot aan de rand van het terras...
Maar soms sputtert het wel een beetje...quote:
Als zij dat vinden ga ik nog lachen in de toekomst als ze zelf aan de beurt komen en te maken krijgen met een verbod op zaken die voor hun belangrijk zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:32 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
dat stuk had ik hier al 2 keer neergezet, maar volgens die anti-rook ss-ers hier , kom jij met argumenten die nergens op slaan.
hondenpoepbeleid , heel wat shit menquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:34 schreef sp3c het volgende:
zolang er geen antischijtlobby is laat ik het gewoon ter plekke lopen hoor
damnquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
hondenpoepbeleid , heel wat shit men
mensen moeten sowieso hun rotzooi opruimen op het strandquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik heb niks tegen roken op het strand maar ik erger me er wel aan als het strand vol met peuken ligt. Ruim op zijn minst je troep op als je toch moet roken.
stiekem vind je al die mannelijkheid sexyquote:
Alsof dat het enige is wat op het strand ligt.....quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik heb niks tegen roken op het strand maar ik erger me er wel aan als het strand vol met peuken ligt. Ruim op zijn minst je troep op als je toch moet roken.
Dat is iets anders en daar ben ik het dan ook volledig mee eens. Maar dat geld ook voor de andere troep. Daar hoor je mij dan ook niet over. Zelf heb ik altijd een afsluitbaar asbakje bij de hand als ik me in het openbare buitenbad bevind. Thuis gooi ik die zooi weg.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Laat NIETS als DANK , een regel die op ieder bord bij opgestelde bossen staat al vanuit die jaren 60/70quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
mensen moeten sowieso hun rotzooi opruimen op het strand
Ssshhh.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
stiekem vind je al die mannelijkheid sexy
terechte klacht ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Laat NIETS als DANK , een regel die op ieder bord bij opgestelde bossen staat al vanuit die jaren 60/70
Het hele verhaal slaat helemaal nergens op, het is een voorbeeld van de kromme redenatie die rokers nodig hebben om hun ongezonde vieze verslaving maar te blijven verdedigen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:32 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
dat stuk had ik hier al 2 keer neergezet, maar volgens die anti-rook ss-ers hier , kom jij met argumenten die nergens op slaan.
Dus omdat er andere rotzooi ligt mag je je peuken er ook wel neergooien? Typisch antwoord van een gemiddelde roker inderdaad, altijd andere dingen erbij halen om de eigen verslaving te bagatelliseren... Geef gewoon eens toe dat het een slechte gewoonte is die puur gericht is op genot en verder geen enkel doel dient. Maar nee, altijd moeten auto's (die toch echt wel een doel hebben) of ander afval (wat net zo goed schandalig is en wie zegt dat dat niet van een roker afkomstig is?) erbij gehaald worden om hun eigen slechte gewoonte goed te praten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is wat op het strand ligt.....
Wel eens met een metaaldetector gelopen..?
maar niemand probeert de verslaving te verdedigenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het hele verhaal slaat helemaal nergens op, het is een voorbeeld van de kromme redenatie die rokers nodig hebben om hun ongezonde vieze verslaving maar te blijven verdedigen.
Het probleem is dat ze het verband tussen die zaken dan niet zien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:36 schreef Cherna het volgende:
[..]
Als zij dat vinden ga ik nog lachen in de toekomst als ze zelf aan de beurt komen en te maken krijgen met een verbod op zaken die voor hun belangrijk zijn.
Jawel hoor daarom is men tegen een rookverbod.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar niemand probeert de verslaving te verdedigen
nee het feit dat er andere rotzooi ligt maakt het een waardeloos argument voor een verbod op roken op het strandquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus omdat er andere rotzooi ligt mag je je peuken er ook wel neergooien? Typisch antwoord van een gemiddelde roker inderdaad, altijd andere dingen erbij halen om de eigen verslaving te bagatelliseren... Geef gewoon eens toe dat het een slechte gewoonte is die puur gericht is op genot en verder geen enkel doel dient. Maar nee, altijd moeten auto's (die toch echt wel een doel hebben) of ander afval (wat net zo goed schandalig is en wie zegt dat dat niet van een roker afkomstig is?) erbij gehaald worden om hun eigen slechte gewoonte goed te praten.
nee men is tegen omdat men graag nog ergens wil kunnen roken, dat is totaal iets andersquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jawel hoor daarom is men tegen een rookverbod.
Mijn quote aanpassen... leuk geprobeerd....quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus omdat er andere rotzooi ligt mag je je peuken er ook wel neergooien? Typisch antwoord van een gemiddelde roker inderdaad, altijd andere dingen erbij halen om de eigen verslaving te bagatelliseren... Geef gewoon eens toe dat het een slechte gewoonte is die puur gericht is op genot en verder geen enkel doel dient. Maar nee, altijd moeten auto's (die toch echt wel een doel hebben) of ander afval (wat net zo goed schandalig is en wie zegt dat dat niet van een roker afkomstig is?) erbij gehaald worden om hun eigen slechte gewoonte goed te praten.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is wat op het strand ligt.....
Wel eens met een metaaldetector gelopen..?
En ja ik ruim mn eigen rotzooi altijd op, heel soms zelfs dat van een ander ook..
HALLO SPREEK IK MET DE BRANDWEER.....??!!?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ramptoerisme is oké, olé olé!
Wel je eigen rotzooi opruimen aub....en niet zoals die carnavalvierders uit bocht 7 op de Alp d'Huez een teringzooi achterlaten....straks moeten we wielrennen nog gaan verbieden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ramptoerisme is oké, olé olé!
Goedzo! En ja; andere troep moeten mensen ook gewoon opruimen. Verder moet iedereen zelf weten of ie rookt of niet maar wel een beetje rekening houden met een ander als je rookt dat is alles.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:38 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat is iets anders en daar ben ik het dan ook volledig mee eens. Maar dat geld ook voor de andere troep. Daar hoor je mij dan ook niet over. Zelf heb ik altijd een afsluitbaar asbakje bij de hand als ik me in het openbare buitenbad bevind. Thuis gooi ik die zooi weg.
bier verbieden, sowiesoquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel je eigen rotzooi opruimen aub....en niet zoals die carnavalvierders uit bocht 7 op de Alp d'Huez een teringzooi achterlaten....straks moeten we wielrennen nog gaan verbieden.
En men wil graag roken op het strand omdat de verslaving daartoe dwingt en dus is het precies hetzelfde probleem. Voor roken is gewoon geen enkel argument te bedenken, het is duur, vies en ongezond, het is de verslaving die spreekt zodra iemand een sigaret opsteekt, waar dan ook. Elk verbod is een gevaar voor die verslaving.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee men is tegen omdat men graag nog ergens wil kunnen roken, dat is totaal iets anders
Als de ander dan ook nog een beetje rekening houd met de evt rokers....quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goedzo! En ja; andere troep moeten mensen ook gewoon opruimen. Verder moet iedereen zelf weten of ie rookt of niet maar wel een beetje rekening houden met een ander als je rookt dat is alles.
er hoeft geen argument bedacht te worden voor rokenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En men wil graag roken op het strand omdat de verslaving daartoe dwingt en dus is het precies hetzelfde probleem. Voor roken is gewoon geen enkel argument te bedenken, het is duur, vies en ongezond, het is de verslaving die spreekt zodra iemand een sigaret opsteekt, waar dan ook. Elk verbod is een gevaar voor die verslaving.
Leven.. geen enkel argument voor te vinden... het is vies, duur, heeel slecht voor je gezondheid.. (gegarandeerd 100% dodelijk)quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En men wil graag roken op het strand omdat de verslaving daartoe dwingt en dus is het precies hetzelfde probleem. Voor roken is gewoon geen enkel argument te bedenken, het is duur, vies en ongezond, het is de verslaving die spreekt zodra iemand een sigaret opsteekt, waar dan ook. Elk verbod is een gevaar voor die verslaving.
http://kassa.vara.nl/tips(...)-inlevereninzamelen/quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:48 schreef sp3c het volgende:
flesjes mogen nog wel want hollanders leveren dat altijd terug in vanwege het statiegeld
Mijn rookgedrag is aangepast. En rekening houden met is geen probleem, maar verbieden nee. Al is het maar omdat dit neigt naar meer verboden. En een maakbare maatschappij sta ik niet om te springen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goedzo! En ja; andere troep moeten mensen ook gewoon opruimen. Verder moet iedereen zelf weten of ie rookt of niet maar wel een beetje rekening houden met een ander als je rookt dat is alles.
Ja en? Wat is erop tegen een beetje ruimte te laten voor mensen die eraan verslaafd zijn? Ik vind het een beetje triest dat sommigen mensen helemaal in de hoek willen drukken omdat ze het niet begrijpen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Debiel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:52 schreef arjan1212 het volgende:
[ afbeelding ]
waar kan je dit kopen ?
Hierrrrrquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:52 schreef arjan1212 het volgende:
[ afbeelding ]
waar kan je dit kopen ?
ik had 6 vuilniszakken vol blikken (afgespoeld en kleingemaakt!) opgespaard en de oud aluminium/ijzerman zei 'ik zou het bij het vuilnis zetten'quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:51 schreef Disana het volgende:
[..]
http://kassa.vara.nl/tips(...)-inlevereninzamelen/
Zeker voorstander van. Enkel en alleen omdat vrijwel geen enkele roker zijn peuken opruimt bij vertrek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Roken op het strand willen verbieden.
Oh. Dat werkt inderdaad niet erg motiverend.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik had 6 vuilniszakken vol blikken (afgespoeld en kleingemaakt!) opgespaard en de oud aluminium/ijzerman zei 'ik zou het bij het vuilnis zetten'
DUH!!!!!
lul
geen idee hoeveel je ervoor moet sparen maar het is teveel nu doe ik dat niet meer
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:54 schreef eight het volgende:
[..]
Zeker voorstander van. Enkel en alleen omdat vrijwel geen enkele roker zijn peuken opruimt bij vertrek.
Tegen roken zijn wel argumenten als slecht voor de gezondheid van de roker en de mensen in zijn omgeving en de verslavende werking.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
er hoeft geen argument bedacht te worden voor roken
het is simpelweg niet verboden, als jij het wil verbieden moet jij argumenten bedenken
ja dat snap ik, maar waarom op het strand?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Tegen roken zijn wel argumenten als slecht voor de gezondheid van de roker en de mensen in zijn omgeving en de verslavende werking.
Waarom?quote:
Daar is op tegen dat die arme rokers zelf verslaafd zijn en dus tegen hun eigen gedrag beschermd moeten worden en dat ze ook nog eens hun omgeving vervuilen en vergiftigen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en? Wat is erop tegen een beetje ruimte te laten voor mensen die eraan verslaafd zijn? Ik vind het een beetje triest dat sommigen mensen helemaal in de hoek willen drukken omdat ze het niet begrijpen.
Het is de vraag of je het überhaupt moet willen, maar je gaat mensen echt niet 'tegen hun eigen gedrag beschermen' door ze op steeds meer plekken te weren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:58 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Daar is op tegen dat die arme rokers zelf verslaafd zijn en dus tegen hun eigen gedrag beschermd moeten worden en dat ze ook nog eens hun omgeving vervuilen en vergiftigen.
Ik hoop altijd dat er ouders zijn die hun krijsende kinderen opruimen bij vertrek, maar helaas....dat gebeurt ook bijna nooit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:54 schreef eight het volgende:
[..]
Zeker voorstander van. Enkel en alleen omdat vrijwel geen enkele roker zijn peuken opruimt bij vertrek.
Blik is ook niets waard...quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik had 6 vuilniszakken vol blikken (afgespoeld en kleingemaakt!) opgespaard en de oud aluminium/ijzerman zei 'ik zou het bij het vuilnis zetten'
DUH!!!!!
lul
geen idee hoeveel je ervoor moet sparen maar het is teveel nu doe ik dat niet meer
Het maakt niet uit of ik er last van heb, roken moet gewoon zoveel mogelijk uitgebannen worden totdat het helemaal is verdwenen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar waarom op het strand?
heb jij geen last van
ja dat zijn idd de argumentenquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:00 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of ik er last van heb, roken moet gewoon zoveel mogelijk uitgebannen worden totdat het helemaal is verdwenen.
Omdat je dan beter mensen in het algemeen kunt verbieden op het strand te komen....quote:
Die mensen mogen nog gewoon naar het strand alleen mogen ze er niet meer roken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is de vraag of je het überhaupt moet willen, maar je gaat mensen echt niet 'tegen hun eigen gedrag beschermen' door ze op steeds meer plekken te weren.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:00 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of ik er last van heb, roken moet gewoon zoveel mogelijk uitgebannen worden totdat het helemaal is verdwenen.
Dia argumenten had je toch al gesnapt, ik antwoord nu alleen op jouw opmerking waarom het mij aangaat.quote:
nee je zei alleen 'moetwegmoetwegmoetwegwantikdoehetniet'quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dia argumenten had je toch al gesnapt, ik antwoord nu alleen op jouw opmerking waarom het mij aangaat.
Die heb je gister van mij gejat....quote:
Jij vergeet dat het roken nu de macht over de rokers heeft, die verslaving houdt zichzelf in stand en zorgt dat mensen tegen elk argument om te stoppen in toch blijven roken. Het verbod en het zorgen dat gestopt wordt met roken is juist de bevrijding van de rokers.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:02 schreef Dance99Vv het volgende:
Woow ik zie het regeltje ik wil macht over jouw steeds terugkomen, want zeg nou zelf who cares? of iemand zichzelf naar de klote helpt , zeg me who cares en dan bedoel ik niet who van world health organisation.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat er ouders zijn die hun krijsende kinderen opruimen bij vertrek, maar helaas....dat gebeurt ook bijna nooit.
Ik heb helemaal niet als argument gebruikt dat ik niet rook. Ik ben gewoon voor het volledig uitbannen van roken omdat het ongezond is voor de rokers en hun omgeving. Uit recent onderzoek blijkt zelfs derdehandsrook DNA schade op te leveren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee je zei alleen 'moetwegmoetwegmoetwegwantikdoehetniet'
das niet hetzelfde als een argument
Het leven heeft de macht over jou.... houd zichzelf ook in stand...quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij vergeet dat het roken nu de macht over de rokers heeft, die verslaving houdt zichzelf in stand en zorgt dat mensen tegen elk argument om te stoppen in toch blijven roken. Het verbod en het zorgen dat gestopt wordt met roken is juist de bevrijding van de rokers.
Ik vergeet niks , ik stel jouw denkwijze ter discussie dat riekt naar iets wat we niet moeten willen,quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij vergeet dat het roken nu de macht over de rokers heeft, die verslaving houdt zichzelf in stand en zorgt dat mensen tegen elk argument om te stoppen in toch blijven roken. Het verbod en het zorgen dat gestopt wordt met roken is juist de bevrijding van de rokers.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die heb je gister van mij gejat....![]()
![]()
Ik zie het verband niet en bovendien moet gewoon iedereen eens naar zichzelf kijken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat er ouders zijn die hun krijsende kinderen opruimen bij vertrek, maar helaas....dat gebeurt ook bijna nooit.
zeg dat dan gewoon ipv met een onzin verhaal te komen dat rokers hun verslaving proberen te verdedigen want die staat helemaal niet ter discussie hierquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet als argument gebruikt dat ik niet rook. Ik ben gewoon voor het volledig uitbannen van roken omdat het ongezond is voor de rokers en hun omgeving. Uit recent onderzoek blijkt zelfs derdehandsrook DNA schade op te leveren.
Bierblikjes vallen nog wel mee, als je ziet hoeveel rotzooi mac drives veroorzaken dat is pas echt schandelijk dat dit nog toegestaan wordt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
bier verbieden, sowieso
blikken blijven overal rondslingeren
Kinderen veroorzaken akelig veel overlast op het strand. Opruimen aub.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:08 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet en bovendien moet gewoon iedereen eens naar zichzelf kijken.
Dat je op het einde van de dag je eigen rotzooi opruimt is toch volstrekt normaal?
Ik vind het ook vrij dom van rokers om peuken te laten liggen. Er zijn al zoveel plaatsen waar je niet meer mag roken en zolang je weigert sociaal te doen gaan deze alleen maar toenemen.
Het is zo jammer dat mensen met een uitgesproken mening over roken niet wezenlijk begrijpen wat een verslaving is. Veel rokers leggen de sigaret niet even opzij als ze ergens niet mogen roken; die blijven dan liever thuis.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die mensen mogen nog gewoon naar het strand alleen mogen ze er niet meer roken.
Moeten alle mensen die rotzooi laten slingeren dan niet verboden worden, ipv alleen alle rokers..?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:08 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet en bovendien moet gewoon iedereen eens naar zichzelf kijken.
Dat je op het einde van de dag je eigen rotzooi opruimt is toch volstrekt normaal?
Ik vind het ook vrij dom van rokers om peuken te laten liggen. Er zijn al zoveel plaatsen waar je niet meer mag roken en zolang je weigert sociaal te doen gaan deze alleen maar toenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |