HALLO SPREEK IK MET DE BRANDWEER.....??!!?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ramptoerisme is oké, olé olé!
Wel je eigen rotzooi opruimen aub....en niet zoals die carnavalvierders uit bocht 7 op de Alp d'Huez een teringzooi achterlaten....straks moeten we wielrennen nog gaan verbieden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ramptoerisme is oké, olé olé!
Goedzo! En ja; andere troep moeten mensen ook gewoon opruimen. Verder moet iedereen zelf weten of ie rookt of niet maar wel een beetje rekening houden met een ander als je rookt dat is alles.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:38 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat is iets anders en daar ben ik het dan ook volledig mee eens. Maar dat geld ook voor de andere troep. Daar hoor je mij dan ook niet over. Zelf heb ik altijd een afsluitbaar asbakje bij de hand als ik me in het openbare buitenbad bevind. Thuis gooi ik die zooi weg.
bier verbieden, sowiesoquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel je eigen rotzooi opruimen aub....en niet zoals die carnavalvierders uit bocht 7 op de Alp d'Huez een teringzooi achterlaten....straks moeten we wielrennen nog gaan verbieden.
En men wil graag roken op het strand omdat de verslaving daartoe dwingt en dus is het precies hetzelfde probleem. Voor roken is gewoon geen enkel argument te bedenken, het is duur, vies en ongezond, het is de verslaving die spreekt zodra iemand een sigaret opsteekt, waar dan ook. Elk verbod is een gevaar voor die verslaving.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee men is tegen omdat men graag nog ergens wil kunnen roken, dat is totaal iets anders
Als de ander dan ook nog een beetje rekening houd met de evt rokers....quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goedzo! En ja; andere troep moeten mensen ook gewoon opruimen. Verder moet iedereen zelf weten of ie rookt of niet maar wel een beetje rekening houden met een ander als je rookt dat is alles.
er hoeft geen argument bedacht te worden voor rokenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En men wil graag roken op het strand omdat de verslaving daartoe dwingt en dus is het precies hetzelfde probleem. Voor roken is gewoon geen enkel argument te bedenken, het is duur, vies en ongezond, het is de verslaving die spreekt zodra iemand een sigaret opsteekt, waar dan ook. Elk verbod is een gevaar voor die verslaving.
Leven.. geen enkel argument voor te vinden... het is vies, duur, heeel slecht voor je gezondheid.. (gegarandeerd 100% dodelijk)quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En men wil graag roken op het strand omdat de verslaving daartoe dwingt en dus is het precies hetzelfde probleem. Voor roken is gewoon geen enkel argument te bedenken, het is duur, vies en ongezond, het is de verslaving die spreekt zodra iemand een sigaret opsteekt, waar dan ook. Elk verbod is een gevaar voor die verslaving.
http://kassa.vara.nl/tips(...)-inlevereninzamelen/quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:48 schreef sp3c het volgende:
flesjes mogen nog wel want hollanders leveren dat altijd terug in vanwege het statiegeld
Mijn rookgedrag is aangepast. En rekening houden met is geen probleem, maar verbieden nee. Al is het maar omdat dit neigt naar meer verboden. En een maakbare maatschappij sta ik niet om te springen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goedzo! En ja; andere troep moeten mensen ook gewoon opruimen. Verder moet iedereen zelf weten of ie rookt of niet maar wel een beetje rekening houden met een ander als je rookt dat is alles.
Ja en? Wat is erop tegen een beetje ruimte te laten voor mensen die eraan verslaafd zijn? Ik vind het een beetje triest dat sommigen mensen helemaal in de hoek willen drukken omdat ze het niet begrijpen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Debiel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:52 schreef arjan1212 het volgende:
[ afbeelding ]
waar kan je dit kopen ?
Hierrrrrquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:52 schreef arjan1212 het volgende:
[ afbeelding ]
waar kan je dit kopen ?
ik had 6 vuilniszakken vol blikken (afgespoeld en kleingemaakt!) opgespaard en de oud aluminium/ijzerman zei 'ik zou het bij het vuilnis zetten'quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:51 schreef Disana het volgende:
[..]
http://kassa.vara.nl/tips(...)-inlevereninzamelen/
Zeker voorstander van. Enkel en alleen omdat vrijwel geen enkele roker zijn peuken opruimt bij vertrek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Roken op het strand willen verbieden.
Oh. Dat werkt inderdaad niet erg motiverend.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik had 6 vuilniszakken vol blikken (afgespoeld en kleingemaakt!) opgespaard en de oud aluminium/ijzerman zei 'ik zou het bij het vuilnis zetten'
DUH!!!!!
lul
geen idee hoeveel je ervoor moet sparen maar het is teveel nu doe ik dat niet meer
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:54 schreef eight het volgende:
[..]
Zeker voorstander van. Enkel en alleen omdat vrijwel geen enkele roker zijn peuken opruimt bij vertrek.
Tegen roken zijn wel argumenten als slecht voor de gezondheid van de roker en de mensen in zijn omgeving en de verslavende werking.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
er hoeft geen argument bedacht te worden voor roken
het is simpelweg niet verboden, als jij het wil verbieden moet jij argumenten bedenken
ja dat snap ik, maar waarom op het strand?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Tegen roken zijn wel argumenten als slecht voor de gezondheid van de roker en de mensen in zijn omgeving en de verslavende werking.
Waarom?quote:
Daar is op tegen dat die arme rokers zelf verslaafd zijn en dus tegen hun eigen gedrag beschermd moeten worden en dat ze ook nog eens hun omgeving vervuilen en vergiftigen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en? Wat is erop tegen een beetje ruimte te laten voor mensen die eraan verslaafd zijn? Ik vind het een beetje triest dat sommigen mensen helemaal in de hoek willen drukken omdat ze het niet begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |