Als zij dat vinden ga ik nog lachen in de toekomst als ze zelf aan de beurt komen en te maken krijgen met een verbod op zaken die voor hun belangrijk zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:32 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
dat stuk had ik hier al 2 keer neergezet, maar volgens die anti-rook ss-ers hier , kom jij met argumenten die nergens op slaan.
hondenpoepbeleid , heel wat shit menquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:34 schreef sp3c het volgende:
zolang er geen antischijtlobby is laat ik het gewoon ter plekke lopen hoor
damnquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
hondenpoepbeleid , heel wat shit men
mensen moeten sowieso hun rotzooi opruimen op het strandquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik heb niks tegen roken op het strand maar ik erger me er wel aan als het strand vol met peuken ligt. Ruim op zijn minst je troep op als je toch moet roken.
stiekem vind je al die mannelijkheid sexyquote:
Alsof dat het enige is wat op het strand ligt.....quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik heb niks tegen roken op het strand maar ik erger me er wel aan als het strand vol met peuken ligt. Ruim op zijn minst je troep op als je toch moet roken.
Dat is iets anders en daar ben ik het dan ook volledig mee eens. Maar dat geld ook voor de andere troep. Daar hoor je mij dan ook niet over. Zelf heb ik altijd een afsluitbaar asbakje bij de hand als ik me in het openbare buitenbad bevind. Thuis gooi ik die zooi weg.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Laat NIETS als DANK , een regel die op ieder bord bij opgestelde bossen staat al vanuit die jaren 60/70quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
mensen moeten sowieso hun rotzooi opruimen op het strand
Ssshhh.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
stiekem vind je al die mannelijkheid sexy
terechte klacht ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Laat NIETS als DANK , een regel die op ieder bord bij opgestelde bossen staat al vanuit die jaren 60/70
Het hele verhaal slaat helemaal nergens op, het is een voorbeeld van de kromme redenatie die rokers nodig hebben om hun ongezonde vieze verslaving maar te blijven verdedigen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:32 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
dat stuk had ik hier al 2 keer neergezet, maar volgens die anti-rook ss-ers hier , kom jij met argumenten die nergens op slaan.
Dus omdat er andere rotzooi ligt mag je je peuken er ook wel neergooien? Typisch antwoord van een gemiddelde roker inderdaad, altijd andere dingen erbij halen om de eigen verslaving te bagatelliseren... Geef gewoon eens toe dat het een slechte gewoonte is die puur gericht is op genot en verder geen enkel doel dient. Maar nee, altijd moeten auto's (die toch echt wel een doel hebben) of ander afval (wat net zo goed schandalig is en wie zegt dat dat niet van een roker afkomstig is?) erbij gehaald worden om hun eigen slechte gewoonte goed te praten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is wat op het strand ligt.....
Wel eens met een metaaldetector gelopen..?
maar niemand probeert de verslaving te verdedigenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het hele verhaal slaat helemaal nergens op, het is een voorbeeld van de kromme redenatie die rokers nodig hebben om hun ongezonde vieze verslaving maar te blijven verdedigen.
Het probleem is dat ze het verband tussen die zaken dan niet zien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:36 schreef Cherna het volgende:
[..]
Als zij dat vinden ga ik nog lachen in de toekomst als ze zelf aan de beurt komen en te maken krijgen met een verbod op zaken die voor hun belangrijk zijn.
Jawel hoor daarom is men tegen een rookverbod.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar niemand probeert de verslaving te verdedigen
nee het feit dat er andere rotzooi ligt maakt het een waardeloos argument voor een verbod op roken op het strandquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus omdat er andere rotzooi ligt mag je je peuken er ook wel neergooien? Typisch antwoord van een gemiddelde roker inderdaad, altijd andere dingen erbij halen om de eigen verslaving te bagatelliseren... Geef gewoon eens toe dat het een slechte gewoonte is die puur gericht is op genot en verder geen enkel doel dient. Maar nee, altijd moeten auto's (die toch echt wel een doel hebben) of ander afval (wat net zo goed schandalig is en wie zegt dat dat niet van een roker afkomstig is?) erbij gehaald worden om hun eigen slechte gewoonte goed te praten.
nee men is tegen omdat men graag nog ergens wil kunnen roken, dat is totaal iets andersquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jawel hoor daarom is men tegen een rookverbod.
Mijn quote aanpassen... leuk geprobeerd....quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus omdat er andere rotzooi ligt mag je je peuken er ook wel neergooien? Typisch antwoord van een gemiddelde roker inderdaad, altijd andere dingen erbij halen om de eigen verslaving te bagatelliseren... Geef gewoon eens toe dat het een slechte gewoonte is die puur gericht is op genot en verder geen enkel doel dient. Maar nee, altijd moeten auto's (die toch echt wel een doel hebben) of ander afval (wat net zo goed schandalig is en wie zegt dat dat niet van een roker afkomstig is?) erbij gehaald worden om hun eigen slechte gewoonte goed te praten.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is wat op het strand ligt.....
Wel eens met een metaaldetector gelopen..?
En ja ik ruim mn eigen rotzooi altijd op, heel soms zelfs dat van een ander ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |