Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ik vind dat Locadia qua spel steeds meer gaat lijken op van Nistelrooy in zijn latere jaren. Ook met het meevoetballen. Veel op kracht en inzet om zijn gebrek aan techniek aan de bal te compenseren
Hij floot nog bij die Sjaak Swart wedstrijd een paar weken terug.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Tweede helft toch stuk minder tot de goal, vooral slordig denk dat ze nog moeten wennen aan onder druk spelen, maar aan de andere kant heel veel kans kreeg Fenerbache ook niet dat is dan wel weer zo redelijk mooi.
Op woensdag 24 juli 2013 22:37 schreef DeParo het volgende: Tweede helft toch stuk minder tot de goal, vooral slordig denk dat ze nog moeten wennen aan onder druk spelen, maar aan de andere kant heel veel kans kreeg Fenerbache ook niet dat is dan wel weer zo.
En Tyton laat dan toch zien dat hij een hele goede keeper is. Ik vind hem overtuigender dan Zoet, hoe vreselijk ik het ook vind om dat te moeten zeggen.
En Tyton laat dan toch zien dat hij een hele goede keeper is. Ik vind hem overtuigender dan Zoet, hoe vreselijk ik het ook vind om dat te moeten zeggen.
Dat zou kunnen. Maar bij meer topclubs in Nederland wordt gekozen voor de beste keeper en niet die met de meeste potentie. En ik denk dat die keuze terecht is.
Punt is dat Zoet echt niet op de bank wil en als Cocu voor Tyton kiest dan zal Zoet verkocht willen worden.
Brenet doet het trouwens ook erg goed.
Tyton is op dit moment misschien net iets beter, maar Zoet is nog jong he....
Tyton keept prima maar is enorm onrustig gaan als een malloot voor ballen.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Brenet doet het trouwens ook erg goed.
Oh ik vond Zoet het anders zeer goed doen. Maar Arias was toch ook wel echt lekker bezig, haha, goed dat spelers zo sterk dan bezet zijn.
Wat ik zeg: net Ruud van Nistelrooy. Alleen wat zwarter.
Aantal goals van VN van buiten de 16 zijn een unicum hoor. Verder heeft Locadia niet de beperking dat de aanval op hem afgesteld moet zijn. Kortom, die VN moet je totaal niet willen hebben. Denk ook niet dat Locadia een dergelijke speler is. Ook veel minder fysiek, minder gebonden aan de 16.
Aantal goals van VN van buiten de 16 zijn een unicum hoor. Verder heeft Locadia niet de beperking dat de aanval op hem afgesteld moet zijn. Kortom, die VN moet je totaal niet willen hebben. Denk ook niet dat Locadia een dergelijke speler is. Ook veel minder fysiek, minder gebonden aan de 16.
Ik zeg ook bewust de latere VN. Die voetbalde veel meer mee en had die beperking die jij noemt veel minder.
Ik zeg ook bewust de latere VN. Die voetbalde veel meer mee en had die beperking die jij noemt veel minder.
M.i. voetbalde hij juist minder mee in zijn latere periode. Bij Real wel meer dan bij ManU, maar zeker niet zoals bij PSV waar hij loopacties had, rushes naar voren, etc. Bij Real was het nog steeds puur en alleen om een bal terug te ontvangen.
Ben het er overigens niet mee eens dat we toen zoveel beter waren. Die kansen, op basis van individuele kwaliteit waren echt niet zo groot als ze hier suggereren.
Op woensdag 24 juli 2013 23:07 schreef Kenju het volgende: Ben het er overigens niet mee eens dat we toen zoveel beter waren. Die kansen, op basis van individuele kwaliteit waren echt niet zo groot als ze hier suggereren.
Ik denk eigenlijk dat er op iedere positie een betere stond toen. Zelfs Robert zou nu nog best kans maken 1e spits te worden bij PSV terwijl iedereen het toen niet zo denderend vond.
Ik denk eigenlijk dat er op iedere positie een betere stond toen. Zelfs Robert zou nu nog best kans maken 1e spits te worden bij PSV terwijl iedereen het toen niet zo denderend vond.
Robert was eigenlijk ook helemaal geen slechte spits. Typische goalgetter. Hadden we in de jaren daarna prima kunnen gebruiken op verschillende momenten.
Je kunt zeggen wat je wil, maar dat ziet er gewoon uit als een mooi stel gasten, een vriendengroep. Dat is iets wat je de laatste jaren iig niet meer hebt kunnen zeggen, met al die swaggers. Prachtig die filmpjes, een stuk beter dan die vines en instagrams van die gastjes van nu.
Zo'n team uit 2004/2005 zul je niet snel me terugkrijgen
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
Robert was eigenlijk ook helemaal geen slechte spits. Typische goalgetter. Hadden we in de jaren daarna prima kunnen gebruiken op verschillende momenten.
Precies dat bedoel ik. Is maar net waarmee je het vergelijkt. Vergeleken met het team van toen moest PSV naar iets beters streven, nu zou hij een uitstekende zijn voor PSV.
Op woensdag 24 juli 2013 23:44 schreef Doublepain het volgende: Dit PSV lijkt me wel een goed elftal en daar bedoel ik mee qua uitstraling, alleen Marcelo nog dumpen.
Hopelijk krijgen we weer een echt hecht team. Alhoewel ik alweer twijfel na al die peace tekens op het vliegveld.
Hopelijk krijgen we weer een echt hecht team. Alhoewel ik alweer twijfel na al die peace tekens op het vliegveld.
Aantal Nederlanders zijn gestegen en de spelers die erbij zijn gekomen WILLEN beter ipv het op hun af laten komen. Zoals Lens die wel even dacht iets te kunnen klaren, daar moet je voor werken en dat zie ik dit PSV wel doen. Met Strootman erbij konden we meedoen voor het kampioenschap. Maarja heden is anders ,
Alleen Arias en Hilje is de speler die geen Nederlands spreekt in de basis, mooi
Vind PSV ook lekker spelen, ziet er goed uit. Wat zijn de zwakke plekken volgens jullie? Middenveld met Schaars? Las al op psv.netwerk dat vele Schaars matig vonden. Verdediging ziet er nu al beter uit. Ben wel benieuwd naar dinsdag en straks naar Ajax - PSV.
Alleen die goal gezien van Locadia, dat deed hij netjes, als die Depay zijn techniek wat meer functioneel ipv circus gaat gebruiken kan het een hele goeie worden, geweldige startsnelheid.
Jullie zijn gewoon nr 1 kandidaat natuurlijk, vanaf het begin dit dat alles. Lekker weer opzichtig falen in februari en Ajax 4e keer op rij kampioen
Als het Ajax zoals het vandaag is bij elkaar blijft is het aan zijn stand verplicht om vanaf dag 1 op plek 1 te staan en die niet meer af te staan. Zo niet, wie weet wordt het dan nog spannend.
Jullie zijn gewoon nr 1 kandidaat natuurlijk, vanaf het begin dit dat alles. Lekker weer opzichtig falen in februari en Ajax 4e keer op rij kampioen [/quote]
Ach, de afgelopen 4 jaar is het toch al een collectief falen van alle clubs in de Eredivsie. Aan het begint faalt Ajax en aan het einde telkens PSV, het verschil is dat PSV net iets harder faalt waardoor ze telkens 3 puntjes onder ajax eindigen. Of wil je nou met droge ogen beweren dat ajax oppermachtig was? Er zat geen afgetekend kampioenschap bij zoals PSV wel had bij de kampioenschappen (4 op rij )
Jullie zijn gewoon nr 1 kandidaat natuurlijk, vanaf het begin dit dat alles. Lekker weer opzichtig falen in februari en Ajax 4e keer op rij kampioen
Ach, de afgelopen 4 jaar is het toch al een collectief falen van alle clubs in de Eredivsie. Aan het begint faalt Ajax en aan het einde telkens PSV, het verschil is dat PSV net iets harder faalt waardoor ze telkens 3 puntjes onder ajax eindigen. Of wil je nou met droge ogen beweren dat ajax oppermachtig was? Er zat geen afgetekend kampioenschap bij zoals PSV wel had bij de kampioenschappen (4 op rij ) [/quote]Dat waren tijden
Ach, de afgelopen 4 jaar is het toch al een collectief falen van alle clubs in de Eredivsie. Aan het begint faalt Ajax en aan het einde telkens PSV, het verschil is dat PSV net iets harder faalt waardoor ze telkens 3 puntjes onder ajax eindigen. Of wil je nou met droge ogen beweren dat ajax oppermachtig was? Er zat geen afgetekend kampioenschap bij zoals PSV wel had bij de kampioenschappen (4 op rij )
Dat waren tijden [/quote]
Inderdaad. Afgetekend kampioen worden is niet eens het leukste. Het beste was dat als je 2-0 voor stond uit bij Zwolle of RKC dat je gewoon zeker wist dat het klaar was, nu houd ik met 3-0 nog m'n hart vast.
Volgens het Italiaanse Corriere dello Sport (papieren versie) heeft PSV belangstelling voor El Hamdaoui , denk dat hij perfect bij dit psv past mocht matavz vertrekken. Nogmaals is een gerucht he.
Man, weten ze wel zeker dat die Rekik pas 18 is? Die gozer staat daar alsof die het al jaren doet, goed om zo iemand te hebben Gaan we plezier aan beleven.
Op donderdag 25 juli 2013 11:21 schreef cholo1913 het volgende: Volgens het Italiaanse Corriere dello Sport (papieren versie) heeft PSV belangstelling voor El Hamdaoui , denk dat hij perfect bij dit psv past mocht matavz vertrekken. Nogmaals is een gerucht he.
Daar wil Cocu denk ik niet zijn vingers aan branden. Hij zal vast wel met Frankie hebben gebeld voor info over irritante hamlap
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
Man, weten ze wel zeker dat die Rekik pas 18 is? Die gozer staat daar alsof die het al jaren doet, goed om zo iemand te hebben Gaan we plezier aan beleven.
Beestenlichaam net als Bruma
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2013 11:54:55 ]
El Ham is een idioot. Als we die halen ben ik tevreden met plaats 3.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op donderdag 25 juli 2013 11:21 schreef cholo1913 het volgende: Volgens het Italiaanse Corriere dello Sport (papieren versie) heeft PSV belangstelling voor El Hamdaoui , denk dat hij perfect bij dit psv past mocht matavz vertrekken. Nogmaals is een gerucht he.
Nou die El Hamdaoui mag lekker in Italie blijven wat mij betreft, maar is ook een zwak gerucht, van een of andere Italiaanse krant niet te serieus nemen.
Op donderdag 25 juli 2013 09:35 schreef nickhguitar het volgende: Staat er ergens een samenvatting van gisteren? Ik kan alleen van die vage reclame videos kijken op youtube.
PSV moet nog wel beter omgaan met onder druk te spelen, toen Fenerbache na de rust begon te drukken zag je PSV slordiger worden en wat meer moeite hebben, dat was jammer.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Moeilijk om de zooi van je voorgangers te moeten slijten.
volgens mij heeft hij ook nogal wat zooi van zichzelf weten te slijten
PSV wil technisch manager Brands vastleggen tot 2017 25/07/2013 16:04
De raad van commissarissen van PSV is op voorspraak van algemeen directeur Tiny Sanders met technisch manager Marcel Brands in gesprek over contractverlenging. De 51-jarige Brands heeft aangegeven open te staan voor de plannen van PSV.
PSV hoopt dat Brands zich net als Phillip Cocu (hoofdtrainer) en Art Langeler (hoofd opleidingen) tot 2017 aan de club wil conformeren. De huidige verbintenis van Brands loopt nog tot de zomer van 2014.
PSV heeft signalen gekregen dat het lucratieve handelen van Brands op de transfermarkt in het buitenland begint op te vallen. PSV wil voorkomen dat het bij voorbaat kansloos is, als er daadwerkelijk een voor Brands interessante aanbieding komt.
Het verlengen van Brands is gezien de langdurige contracten van Cocu en Langeler logisch. De manager probeert in de komende weken ook scout John de Jong, wiens contract al is afgelopen per 30 juni, voor een lange periode als hoofdscout te binden. Als dat lukt zitten er op iedere cruciale technische positie binnen de club relatief jonge mannen die door hem zijn aangesteld. Investeringsmaatschappij Ook in het kader van het op handen zijnde pilotproject met de Doyen Sports Group, een investeringsmaatschappij die een gedeelte van de rechten van Adam Maher wil kopen, is een langer verblijf van Brands wenselijk. De ex-manager van RKC Waalwijk en AZ is een groot voorstander van deze revolutionaire stap.
Ondanks het feit dat Brands in drie jaar nog geen kampioensploeg heeft weten te formeren, is er in Eindhoven grotendeels tevredenheid over zijn functioneren. Er zijn klachten over trage besluitvormingsprocessen, maar die wegen volgens de rvc niet op tegen bijvoorbeeld de successen op de transfermarkt. De handelsbalans van PSV kreeg door het aan- en verkoopbeleid van de manager deze zomer een enorme positieve impuls. Sec gekeken naar de in- en uitgaande transfers boekte PSV onder leiding van Brands een forse winst. Bij zijn aanstelling in de zomer van 2010 kreeg Brands onder neer als opdracht om PSV weer een positieve handelsbalans te bezorgen.
Daarnaast is men in Eindhoven zeer tevreden over de besparingen op de spelerskosten (lonen en premies) die Brands, samen met algemeen directeur Tiny Sanders, wist te realiseren. Van contractverlenging van Sanders (56), ook hij is tot 2014 aan PSV verbonden, is op dit moment geen sprake. De leider van de honderdjarige voetbalclub zou volgens betrokkenen neigen naar een afscheid in het voorjaar van 2014. (Thijs Slegers)
Voor het eerst sinds jaren lijkt er een goede weg ingeslagen te zijn, aantal jonge spelers binnengehaald voor weinig. De spelers met een hoog salaris zijn vertrokken, en Cocu krijgt de tijd om aan een jonge ploeg te bouwen.
Als deze lijn doorgezet wordt, dan mag Brands wat mij betreft gewoon blijven, al moet ik nog zien hoe en wat er met die investeerders gaat gebeuren.
Seizoen 2011-2012 belde. Ze willen hun gifje terug.
Ben overigens absoluut geen voorstander van het verlengen met Brands omdat Roma toevallig zo gek is om 20M voor Strootman te betalen. Maar van die gif is de houdbaarheidsdatum wel verstreken.
Ben overigens absoluut geen voorstander van het verlengen met Brands omdat Roma toevallig zo gek is om 20M voor Strootman te betalen. Maar van die gif is de houdbaarheidsdatum wel verstreken.
Misschien zijn de namen niet zo aanspreken, maar sowieso lijkt er wat meer zekerheid in het team te zitten nu Peppi en Kokki niet meer achterin spelen maar 2 beesten van kerels die het ook nog eens aardig lijken te doen bovendien was Arias gisteren ook gewoon goed.
Middenveld en aanval zijn wat slechter geworden, maar je hoeft wedstrijden ook niet met 7-0 te winnen, we hebben gezien wat dat vorig jaar opleverde. Als je de wedstrijden die je vorig jaar met 1-1 of 2-3 gelijkspeelde of verloor nu wint door meer verdedigende zekerheid ben je inderdaad sterker geworden.
Ach om er maar een tegeltjes wijsheid uit te gooien...
Een ketting is zo sterk als z'n zwakste schakel. En dat was vorig jaar overduidelijk de defensie. Nu zul je me niet horen zeggen dat er nu een super defensie staat, maar de eerste indrukken zijn lichtelijk hoopgevend. Team is beter in balans krijg ik het gevoel. Met dit team haal je groepsfase CL echt niet, maar dat ging ook niet met Strootman, van Bommel, Lens, Pieters, en Mertens...
Want? Als je Zulte pakt kun je in de laatste voorronde toch gewoon Fenerbache loten.....
Over twee wedstrijden zijn we dan echt niet kansloos.
Dan zul je eerst van Zulte moeten winnen, vervolgens mazzel moeten hebben met de loting, en vervolgens hopen op een off day van die Turken.
Klinkt misschien raar, maar als de CL niet zulke fijne premies zou hebben, was het wellicht beter geweest om lekker een jaartje EL te gaan spelen. Als ze 4 wedstrijden worden sufgetikt door een Duitse, Engelse of Spaanse topploeg, kan dat nog wel eens een negatieve invloed hebben op die jonge groep.
Dan zul je eerst van Zulte moeten winnen, vervolgens mazzel moeten hebben met de loting, en vervolgens hopen op een off day van die Turken.
Klinkt misschien raar, maar als de CL niet zulke fijne premies zou hebben, was het wellicht beter geweest om lekker een jaartje EL te gaan spelen. Als ze 4 wedstrijden worden sufgetikt door een Duitse, Engelse of Spaanse topploeg, kan dat nog wel eens een negatieve invloed hebben op die jonge groep.
En zo zijn er nog meer wegen die door de voorronde kunnen leiden. Één van de geplaatsten kan tegen een zeperd oplopen waardoor PSV geplaatst is bij de loting voor de laatste voorrondes. En in het lijstje van potentiële tegenstanders in voorronde 4 in het worst case scenario zitten nog 1 of 2 tegenstander waartegen PSV niet bij voorbaat 100% kansloos is.
Ik zeg niet dat PSV iets in de CL te zoeken heeft, en tegen een Bayern of Real wordt het gewoon 2x 4-0, maar het is zeker niet uitgesloten dat ze de CL wel halen.
Fener is net zoals PSV niet geplaatst. Je loot dus Arsenal , Milan, Zenit, Lyon of Schalke 04.
Tegen Lyon en Schalke 04 kan nog wel. Milan, ZEnit en Arsenal worden wel ff wat lastiger.
Fener is net zoals PSV niet geplaatst. Je loot dus Arsenal , Milan, Zenit, Lyon of Schalke 04.
Tegen Lyon en Schalke 04 kan nog wel. Milan, ZEnit en Arsenal worden wel ff wat lastiger.
Ik denk dat het tegen alle 5 enorm moeilijk gaat worden. Daarnaast denk ik dat Zulte lastiger is dan menig PSV'er denkt. Ik schat de kans op groepsfase CL dan ook op 0,01%.
Mochten ze echter de groepsfase bereiken dan zie ik ze de Champions League winnen.
PSV heeft drie maanden geleden in alle stilte de verbintenis van Marcel Brands reeds verlengd. De technisch manager staat nu tot medio 2017 onder contract in Eindhoven.
De clubleiding vond het drie maanden geleden vanwege de commotie over zijn functioneren niet gepast met de contractverlenging naar buiten te komen. Deze zomer vertrok trainer Dick Advocaat bij PSV en werd hij opgevolgd door Phillip Cocu.
Donderdag lekte via Voetbal International uit dat PSV Brands, net als Cocu en Art Langeler (hoofd opleidingen), tot 2017 als belangrijke pion in de organisatie ziet. De oude verbintenis van Brands liep nog tot de zomer van 2014.
Brands laat weten blij te zijn met zijn nieuwe contract. 'PSV is voor mij de mooiste club van Nederland.' PSV wilde met de contractverlenging voorkomen dat het bij voorbaat kansloos zou zijn, als er een voor Brands interessante aanbieding was gekomen.
Winst De club is tevreden over het functioneren van Brands. De handelsbalans van PSV kreeg door het aan- en verkoopbeleid van de manager deze zomer een enorme positieve impuls. Sec gekeken naar de in- en uitgaande transfers boekte PSV onder leiding van de ex-voetballer een forse winst. Bij zijn aanstelling in de zomer van 2010 kreeg Brands onder meer als opdracht PSV weer een positieve handelsbalans te bezorgen.
Daarnaast is de PSV-leiding zeer tevreden over de besparingen op de spelerskosten (lonen en premies) die Brands, samen met algemeen directeur Tiny Sanders, wist te realiseren.
Ik vind Lyon eigenlijk gevaarlijker dan Milan. Zenit is gewoon heel wisselvallig. Tegen Arsenal zijn we kansloos, tegen de rest is een kleine kans.
Ik niet. Lyon heeft een grote naam, maar de tijd dat het zo'n sterke ploeg was is allang voorbij. Verder kun je tegen Lyon lekker voetballen, Milan niet. En het is niet zo dat we aanvallers hebben die aan het kleinste kansje genoeg hebben. PSV is perfect voor Milan. PSV blijft komen, maar kan niet afmaken. Milan in de counter een of twee keer en boem, raak.
Maar laten we eerst kijken naar Zulte. Dat is geen zwakke ploeg hoor.
Ik vind Lyon eigenlijk gevaarlijker dan Milan. Zenit is gewoon heel wisselvallig. Tegen Arsenal zijn we kansloos, tegen de rest is een kleine kans.
Ik denk dat we tegen niemand kansloos zijn, trouwens zonder de voorgestelde aankopen schat ik Arsenal ook niet zo hoog in, eerst maar eens zien hoe dat team verder tot stand gaat komen.
Lyon vond ik vijf jaar geleden gevaarlijker , maar die stellen nu toch wat minder voor, en Milan en Zenit inderdaad wat jij zegt sluit ik me bij aan verder.
Ik niet. Lyon heeft een grote naam, maar de tijd dat het zo'n sterke ploeg was is allang voorbij. Verder kun je tegen Lyon lekker voetballen, Milan niet. En het is niet zo dat we aanvallers hebben die aan het kleinste kansje genoeg hebben. PSV is perfect voor Milan. PSV blijft komen, maar kan niet afmaken. Milan in de counter een of twee keer en boem, raak.
Maar laten we eerst kijken naar Zulte. Dat is geen zwakke ploeg hoor.
Als Zulte PSV verslaat dan moeten ze per direct een Beneliga instellen.
PSV houdt contractverlenging Brands drie maanden stil
PSV heeft drie maanden geleden in alle stilte de verbintenis van Marcel Brands reeds verlengd. De technisch manager staat nu tot medio 2017 onder contract in Eindhoven.
De clubleiding vond het drie maanden geleden vanwege de commotie over zijn functioneren niet gepast met de contractverlenging naar buiten te komen. De oude verbintenis van Brands liep nog tot medio volgend jaar.
Deze zomer vertrok trainer Dick Advocaat bij PSV en werd hij opgevolgd door Phillip Cocu. Donderdag lekte via Voetbal International uit dat PSV Brands, net als Cocu en Art Langeler (hoofd opleidingen), tot 2017 als belangrijke pion in de organisatie ziet.
Brands laat weten blij te zijn met zijn nieuwe contract. 'PSV is voor mij de mooiste club van Nederland.' PSV wilde met de contractverlenging voorkomen dat het bij voorbaat kansloos zou zijn, als er een voor Brands interessante aanbieding was gekomen.
Het verlengen met Brands is gezien de langdurige contracten van Cocu en Langeler logisch. De manager probeert in de komende weken ook scout John de Jong, wiens contract al is afgelopen per 30 juni, voor een lange periode als hoofdscout te binden. Als dat lukt zitten er op iedere cruciale technische positie binnen de club relatief jonge mannen die door hem zijn aangesteld.
Investeringsmaatschappij Ook in het kader van het op handen zijnde pilotproject met de Doyen Sports Group, een investeringsmaatschappij die een gedeelte van de rechten van Adam Maher wil kopen, is een langer verblijf van Brands belangrijk. De ex-manager van RKC Waalwijk en AZ heeft zich een groot voorstander getoond van deze revolutionaire stap.
Ondanks het feit dat Brands in drie jaar nog geen kampioensploeg heeft weten te formeren, is er in Eindhoven grotendeels tevredenheid over zijn functioneren. Er zijn klachten over trage besluitvormingsprocessen, maar die wegen volgens de raad van commissarissen niet op tegen bijvoorbeeld de successen op de transfermarkt.
De handelsbalans van PSV kreeg door het aan- en verkoopbeleid van de manager deze zomer een enorme positieve impuls. Sec gekeken naar de in- en uitgaande transfers boekte PSV onder leiding van de ex-voetballer een forse winst. Bij zijn aanstelling in de zomer van 2010 kreeg Brands onder meer als opdracht PSV weer een positieve handelsbalans te bezorgen.
Daarnaast is de PSV-leiding zeer tevreden over de besparingen op de spelerskosten (lonen en premies) die Brands, samen met algemeen directeur Tiny Sanders, wist te realiseren. Van contractverlenging van Sanders (56) - hij is tot 2014 aan PSV verbonden - is op dit moment geen sprake. De leider van de honderdjarige voetbalclub zou volgens betrokkenen neigen naar een afscheid in het voorjaar van 2014. (Thijs Slegers)
Sanders ook ontslaan. Drie maanden geheim houden ook nog Dus dat verhaal van opportunisme kan ook de kast in, want toen was er nog geen enkele transfer gedaan en was het nog huilen met de pet op.
Sanders ook ontslaan. Drie maanden geheim houden ook nog Dus dat verhaal van opportunisme kan ook de kast in, want toen was er nog geen enkele transfer gedaan en was het nog huilen met de pet op.
Ach, ze zijn een nieuwe weg ingeslagen na stevige gesprekken en kennelijk is er bij de RvC het vertrouwen dat Brands in staat is om PSV op deze nieuwe weg te leiden. Vooralsnog heeft hij in ieder geval laten zien dat hij in ieder geval iets kan. Neemt niet weg dat ik sceptisch ben, zeker met dat investeringsmaatschappij gebeuren, al kan dat nog alle kanten op.
Sinds zijn contractverlenging heeft PSV echter wel een metamorfose ondergaan. Of dat uiteindelijk sportief succes gaat brengen is de vraag, maar waarschijnlijk hebben Brands en Sanders de RvC in ieder geval overtuigd dat Brands de man is om dat te regelen. De tijd zal het uitwijzen.
Ik zou zelf geen verband met de contractverlenging van Brands gaan zoeken. Dat is gewoon zoeken naar en hopen op.
Ik denk dat het contract niet verlengd was als er geen afspraken waren gemaakt over een aantal wijzigingen binnen de club. Sterker nog, gelet op de geluiden vanuit de RvC rond die tijd, weet ik dat wel zeker.
Jij legde het verband tussen vertrokken spelers en de contractverlenging van Brands. Dat lijkt mij nogal sterk.
Er is toen veelvuldig gesproken, ook door Sanders, over de sfeer in de spelersgroep en over het gebrek aan inzet/spelvreugde etc. etc. En vanuit de RvC is er ook veel gezegd over de identiteit van PSV. Ik vind de spelerswisselingen grotendeels heel positief binnen het licht van die opmerkingen.
Dus ja, ik denk dat dit één van de aspecten is, zeker ook omdat Cocu één van de oud-spelers was die destijds pleitte voor wijzigingen in de mentaliteit van het team en Cocu uiteindelijk met die groep moet werken.
Eerlijk gezegd vind ik het getuigen van overdreven je kop in het zand steken als je dat niet ziet. Of je hebt de geluiden toen gewoon niet gevolgd, dat kan ook.
Op donderdag 25 juli 2013 19:55 schreef Knalerwtje het volgende: Eerlijk gezegd vind ik het getuigen van overdreven je kop in het zand steken als je dat niet ziet
Je hebt echt een gigantische plaat voor je kop. Het is zo overduidelijk dat iedereen zelf weg wou, en jij maakt er gewoon de verdienste van Brands van. Lens en Strootman hebben dat gewoon aangegeven ook. Verder weinig zin in een wellus-niettus discussie, als jij hier werkelijk in gelooft dan kan je je beter tot moeder-opmerkingen beperken.
Je hebt echt een gigantische plaat voor je kop. Het is zo overduidelijk dat iedereen zelf weg wou, en jij maakt er gewoon de verdienste van Brands van. Lens en Strootman hebben dat gewoon aangegeven ook. Verder weinig zin in een wellus-niettus discussie, als jij hier werkelijk in gelooft dan kan je je beter tot moeder-opmerkingen beperken.
Het gaat niet alleen om de vertrekkende spelers. Het gaat er ook om wie er voor in de plaats gekomen zijn. Duidelijk een heel ander profiel voetballer. Maar goed, ga maar lekker in je Joden-topic semi-intelligent doen, hier neemt toch niemand je meer serieus.
Het gaat niet alleen om de vertrekkende spelers. Het gaat er ook om wie er voor in de plaats gekomen zijn. Duidelijk een heel ander profiel voetballer.
Nu begin je over iets anders.
Niet dat het niet volkomen logisch is dat je er niet 100% dezelfde spelers voor terughaalt; dus het slaat alsnog nergens op, maar in eerste instantie had je het over de vertrokken spelers.
Niet dat het niet volkomen logisch is dat je er niet 100% dezelfde spelers voor terughaalt; dus het slaat alsnog nergens op, maar in eerste instantie had je het over de vertrokken spelers.
Ik had het hier over vertrokken spelers, nadat ik het eerder over een metamorfose had:
Er is toen veelvuldig gesproken, ook door Sanders, over de sfeer in de spelersgroep en over het gebrek aan inzet/spelvreugde etc. etc. En vanuit de RvC is er ook veel gezegd over de identiteit van PSV. Ik vind de spelerswisselingen grotendeels heel positief binnen het licht van die opmerkingen.
Dus ja, ik denk dat dit één van de aspecten is, zeker ook omdat Cocu één van de oud-spelers was die destijds pleitte voor wijzigingen in de mentaliteit van het team en Cocu uiteindelijk met die groep moet werken.
Eerlijk gezegd vind ik het getuigen van overdreven je kop in het zand steken als je dat niet ziet. Of je hebt de geluiden toen gewoon niet gevolgd, dat kan ook.
Maar lees vooral wat je wilt lezen. Het zal mij een zorg zijn.
Ja, ik ben heerlijk plaatjes aan het draaien hier.
Maar goed, ik begon dus niet in post 219 ineens over iets anders, zoals jij graag wil doen denken, maar ik had het al in post 215 over spelerswisselingen, net als in mijn eerste bericht.
Dat jij zo dom bent dat je niet snapt dat ik, als ik het heb over vertrekkende spelers na het eerder over een metamorfose te hebben gehad, ook de spelers bedoel die er in de selectie die plaats innemen, dat heeft vooral met jouw beperkte intelligentie te maken. Of met het feit dat je je bewust van de domme houdt om een reactie uit te lokken. Wat zo mogelijk nog treuriger is.
Het zal dat laatste wel zijn, want zo treurig ben je gewoon.
Ja, ik ben heerlijk plaatjes aan het draaien hier.
Maar goed, ik begon dus niet in post 219 ineens over iets anders, zoals jij graag wil doen denken, maar ik had het al in post 215 over spelerswisselingen, net als in mijn eerste bericht.
Dat jij zo dom bent dat je niet snapt dat ik, als ik het heb over vertrekkende spelers na het eerder over een metamorfose te hebben gehad, ook de spelers bedoel die er in de selectie die plaats innemen, dat heeft vooral met jouw beperkte intelligentie te maken. Of met het feit dat je je bewust van de domme houdt om een reactie uit te lokken. Wat zo mogelijk nog treuriger is.
Het zal dat laatste wel zijn, want zo treurig ben je gewoon.
Jij bent gewoon een naar mannetje en niemand vindt jou aardig.
Op donderdag 25 juli 2013 20:13 schreef Knalerwtje het volgende: Maar goed, ik begon dus niet in post 219 ineens over iets anders, zoals jij graag wil doen denken, maar ik had het al in post 215 over spelerswisselingen, net als in mijn eerste bericht.
Jij vindt 8 vertrokken basisspelers geen metamorfose?
Je begon hier mee, als bewijs, maar zoals gezegd; ik heb geen zin in een wellus-niettus discussie. Je probeert je statement overduidelijk te veranderen om zo de discussie te winnen. Beetje kinderachtig, maar als jou dat een goed gevoel geeft, prima. Het gescheld van je wat hiermee gepaard gaat siert je overigens ook niet echt.
Je begon hier mee, als bewijs, maar zoals gezegd; ik heb geen zin in een wellus-niettus discussie. Je probeert je statement overduidelijk te veranderen om zo de discussie te winnen. Beetje kinderachtig, maar als jou dat een goed gevoel geeft, prima. Het gescheld van je wat hiermee gepaard gaat siert je overigens ook niet echt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef GotenSSJ het volgende: GGMM en Knalerwtje weten dat er zowel DM als PM bestaat? Dit gaat echt helemaal nergens over zeg
Op donderdag 25 juli 2013 23:58 schreef RijstNatie het volgende: Ik hoop dat bakkali vaak in de basis mag starten. Wat een ongelooflijk talent. Een pareltje voor het oog.
Die kan de beste verdediger nog dollen
Ik bedenk me net dat hij ook nog ramadan heeft. Knap van die jongen
Op vrijdag 26 juli 2013 00:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: Ik mag wel ff hopen dat er een 5 jarig contract klaar ligt op de dag dat hij 18 wordt. Graag ook voor die datum al besproken en alleen nog een krabbel
Op vrijdag 26 juli 2013 01:08 schreef zerokil het volgende: Iemand die weet of je persé een uitkaart moet hebben om naar Zulte - PSV te gaan? Ben bang van wel..
Is toch maar weer afwachten, tot nu toe is er geen Mocro NL'er geweest die het heeft laten zien in de absolute top, dat betekent niet dat ze nu voor PSV niet verdienstelijk kunnen zijn.
Is toch maar weer afwachten, tot nu toe is er geen Mocro NL'er geweest die het heeft laten zien in de absolute top, dat betekent niet dat ze nu voor PSV niet verdienstelijk kunnen zijn.
Ibi wel, tenminste, niet de absolute top dat hij bij Barca in de basis staat, maar toch uitstekend gespeeld bij Oranje en ook prima bij Barca in het eerste jaar. Laten we die subtop noemen. En als al die jongens van PSV Europese subtop worden heb je goud in handen. Of misschien zilver
Ibi wel, tenminste, niet de absolute top dat hij bij Barca in de basis staat, maar toch uitstekend gespeeld bij Oranje en ook prima bij Barca in het eerste jaar. Laten we die subtop noemen. En als al die jongens van PSV Europese subtop worden heb je goud in handen. Of misschien zilver
Zo lang de Europese subtop net zoals Roma zo gek is om 20 miljoen te betalen voor spelers, is het gewoon goud
Hij zat er tegenaan, maar net niet en dat bedoel ik dus maar verder heb je gelijk
Zeker, die Bakkali heb ik nog nauwelijks gezien maar Depay heeft echt potentieel, die kan zich met een goed seizoen naar het WK spelen.
Denk je? Hij is idd explosief, heeft een passeerbeweging en een lekker schot. Toch ben ik wat huiverig. Kan ook zomaar een Elia#2 worden. Meer met randzaken bezig dan met andere dingen.
Bakalli doet me een beetje aan Hazard denken. Die moeten ze asap een contract onder zijn donder duwen. Kon nog wel eens een cashcow worden. Menneke is pas 17, maar liet die Bruno Alves af en toe voor paal staan. Watervlug. Moet alleen meer oog krijgen voor zijn medespelers. Al met al zou het jammer zijn om een extra aanvaller te halen nu.
Hendrik doet het ook leuk. Alleen is het verontrustend dat die nog niet heeft bijgetekend.
Denk je? Hij is idd explosief, heeft een passeerbeweging en een lekker schot. Toch ben ik wat huiverig. Kan ook zomaar een Elia#2 worden. Meer met randzaken bezig dan met andere dingen.
Bakalli doet me een beetje aan Hazard denken. Die moeten ze asap een contract onder zijn donder duwen. Kon nog wel eens een cashcow worden. Menneke is pas 17, maar liet die Bruno Alves af en toe voor paal staan. Watervlug. Moet alleen meer oog krijgen voor zijn medespelers. Al met al zou het jammer zijn om een extra aanvaller te halen nu.
Hendrik doet het ook leuk. Alleen is het verontrustend dat die nog niet heeft bijgetekend.
Als Depay eens goed kijkt wat CR7 heeft afgeleerd dan kan hij het WK wel halen, dan heb ik het puur over het voetbal, wat hij er buiten doet heb ik geen idee van.
Als Depay eens goed kijkt wat CR7 heeft afgeleerd dan kan hij het WK wel halen, dan heb ik het puur over het voetbal, wat hij er buiten doet heb ik geen idee van.
Bakalli, ik ben benieuwd.
Cocu heeft Bakalli tot nu toe iedere wedstrijd laten beginnen. Zou kunnen betekenen dat hij het in hem ziet zitten.
Vind je het heel vreemd dat Hendrikx nog niet heeft bijgetekend? Ik denk dat hij eerst wil zien hoeveel speeltijd hij gaat krijgen enz enz. Hij is ook niet vergeten dat er tegen hem is gezegd dat hij mee mag trainen met PSV 1, speeltijd gaat krijgen (net als bij Bakkali) om vervolgens het hele seizoen bij Jong PSV te spelen.
Kan er aan liggen dat hij toen niet goed genoeg was, kan ook zijn dat hij klaar is met valse beloftes
Vind je het heel vreemd dat Hendrikx nog niet heeft bijgetekend? Ik denk dat hij eerst wil zien hoeveel speeltijd hij gaat krijgen enz enz. Hij is ook niet vergeten dat er tegen hem is gezegd dat hij mee mag trainen met PSV 1, speeltijd gaat krijgen (net als bij Bakkali) om vervolgens het hele seizoen bij Jong PSV te spelen.
Kan er aan liggen dat hij toen niet goed genoeg was, kan ook zijn dat hij klaar is met valse beloftes
Hendriks en Bakkali is geen speeltijd beloofd. Alleen Bakkali is vorig jaar beloofd dat hij mee mocht trainen. Hendriks heeft die belofte pas voor dit seizoen gekregen.
Bakkali en Hendriks is voor dit seizoen wel beloofd dat zij een kans gaan krijgen in de voorbereiding. En dat gebeurt ook duidelijk.
Hendriks en Bakkali is geen speeltijd beloofd. Alleen Bakkali is vorig jaar beloofd dat hij mee mocht trainen. Hendriks heeft die belofte pas voor dit seizoen gekregen.
Bakkali en Hendriks is voor dit seizoen wel beloofd dat zij een kans gaan krijgen in de voorbereiding. En dat gebeurt ook duidelijk.
Ah okay. Nou ben benieuwd waarom het dan zolang duurt.
Ah okay. Nou ben benieuwd waarom het dan zolang duurt.
Mogelijk wil hij gewoon garanties. Of is hij met een andere club bezig. Persoonlijk zou ik hem gewoon een kans willen geven op de plek van Willems. Kan die eens nadenken over hoe hij misschien weer op niveau kan gaan komen.
Niemand die denkt dat PSV op z'n sloffen kampioen zal worden. Het is alleen leuk om te zien dat het talent dat PSV heeft eindelijk een kans krijgt en pakt.
Veel mensen danken hun goed geweten aan hun slecht geheugen.
Heb je hier serieus een paar minuten van je leven aan verspild? Infantiel.
Ik vraag mij nog steeds af waarom die jongen hier dagelijks komt om alleen maar dit soort domme posts achter te laten. Dan denk ik bij mijzelf: "Wat bereikt die jongen nou?" Volgens mij is de conclusie dat er iets mis is in zijn hoofd. Misschien een bezoekje aan de psychiater?
Op vrijdag 26 juli 2013 12:57 schreef Dj_Day-V het volgende: Eergisteren 14.000 kaarten verkocht, op dit moment 20.000. Komt volgens mij wel aardig vol
Meer dan ik had verwacht. Zal wel op 25.000 uitkomen.
Dat stuk over de Doyen Group klinkt goed. PSV is altijd al een zakelijke club met internationale connecties geweest. Op deze manier zijn spelers die anders onhaalbaar zijn weer haalbaar.
Dat stuk over de Doyen Group klinkt goed. PSV is altijd al een zakelijke club met internationale connecties geweest. Op deze manier zijn spelers die anders onhaalbaar zijn weer haalbaar.
Inderdaad, maar de 'experts' hier zullen het vast beter weten dan de mensen die er 7 ton per jaar voor krijgen.
Overigens logisch dat Sanders volgend jaar waarschijnlijk vertrekt. Hij heeft goed werk verricht, maar nu de club financieel gezond is wordt het tijd voor iemand met wat meer affiniteit met voetbal aan de top.
Op vrijdag 26 juli 2013 14:34 schreef Fargo het volgende: Met alle respect, maar alsof de experts altijd de eeuwige wijsheid in pacht hebben. Die maken ook fouten (en misbruik)...
Tuurlijk, maar jammergenoeg zijn de meeste discussies tegenwoordig nauwelijks op feiten gebaseerd. Misschien moet ik gewoon niet meer op Voetbalzone kijken.
Tuurlijk, maar jammergenoeg zijn de meeste discussies tegenwoordig nauwelijks op feiten gebaseerd. Misschien moet ik gewoon niet meer op Voetbalzone kijken.
Nee, reacties op Voetbalzone moet je per definitie niet serieus nemen natuurlijk. Gemiddelde leeftijd is daar 12. Net als het gemiddelde IQ.
Ik vraag mij nog steeds af waarom die jongen hier dagelijks komt om alleen maar dit soort domme posts achter te laten. Dan denk ik bij mijzelf: "Wat bereikt die jongen nou?" Volgens mij is de conclusie dat er iets mis is in zijn hoofd. Misschien een bezoekje aan de psychiater?
Dat is zondermeer waar. Ik bied daar ook mijn welgemeende excuses voor aan. Ik ga echt vanaf heden mijn uiterste best doen om niet meer te reageren op Ajax-supporters die hier alleen maar komen om de boel te verzieken en zinloze discussies te starten. Het zal moeilijk worden, maar ik ga echt mijn best doen.
Ze verdienen het gewoon niet. Ik zou het ook zeer op prijs stellen als anderen mijn voorbeeld volgen. Het moet hier een stuk gezelliger kunnen, denk ik.
Ik weet het niet hoor met die Doyen groep, Thijs z'n verhaal klinkt allemaal wel leuk. Feit blijft dat je 50% van je winst weggooit. Aangezien het vrij duidelijk is dat Maher winst gaat opleveren.
Op vrijdag 26 juli 2013 15:48 schreef GotenSSJ het volgende: Ik weet het niet hoor met die Doyen groep, Thijs z'n verhaal klinkt allemaal wel leuk. Feit blijft dat je 50% van je winst weggooit. Aangezien het vrij duidelijk is dat Maher winst gaat opleveren.
Je kunt wel betere spelers aantrekken die anders onhaalbaar zijn en de club weer naar een hoger niveau trekken. PSV kon er volgens Thijs ook voor kiezen, mochten ze het oneens zijn over een transfersom om die 3,5 miljoen die Doyen investeert gewoon terug te betalen, al zal dat niet bevorderlijk zijn voor de relatie.
Je kunt wel betere spelers aantrekken die anders onhaalbaar zijn en de club weer naar een hoger niveau trekken. PSV kon er volgens Thijs ook voor kiezen, mochten ze het oneens zijn over een transfersom om die 3,5 miljoen die Doyen investeert gewoon terug te betalen mocht, al zal dat niet bevorderlijk zijn voor de relatie.
Dat zegt Thijs ja, moet het eerst nog maar zien.
Wanneer je dat doet is de hele relatie naar de knoppen, dus dat doe je niet zo snel.
Je kunt wel betere spelers aantrekken die anders onhaalbaar zijn en de club weer naar een hoger niveau trekken. PSV kon er volgens Thijs ook voor kiezen, mochten ze het oneens zijn over een transfersom om die 3,5 miljoen die Doyen investeert gewoon terug te betalen, al zal dat niet bevorderlijk zijn voor de relatie.
Als je een dergelijke constructie gebruikt om spelers aan te trekken die je anders niet kunt betalen, dan ben ik geen tegenstander. Maar als dat de gedachte is, dan is het onzin om nu Maher voor een habbekrats te delen met ze.
Als je een dergelijke constructie gebruikt om spelers aan te trekken die je anders niet kunt betalen, dan ben ik geen tegenstander. Maar als dat de gedachte is, dan is het onzin om nu Maher voor een habbekrats te delen met ze.
Eens. Maar ik denk dat Maher delen deuren heeft geopend om met deze investeringsgroep in zee te gaan. Het moet ergens beginnen.
Eens. Maar ik denk dat Maher delen deuren heeft geopend om met deze investeringsgroep in zee te gaan. Het moet ergens beginnen.
Is het al rond dan? Dat wist ik niet.
Tja, je moet ergens beginnen, maar ik vind het niet heel sterk vanuit PSV gezien om dan te beginnen met een speler die je al hebt. Zeker voor de supporters (om draagvlak te creëren) kun je beter beginnen met een speler die anders nooit was gekomen.
Op vrijdag 26 juli 2013 15:48 schreef GotenSSJ het volgende: Ik weet het niet hoor met die Doyen groep, Thijs z'n verhaal klinkt allemaal wel leuk. Feit blijft dat je 50% van je winst weggooit. Aangezien het vrij duidelijk is dat Maher winst gaat opleveren.
Je gooit wel 50% van je winst weg. maar in plaats van 1 speler kan je er nu wel 3/4 halen.. dus dan behaal je tegenover jou voorbeeld 200%
Tja, je moet ergens beginnen, maar ik vind het niet heel sterk vanuit PSV gezien om dan te beginnen met een speler die je al hebt. Zeker voor de supporters (om draagvlak te creëren) kun je beter beginnen met een speler die anders nooit was gekomen.
PSV heeft iets waar zij interesse in hebben, het is geven en nemen in een relatie. Ben het wel met je eens verder, nu krijg je een hoop discussie. Ik kan het alleen maar toejuichen, beetje hetzelfde als de Alex constructie. Onder Reker is hier een eind aan gemaakt omdat het werd afgedaan als louche handel maar in het moderne voetbal de enige manier om nog door te groeien.
PSV heeft iets waar zij interesse in hebben, het is geven en nemen in een relatie. Ben het wel met je eens verder, nu krijg je een hoop discussie. Ik kan het alleen maar toejuichen, beetje hetzelfde als de Alex constructie. Onder Reker is hier een eind aan gemaakt omdat het werd afgedaan als louche handel maar in het moderne voetbal de enige manier om nog door te groeien.
Tja, als je dan inderdaad een Alex binnenhaalt, dan is het publiek er een stuk gelukkiger mee..
Inderdaad, maar de 'experts' hier zullen het vast beter weten dan de mensen die er 7 ton per jaar voor krijgen.
Overigens logisch dat Sanders volgend jaar waarschijnlijk vertrekt. Hij heeft goed werk verricht, maar nu de club financieel gezond is wordt het tijd voor iemand met wat meer affiniteit met voetbal aan de top.
Zijn toch voorbeelden zat van overbetaalde managers die het fout hadden, ook bij PSV.
Op vrijdag 26 juli 2013 12:57 schreef Dj_Day-V het volgende: Eergisteren 14.000 kaarten verkocht, op dit moment 20.000. Komt volgens mij wel aardig vol
een eventuele volgende ronde gaat gewoon snel uitverkopen PSV snakt naar CL, dat lijkt me duidelijk.
De prijzen zijn ook goed natuurlijk