Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ik vind dat Locadia qua spel steeds meer gaat lijken op van Nistelrooy in zijn latere jaren. Ook met het meevoetballen. Veel op kracht en inzet om zijn gebrek aan techniek aan de bal te compenseren
Hij floot nog bij die Sjaak Swart wedstrijd een paar weken terug.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Tweede helft toch stuk minder tot de goal, vooral slordig denk dat ze nog moeten wennen aan onder druk spelen, maar aan de andere kant heel veel kans kreeg Fenerbache ook niet dat is dan wel weer zo redelijk mooi.
Op woensdag 24 juli 2013 22:37 schreef DeParo het volgende: Tweede helft toch stuk minder tot de goal, vooral slordig denk dat ze nog moeten wennen aan onder druk spelen, maar aan de andere kant heel veel kans kreeg Fenerbache ook niet dat is dan wel weer zo.
En Tyton laat dan toch zien dat hij een hele goede keeper is. Ik vind hem overtuigender dan Zoet, hoe vreselijk ik het ook vind om dat te moeten zeggen.
En Tyton laat dan toch zien dat hij een hele goede keeper is. Ik vind hem overtuigender dan Zoet, hoe vreselijk ik het ook vind om dat te moeten zeggen.
Dat zou kunnen. Maar bij meer topclubs in Nederland wordt gekozen voor de beste keeper en niet die met de meeste potentie. En ik denk dat die keuze terecht is.
Punt is dat Zoet echt niet op de bank wil en als Cocu voor Tyton kiest dan zal Zoet verkocht willen worden.
Brenet doet het trouwens ook erg goed.
Tyton is op dit moment misschien net iets beter, maar Zoet is nog jong he....
Tyton keept prima maar is enorm onrustig gaan als een malloot voor ballen.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Brenet doet het trouwens ook erg goed.
Oh ik vond Zoet het anders zeer goed doen. Maar Arias was toch ook wel echt lekker bezig, haha, goed dat spelers zo sterk dan bezet zijn.
Wat ik zeg: net Ruud van Nistelrooy. Alleen wat zwarter.
Aantal goals van VN van buiten de 16 zijn een unicum hoor. Verder heeft Locadia niet de beperking dat de aanval op hem afgesteld moet zijn. Kortom, die VN moet je totaal niet willen hebben. Denk ook niet dat Locadia een dergelijke speler is. Ook veel minder fysiek, minder gebonden aan de 16.
Aantal goals van VN van buiten de 16 zijn een unicum hoor. Verder heeft Locadia niet de beperking dat de aanval op hem afgesteld moet zijn. Kortom, die VN moet je totaal niet willen hebben. Denk ook niet dat Locadia een dergelijke speler is. Ook veel minder fysiek, minder gebonden aan de 16.
Ik zeg ook bewust de latere VN. Die voetbalde veel meer mee en had die beperking die jij noemt veel minder.
Ik zeg ook bewust de latere VN. Die voetbalde veel meer mee en had die beperking die jij noemt veel minder.
M.i. voetbalde hij juist minder mee in zijn latere periode. Bij Real wel meer dan bij ManU, maar zeker niet zoals bij PSV waar hij loopacties had, rushes naar voren, etc. Bij Real was het nog steeds puur en alleen om een bal terug te ontvangen.
Ben het er overigens niet mee eens dat we toen zoveel beter waren. Die kansen, op basis van individuele kwaliteit waren echt niet zo groot als ze hier suggereren.
Op woensdag 24 juli 2013 23:07 schreef Kenju het volgende: Ben het er overigens niet mee eens dat we toen zoveel beter waren. Die kansen, op basis van individuele kwaliteit waren echt niet zo groot als ze hier suggereren.
Ik denk eigenlijk dat er op iedere positie een betere stond toen. Zelfs Robert zou nu nog best kans maken 1e spits te worden bij PSV terwijl iedereen het toen niet zo denderend vond.
Ik denk eigenlijk dat er op iedere positie een betere stond toen. Zelfs Robert zou nu nog best kans maken 1e spits te worden bij PSV terwijl iedereen het toen niet zo denderend vond.
Robert was eigenlijk ook helemaal geen slechte spits. Typische goalgetter. Hadden we in de jaren daarna prima kunnen gebruiken op verschillende momenten.
Je kunt zeggen wat je wil, maar dat ziet er gewoon uit als een mooi stel gasten, een vriendengroep. Dat is iets wat je de laatste jaren iig niet meer hebt kunnen zeggen, met al die swaggers. Prachtig die filmpjes, een stuk beter dan die vines en instagrams van die gastjes van nu.
Zo'n team uit 2004/2005 zul je niet snel me terugkrijgen
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
Robert was eigenlijk ook helemaal geen slechte spits. Typische goalgetter. Hadden we in de jaren daarna prima kunnen gebruiken op verschillende momenten.
Precies dat bedoel ik. Is maar net waarmee je het vergelijkt. Vergeleken met het team van toen moest PSV naar iets beters streven, nu zou hij een uitstekende zijn voor PSV.
Op woensdag 24 juli 2013 23:44 schreef Doublepain het volgende: Dit PSV lijkt me wel een goed elftal en daar bedoel ik mee qua uitstraling, alleen Marcelo nog dumpen.
Hopelijk krijgen we weer een echt hecht team. Alhoewel ik alweer twijfel na al die peace tekens op het vliegveld.
Hopelijk krijgen we weer een echt hecht team. Alhoewel ik alweer twijfel na al die peace tekens op het vliegveld.
Aantal Nederlanders zijn gestegen en de spelers die erbij zijn gekomen WILLEN beter ipv het op hun af laten komen. Zoals Lens die wel even dacht iets te kunnen klaren, daar moet je voor werken en dat zie ik dit PSV wel doen. Met Strootman erbij konden we meedoen voor het kampioenschap. Maarja heden is anders ,
Alleen Arias en Hilje is de speler die geen Nederlands spreekt in de basis, mooi
Vind PSV ook lekker spelen, ziet er goed uit. Wat zijn de zwakke plekken volgens jullie? Middenveld met Schaars? Las al op psv.netwerk dat vele Schaars matig vonden. Verdediging ziet er nu al beter uit. Ben wel benieuwd naar dinsdag en straks naar Ajax - PSV.