Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ik vind dat Locadia qua spel steeds meer gaat lijken op van Nistelrooy in zijn latere jaren. Ook met het meevoetballen. Veel op kracht en inzet om zijn gebrek aan techniek aan de bal te compenseren
Hij floot nog bij die Sjaak Swart wedstrijd een paar weken terug.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Tweede helft toch stuk minder tot de goal, vooral slordig denk dat ze nog moeten wennen aan onder druk spelen, maar aan de andere kant heel veel kans kreeg Fenerbache ook niet dat is dan wel weer zo redelijk mooi.
Op woensdag 24 juli 2013 22:37 schreef DeParo het volgende: Tweede helft toch stuk minder tot de goal, vooral slordig denk dat ze nog moeten wennen aan onder druk spelen, maar aan de andere kant heel veel kans kreeg Fenerbache ook niet dat is dan wel weer zo.
En Tyton laat dan toch zien dat hij een hele goede keeper is. Ik vind hem overtuigender dan Zoet, hoe vreselijk ik het ook vind om dat te moeten zeggen.
En Tyton laat dan toch zien dat hij een hele goede keeper is. Ik vind hem overtuigender dan Zoet, hoe vreselijk ik het ook vind om dat te moeten zeggen.
Dat zou kunnen. Maar bij meer topclubs in Nederland wordt gekozen voor de beste keeper en niet die met de meeste potentie. En ik denk dat die keuze terecht is.
Punt is dat Zoet echt niet op de bank wil en als Cocu voor Tyton kiest dan zal Zoet verkocht willen worden.
Brenet doet het trouwens ook erg goed.
Tyton is op dit moment misschien net iets beter, maar Zoet is nog jong he....
Tyton keept prima maar is enorm onrustig gaan als een malloot voor ballen.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)