Turn the phone the other way around, P_T.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
98% van de mensen is van goede wil en zal altijd een ander helpen. Zonder die andere 2% lukt het ook wel. Zelfs jij zou vrijwillig geven. Dat weet ik zeker.
Naief, maar lief. Volkomen bezijden de realiteit, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
98% van de mensen is van goede wil en zal altijd een ander helpen. Zonder die andere 2% lukt het ook wel. Zelfs jij zou vrijwillig geven. Dat weet ik zeker.
Mensen kunnen niet zonder elkaar. We moeten allemaal samenwerken om ook onze eigen dromen te kunnen verwezenlijken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Turn the phone the other way around, P_T.
We zullen een slotje doen op de staat Israël als dat u behaagd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:14 schreef waht het volgende:
De een wil dwang, de ander niet. Opgelost, slotje.
Zoals ook aandeelhouders van die lange termijn denkers zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mensen kunnen niet zonder elkaar. We moeten allemaal samenwerken om ook onze eigen dromen te kunnen verwezenlijken.
Sommigen wel en sommigen niet. Misschien worden ze lange termijndenkers als ze weten dat er geen staat meer is om bedrijven te bevoordelen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zoals ook aandeelhouders van die lange termijn denkers zijn.
Probeer ons maar te dwingen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
We zullen een slotje doen op de staat Israël als dat u behaagd.
Jij leeft echt in een compleet andere wereld.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je geloof slaat nog niet zo aan dus?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het past niet in jullie wereldbeeld.
Ik ken echt geen ander soort mensen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij leeft echt in een compleet andere wereld.
Haha, dat was ook wel een heldquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:24 schreef Modus het volgende:
Zit een oud topic terug te lezen, zo'n figuur dat claimde zijn hele leven nog geen dag wit gewerkt te hebben en zijn bijdrage wel te leveren door elke dag benzine te tanken..
VKZ / De Libertarische partij
Jij woont in het Land van Laaf en hebt nog nooit van je leven tv gekeken of een krant gelezen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ken echt geen ander soort mensen.
Geen mensen die buiten de boot vallen? Je hebt het ontstaan van tent-steden in de kielzog van de crisis meegekregen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Er vallen zelfs in de VS geen mensen buiten de boot. Er zijn altijd mensen die zich het lot aantrekken van de kanslozen en de verschoppelingen. Ik geef liever een vrijwillige donatie aan een organisatie waarvan ik kan zien dat ze goed bezig zijn dan aan de staat die vooral bezig is met het volgen van procedures en waar ambtenaren 'werken' die drukker bezig zijn met rapportages en het zich indekken voor het geval er iets mis gaat.
Dat is het punt lijkt me. Het staat zover buiten iedere realiteit, het dan maar blijven prediken als de ultieme waarheid is wat sneu.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:30 schreef Tem het volgende:
Ik ben helemaal niet zo'n fan van de overheid en het maakbaarheidsdenken en het kan volgens mij stukken beperkter. Alleen wat types als PT voorstaan vind ik zo'n gebrek aan enige realiteitszin.
Hoe bedoel je even? Dat doen we hier constant.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:42 schreef robin007bond het volgende:
Als je je even superieur wilt voelen is dit het moment.
Die spoort ook niet helemaal, inderdaad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:24 schreef Modus het volgende:
Zit een oud topic terug te lezen, zo'n figuur dat claimde zijn hele leven nog geen dag wit gewerkt te hebben en zijn bijdrage wel te leveren door elke dag benzine te tanken..
VKZ / De Libertarische partij
Wat een enge pagina is dat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:42 schreef robin007bond het volgende:
https://www.facebook.com/OnsLandOnzeRegels
Dat bericht over de 'doodrijder' en de reacties.
Echt zo sneu. Als je je even superieur wilt voelen is dit het moment.
http://www.hartvannederla(...)n-haagse-rechtszaal/quote:In de rechtbank in Den Haag is maandagochtend een grote vechtpartij uitgebroken. De 21-jarige Bulgaar die verdacht wordt van het doodrijden van de 13-jarige Donnie Rog staat daar terecht.
Toen het Openbaar Ministerie 240 uur werkstraf tegen de verdachte eiste ontstond er complete chaos, meldt onze verslaggever Michael (@MichaelHVNL) die ter plaatse is.
De vader van het doodgereden jongetje riep ‘Ik maak hem zelf wel dood’ toen de strafeis bekend werd gemaakt. “40, 50 vechtende mensen in de rechtszaal, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt… Het is een wonder dat het goed afliep”, aldus Michael Monkau. “We zitten hier nu alleen met de pers in een lege zaal na te trillen, alle anderen zijn uit de zaal verwijderd.”
De 21-jarige verdachte had eerder op de ochtend de nabestaanden van het jongetje gecondoleerd. “Daar ben je wel wat laat mee”, was de reactie. Vervolgens heeft de Bulgaar huilend verklaard dat hij 50 tot 55 kilometer per uur reed toen hij Donnie doodreed. Hierop reageerden de nabestaanden met hoongelach.
De moeder van Donnie heeft vlak voor de vechtpartij een emotionele verklaring afgelegd. “Hij moet beseffen wat hij heeft gedaan. (…) Hij liet Donnie liggen als een bloedend varken”, zo vertelde ze.
De automobilist reed Donnie op 9 juli vorig jaar aan en reed daarna door. De jongen werd zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht waar hij overleed.
Ah, NSB'ers.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:42 schreef robin007bond het volgende:
https://www.facebook.com/OnsLandOnzeRegels
Dat bericht over de 'doodrijder' en de reacties.
Echt zo sneu. Als je je even superieur wilt voelen is dit het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |