Maar zal er een truc voor zijn? Hier werd die wel gekliktquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Alleen de bon laten zien, niet activeren = telkens een nieuwe hamburger
Ze hebben hier nog nooit gevraagd om dat ding te activeren
Oh dat heeft de medewerker gedaan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar zal er een truc voor zijn? Hier werd die wel geklikt
Als je bij bijvoorbeeld kipproducten met dat hartje aangeeft dat je dat lekker vindt, dan krijg je kortingsbonnen voor kipburgers (bijv. korting op Sensation menu)quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Die persoonlijke kortingsbonnen snap ik alleen niet. Moet je iets wat je lekker vind aanvinken (dat hartje) en dan wordt er gekeken of daar een kortingsbon voor wordt gegeven?
Nee ik ook.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:40 schreef xminator het volgende:
Ik heb nu de volgende kortingsbonnen:
Chicken sensation menu voor 4.25
2x voordeelmenu 7.5
1x mcwrap honing mosterd voor 2.75
Hebben jullie deze ook of komt het door mijn persoonlijke keuzes?
En als je alles aanvinkt krijg je alle kortingsbonnen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je bij bijvoorbeeld kipproducten met dat hartje aangeeft dat je dat lekker vindt, dan krijg je kortingsbonnen voor kipburgers (bijv. korting op Sensation menu)
Ik heb deze ook. Maar ik heb eigenlijk vrijwel alleen maar kip producten aangevinktquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:40 schreef xminator het volgende:
Ik heb nu de volgende kortingsbonnen:
Chicken sensation menu voor 4.25
2x voordeelmenu 7.5
1x mcwrap honing mosterd voor 2.75
Hebben jullie deze ook of komt het door mijn persoonlijke keuzes?
Ik niet, ik heb 2x Voordeelmenu voor 7,50, de Wrap voor 2,75 en Chicken Sensation menu voor 4,25.quote:
Ja die wil ik! Flurry vind ik idd te machtig. Daarom 'altijd' Sundae. Maar hopelijk verkopen ze ook n keer waterijs of slushquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:38 schreef Trusten het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze ook een McSundae Bounty, lijkt me nog beter....ook minder groot![]()
[ afbeelding ]
Oeh das nog beterquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:38 schreef Trusten het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze ook een McSundae Bounty, lijkt me nog beter....ook minder groot![]()
[ afbeelding ]
Zal de rekening opsturen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:13 schreef xminator het volgende:
Koop een nieuwe telefoon, krijg je weer een gratis hamburger.
Stuur dan die rekening van de hamburger, dat scheelt nogal wat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zal de rekening opsturen.
Screenshot maken? Weet niet of ze dat doorhebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Geen oplossing voor die gratis hamburger dus?
Screenshot is voor mij iig te laat, heb al moeten activeren... Verwijderen helpt niet, maar er moet toch ergens op je mobiel een optie zijn om echt alles van deze app te verwijderen, in cache ofzo?! (heb er zelf geen verstand van), zodat je de bon opnieuw kan gebruiken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:54 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Screenshot maken? Weet niet of ze dat doorhebben
Niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:47 schreef Trusten het volgende:
sinds wanneer zit er caramel in een bounty?
mijn Mcflurry bounty zat vol caramel. Had ik niet verwacht op basis van de beschrijving. Maar ja was bij Kitkat ook al.quote:
haha o rly? dan moet ik nog een keer. Omdat het bij Kitkat ook zo was heb ik het zo gelaten...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:11 schreef Yannick567 het volgende:
Dan hebben ze de verkeerde saus gepakt
Er zit speciale Bountysaus bij. Ik zou teruggegaan zijn en had een nieuwe gevraagd.
Daar had ik op 3g geen last van?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:09 schreef Maraca het volgende:
Mijn app deed het niet bij de kassaAlleen maar een melding 'laat bon zien bij de kassa' en verder helemaal niks
Gelukkig een hele lieve meid achter de kassa die er wel om kon lachen en de korting gaf
Maar de app heeft dus blijkbaar wifi nodig?
Ik heb geen 3gquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar had ik op 3g geen last van?
Dan is de kans erg groot dat de app wifi nodig heeft jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb geen 3gKan alleen op internet via wifi. Heb overigens de app op een tablet, niet op een telefoon
Wat stomquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan is de kans erg groot dat de app wifi nodig heeft ja
Heeft denk ik te maken met dat de voordeelbonnen geüpdate moeten worden en zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat stom. Maar goed, bij de Mc hebben ze toch ook wifi? Dan zet ik die de volgende keer wel aan.
Ja, dat je internet nodig hebt voor de updates begrijp ik. Maar ik dacht dat die bonnen ook wel zonder internet zouden werkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heeft denk ik te maken met dat de voordeelbonnen geüpdate moeten worden en zo.
Wat ik begrepen heb is dat elk restaurant gratis Wifi heeft.
Tja, als je echt zo weinig op je mobiel heb is dat een goed idee jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef emmyemmy het volgende:
Ik moest mn telefoon op fabrieksinstellingen zetten, en toen had ik de gratis hamburger weer
Je kan met Titanium Backup ook een backup maken van de applicatie. Dan kan je met 2 klikken backups terugzetten en dus gratis burgersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef emmyemmy het volgende:
Ik moest mn telefoon op fabrieksinstellingen zetten, en toen had ik de gratis hamburger weer
En hoe vond je em? Ik vind em bij lange na niet zo lekker als de Big Tastyquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn app werkte niet, ik kreeg de bon niet geactiveerd. Ik heb wel de korting gekregen tho, nu kan ik hem weer gebruiken. Hehehe.
Lang niet zo lekker als de BT, maar verder wel oke. Ik denk dat ik voortaan vaker voor de sensation kies, scheelt weer zo'n 400 calorieen. De BT is wat dat betreft wel über fastfood.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En hoe vond je em? Ik vind em bij lange na niet zo lekker als de Big Tasty
Jij eet veel zeg!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb alleen nog maar een hamburger voordeelbon. Verder zijn ze weg
Ik alleen de sensation terug. Bij meerdere mensen ineens de bonnen verdwenen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Kipnuggets en sensation hier terug
Woon jij heel dicht bij een McDonald's?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Kipnuggets en sensation hier terug
McWrap: 310516quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:29 schreef xminator het volgende:
Heeft iemand een screenshot gemaakt van 2 voordeelmenu's of mcwrap, welke code stond eronder?
Superquote:
Integendeel, moet wel 20 min fietsenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Woon jij heel dicht bij een McDonald's?
Oh oke, ik was namelijk laatst vlak bij een Mc en kreeg toen de nuggets als "je-bent-in-de-buurt-dus-ontvang-je-deze-aanbieding" coupon.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Integendeel, moet wel 20 min fietsen
Als ik in de buurt kom verdwijnen ze allemaal juistquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh oke, ik was namelijk laatst vlak bij een Mc en kreeg toen de nuggets als "je-bent-in-de-buurt-dus-ontvang-je-deze-aanbieding" coupon.
Wejo, voor het allereerst inderdaad een kortingsbon voor de Big Tastyquote:
310522. Weet niet wat je er mee wilt doen maar goedquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:43 schreef xminator het volgende:
Kan iemand de code voor bigtasty noteren wanneer ze activeren? Bvd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |