Maar zal er een truc voor zijn? Hier werd die wel gekliktquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Alleen de bon laten zien, niet activeren = telkens een nieuwe hamburger
Ze hebben hier nog nooit gevraagd om dat ding te activeren
Oh dat heeft de medewerker gedaan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar zal er een truc voor zijn? Hier werd die wel geklikt
Als je bij bijvoorbeeld kipproducten met dat hartje aangeeft dat je dat lekker vindt, dan krijg je kortingsbonnen voor kipburgers (bijv. korting op Sensation menu)quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Die persoonlijke kortingsbonnen snap ik alleen niet. Moet je iets wat je lekker vind aanvinken (dat hartje) en dan wordt er gekeken of daar een kortingsbon voor wordt gegeven?
Nee ik ook.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:40 schreef xminator het volgende:
Ik heb nu de volgende kortingsbonnen:
Chicken sensation menu voor 4.25
2x voordeelmenu 7.5
1x mcwrap honing mosterd voor 2.75
Hebben jullie deze ook of komt het door mijn persoonlijke keuzes?
En als je alles aanvinkt krijg je alle kortingsbonnen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je bij bijvoorbeeld kipproducten met dat hartje aangeeft dat je dat lekker vindt, dan krijg je kortingsbonnen voor kipburgers (bijv. korting op Sensation menu)
Ik heb deze ook. Maar ik heb eigenlijk vrijwel alleen maar kip producten aangevinktquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:40 schreef xminator het volgende:
Ik heb nu de volgende kortingsbonnen:
Chicken sensation menu voor 4.25
2x voordeelmenu 7.5
1x mcwrap honing mosterd voor 2.75
Hebben jullie deze ook of komt het door mijn persoonlijke keuzes?
Ik niet, ik heb 2x Voordeelmenu voor 7,50, de Wrap voor 2,75 en Chicken Sensation menu voor 4,25.quote:
Ja die wil ik! Flurry vind ik idd te machtig. Daarom 'altijd' Sundae. Maar hopelijk verkopen ze ook n keer waterijs of slushquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:38 schreef Trusten het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze ook een McSundae Bounty, lijkt me nog beter....ook minder groot![]()
[ afbeelding ]
Oeh das nog beterquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:38 schreef Trusten het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze ook een McSundae Bounty, lijkt me nog beter....ook minder groot![]()
[ afbeelding ]
Zal de rekening opsturen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:13 schreef xminator het volgende:
Koop een nieuwe telefoon, krijg je weer een gratis hamburger.
Stuur dan die rekening van de hamburger, dat scheelt nogal wat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zal de rekening opsturen.
Screenshot maken? Weet niet of ze dat doorhebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Geen oplossing voor die gratis hamburger dus?
Screenshot is voor mij iig te laat, heb al moeten activeren... Verwijderen helpt niet, maar er moet toch ergens op je mobiel een optie zijn om echt alles van deze app te verwijderen, in cache ofzo?! (heb er zelf geen verstand van), zodat je de bon opnieuw kan gebruiken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:54 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Screenshot maken? Weet niet of ze dat doorhebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |