HAMER4MODquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
En last but nog least, lief zijn tegen xcachet
Gaat tie nog vragen wat hij anders moet doenquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
Je zou in de zomervakantie maar de hele dag computeren.
wat voor baan?quote:
Nice. wat doe je nu dan?quote:
Ja 2 keer al deze zomerquote:
a dollar*quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
I need dollars dollars dollars is what i need
werk in verpakkingen maar begin het minder leuk te vindenquote:
Wat moet ik dan doen!?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
Je zou in de zomervakantie maar de hele dag computeren.
Oh, shit. Dit te laat gelezen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat tie nog vragen wat hij anders moet doen![]()
Dat is ook geestdodend werk ofniet?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
werk in verpakkingen maar begin het minder leuk te vinden
doe steeds meer fout
Waar een BBQ is, is catje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja 2 keer al deze zomer
Morgen verjaardag van de moeder van mijn stiefmoeder. En wie ben ik, om daar niet geen te gaan als er een BBQ is
Dat je het nog moet vragen zegt eigenlijk al genoeg.quote:
hahaha, ik had hele andere in gedachtenquote:
nou nou zo'n vreetzak ben ik nietquote:
Eigenlijk nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je het nog moet vragen zegt eigenlijk al genoeg.
Je hebt geen andere hobby`s?
tell me about itquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, en ik slechte motoriek dus moet altijd concentrerem
Waarom niet? Je bent 17, geen 11.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
Ik houd van slapen, eten en internetten. Wat heb ik toch een falend leven. Maar later lijkt me reizen leuk, en dat kan nu nog niet
Waarom lijkt reizen je dan leuk?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
Ik houd van slapen, eten en internetten. Wat heb ik toch een falend leven. Maar later lijkt me reizen leuk, en dat kan nu nog niet
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, ik had hele andere in gedachten
[..]
nou nou zo'n vreetzak ben ik niet
Dat zijn maar vooroordelen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom lijkt reizen je dan leuk?
Ik vind je helemaal geen type om te reizen actually
moet altijd kijken of ik wel recht blijf plakken andere mensen doen dat automatisch...quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tell me about itmijn motoriek ligt ook net zo hoog als een kipnugget
Paar keer gedaan, vind het best saai, en ze willen altijd blowen, en volgend jaar kan ik pas nieuwe vrienden maken met nieuwe klas. Ik zou een baan moeten hebben, maar helaas, iets hield me tegen, en dat doet het nu nog steeds.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga hangen met vrienden of zo. Is de zomer een goed moment voor...
Zegt degene die elke dag precies hetzelfde doet, eet, drinkt en waarschijnlijk nog wel meerquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zijn maar vooroordelen!
Ik wil gewoon zo veel mogelijk van de wereld zien, allerlei culturen ontmoeten, variatie in mijn leven.
Je hebt niks met je ogen toch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet altijd kijken of ik wel recht blijf plakken andere mensen doen dat automatisch...
Ik ben ook helemaal niet tevreden met mijn leven nu. En ja, ben pas wezen zwemmen, en maak fietstochtjes met mijn ouders, zou ik wel wat meer moeten doen ja, goed ideequote:Op woensdag 24 juli 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zegt degene die elke dag precies hetzelfde doet, eet, drinkt en waarschijnlijk nog wel meer![]()
En je kan nu toch zwemmen? naar het strand? fietstochtje maken, naar de stad, naar vrienden, etc etc
Ga jezelf vermaken dan. Fiets of wandel naar een park/meer/strand/bos/weetikveel. Neem een boek mee of ga lekker in de zon chillen met een lekker broodje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Paar keer gedaan, vind het best saai, en ze willen altijd blowen, en volgend jaar kan ik pas nieuwe vrienden maken met nieuwe klas. Ik zou een baan moeten hebben, maar helaas, iets hield me tegen, en dat doet het nu nog steeds.
Ja dacht ik al, heeft ook met je hand-oog coördinatie te maken. Is bij mij ook baggerquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hele kleine afwjjking qua diepte, maar niet noemenswaardig
Moet je wel startkapitaal hebbenquote:
Hoezo ben je dan niet 24/7 online?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:02 schreef Dearest het volgende:
Oké gaan we niet dit gesprek hebben met wat je allemaal moet doen in je vakantieIk vind warm weer en de zomer gewoon kut dus dan doe ik helemaal NIKS
Omdat je binnen ook genoeg kan doen zonder FOK!?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo ben je dan niet 24/7 online?
je komt het altijd weer tegen he..quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dacht ik al, heeft ook met je hand-oog coördinatie te maken. Is bij mij ook bagger
Ohja, dat moet ik doen, een boek lezen! Thx voor de herrinering, ik fiets morgen wel naar de bieb, zodat ik overmorgen naar het strand kan fietsen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga jezelf vermaken dan. Fiets of wandel naar een park/meer/strand/bos/weetikveel. Neem een boek mee of ga lekker in de zon chillen met een lekker broodje.
Ja helaas welquote:
Geen auti jij :squote:Op woensdag 24 juli 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je binnen ook genoeg kan doen zonder FOK!?
Nee joh gek, dat gaat je toch niet makkelijk lukken, en je hoeft er morgen niet echt vroeg uit, gewoon opblijven! Kom anders gezellig naar de -geheime chat-quote:
Nee ben ik ook nietquote:
Ja snap ik wel, maar eigenlijk was de vraag: 'Wat doe je behalve FOK!?' maar dan slecht geformuleerd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je binnen ook genoeg kan doen zonder FOK!?
Wat zou je willen doen als koerier? Het lijkt me nog lastig in de huidige markt eigenlijkquote:
Uh ja ik weet niet hoe dat zit, inschrijven bij kvk is dat gratis?quote:
Ik nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ben ik ook nietGa ze ook hard uitlachen als ze 1 augustus daarmee komen
volgens mij nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh ja ik weet niet hoe dat zit, inschrijven bij kvk is dat gratis?
linkquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh gek, dat gaat je toch niet makkelijk lukken, en je hoeft er morgen niet echt vroeg uit, gewoon opblijven! Kom anders gezellig naar de -geheime chat-
Nou ja, als je moe bent zou ik gaan slapenquote:
Film/Serie/docu`s kijken, lezen, gamen, tv kijken, knutselen, muziekinstrument bespelen, koken, buiten chillen, zonnen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, maar eigenlijk was de vraag: 'Wat doe je behalve FOK!?' maar dan slecht geformuleerd.
Nee jij gaat mij uitlachen zekerquote:
ik houd van keihard doorwerken, maar al zie jij een scheef geplakte kaas in de winkel liggen kies je eedder een rechte toch..quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja helaas welMaar qua werk enzo kan je het wel gewoon vermijden, aangezien het altijd irritatie oplevert, dat je sloom wordt geacht enzo
Je vergeet fappen en eten :squote:Op woensdag 24 juli 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Film/Serie/docu`s kijken, lezen, gamen, tv kijken, knutselen, muziekinstrument bespelen, koken, buiten chillen, zonnen.
Take the hintquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
als ik als mezelf kom krijg ik automatisch ban
Jouw dagelijkse bezigheden ;squote:
Nah ik let daar dus echt niet opquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik houd van keihard doorwerken, maar al zie jij een scheef geplakte kaas in de winkel liggen kies je eedder een rechte toch..
kwaliteit boven kwantiteit bij ons maar dat werkt bij mjj niet
jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh ja ik weet niet hoe dat zit, inschrijven bij kvk is dat gratis?
Dat zijn levensbehoeften, dat telt niet, anders moet je ook ademen en slapen en nadenken en gezichtsuitdrukkingen maken enzo opnoemenquote:
ga beetje zoeken kan geen kwaadquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah ik let daar dus echt niet opzou even goed de scheve kunnen pakken
Dan moet je ander werk zoeken inderdaad
quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:11 schreef Dearest het volgende:
[..]hij speelde met me mee, ik dmde met hem
Geen idee, dat tel ik niet. Maar denk tegenwoordig toch wel 9 of 10 gemiddeldquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Spatieloos, hoeveel uur per dag breng jij achter de computer door dan?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee, dat tel ik niet. Maar denk tegenwoordig toch wel 9 of 10 gemiddeld
Dat is aardig veel jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
wutquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga aan een lopende band in fabriek staanquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wist wel dat ik levenloos was, maar ik realiseer me ineens dat ik wel erg levenloos ben, ik heb echt een baan of weer school nodig!
Dat is ook levenloos!quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga aan een lopende band in fabriek staan
Geld is niet het probleem :/quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
verdient wel, veel leuke dingen van gedaan
schoolbordenquote:
Nicequote:Op woensdag 24 juli 2013 01:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
schoolborden![]()
deed het heel soms op stage
gewoon na school een lege klas zoeken en gaan kutten op het digibord
quote:
hoe oud ben jequote:Op woensdag 24 juli 2013 01:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is wel goed. Maar ik heb een keer 12 uren moeten werken voor school en toen ging ik in een fabriek, en dat is echt zo saai
Sorry.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
Pffff, het is maar stil op het forum vandaag
Dat is toch logisch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
Pffff, het is maar stil op het forum vandaag
Nou, nee. Gisteren was het immers aanzienlijk drukker en het is voor vele mensen vakantiequote:
En als het dan ook nog eens lekker weer is geen reden om te FOK!-en dusquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, nee. Gisteren was het immers aanzienlijk drukker en het is voor vele mensen vakantie
Ja, want dat was het de afgelopen dagen natuurlijk nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als het dan ook nog eens lekker weer is geen reden om te FOK!-en dus
En waaar was jij dan, heel de avond?!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, nee. Gisteren was het immers aanzienlijk drukker en het is voor vele mensen vakantie
Maar toen was het ook al vakantie!!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want dat was het de afgelopen dagen natuurlijk niet
alleen wij altijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als het dan ook nog eens lekker weer is geen reden om te FOK!-en dus
Ik ben in de avonden meestal wegquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En waaar was jij dan, heel de avond?!!
En wat vind je van mijn halve snor?
US / Hoe zie je er nu uit? #121
De afgelopen dagen vond ik het ook niet bepaald drukquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want dat was het de afgelopen dagen natuurlijk niet
Waarom nu een halve snor? Hoeveel dagen heb je erover gedaan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En waaar was jij dan, heel de avond?!!
En wat vind je van mijn halve snor?
US / Hoe zie je er nu uit? #121
Precies!quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar toen was het ook al vakantie!!!
daar zitten Nederlandersquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
De Geul in Limburg stroomt bijvoorbeeld langs veel volle campings. Daarom geeft het waterschap Roer en Overmaas aan dat de Belgen hun ontlasting in de rivier lozen''
Smerige Belgen
Lekker een duik nemen met de kidsquote:
ik kan maanden met wat floshaartjes rondlopen zonder me te hoeven scherenquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
Ik heb gelukkig geen zware baardgroei. Ik scheer me om de dag
Maar jij bent ook nog maar een jongetjequote:Op woensdag 24 juli 2013 01:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik kan maanden met wat floshaartjes rondlopen zonder me te hoeven scheren
wordt over 2 maanden 18quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar jij bent ook nog maar een jongetje
Ik hoefde me ook pas rond die leeftijd voor het eerst te scheren. Ik was geloof ik 19 of 20quote:
Ik nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik wil gewoon een baard
net als eddy
1 maandquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom nu een halve snor? Hoeveel dagen heb je erover gedaan?
Ik vind een snor overigens iets verschrikkelijks![]()
./Jaloersquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik kan maanden met wat floshaartjes rondlopen zonder me te hoeven scheren
Je loopt voor lul op deze manier, sorryquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1 maand
En ehh, ik ga morgen naar de supermakt, gewoon voor de lol. En daarna scheer ik hem helemaal
waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1 maand
En ehh, ik ga morgen naar de supermakt, gewoon voor de lol. En daarna scheer ik hem helemaal
Ik kom toch niet veel buitenquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je loopt voor lul op deze manier, sorry![]()
Waarom liet je het zolang staan? Denken mensen anders dat je 14 bent
Ik vind scheren ook niet leuk, maar goed, ik heb liever een glad gezichtquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kom toch niet veel buiten
En ik schaam me niet zo snel. En vind het interessant om reacties te zien van mensen in een supermarkt. Maar hierna ga ik het denk ik gewoon elke paar dagen scheren, maar ik vind scheren stom :/
Ja, ik ga het ook wel doen! (misschien soms even keertje overslaan natuurlijk)quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind scheren ook niet leuk, maar goed, ik heb liever een glad gezicht
Nog trots op ookquote:
Safe flightquote:
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik ga het ook wel doen! (misschien soms even keertje overslaan natuurlijk)
Maar ik wou eerst gewoon weten hoe het er uit zag na een maand niet scheren.
Ik zou mijn kind niet eens de deur uitlaten met zoiets.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Trots is een groot woord, ik vind het gewoon leuk.
Mijn moeder vond mijn plan ook niet zo leukquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou mijn kind niet eens de deur uitlaten met zoiets.
Wat beleef je er voor plezier aan dat mensen je waarschijnlijk gaan nawijzen en uit gaan lachen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn moeder vond mijn plan ook niet zo leuk
Ja, is misschien raar. Maar ik krijg een kick als mensen mij uitlachenquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat beleef je er voor plezier aan dat mensen je waarschijnlijk gaan nawijzen en uit gaan lachen?
Want ze zullen je niet fascinerend aanstaren omdat je een nieuwe modehype hebt gecreëerd ofzo
Hahahaha, dat is wel grappigquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, is misschien raar. Maar ik krijg een kick als mensen mij uitlachen
quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, is misschien raar. Maar ik krijg een kick als mensen mij uitlachen
Is een emogif nou eigenlijk een soort van uitlachen? Want emogifs vind ik wel stom!quote:
Denk dat dit het meest passend is jaquote:
Behalve dat daar natuurlijk een boete op staat, ben ik niet zo stoerquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
Maar als je er dan toch een kick van krijgt kan je net zo goed je haar ook voor de helft afscheren en naakt door de winkel gaan lopen.
Het boeit mij eigenlijk geen reet wat een ander van mij denktquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Behalve dat daar natuurlijk een boete op staat, ben ik niet zo stoer
En het moet niet te ver gaan, eventjes uitlachen is leuk, maar ze moeten me niet hun hele leven als een gestoorde gek zien.
En toch loop jij nooit naakt in supermarkten?! HOEZO NIET DAN?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit mij eigenlijk geen reet wat een ander van mij denkt![]()
Daar heb ik geen behoefte toe?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En toch loop jij nooit naakt in supermarkten?! HOEZO NIET DAN?
Nee, simpelweg omdat ik het geld niet nodig heb. Ook niet voor 10.000 euroquote:
Wat? Ben jij zo rijk dan dat je 10k afslaatquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, simpelweg omdat ik het geld niet nodig heb. Ook niet voor 10.000 euro![]()
Ik ga toch niet voor 10k bloot door een supermarkt rennen gek?!quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat? Ben jij zo rijk dan dat je 10k afslaat?
Wil je dan voor mij een FOK! Abo kopen?
Ja, maar het boeit je toch niet wat mensen van je denken! En 10k is niet niks! Het is misschien even koud maarja..quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga toch niet voor 10k bloot door een supermarkt rennen gek?!![]()
Ik ken je niet goed genoeg om dat te doen, sorry![]()
hij is zich bij krabs aan het inlikkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat? Ben jij zo rijk dan dat je 10k afslaat?
Wil je dan voor mij een FOK! Abo kopen?
Het is geen bedrag dat mijn leven zou veranderen dus dan doe ik het nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar het boeit je toch niet wat mensen van je denken! En 10k is niet niks! Het is misschien even koud maarja..
Ohjaquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hij is zich bij krabs aan het inlikken
Waarom zou ik Krabs nodig hebben?quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hij is zich bij krabs aan het inlikken
Maar voor zo'n rijke miljonair als jij is 5 euro toch niks!!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga toch niet voor 10k bloot door een supermarkt rennen gek?!![]()
Ik ken je niet goed genoeg om dat te doen, sorry![]()
Ik ben geen miljonair maar heb ook geen reden tot klagenquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar voor zo'n rijke miljonair als jij is 5 euro toch niks!!!
quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 12:58 schreef Stuart het volgende:
Je weet het he Krabs?! Ik ben je beste vriend op dit forum
Hou op man, ik verdien ontzettend goed voor mijn leeftijd en kan doen wat ik wilquote:
Ik ook eigenlijk niet, maar ik kan nog steeds niet internet bankierenquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben geen miljonair maar heb ook geen reden tot klagen
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet, maar ik kan nog steeds niet internet bankieren
Sowieso moeten we jou met een paar FOK!ers een regenpak gevenquote:
Gewoon een normale. Een blauwe ofzoquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sowieso moeten we jou met een paar FOK!ers een regenpak geven
Wil je bloemetjes of eentje van Dora?
Klb topic.quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Rabobank stuurt maar geen Random reader, en ik vergeet altijd te bellen
Dat schiet niet op danquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Rabobank stuurt maar geen Random reader, en ik vergeet altijd te bellen
Mogelijk hebben we een andere definitie van het woord 'rijk'quote:
Snap je de grap niet?quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mogelijk hebben we een andere definitie van het woord 'rijk'![]()
Wanneer is iemand rijk?
Thailand? Waarom zouden ze dat daar hebben? Het is niet eens in Engeland te koopquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik neem er een mee uit thailand voor je
Geen idee of ik het ga vinden..quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thailand? Waarom zouden ze dat daar hebben? Het is niet eens in Engeland te koop![]()
als je 2000 bitcoins hebtquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mogelijk hebben we een andere definitie van het woord 'rijk'![]()
Wanneer is iemand rijk?
Ik vind het nog best warm eigenlijk. Of bedoel je een regenpakquote:
wat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het nog best warm eigenlijk. Of bedoel je een regenpak
Laat maar, ik heb het antwoord al:quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:26 schreef Spatieloos het volgende:
Wat ik niet snap, er komen toch steeds meer bitcoins, gaat dan de waarde niet steeds omlaag?
IK denk dat ik dan te laat ben om er echt geld mee te gaan verdienenquote:Hoe meer Bitcoins gevonden worden, des te meer moeite het kost de volgende te onthullen.
Mate, ik kom echt geen aandacht van vrouwen te kort hoorquote:
Vanwaar je reactie danquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mate, ik kom echt geen aandacht van vrouwen te kort hoor![]()
Het lijkt wel weggezet als seksobject of fetishquote:
Lekker togggg. :'_)quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt wel weggezet als seksobject of fetish
Welterusten dan maarquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:36 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben te moe.. drie keer ge edit.. drie keer smiley faal.
Ik geef op
quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:39 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten mensen![]()
Ja, dat gaat vandaag of morgen wel lukkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hallon nachtbraker. Al bijna bij de 200.000?
Hey Totoquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:23 schreef Toto69 het volgende:
aantal posts: 199.847 (gemiddeld 60 per dag)
Hoiquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Toto
Ja, het komt nu eindelijk in zicht
Ik weet niet waar en wat voor soort topic eigenlijkquote:
Doe ik 't welquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet waar en wat voor soort topic eigenlijk![]()
Okayquote:
Hoe is t?quote:
quote:
Wel goed thanks. Ik ben blij dat het vandaag niet zo warm isquote:
Da's inderdaad fijn jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel goed thanks. Ik ben blij dat het vandaag niet zo warm is
How are you?
Gelukkigquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Da's inderdaad fijn ja![]()
Ook goed ja
Verschrikkelijk zeg. Ik leef met je meequote:Op woensdag 24 juli 2013 12:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moest gister dus werken en het was zo benauwdik had ook ffjes pauze dus ik liep naar boven, leek net een sauna
Gelukkig in kantine wel airco...
199.896quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:23 schreef Toto69 het volgende:
aantal posts: 199.847 (gemiddeld 60 per dag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |