HAMER4MODquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
En last but nog least, lief zijn tegen xcachet
Gaat tie nog vragen wat hij anders moet doenquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
Je zou in de zomervakantie maar de hele dag computeren.
wat voor baan?quote:
Nice. wat doe je nu dan?quote:
Ja 2 keer al deze zomerquote:
a dollar*quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
I need dollars dollars dollars is what i need
werk in verpakkingen maar begin het minder leuk te vindenquote:
Wat moet ik dan doen!?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
Je zou in de zomervakantie maar de hele dag computeren.
Oh, shit. Dit te laat gelezen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat tie nog vragen wat hij anders moet doen![]()
Dat is ook geestdodend werk ofniet?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
werk in verpakkingen maar begin het minder leuk te vinden
doe steeds meer fout
Waar een BBQ is, is catje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja 2 keer al deze zomer
Morgen verjaardag van de moeder van mijn stiefmoeder. En wie ben ik, om daar niet geen te gaan als er een BBQ is
Dat je het nog moet vragen zegt eigenlijk al genoeg.quote:
hahaha, ik had hele andere in gedachtenquote:
nou nou zo'n vreetzak ben ik nietquote:
Eigenlijk nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je het nog moet vragen zegt eigenlijk al genoeg.
Je hebt geen andere hobby`s?
tell me about itquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, en ik slechte motoriek dus moet altijd concentrerem
Waarom niet? Je bent 17, geen 11.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
Ik houd van slapen, eten en internetten. Wat heb ik toch een falend leven. Maar later lijkt me reizen leuk, en dat kan nu nog niet
Waarom lijkt reizen je dan leuk?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
Ik houd van slapen, eten en internetten. Wat heb ik toch een falend leven. Maar later lijkt me reizen leuk, en dat kan nu nog niet
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, ik had hele andere in gedachten
[..]
nou nou zo'n vreetzak ben ik niet
Dat zijn maar vooroordelen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom lijkt reizen je dan leuk?
Ik vind je helemaal geen type om te reizen actually
moet altijd kijken of ik wel recht blijf plakken andere mensen doen dat automatisch...quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tell me about itmijn motoriek ligt ook net zo hoog als een kipnugget
Paar keer gedaan, vind het best saai, en ze willen altijd blowen, en volgend jaar kan ik pas nieuwe vrienden maken met nieuwe klas. Ik zou een baan moeten hebben, maar helaas, iets hield me tegen, en dat doet het nu nog steeds.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga hangen met vrienden of zo. Is de zomer een goed moment voor...
Zegt degene die elke dag precies hetzelfde doet, eet, drinkt en waarschijnlijk nog wel meerquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zijn maar vooroordelen!
Ik wil gewoon zo veel mogelijk van de wereld zien, allerlei culturen ontmoeten, variatie in mijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |