hahaha, ik had hele andere in gedachtenquote:
nou nou zo'n vreetzak ben ik nietquote:
Eigenlijk nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je het nog moet vragen zegt eigenlijk al genoeg.
Je hebt geen andere hobby`s?
tell me about itquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, en ik slechte motoriek dus moet altijd concentrerem
Waarom niet? Je bent 17, geen 11.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
Ik houd van slapen, eten en internetten. Wat heb ik toch een falend leven. Maar later lijkt me reizen leuk, en dat kan nu nog niet
Waarom lijkt reizen je dan leuk?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
Ik houd van slapen, eten en internetten. Wat heb ik toch een falend leven. Maar later lijkt me reizen leuk, en dat kan nu nog niet
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, ik had hele andere in gedachten
[..]
nou nou zo'n vreetzak ben ik niet
Dat zijn maar vooroordelen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom lijkt reizen je dan leuk?
Ik vind je helemaal geen type om te reizen actually
moet altijd kijken of ik wel recht blijf plakken andere mensen doen dat automatisch...quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tell me about itmijn motoriek ligt ook net zo hoog als een kipnugget
Paar keer gedaan, vind het best saai, en ze willen altijd blowen, en volgend jaar kan ik pas nieuwe vrienden maken met nieuwe klas. Ik zou een baan moeten hebben, maar helaas, iets hield me tegen, en dat doet het nu nog steeds.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga hangen met vrienden of zo. Is de zomer een goed moment voor...
Zegt degene die elke dag precies hetzelfde doet, eet, drinkt en waarschijnlijk nog wel meerquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zijn maar vooroordelen!
Ik wil gewoon zo veel mogelijk van de wereld zien, allerlei culturen ontmoeten, variatie in mijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |